Dat zou heel raar zijn, want dan is het debat in de VS niet op prime time.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 3 uur?
Ik dacht dat ik van de week nog 00:00 Britse tijd zag staan
Weet je nog wat je vanochtend zei bij de start van verstappenquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 3 uur?
Ik dacht dat ik van de week nog 00:00 Britse tijd zag staan
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je nog wat je vanochtend zei bij de start van verstappen
Ja nu je het zegt. Laat maar zitten dan, ik neem het wel op en kijk het morgenochtend op het gemakje terugquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou heel raar zijn, want dan is het debat in de VS niet op prime time.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Laat maar zitten dan, ik neem het wel op en kijk het morgenochtend op het gemakje terug
quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat versterkt het "alleen bazen kijken zo vroeg"-gevoel alleen maar.
Oh dat. Tja, F1 vind ik toch wel een stuk leuker om wakker voor te blijven/worden dan die twee sufkutten die elkaar af gaan staan bekkenquote:
Goed punt (ik heb trouwens ronde 15tm 45 gemist omdat ik in slaap vielquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat. Tja, F1 vind ik toch wel een stuk leuker om wakker voor te blijven/worden dan die twee sufkutten die elkaar af gaan staan bekken
Dan heb je het leukste iig gezienquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed punt (ik heb trouwens ronde 15tm 45 gemist omdat ik in slaap viel)
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste iig gezien
Half om half tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:03 schreef OMG het volgende:
Wat valt er niet te snappen? In plaats van dat een moderator alle vragen stelt komen ze nu uit het publiek.
Kijk je ook vanavond mee?quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
De dood of de gladiolen.Het wordt vuurwerk vanavond. Trump zal ingezien hebben dat hij moet doen waar hij het beste in is: Puur op instinct het gevecht aangaan.
Geen idee wat de verhouding is. Ben wel benieuwd naar de vragen, en antwoorden.quote:
Ja volgens mij half om halfquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee wat de verhouding is. Ben wel benieuwd naar de vragen, en antwoorden.
Ik hoop het. Zit al een paar uurtjes aan de alcohol. Je weet nooit wanneer het lichaam zegt "nou is het genoeg".quote:
Gewoon een extra wekkertje om 0300 zettenquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zit al een paar uurtjes aan de alcohol. Je weet nooit wanneer het lichaam zegt "nou is het genoeg".
Gok weer tot iets voor 5 uur. En inderdaad het is half om half als ik het goed heb. Ze gaan gewoon weer thema's af met vragen uit het publiek daarop afgestemd en af en toe een beetje debat tussen de kandidaten.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja volgens mij half om half
Weet alleen niet hoelang het duurt.
Toevallig was er op Fok iemand die tijdens de partij conventie van de Democraten in 2004 voorspelde dat Obama weleens de kandidaat in 2008 kon worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je 12 jaar geleden voorspeld had dat de VS een zwarte president zou hebben dan zou je voor gek worden verklaard. Als je zou voorspellen dat Bush president wordt dan zou je voor gek worden verklaard. Als je zou geloven dat ze binnen 8 jaar een man op de maan zetten dan zou je voor gek worden verklaard. De VS is onvoorspelbaar. Trump maakt nog steeds een goede kans.
Dat is best knap. Hij had er geld op moeten inzetten. Dan was hij rijk geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Toevallig was er op Fok iemand die tijdens de partij conventie van de Democraten in 2004 voorspelde dat Obama weleens de kandidaat in 2008 kon worden.
Post in kwestie: POL / [US 2004] Barack Obama
Die reacties.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Toevallig was er op Fok iemand die tijdens de partij conventie van de Democraten in 2004 voorspelde dat Obama weleens de kandidaat in 2008 kon worden.
geinig dat ie toen houterig overkwam, terwijl hij nu misschien wel als een van de meest charmante presidenten ooit de boeken ingaat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 2008, niet veel gezien, maar toen ze campagne eenmaal begon had hij daar helemaal geen last meer van inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
geinig dat ie toen houterig overkwam, terwijl hij nu misschien wel als een van de meest charmante presidenten ooit de boeken ingaat.
twitter:HermanStam twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:42:50Trump gaat voor debat live op FB voor persconferentie met vrouwen die stellen te zijn aangerand door Bill Clinton. https://t.co/7QOlEYbdHS reageer retweet
Ah gaat het dan toch een historische avond worden?quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HermanStam twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:42:50Trump gaat voor debat live op FB voor persconferentie met vrouwen die stellen te zijn aangerand door Bill Clinton. https://t.co/7QOlEYbdHS reageer retweet
DE FUCKING MAD MANquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HermanStam twitterde op maandag 10-10-2016 om 01:42:50Trump gaat voor debat live op FB voor persconferentie met vrouwen die stellen te zijn aangerand door Bill Clinton. https://t.co/7QOlEYbdHS reageer retweet
vooral ontzettend dom. Net als met die dikke miss houdt hij continu zelf de aandacht op dit onderwerpquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:07 schreef OMG het volgende:
Wel een sneue en krampachtige reactie van Trump, met die Bill Clinton accusers.
Net zo sneu als die audio opname van Trump. Terecht dat hij dit doet dus.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:07 schreef OMG het volgende:
Wel een sneue en krampachtige reactie van Trump, met die Bill Clinton accusers.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Net zo sneu als die audio opname van Trump. Terecht dat hij dit doet dus.
http://edition.cnn.com/20(...)en-vs-now/index.htmlquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Net zo sneu als die audio opname van Trump. Terecht dat hij dit doet dus.
Heel slim, hij moet iets drastisch doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vooral ontzettend dom. Net als met die dikke miss houdt hij continu zelf de aandacht op dit onderwerp
Waar kan ik dit zien? Ik mis wat...quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Infection het volgende:
slim niet, maar dit belooft wel een topshow te wordenquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:12 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heel slim, hij moet iets drastisch doen.
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/10157857037430725/quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:26 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Waar kan ik dit zien? Ik mis wat...
Dit is voor Trump geloof ik niet echt thema?quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:12 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heel slim, hij moet iets drastisch doen.
Als hij niks doet verder is zijn kans om te winnen te klein. De upside is dat hij flink wint en de downside is dat hij een klein beetje extra verliest.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
slim niet, maar dit belooft wel een topshow te worden
4D chessquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:57 schreef Infection het volgende:
Juist wel! Dit is zo juicy... man man wat een showquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/DonaldTrump/videos/10157857037430725/
Stelt niet zoveel voor.
Hij heeft niet in de gaten dat hij stemmen moeten winnen. De mensen die op hem gaan stemmen veranderen niet meer van mening. Maar dit is hoe Trump te werk gaat in zijn zaken. Maak de kleine mensen kapot en je wint. Dat werkt alleen niet tegen een gehaaide heks als Clinton.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:28 schreef PietjePoppesnor het volgende:
[..]
Dit is voor Trump geloof ik niet echt thema?
http://www.volkskrant.nl/(...)ed-clinton~a4392342/
Vraag me af wat hij probeert te winnen met hameren op Bill Clinton. Wie overtuigt hij daar mee?
Zichzelf. Dat ie een grotere piemel heeft dan Bill.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:28 schreef PietjePoppesnor het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij probeert te winnen met hameren op Bill Clinton. Wie overtuigt hij daar mee?
20 jaar oud nieuws van allen. Speelde allemaal al tijdens Clinton's run en presidentschap.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:30 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Juist wel! Dit is zo juicy... man man wat een showVrouwen die uitkomen over wat hun is aangedaan door de Clintons. Wow
Hij heeft flink wat materiaal tot zijn beschikking inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:28 schreef PietjePoppesnor het volgende:
[..]
Niet echt, de grote media stations gaven hier nauwelijks aandacht aan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
20 jaar oud nieuws van allen. Speelde allemaal al tijdens Clinton's run en presidentschap.
Om het vervolgens van de media op ze eigen bord te krijgen, aangeklaagd door ze ex vrouw voor verkrachting, aangeklaagd door een styliste voor verkrachting/aanranding in de kamer van ze dochter. Vreemd gegaan. En het opscheppen over aanranding.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:32 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij heeft flink wat materiaal tot zijn beschikking inderdaad.
Met deze stunt gaat hij proberen een imago van 'rape enabler' proberen neer te zetten voor Clinton.
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegationsquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niet echt, de grote media stations gaven hier nauwelijks aandacht aan.
Nee, anders had ie wel af moeten treden. Was een hele sneue bedoeling al destijds van de Republikeinen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations
Zitten anders genoeg oude bronnen tussen. Daarnaast is er niets bewezen geloof ik.
Niks mis mee om iedereen er even aan te herinneren hoe hypocriet ze zijn door Trump aan te vallen terwijl ze Bill Clinton verdedigen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sconduct_allegations
Zitten anders genoeg oude bronnen tussen. Daarnaast is er niets bewezen geloof ik.
Wanneer heeft Clinton opgeschept dat hij kan weg komen met het aanranden van vrouwen dan?quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niks mis mee om iedereen er even aan te herinneren hoe hypocriet ze zijn door Trump aan te vallen terwijl ze Bill Clinton verdedigen.
Paula Jones heeft trouwens wel bijna een miljoen betaald gekregen van Bill Clinton in een settlement.
Geluid was even weg bij de officiėle Youtube-stream, is er nu weer.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:47 schreef skysherrif het volgende:
iemand die een werkende stream heeft? mijne heeft geen geluid
Kloptquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geluid was even weg bij de officiėle Youtube-stream, is er nu weer.
Voor de kandidaten niet, maar ze zijn er heus wel op uitgezocht.quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:47 schreef cb2013 het volgende:
De vragen die door de burgers gesteld gaan worden, zijn niet van te voren bekend. Hoorde ik dat goed?
Snelste stream die ik kan vindenquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Geluid was even weg bij de officiėle Youtube-stream, is er nu weer.
Ik heb gewoon CNN in mijn tv-pakket tot mijn verrassing, dus misschien even checken?quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:47 schreef skysherrif het volgende:
iemand die een werkende stream heeft? mijne heeft geen geluid
Ik ook, maar ik kijk ik mn slaapkamerquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:51 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik heb gewoon CNN in mijn tv-pakket tot mijn verrassing, dus misschien even checken?
Wou net vragen wat de snelste stream is. TV is kaput. Merkte vorige keer dat mijn stream 20 seconde achter lag op tv. Vervelend want dan krijg je misverstanden.quote:
zou clinton dit wetentwitter:mattyglesias twitterde op maandag 10-10-2016 om 02:39:26You will be shocked to learn that there is some opportunism in Trump’s latest gambit! https://t.co/gD3T5vdlfV reageer retweet
http://www.huffingtonpost(...)03?z1e5usybihl2i6bt9quote:Op maandag 10 oktober 2016 02:57 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben net huis, ze hebben het allemaal over wat er 90 minuten geleden gebeurd is maar door al het drama heen kan ik niet echt vinden waar ze het precies over hebben. Help me fok! waar gaat dit over?
Het is meer the good versus the bad and ugly.quote:
Dankquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:58 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)03?z1e5usybihl2i6bt9
Elke keer dat ik hem de laatste paar maanden zag was hij Trump aan het bashen. En dat maken ze dan moderator.quote:
topshowquote:Op maandag 10 oktober 2016 02:59 schreef cb2013 het volgende:
De vrouwen die Bill beschuldigen van verkrachting zitten Front Row... Spannend...
je bent 10?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik zit hem ook te kijken, voor het eerst in m`n leven kijk ik een debat live
Het heeft wel wat om het einde van de GOP live mee te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Trump gaat helemaal los.Let maar op. Het is nu of nooit.
25quote:
Same. Ze tonen de rape victims van Bill C. op de eerste rij.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:01 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ben naar de NBC stream op Youtube geswitched, beetje commentaar is wel leuk.
Duurt lang.quote:
I call riggedquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:07 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte vrouw die twijfelt op wie ze zal stemmen?
De kandidaten niet, hun teams waarschijnlijk welquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:07 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof niet dat ze de vragen niet gezien hebben
Net een robot.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze heeft die hele vraag niet beantwoord
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze heeft die hele vraag niet beantwoord
71% stijgingquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:09 schreef cb2013 het volgende:
He seen horrible things! Like Obama care. Trump komt met cijfers!!!! Waarom het slecht gaat.
Ze draaien er helemaal omheen gvdquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben de vraag vergeten, iets met mature aduiance ofzo.
echt hequote:Op maandag 10 oktober 2016 03:10 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik zou ingrijpen als ik die vrouw was. Dit was mijn vraag niet!
Hoop het niet. Gaat alleen maar ten koste van Nederland.quote:
Jij schept ook altijd op over het aanranden van vrouwen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind wel dat Trump hier gelijk heeft.
Mannen onder elkaar..
Maar die brug naar ISIS
Gewoon dood zwijgen natuurlijk, niks gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Creepy Cooper valt gelijk Trump aan.
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind wel dat Trump hier gelijk heeft.
Mannen onder elkaar..
Maar die brug naar ISIS
ben je gay?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenLaat staan dat we zo over vrouwen praten. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als iemand pussy zegt.
GAYYYYquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenLaat staan dat we zo over vrouwen praten. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als iemand pussy zegt.
Nee, woon samen met m'n vriendin.quote:
niemand gelooft jequote:Op maandag 10 oktober 2016 03:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, woon samen met m'n vriendin.
je gelooft haar bijnaquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:15 schreef skysherrif het volgende:
clinton is hier wel goed in he.
Heeft nu ook niet dat irritante lachje of irritante toontje.
Hij had ook veel respect voor haar en wat ze had door gemaakt met Bill.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:16 schreef Mike het volgende:
Trump was heel enthousiast over Clinton toen ze senator was. Nu hij haar tegenstander is natuurlijk niet meer.
Hij ziet er echt slecht uit vanavond..quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:17 schreef PlutoxMoon het volgende:
Trump ziet eruit alsof hij zo uit elkaar kan vallen.
ze wilden deze aanval op Billquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:17 schreef HexHunter het volgende:
Dit is wel smerig van die moderators. Weer direct terug naar die tapes.
Dit dus. Kap daar es ff mee Fylax.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:19 schreef Fylax het volgende:
Nu zeggen de presentatorwn niet dat er niet geklapt mag worden.
En bij Hillary mag er wel geklapt worden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:19 schreef Fylax het volgende:
Nu zeggen de presentatorwn niet dat er niet geklapt mag worden.
Je kan die andere post quoten met die tekst, deze niet. Ik zeg het als: "hey, wat raar. nu doen ze het niet."quote:
dit vindt je snel?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:20 schreef Kaas- het volgende:
Dit gaat veel te hard hier om mee te lezen, omdat er veel te veel onzinnige shit wordt gepost als "er wordt geklapt". Ja, dat ziet iedereen die kijkt.
SNL is meestal nog om te lachen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:23 schreef Tweek het volgende:
Ik weet niet of ik naar een debate kijk of SNL.
allemaal los zandquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:22 schreef OMG het volgende:
Wat een aaneenschakeling aan BNW materiaal komt 'ie nu weer mee.
5 euro van niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:23 schreef skysherrif het volgende:
wie wil met me wedden dat ie straks alex jones gaat noemen als bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |