Gewoon dood zwijgen natuurlijk, niks gebeurd.quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Creepy Cooper valt gelijk Trump aan.
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vind wel dat Trump hier gelijk heeft.
Mannen onder elkaar..
Maar die brug naar ISIS
ben je gay?quote:Op maandag 10 oktober 2016 03:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenLaat staan dat we zo over vrouwen praten. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als iemand pussy zegt.
GAYYYYquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als ik ben met vrienden ben praten we over technologische shit en games. Echt nooit over vrouwenLaat staan dat we zo over vrouwen praten. Ik krijg al plaatsvervangende schaamte als iemand pussy zegt.
Nee, woon samen met m'n vriendin.quote:
niemand gelooft jequote:Op maandag 10 oktober 2016 03:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee, woon samen met m'n vriendin.
je gelooft haar bijnaquote:Op maandag 10 oktober 2016 03:15 schreef skysherrif het volgende:
clinton is hier wel goed in he.
Heeft nu ook niet dat irritante lachje of irritante toontje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |