Dat zou heel raar zijn, want dan is het debat in de VS niet op prime time.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 3 uur?
Ik dacht dat ik van de week nog 00:00 Britse tijd zag staan
Weet je nog wat je vanochtend zei bij de start van verstappenquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:19 schreef heywoodu het volgende:
Vanaf 3 uur?
Ik dacht dat ik van de week nog 00:00 Britse tijd zag staan
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je nog wat je vanochtend zei bij de start van verstappen
Ja nu je het zegt. Laat maar zitten dan, ik neem het wel op en kijk het morgenochtend op het gemakje terugquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou heel raar zijn, want dan is het debat in de VS niet op prime time.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 23:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Laat maar zitten dan, ik neem het wel op en kijk het morgenochtend op het gemakje terug
quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat versterkt het "alleen bazen kijken zo vroeg"-gevoel alleen maar.
Oh dat. Tja, F1 vind ik toch wel een stuk leuker om wakker voor te blijven/worden dan die twee sufkutten die elkaar af gaan staan bekkenquote:
Goed punt (ik heb trouwens ronde 15tm 45 gemist omdat ik in slaap vielquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat. Tja, F1 vind ik toch wel een stuk leuker om wakker voor te blijven/worden dan die twee sufkutten die elkaar af gaan staan bekken
Dan heb je het leukste iig gezienquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed punt (ik heb trouwens ronde 15tm 45 gemist omdat ik in slaap viel)
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Dan heb je het leukste iig gezien
Half om half tochquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:03 schreef OMG het volgende:
Wat valt er niet te snappen? In plaats van dat een moderator alle vragen stelt komen ze nu uit het publiek.
Kijk je ook vanavond mee?quote:Op maandag 10 oktober 2016 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
De dood of de gladiolen.Het wordt vuurwerk vanavond. Trump zal ingezien hebben dat hij moet doen waar hij het beste in is: Puur op instinct het gevecht aangaan.
Geen idee wat de verhouding is. Ben wel benieuwd naar de vragen, en antwoorden.quote:
Ja volgens mij half om halfquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee wat de verhouding is. Ben wel benieuwd naar de vragen, en antwoorden.
Ik hoop het. Zit al een paar uurtjes aan de alcohol. Je weet nooit wanneer het lichaam zegt "nou is het genoeg".quote:
Gewoon een extra wekkertje om 0300 zettenquote:Op maandag 10 oktober 2016 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zit al een paar uurtjes aan de alcohol. Je weet nooit wanneer het lichaam zegt "nou is het genoeg".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |