SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
![]()
Oh excuses, wist niet dat het exact dezelfde uitspraak als Trump moest zijn. Wat dom van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Hillary nooit horen praten over andere vrouwen bij de geslachtsdelen grijpen, noch kan ik het me voorstellen dat ze dat zou dan.
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met wat voor aanval zou hij het verschil nog kunnen maken denk je?
Volgens mij doet Bill niet mee aan de verkiezingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:36 schreef skysherrif het volgende: [..] Alhoewel ditzelfde natuurlijk ook wel geld voor B. Clinton of niet?
Je hebt het hier over een vrouw hè. Die winnen een debat op dat punt al bij voorbaat van mannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh excuses, wist niet dat het exact dezelfde uitspraak als Trump moest zijn. Wat dom van mij.
Zoals gezegd, lekker makkelijk even door de vingers zien
Ik zie niet in wat dit soort wilde fantasieën voor effect zouden moeten hebben. Daarbij snap je dan ook niet helemaal voor welke partij Trump deelneemt. Of wie zijn running mate is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.
Hehe die laatste zijnnwel creatief. Vol inzetten op samenwerking met Rusland zal juist bij zijn eigen partij voor veel problemen zorgen. Dat zie ik dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat we op dit moment onderweg zijn naar WW3 (syrie, kalingrad) en dat verdere escalatie alleen gestopt kan worden als hij schoon schip maakt in het Pentagon en Washington en de VS gaat samenwerken met Rusland.
De mensen schijtbang maken voor een nucleaire oorlog en hopen op het beste. Misschien een grote terroristische aanslag in scene zetten of iemand inhuren die op hem schiet bij dat debat.
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe die laatste zijnnwel creatief. Vol inzetten op samenwerking met Rusland zal juist bij zijn eigen partij voor veel problemen zorgen. Dat zie ik dus niet gebeuren.
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo krampachtig uitspraken en gedrag van Trump goed te praten? Is dat enkel omdat je Clinton haat?
Want vrouwen kunnen niet vrouwonvriendelijk zijn. Zoals negers niet racistisch kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een vrouw hè. Die winnen een debat op dat punt al bij voorbaat van mannen.
Nee dat klopt inderdaad, alleen dat vroeg ik me hardop af voor de Clinton adepten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij doet Bill niet mee aan de verkiezingen.
Ik heb nooit opgeschept dat ik wel weg zou komen met aanranding, sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?
Maar okay, jij vindt zijn uitspraak kwalijk begrijp ik?
Jij hebt nog nooit bij je mannelijke vrienden zo'n uitspraken gedaan?
Wanneer je een dame met flinke voorgevel ziet dat je "haar wel ff tussen der tieten wilt neuken". Of wanneer je samen met vrienden en mooie dame ziet met een goede paar billen en dan zegt "daar wil ik wel even op slaan"
Of dat je bij je vrienden opschept over wat je wel niet afgelopen week samen met een leuk meisje hebt gedaan.
Jij zegt dat soort dingen nooit?
Als je antwoord hierop 'Nee' is, dan ben je of een leugenaar, of je hebt geen vrienden.
Het is gewoon mannenpraat, niet netjes en niet correct. Helemaal waar.
Maar komt kwa kwalijkheid niet eens in de buurt van bijvoorbeeld het uitlachen van een verkrachtingsslachtoffer.
Daarom vind ik deze uitspraken ook totaal niet boeiend. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Niet bewezen, maar genoeg vrouwen die hem in ieder geval beschuldigd hebben van aanranding ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo was Bill Clinton eigenlijk niet respectvol naar vrouwen? Natuurlijk, hij had verschillende affaires, maar behandelde hij die vrouwen niet met respect dan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wanneer je een dame met flinke voorgevel ziet dat je "haar wel ff tussen der tieten wilt neuken". Of wanneer je samen met vrienden en mooie dame ziet met een goede paar billen en dan zegt "daar wil ik wel even op slaan"
Of dat je bij je vrienden opschept over wat je wel niet afgelopen week samen met een leuk meisje hebt gedaan.
Goldwater werd vooral weggezet als een 'Right wing fringe' kandidaat, tegenwoordig ook wel bekend als 'alt right'. Er doet nu een andere kandidaat mee die prima binnen dat profiel past. En het is niet Clinton.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.
Slechte vergelijking. Je kunt als zwarte man nog wel racistisch zijn door te stellen dat zwarte mensen beter zijn dan blanke. Als vrouw kun je echter per definitie niet vrouwonvriendelijk zijn, behalve bij een immense dosis zelfhaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen niet vrouwonvriendelijk zijn. Zoals negers niet racistisch kunnen zijn.
Vingers... kijken... doorheen. Is goed
Heb jij wel eens gezegd:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar praat ik zijn gedrag goed? Probeer je weer woorden te verdraaien?
Als je antwoord hierop 'Nee' is, dan ben je of een leugenaar, of je hebt geen vrienden.
Het is gewoon mannenpraat, niet netjes en niet correct. Helemaal waar.
Maar komt kwa kwalijkheid niet eens in de buurt van bijvoorbeeld het uitlachen van een verkrachtingsslachtoffer.
Daarom vind ik deze uitspraken ook totaal niet boeiend. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Kijkt de wereld over vijftig jaar dan ook zo aan tegen Hillary Clinton als men nu tegen LBJ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zijn eigen partij is hij hiermee toch al kwijt, maar als hij er in slaagt om de media de beelden te laten uitzenden van rijdende Russische raketwagens met de grens van Estland dan kan hij voor een afleiding zorgen. Zo won 'sex addict' LBJ uiteindelijk ook van Barry Goldwater.
dat is toch puur machogebralquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Aanranding, wie schept er niet over op?
Nee, machogebral is zijn andere uitspraken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |