Hehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
soooww niels, met kloppende ondertitel en alles
go for it
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Zindelijk ligt aan het tijdstip en alcoholinname op dat moment.
Gezond eigenlijk idem dito
Oh ja succes, ben laatst vier weken op zoek geweest naar leuk jurkje voor een bruiloft dus ja weenie rip sterktequote:
ben gisteren maastricht afgeweest en vandaag mijn stad voor een item wat ik zoek. niet gevonden kutleefquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja succes, ben laatst vier weken op zoek geweest naar leuk jurkje voor een bruiloft dus ja weenie rip sterkte
veel uitgebreider assortiment ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Shop sowieso liefst op webshops, kan in winkel bijna nooit wat leuks vinden.
Juuupp.. vanavond bijna vanuit verplichting maar naar die interland gaan kijken. Na anderhalf uur weer spijt waarschijnlijk.quote:
Neem niet eens de moeite. Dat hele NL elftal interesseert mij helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Juuupp.. vanavond bijna vanuit verplichting maar naar die interland gaan kijken. Na anderhalf uur weer spijt waarschijnlijk.
Nice.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:14 schreef Pensylvania het volgende:
Ik denk dat ik Niels verkocht heb aan Lichtekooi
Betaling in natura?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:14 schreef Pensylvania het volgende:
Nee gewoon gratis. Meebieden kan in V&Aquote:
srsquote:
wat zoek je laat me je helpenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ben gisteren maastricht afgeweest en vandaag mijn stad voor een item wat ik zoek. niet gevonden kutleef
Het is nog niet zo ver. Ik word nu gescreened.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:14 schreef Pensylvania het volgende:
Ik bied niks. Maar dan heb ik gelijk het hoogste bod maar ook het laagstequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee gewoon gratis. Meebieden kan in V&A
Op de zwarte bankquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver. Ik word nu gescreened.
Lekker bacterien etequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Jesus man mattie echt mongo
Bij hem eten ff pizza in de oven
Pizza klaar dus zo probere de pizza van zo ovenblad op bord te krijgen
Zit ie te kutte met bakpapier om pizza zo op de bord te krijgen dus khelp zo
Zegt ie laat maar aan mij over
1e pizza goed gelukt op de bord
2e zit ie weer te kutten
Glijd die pizza zo tussen de oven en de muur oo de grond+!
Hele toplaag eraf!!!
Nu doen we die deeg zegmaar zelf made pizza met wat kaas en saus opnieuw in de oven
En wat worst nu op de elektro bbq die doen we er straks ook op
Die hoer had wss meer bacteriën bij zich dan die pizza.quote:
Welke hoerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die hoer had wss meer bacteriën bij zich dan die pizza.
Die hij geneukt heeft duhquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
Als ik dat wist hield ik hem voor mezelf
Wel gay beetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
Als ik dat wist hield ik hem voor mezelf
kan je niet helpen hangt niet in m'n kast srryquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
lang bordeaux vest tot ong midden vn mijn kuit
Geen zin in. Ga voetbal kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
20.15 Michael van Gerwen - Dave Chisnall
21.30 Gary Anderson - Raymond van Barneveld
Jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kan je niet helpen hangt niet in m'n kast srry
Vrijwillig Nederland kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin in. Ga voetbal kijken.
Nee dat is leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijwillig Nederland kijkenDan ben je niet goed
Ik ga naar Ziggo Sport kijken (Frankrijk)
Stukken beter in ieder geval dan Nederland. Wit Rusland laatste 7 van 10 wedstrijden de nul gehouden oa tegen Frankrijk. Ja dat wordt leuk zonder ARRRRRRJEN ROBBENquote:
We gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukken beter in ieder geval dan Nederland. Wit Rusland laatste 7 van 10 wedstrijden de nul gehouden oa tegen Frankrijk. Ja dat wordt leuk zonder ARRRRRRJEN ROBBEN
twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 06-10-2016 om 03:47:112 años, 98 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Josesomor26 twitterde op donderdag 06-10-2016 om 03:47:112 años, 98 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
die blijft doorgaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stekelenburgquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
hoeveel middelmaat kan je opstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
Ik heb hem net uit de selectie gegooidquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Pensylvania het volgende:
Kunnen we die Promes ook niet verkopen?
Hebben wij beter?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel middelmaat kan je opstellen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem net uit de selectie gegooid
Ik denk dat ik hem bij Niels in het pakket doequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem net uit de selectie gegooid
Sneijder ook weer totaal op de verkeerde positiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem bij Niels in het pakket doe
Ik ben jarigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Haags de laatste tijd val je op een negatieve manier op. Verander je gedrag aub.
Je eerstgeborenequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
Gefeliciteerd Aber wat wil je krijgen van mij naast seks?
Met of zonder alimentatie?quote:
Proost.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:54 schreef Pensylvania het volgende:
Zo direct maar es gaan genieten van mij Guiness West Indies Porter en Guiness Dublin Porter
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geinig die orkaan in Florida.
Baco'tjes doe ik morgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een baco of een biertje.
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.quote:
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.
Is helemaal niet tof man.
Indrukwekkend, niet tof. Hopelijk bedoelde je dat.
hahahah hoe kom je daar nou weer opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik altijd in bad op zondagavond.
Ja dat interesseert mij niet zoveel. Vind die beelden gewoon mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.
Is helemaal niet tof man.
Indrukwekkend, niet tof. Hopelijk bedoelde je dat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahah hoe kom je daar nou weer op
Is toch heerlijk man. Bubbelbadje, tv'tje aan, baco'tje erbij. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahah hoe kom je daar nou weer op
Ik kom zondag ook, ik zal geen scheetjes latenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Is toch heerlijk man. Bubbelbadje, tv'tje aan, baco'tje erbij. Niets mis mee.
Mij afwijzen en Niels willen hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef Pensylvania het volgende:
Niels... sorry maat. het is niet gelukt. Het topic is inmiddels gesloten. Madelieff wilde je overigens ook graag hebben/houden
ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik kom zondag ook, ik zal geen scheetjes laten
Alleen maar omdat ik zei dat ie met zijn NSB-trein weg moest gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef trein2000 het volgende:
V&A / [TK] Gratis af te halen in KLB: Kurovski
Ik word in dit topic voor nsb-er uitgemaakt een het hele topic slaat nergens op.
Doe gewoon normaal, idioot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha kijk deze treurwilg dan in de V&A feedback:
[..]
Alleen maar omdat ik zei dat ie met zijn NSB-trein weg moest gaan
Met zijn TR in de Niels verkooptopic
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, idioot.
Sowwwwquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jou gedrag vergelijken.
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaanquote:
Zeg niet dat ik dat prachtig vind. Ken die mensen alleen niet, kan er dus ook niet echt wakker van liggen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaan
Hier heb je wel een stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.
Dat die dag ooit nog ging komen;)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:10 schreef Montelly het volgende:
Vrouwen die geen "spleetje" met hun lippen creëren tijdens selfie
geile sletquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat die dag ooit nog ging komen;)
Huehuehe stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
Je kijkt zeker nooit Evertonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan het niet bevatten. Stekelenburg in de goal
Zoet is gewoon beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit Everton
Sowieso is steek de meest ervaren keeper. Geen enkele is echt wereldtop, dus een prima keuze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit Everton
Eensch!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso is steek de meest ervaren keeper. Geen enkele is echt wereldtop, dus een prima keuze.
Daarbij vind ik meer uitstraling hebben dan de rest .
Nee voelt meer alsof het de andere kant eruit wil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steek je vinger ff je keel in.
He bah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee voelt meer alsof het de andere kant eruit wil.
Zit je in de trein ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Wat irritant, waarom gaat er iemand naast mij zitten i.p.v tegen over mij.
sla hem op zijn bakkesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legen
Dan loop ik wel even naar de wc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legen
oke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee een tafel in de woonkamer met mijn laptop.
Hij wil jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Plaats dan maar een foto van je pener.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:27 schreef Pensylvania het volgende:
dus als wij het nu de hele tijd over ranzige dingen hebben schaam je je om Fok! te openen zodat ze het misschien lezen??
Hommoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plaats dan maar een foto van je pener.
Die zie je zondag wel. Ff geduld nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plaats dan maar een foto van je pener.
Weinig kans.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zie je zondag wel. Ff geduld nog
Moet hij goed zoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zie je zondag wel. Ff geduld nog
eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Vind Stekelenburg wel sexy eigenlijk
hey bbquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eens
Maar jij bent knapper
Jij bent out of his League
Zou een nier geven om zijn kinderen te mogen barenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eens
Maar jij bent knapper
Jij bent out of his League
geloof niks van druk met werkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou een nier geven om zijn kinderen te mogen baren
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloof niks van druk met werk
je date gewoon met maarten
Altijd toch jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zie er wel echt tyfes begeerlijk uit, maar dat terzijde
Zijn kapsel nu is wel minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Vind Stekelenburg wel sexy eigenlijk
Video van jou die jezelf doet plsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
baardje getrimd, haartjes perfect
gvd zou mezelf doen
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Video van jou die jezelf doet pls
Zou alsnogquote:
15:53 en echt superheerlijk weer. 30 graden, fris windje oioioiquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is het lekker weer daar? uurtje of 4 in de middag daar?
Ruilen voor filmpje van maarten?quote:
haha neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ruilen voor filmpje van maarten?
jelly as fuckquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
15:53 en echt superheerlijk weer. 30 graden, fris windje oioioi
Kon proberen toch :$quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha nee
Ook oneerlijke ruil je zou mij voor jou moeten ruilen
vind het wel echt veel te warm om iets te doen vaakquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mastrubatiefilmpje van jou voor van mij ruilen?
vind sporten dan juist wel chill, maar dan wel biken ofzo.. hardlopen is too much, mss in de avond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het wel echt veel te warm om iets te doen vaak
Stad even ingaan kost je al 3liter zweet
Gwn die hangmat leef
het word om 18:30 al donker en dsn alleen hardlopen is niet echt vertrouwdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind sporten dan juist wel chill, maar dan wel biken ofzo.. hardlopen is too much, mss in de avond.
Jammerquote:
ja met haar levensstijl zkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Best verstandig als jij dat ook zou hebben.
Landenquote:
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Best verstandig als jij dat ook zou hebben.
haha, word je dan verkracht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het word om 18:30 al donker en dsn alleen hardlopen is niet echt vertrouwd
Kun je beter sportclub
Maar ga misschien bij stagebegeleider zijn voetbalteam meespelen
Ja.quote:
Goedkoop scoren doe je maar bij Aberquote:
Jij gaat voor zo'n arme mensen uitvaart via de gemeente zekerquote:
sorry witte ridderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goedkoop scoren doe je maar bij Aber
Ze klaagde al over buikpijn..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
ze weet zelf ook wel dat ze een tikkende tijdbom is
het begin van het eindequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze klaagde al over buikpijn..
Die is nu aan het googelen naar een goede uitvaartverzekering hoor.quote:
zo'n knappe jongen als ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, word je dan verkracht?
grappig, voetballen is altijd prima om te doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
ze weet zelf ook wel dat ze een tikkende tijdbom is
Maak je niet dik.quote:
Zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat voor zo'n arme mensen uitvaart via de gemeente zeker
Dan zie je nie veel hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zien we dan wel weer.
Ben dan toch dood.
Ja maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is nu aan het googelen naar een goede uitvaartverzekering hoor.
Hemelpoort enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie je nie veel hoor.
wat is er met je gebeurd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n knappe jongen als ik zeker
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar:
Afsluiten van een uitvaartverzekering:
Veel verzekeraars vragen hun klanten een gezondheidsverklaring in te vullen alvorens ze te accepteren. Mensen met een ongezonde levensstijl of chronische ziektes zullen vaak alsnog geaccepteerd worden, maar betalen een hogere premie of hebben gedurende de eerste paar jaar recht op een lagere uitkering bij overlijden. Dit wordt gedaan om risico voor de verzekeringsmaatschappij te beperken.
Geen neger iig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag er verder niks over zeggen, dan is het weer spelen met privé enz.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag er verder niks over zeggen, dan is het weer spelen met privé enz.
wow sry dat ik gelukkig benquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik mis de zelfmedelijdende wegkwijnende in zijn slachtofferrol kruipende hzaw
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ GAAN NAAR DAT WK, IK HERHAAL, WIJ GAAN NAAR DAT WK.
weet niet meer wat ik moet geloven nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow sry dat ik gelukkig ben
echt hoowrquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.
Duurt nog een tijdjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.
Schilderswijk praktijken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ook, want die 470 kilometer aan oranje vlaggetjes ligt stof te happen sinds 2012.
Ik weet toch niet wanneer dat wk isquote:
2018 pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer dat wk is
Zou tijd worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Owhquote:
nee doe maar niequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |