Eensch!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso is steek de meest ervaren keeper. Geen enkele is echt wereldtop, dus een prima keuze.
Daarbij vind ik meer uitstraling hebben dan de rest .
Nee voelt meer alsof het de andere kant eruit wil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steek je vinger ff je keel in.
He bah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee voelt meer alsof het de andere kant eruit wil.
Zit je in de trein ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Wat irritant, waarom gaat er iemand naast mij zitten i.p.v tegen over mij.
sla hem op zijn bakkesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legen
Dan loop ik wel even naar de wc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je buikpijn hebt en ieder moment je maaginhoud kan legen
oke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee een tafel in de woonkamer met mijn laptop.
Hij wil jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Plaats dan maar een foto van je pener.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:27 schreef Pensylvania het volgende:
dus als wij het nu de hele tijd over ranzige dingen hebben schaam je je om Fok! te openen zodat ze het misschien lezen??
Hommoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plaats dan maar een foto van je pener.
Die zie je zondag wel. Ff geduld nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Plaats dan maar een foto van je pener.
Weinig kans.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zie je zondag wel. Ff geduld nog
Moet hij goed zoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zie je zondag wel. Ff geduld nog
eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:45 schreef Chloroform het volgende:
Vind Stekelenburg wel sexy eigenlijk
hey bbquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eens
Maar jij bent knapper
Jij bent out of his League
Zou een nier geven om zijn kinderen te mogen barenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eens
Maar jij bent knapper
Jij bent out of his League
geloof niks van druk met werkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou een nier geven om zijn kinderen te mogen baren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |