Doe gewoon normaal, idioot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha kijk deze treurwilg dan in de V&A feedback:
[..]
Alleen maar omdat ik zei dat ie met zijn NSB-trein weg moest gaan
Met zijn TR in de Niels verkooptopic
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, idioot.
Sowwwwquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jou gedrag vergelijken.
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaanquote:
Zeg niet dat ik dat prachtig vind. Ken die mensen alleen niet, kan er dus ook niet echt wakker van liggen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaan
Hier heb je wel een stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.
Dat die dag ooit nog ging komen;)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:10 schreef Montelly het volgende:
Vrouwen die geen "spleetje" met hun lippen creëren tijdens selfie
geile sletquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat die dag ooit nog ging komen;)
Huehuehe stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
Je kijkt zeker nooit Evertonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan het niet bevatten. Stekelenburg in de goal
Zoet is gewoon beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit Everton
Sowieso is steek de meest ervaren keeper. Geen enkele is echt wereldtop, dus een prima keuze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit Everton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |