Stekelenburgquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
hoeveel middelmaat kan je opstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stekelenburg; Karsdorp, Bruma, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Strootman, Klaassen; Promes, Janssen, Sneijder.
Ik heb hem net uit de selectie gegooidquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Pensylvania het volgende:
Kunnen we die Promes ook niet verkopen?
Hebben wij beter?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoeveel middelmaat kan je opstellen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem net uit de selectie gegooid
Ik denk dat ik hem bij Niels in het pakket doequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem net uit de selectie gegooid
Sneijder ook weer totaal op de verkeerde positiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem bij Niels in het pakket doe
Ik ben jarigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
Haags de laatste tijd val je op een negatieve manier op. Verander je gedrag aub.
Je eerstgeborenequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
Gefeliciteerd Aber wat wil je krijgen van mij naast seks?
Met of zonder alimentatie?quote:
Proost.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:54 schreef Pensylvania het volgende:
Zo direct maar es gaan genieten van mij Guiness West Indies Porter en Guiness Dublin Porter
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geinig die orkaan in Florida.
Baco'tjes doe ik morgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een baco of een biertje.
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.quote:
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.
Is helemaal niet tof man.
Indrukwekkend, niet tof. Hopelijk bedoelde je dat.
hahahah hoe kom je daar nou weer opquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Ik altijd in bad op zondagavond.
Ja dat interesseert mij niet zoveel. Vind die beelden gewoon mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik interesseer me in stormen en de ontwikkeling ervan, maar kan niet zeggen dat ik de uitwerking ervan op mens en dier nou zo tof vind.
Is helemaal niet tof man.
Indrukwekkend, niet tof. Hopelijk bedoelde je dat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahah hoe kom je daar nou weer op
Is toch heerlijk man. Bubbelbadje, tv'tje aan, baco'tje erbij. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahahah hoe kom je daar nou weer op
Ik kom zondag ook, ik zal geen scheetjes latenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Is toch heerlijk man. Bubbelbadje, tv'tje aan, baco'tje erbij. Niets mis mee.
Mij afwijzen en Niels willen hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef Pensylvania het volgende:
Niels... sorry maat. het is niet gelukt. Het topic is inmiddels gesloten. Madelieff wilde je overigens ook graag hebben/houden
ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik kom zondag ook, ik zal geen scheetjes laten
Alleen maar omdat ik zei dat ie met zijn NSB-trein weg moest gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:36 schreef trein2000 het volgende:
V&A / [TK] Gratis af te halen in KLB: Kurovski
Ik word in dit topic voor nsb-er uitgemaakt een het hele topic slaat nergens op.
Doe gewoon normaal, idioot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:04 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha kijk deze treurwilg dan in de V&A feedback:
[..]
Alleen maar omdat ik zei dat ie met zijn NSB-trein weg moest gaan
Met zijn TR in de Niels verkooptopic
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, idioot.
Sowwwwquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jou gedrag vergelijken.
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaanquote:
Zeg niet dat ik dat prachtig vind. Ken die mensen alleen niet, kan er dus ook niet echt wakker van liggen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ga nu maar weer verder met vertellen hoe prachtig je het vind dat al die Haïtianen dood gaan door die orkaan
Hier heb je wel een stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Normaal doen is relatief. Zeker als we het met jouw gedrag vergelijken.
Dat die dag ooit nog ging komen;)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:10 schreef Montelly het volgende:
Vrouwen die geen "spleetje" met hun lippen creëren tijdens selfie
geile sletquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat die dag ooit nog ging komen;)
Huehuehe stevig puntquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier heb je wel een stevig punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |