nou en? het is gewoon debiel gedrag ongeacht de diepere oorzaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
daar gaat t natuurlijk ook niet echt om. wanneer 2 mensen regelmatig ruziën is er oud zeer
Oke doe ik mee. Mattenmatties for lifequote:
Sommigen hebben niet zo'n dikke huid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nou en? het is gewoon debiel gedrag ongeacht de diepere oorzaak
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oke doe ik mee. Mattenmatties for life
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
Waar zagen jullie ruzie overigens? Beetje rare definitie van ruzie.
Ja I guess so, enige wat ik deed is vragen waarom hij die reactie gaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.
was een beetje zoietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
Waar zagen jullie ruzie overigens? Beetje rare definitie van ruzie.
okquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
was een beetje zoiets
[ afbeelding ]
date?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
ik heb woe ee afspraakje wat moet ik aan doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
goed van die hoofddoek, zo val ik zeker niet in verleidingquote:
geen idee, ik heb daar geen verstand van. Ik draag op dates altijd hetzelfde als ik casual doequote:
oquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen idee, ik heb daar geen verstand van. Ik draag op dates altijd hetzelfde als ik casual doe
Waarvoor ga je anders op date?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
zal dan speciale date outfit voor jou aantrekken
(en hopelijk ook uit muwaha)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
zal dan speciale date outfit voor jou aantrekken
(en hopelijk ook uit muwaha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
furry pakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
Rare reden wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
om niet awkwardly alleen uit eten te hoeven
(maar awkwardly met z'n tweeën)
Hehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:47 schreef Pensylvania het volgende:
Niels is natuurlijk al in het ziekenhuis beland. Met zijn zatte bakkes gaan skaten, sjonge jonge.
Ik dacht dat het om mensen het bed in krijgen ging. Dan is een restaurant zitten wel even iets anders.quote:
zo min mogelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een gezeur weer.
Zeug komt vragen wat iemand betaalt om niet haar doosje, maar haar KUT en benen te harsen omdat ze EUR80 wat veel vindt.
Wat verwacht je dan wat voor reply je gaat krijgen?
*Mompelt iets over landbouwvoertuig.*
hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
V&A / [TK] Gratis af te halen in KLB: Kurovski
Jij kunt allang niet meer zonder mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook een keer weg te gaan?
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
ik ook stiekem...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik vind hem wel gezellig meestal hoor
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om mensen het bed in krijgen ging. Dan is een restaurant zitten wel even iets anders.
Nou ja, ik eet soms ook weleens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantie
Ben 'r gewoon open over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
1 compliment naar jou. Ik bied jou gratis aan maar toch wil Hardromacore 60 euro voor je betalen.quote:
Wow shots pewpew bangbangquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
ik bied 5 centquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschapquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
leunen? waarop? staatssteun?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Nee, de overdracht is voltooid. Uw afspraak staat gepland op 8-10-2016 om 14:00quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Ik heb nog niet gekeken. ff checken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schandalig dat er geen vrouwen versieren bijstaat, daar ben jij pas echt een meester in.
Dat gaat wat te ver?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.quote:
Verwaterd, haha, ik snap mquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschap
Bewaar hem in de kast?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je alsnog de hele dag Niels om je heen.
Kijk op asos gwnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
cholo waar leuke jurkjes te vinden ik struggle
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |