hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
V&A / [TK] Gratis af te halen in KLB: Kurovski
Jij kunt allang niet meer zonder mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook een keer weg te gaan?
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
ik ook stiekem...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik vind hem wel gezellig meestal hoor
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om mensen het bed in krijgen ging. Dan is een restaurant zitten wel even iets anders.
Nou ja, ik eet soms ook weleens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantie
Ben 'r gewoon open over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
1 compliment naar jou. Ik bied jou gratis aan maar toch wil Hardromacore 60 euro voor je betalen.quote:
Wow shots pewpew bangbangquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
ik bied 5 centquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |