Gewoon buiten johquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:46 schreef Crack_ het volgende:
maar dat je hele huis niet meer vol hangt met was, dat is wel chill ja
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.quote:
Lul niet zo stomquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.
Heb geen zin om elke dag te wassenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet maar waarom zou je als je geen gezin hebt je hele huis vol was hangen. Gewoon droogrek en elke dag/2 dagen iets wassen en nergens last van. :S
Hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Van die nieuwe zachte handdoeken die gotverretyfus geen druppel absorberen
WRM BESTAAT DIT IN HET LEVEN?!
Je moet ze eerst wassen ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit dus. Had pas een nieuwe in mijn handen, wat een drama. Alsof je jezelf staat te drogen met een kat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben ik mee bezig ja bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan toch niet joh. Zoek het lekker uit.
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen zin om elke dag te wassen
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Gemakzuchtig dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeit
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of watquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Nee, gewoon praktisch. Ik heb na twee dagen niet genoeg was voor een volle wastrommelquote:
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of wat
Heb je geen wasmand?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.
Mijn vriendin die heeft alles overal liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wasmachine vol proppen is in 1 minuut gedaan, programma kiezen, waspoeder erin, aanzetten
Ophangen 5 minuten
Heb je lepra ofzo, zo moeilijk is ophangen niet gvd manquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.
Bek dicht met je droogtrommelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je lepra ofzo, zo moeilijk is ophangen niet gvd man
Gaat gewoon vol hoor, ik denk aan het milieu ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij juist, met je half gevulde trommels.
Ahw cutiepetutiequote:
haha dikkertjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij juist, met je half gevulde trommels.
Hoop dat ze je droger bij Arie bezorgen.quote:
Wow echt vals ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat ze je droger bij Arie bezorgen.
Woont nu op Bahama na zijn lucratieve laptophandel op zwarte markt Beverwijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
Is nu 1,5 jaar geleden trouwens, ben benieuwd of arie nog oké is
Is dat Germano?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
Is nu 1,5 jaar geleden trouwens, ben benieuwd of arie nog oké is
Nee m'n bovenbuurman die 1,5 jaar geleden m'n laptop gegapt heeft.quote:
nee, maakte gewoon een grapje, want half gevulde trommelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een wasmachinetrommel te maken?
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde brazillian doen plus benen, is 80 euro hier in mn stad.
HELEMAAL LEIP
Wat een aso.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee m'n bovenbuurman die 1,5 jaar geleden m'n laptop gegapt heeft.
maar het gaat niet om de pijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
geef je rekeningnummerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PIJN IN JE PORTEMONNEE MEID
Geef me anders 200 euro bby
Laat iemand grazen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind 80 euro gwn veel om een paar haren uit mn lichaam te trekken ;s
komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NL34 INGB0024295481 tav Frozen-assassin
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
heb net 120 euro in de intertoys uitgegeven, why the fuck is lego zo duur ??
ik ben echt een lieve tante.
voor lego- vragen moet je bij niels zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
Ja, echt wtf gewoon hoor. Ik vroeg mn neefje wat hij leuk vond en hij vond die lego ninjago shit leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.
wat heb je gekocht bij intertoys?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor lego- vragen moet je bij niels zijn
Ah.. dus Niels = Drogerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Kurovski het volgende:
Vind het eigenlijk maar energieverspilling en een sta-in-de-weg zo'n droger.
Van die kneedballen die een beetje op tetten lijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb je gekocht bij intertoys?
oh lekker manquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van die kneedballen die een beetje op tetten lijken.
Ja of gewoon 200-300+ euro.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, echt wtf gewoon hoor. Ik vroeg mn neefje wat hij leuk vond en hij vond die lego ninjago shit leuk.
Je hebt dan verschillende paketten en zo'n wat groter pakket was 120 euro. bitch wat
Dat allemaal van je wajongquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
Heb wel leuke tas, sjaal en schoentjes gekocht. Kon de sneakers en het vest niet vinden die ik wilde tho.
gvd
ik krijg nog extra van mn sugardaddyquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat allemaal van je wajong
Doe rustig
Lego is fucking oplichterij. Van die 120 euro vangt de winkel nog geen tientje. Toen ik op een blauwe maandag in een speelgoedwinkel werkte werd ook altijd gezegd: Mocht er iemand om Lego vragen, wijs ze eerst de weg naar de B-merken, daar verdienen we tenminste op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
En Lego maar lachen, mooi Legoland bouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lego is fucking oplichterij. Van die 120 euro vangt de winkel nog geen tientje. Toen ik op een blauwe maandag in een speelgoedwinkel werkte werd ook altijd gezegd: Mocht er iemand om Lego vragen, wijs ze eerst de weg naar de B-merken, daar verdienen we tenminste op.
Einde van dit korte goede verhaal.
Boeit jou het, je krijgt toch een uurloonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lego is fucking oplichterij. Van die 120 euro vangt de winkel nog geen tientje. Toen ik op een blauwe maandag in een speelgoedwinkel werkte werd ook altijd gezegd: Mocht er iemand om Lego vragen, wijs ze eerst de weg naar de B-merken, daar verdienen we tenminste op.
Einde van dit korte goede verhaal.
Ja, begrijp ik, maar niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet op gelet. Geld speelde geen rol.
Inderdaad. Totdat die winkel failliet is omdat ze geen zak verdienen omdat iedereen alleen maar lego kooptquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Boeit jou het, je krijgt toch een uurloon
Bij jou is het minimaal EUR160 verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde brazillian doen plus benen, is 80 euro hier in mn stad.
HELEMAAL LEIP
Gelukkig werkte je er niet lang danquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Inderdaad. Totdat die winkel failliet is omdat ze geen zak verdienen omdat iedereen alleen maar lego koopt
haha inderdaad. half jaartje tussen 2 opleidingen inquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gelukkig werkte je er niet lang dan
Dat weten wij ook niet. Dus geef maar gewoon terug. Genoeg geklierd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat moet ik met niet-IBM inferieure zooi?
Helaas niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat weten wij ook niet. Dus geef maar gewoon terug. Genoeg geklierd.
he he, eindelijk iemand die het snapt ( en wat voor'n iemand :$ )quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeerlijk je mooie kleren laten slijten, topapparat
Twee lintjes voor de prof.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
he he, eindelijk iemand die het snapt ( en wat voor'n iemand :$ )
[..]
gmtaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
he he, eindelijk iemand die het snapt ( en wat voor'n iemand :$ )
[..]
Een droger wil zo nu en dan ook een ritje maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
Want als je een droger hebt moet je die ook per se voor alles gebruiken.
Ik dacht dat we dat geouwehoer over wasmachines wel gehad hadden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:29 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme is dit het Libelle-forum ofzo
inderdaad... ga lekker naar de Viva andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat geouwehoer over wasmachines wel gehad hadden.
Daar zitten de echte kenners, ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
inderdaad... ga lekker naar de Viva anders
ga je weer bijdehand doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:28 schreef Chai het volgende:
Want als je een droger hebt moet je die ook per se voor alles gebruiken.
Libelle of Viva, wat is het nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
inderdaad... ga lekker naar de Viva anders
Libelle voor drogers,quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Libelle of Viva, wat is het nou
Ik snap het niet meer
Je hoeft echt niet uit te leggen waarom je viesdik bent hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
haha ik koop een elektrische fiets maar ga nog wel zelf trappen hoor
het feit dat ik zo'n ding heb wil niet zeggen dat ik altijd ga gebruiken
Hehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Libelle voor drogers,
Viva voor wasmachines
Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij jou is het minimaal EUR160 verwacht ik.
dat is wel vreemd, want libellen komen vooral voor langs het water.. dan zou je zeggen wasmachinequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Libelle voor drogers,
Viva voor wasmachines
endomorphquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet uit te leggen waarom je viesdik bent hoor
Beetje voor niks zijn song-and-dance gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:37 schreef madeliefff het volgende:
iem van eneco aan de deur. dus ik gewoon hem zijn verhaal laten doen ipv de deur in zijn gezicht te smijten. was hij na afloop gepikeerd dat ik niet wilde tekenenwtf man.
time is moneyquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:37 schreef madeliefff het volgende:
iem van eneco aan de deur. dus ik gewoon hem zijn verhaal laten doen ipv de deur in zijn gezicht te smijten. was hij na afloop gepikeerd dat ik niet wilde tekenenwtf man.
Gewoon lekker doorvragen en aan lijntje houdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:37 schreef madeliefff het volgende:
ja welkom stel jezel even voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:29 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme is dit het Libelle-forum ofzo
goed gespeeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:37 schreef madeliefff het volgende:
Net als dat de Buuv van Niels dat met hem doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorvragen en aan lijntje houden
haha t is ook nooit goed. volgende keer gooi ik chagi de deur dichtquote:
Maar je bent dan ook een ontzettende smeerlapquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
Moet toch kunnen. Als je ziet wat ik naar m'n hoofd geslingerd krijg...
Waar heb ik tegen jou gepraat of iets over jou gezegd dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
1. Hip doen met mijn stadsmeisjes bij de lokale hippe buurtkoffietent en rondhangen op het schoolplein nadat de kinderen allang aan de les zijn begonnen. Lekker roddelen over de moeders die er die dag niet zijn en de vaders die er dan juist wel zijn (de papa van Tommie heeft echt 30cm)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja welkom stel jezel even voor.
1 wat zijn je hobby's?
2 en waar koop jij je huishoudelijke artikelen?
een keer eerder ook al iem. binnen gelaten en staan kletsen en toen waren ze verbaasd dat ik gewoon nee zei ...dat kon ik zien haha. ze denken als je aardig doet dat je wel om te lullen bent blijkbaarquote:
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook een ontzettende smeerlap
superquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
1. Hip doen met mijn stadsmeisjes bij de lokale hippe buurtkoffietent en rondhangen op het schoolplein nadat de kinderen allang aan de les zijn begonnen. Lekker roddelen over de moeders die er die dag niet zijn en de vaders die er dan juist wel zijn (de papa van Tommie heeft echt 30cm)
2. Ik koop geen huishoudelijke artikelen, 1x per jaar ga ik naar de huishoudbeurs en steel ik zoveel monstertjes dat ik het hele jaar vooruit kan.
haha ja, is ook logisch.. hij ziet geen weerstand, dus denkt dat er een goeie mogelijkheid is. als hij die sale dan alsnog niet binnen hengelt is meneertje natuurlijk boos/teleurgesteld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een keer eerder ook al iem. binnen gelaten en staan kletsen en toen waren ze verbaasd dat ik gewoon nee zei ...dat kon ik zien haha. ze denken als je aardig doet dat je wel om te lullen bent blijkbaar
Zeg dan ook niksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet zo meegekregen.
Ga er vanuit dat jullie allemaal smeerlappen zijn.
Als je ziet hoe jij toekijkt wanneer anderen iets in hun kont geslingerd krijgen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
En trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weggemod is. Zo erg was het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Waar heb ik tegen jou gepraat of iets over jou gezegd dan?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weggemod is. Zo erg was het.
Ach ja natuurlijk. Jij moet natuurlijk ook weer even wat zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je ziet hoe jij toekijkt wanneer anderen iets in hun kont geslingerd krijgen...
Moet je niet janken als dat soort dingen zich tegen je keren he.
Anders My-Croft je het even wat Crip zoal tegen mij heeft gezegd.quote:
Ben allergisch voor dat gewentel in een slachtofferrol idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Jij moet natuurlijk ook weer even wat zeggen.
Ik zou het waarderen als je in vervolg niet zulke dingen zegt als je wilt dat er geen sneren jegens jou komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weggemod is. Zo erg was het.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Jij moet natuurlijk ook weer even wat zeggen.
trquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken wat ik ooit tegen jou heb gezegd? Heb ik recentelijk iets tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Anders My-Croft je het even wat Crip zoal tegen mij heeft gezegd.
Terecht vermoeden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niks te vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Anders My-Croft je het even wat Crip zoal tegen mij heeft gezegd.
Dat ie zijn moeder daar gewoon laat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks te vinden![]()
Kan ook niet als het idd weggemod is zoals jij beweert.
Edit: Oh je bent oude koeien uit de sloot aan het halen.
Je begint er zelf over .quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft het er mee te maken wat ik ooit tegen jou heb gezegd? Heb ik recentelijk iets tegen je gezegd?
die is allang zat. Dat merk je aan zijn balorigheid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Neem er een biertje bij Niels, 17u geweest.
Misschien even kijken op de website van Lely Industries of New Holland of ze iets bruikbaars hebben.quote:
Ik dacht dit ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die is allang zat. Dat merk je aan zijn balorigheid.
Echt offensive om iemand te vragen wat ze voor een brazillian wax betaald. Hoe durf ik vieze zeug dat ik ben ;squote:
Ga lekker lachen in het oerwoud van je buuv'quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo. Je draait het zo dat ik het slachtoffer ben. Ik lach je gewoon midden in die KUT van je uit. Geharst of niet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo. Je draait het zo dat ik het slachtoffer ben. Ik lach je gewoon midden in die KUT van je uit. Geharst of niet.
Wat is je doel precies nu, Niels? Wil je de sfeer in de sc gewoon even slecht maken ook alwas iedereen gewoon gezellig bezig? Of wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat je eigen bedrijf was wat je nou liep te promoten maar ik las dan ook Lelijk industries. Sorry, my bad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien even kijken op de website van Lely Industries of New Holland of ze iets bruikbaars hebben.
ff srs ik snap het echt even nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker lachen in het oerwoud van je buuv'
picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo. Je draait het zo dat ik het slachtoffer speel. Ik lach je gewoon midden in die KUT van je uit. Geharst of niet.
Negeer hem gewoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je doel precies nu, Niels? Wil je de sfeer in de sc gewoon even slecht maken ook alwas iedereen gewoon gezellig bezig? Of wat?
Is het niet alleen ongezellig omdat het over jou ging?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je doel precies nu, Niels? Wil je de sfeer in de sc gewoon even slecht maken ook alwas iedereen gewoon gezellig bezig? Of wat?
Zou jij lachen als je daarin verdwaald bent?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker lachen in het oerwoud van je buuv'
Post ff een foto van jou danquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:59 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon.
Dit gezeik verziekt het net zo.
Geniet gewoon van goede grappen.
Legitieme vraagquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is het niet alleen ongezellig omdat het over jou ging?
Haha iemand anders draait het zo zodat jij het slachtoffer bent. Echt de ultieme slachtofferrol, deze move. Zelfs aan je slachtofferschap kan jij niks doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo. Je draait het zo dat ik het slachtoffer speel. Ik lach je gewoon midden in die KUT van je uit. Geharst of niet.
Ik weet even niet waar jij je mee bemoeit tbhquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:59 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Negeer hem gewoon.
Dit gezeik verziekt het net zo.
Geniet gewoon van goede grappen.
waar is Zeer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
daar gaat t natuurlijk ook niet echt om. wanneer 2 mensen regelmatig ruziën is er oud zeer
Ben je ongesteld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar jij je mee bemoeit tbh
Dan grijpen ze alles aan, ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
daar gaat t natuurlijk ook niet echt om. wanneer 2 mensen regelmatig ruziën is er oud zeer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zoek maar in de bedlades van je moeder.
Met de sfeer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar jij je mee bemoeit tbh
hier ga ik niet eens s op inquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:02 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Met de sfeer.
Niet alles draait om jou.
Nu is die 120eur 160eur.
Gevonden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zoek maar in de bedlades van je moeder.
Was gezellig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
lol. Ik ga nog ff een stukje skaten. Doei.
Allemaal dankzij Rutjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
dat kapsel is weer helemaal mode tegenwoordig
Wel een helm op hequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
Ok dan doe ik vlug mijn raam weer dichtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:04 schreef Kurovski het volgende:
nou en? het is gewoon debiel gedrag ongeacht de diepere oorzaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Oke doe ik mee. Mattenmatties for lifequote:
Sommigen hebben niet zo'n dikke huid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nou en? het is gewoon debiel gedrag ongeacht de diepere oorzaak
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oke doe ik mee. Mattenmatties for life
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
Waar zagen jullie ruzie overigens? Beetje rare definitie van ruzie.
Ja I guess so, enige wat ik deed is vragen waarom hij die reactie gaf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.
was een beetje zoietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:09 schreef Crip het volgende:
Waar zagen jullie ruzie overigens? Beetje rare definitie van ruzie.
okquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien zodat ze lekker kunnen TRen en lobbyen om mensen dwars te zitten die ze niet mogen.
nee hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:13 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
was een beetje zoiets
[ afbeelding ]
date?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
ik heb woe ee afspraakje wat moet ik aan doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
goed van die hoofddoek, zo val ik zeker niet in verleidingquote:
geen idee, ik heb daar geen verstand van. Ik draag op dates altijd hetzelfde als ik casual doequote:
oquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen idee, ik heb daar geen verstand van. Ik draag op dates altijd hetzelfde als ik casual doe
Waarvoor ga je anders op date?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
zal dan speciale date outfit voor jou aantrekken
(en hopelijk ook uit muwaha)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
zal dan speciale date outfit voor jou aantrekken
(en hopelijk ook uit muwaha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
furry pakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
Rare reden wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:44 schreef Drug het volgende:
[..]
om niet awkwardly alleen uit eten te hoeven
(maar awkwardly met z'n tweeën)
Hehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:47 schreef Pensylvania het volgende:
Niels is natuurlijk al in het ziekenhuis beland. Met zijn zatte bakkes gaan skaten, sjonge jonge.
Ik dacht dat het om mensen het bed in krijgen ging. Dan is een restaurant zitten wel even iets anders.quote:
zo min mogelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
Waarom doe je dit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een gezeur weer.
Zeug komt vragen wat iemand betaalt om niet haar doosje, maar haar KUT en benen te harsen omdat ze EUR80 wat veel vindt.
Wat verwacht je dan wat voor reply je gaat krijgen?
*Mompelt iets over landbouwvoertuig.*
hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
V&A / [TK] Gratis af te halen in KLB: Kurovski
Jij kunt allang niet meer zonder mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook een keer weg te gaan?
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
ik ook stiekem...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik vind hem wel gezellig meestal hoor
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om mensen het bed in krijgen ging. Dan is een restaurant zitten wel even iets anders.
Nou ja, ik eet soms ook weleens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
daten voor seks is veel moeite. dan kun je beter dronken worden in een barretje, punanigarantie
Ben 'r gewoon open over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is meer een houding, niet een kledingkeuze.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
Ja ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik ook stiekem...
maar hij is de enige waarvan ik zijn hobbies en vaste rituelen ken
1 compliment naar jou. Ik bied jou gratis aan maar toch wil Hardromacore 60 euro voor je betalen.quote:
Wow shots pewpew bangbangquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind een goed geklede tokkie nog steeds een tokkie
ik bied 5 centquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef Pensylvania het volgende:
Zou dit de truc doen?:
Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschapquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
leunen? waarop? staatssteun?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Nee, de overdracht is voltooid. Uw afspraak staat gepland op 8-10-2016 om 14:00quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Ik heb nog niet gekeken. ff checken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schandalig dat er geen vrouwen versieren bijstaat, daar ben jij pas echt een meester in.
Dat gaat wat te ver?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.quote:
Verwaterd, haha, ik snap mquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschap
Bewaar hem in de kast?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je alsnog de hele dag Niels om je heen.
Kijk op asos gwnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
cholo waar leuke jurkjes te vinden ik struggle
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |