Gewoon buiten johquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:46 schreef Crack_ het volgende:
maar dat je hele huis niet meer vol hangt met was, dat is wel chill ja
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.quote:
Lul niet zo stomquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.
Heb geen zin om elke dag te wassenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet maar waarom zou je als je geen gezin hebt je hele huis vol was hangen. Gewoon droogrek en elke dag/2 dagen iets wassen en nergens last van. :S
Hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Van die nieuwe zachte handdoeken die gotverretyfus geen druppel absorberen
WRM BESTAAT DIT IN HET LEVEN?!
Je moet ze eerst wassen ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit dus. Had pas een nieuwe in mijn handen, wat een drama. Alsof je jezelf staat te drogen met een kat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben ik mee bezig ja bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan toch niet joh. Zoek het lekker uit.
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen zin om elke dag te wassen
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Gemakzuchtig dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeit
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of watquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Nee, gewoon praktisch. Ik heb na twee dagen niet genoeg was voor een volle wastrommelquote:
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of wat
Heb je geen wasmand?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.
Mijn vriendin die heeft alles overal liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wasmachine vol proppen is in 1 minuut gedaan, programma kiezen, waspoeder erin, aanzetten
Ophangen 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |