Gewoon buiten johquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:46 schreef Crack_ het volgende:
maar dat je hele huis niet meer vol hangt met was, dat is wel chill ja
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.quote:
Lul niet zo stomquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sja, nieuw kosten ze dik EUR2000. Ik weet niet of je dat er voor over hebt... Anders misschien van AEG. Die zijn nieuw een stuk betaalbaarder.
Heb geen zin om elke dag te wassenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik weet niet maar waarom zou je als je geen gezin hebt je hele huis vol was hangen. Gewoon droogrek en elke dag/2 dagen iets wassen en nergens last van. :S
Hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Van die nieuwe zachte handdoeken die gotverretyfus geen druppel absorberen
WRM BESTAAT DIT IN HET LEVEN?!
Je moet ze eerst wassen ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit dus. Had pas een nieuwe in mijn handen, wat een drama. Alsof je jezelf staat te drogen met een kat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ben ik mee bezig ja bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan toch niet joh. Zoek het lekker uit.
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen zin om elke dag te wassen
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Gemakzuchtig dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is het lui als het uiteindelijk niet boeit
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of watquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lui hoor. Uiteindelijk boeit het niet of je elke dag een paar minuten bezig bent of 1 dag een uur.
Nee, gewoon praktisch. Ik heb na twee dagen niet genoeg was voor een volle wastrommelquote:
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een uur kwijt aan het wassen ja? Doe jij soms aan handwas of wat
Heb je geen wasmand?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.
Mijn vriendin die heeft alles overal liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wasmachine vol proppen is in 1 minuut gedaan, programma kiezen, waspoeder erin, aanzetten
Ophangen 5 minuten
Heb je lepra ofzo, zo moeilijk is ophangen niet gvd manquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heen en weer lopen was verzamelen was in de wasmachine was ophangen, als je genoeg hebt ben je best even zoet hoor met netjes ophangen vooral. Zo recht hangen dat je niet hoeft te strijken.
Bek dicht met je droogtrommelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je lepra ofzo, zo moeilijk is ophangen niet gvd man
Gaat gewoon vol hoor, ik denk aan het milieu ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij juist, met je half gevulde trommels.
Ahw cutiepetutiequote:
haha dikkertjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij juist, met je half gevulde trommels.
Hoop dat ze je droger bij Arie bezorgen.quote:
Wow echt vals ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat ze je droger bij Arie bezorgen.
Woont nu op Bahama na zijn lucratieve laptophandel op zwarte markt Beverwijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
Is nu 1,5 jaar geleden trouwens, ben benieuwd of arie nog oké is
Is dat Germano?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:01 schreef Chloroform het volgende:
Is nu 1,5 jaar geleden trouwens, ben benieuwd of arie nog oké is
Nee m'n bovenbuurman die 1,5 jaar geleden m'n laptop gegapt heeft.quote:
nee, maakte gewoon een grapje, want half gevulde trommelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een wasmachinetrommel te maken?
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde brazillian doen plus benen, is 80 euro hier in mn stad.
HELEMAAL LEIP
Wat een aso.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee m'n bovenbuurman die 1,5 jaar geleden m'n laptop gegapt heeft.
maar het gaat niet om de pijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
geef je rekeningnummerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PIJN IN JE PORTEMONNEE MEID
Geef me anders 200 euro bby
Laat iemand grazen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind 80 euro gwn veel om een paar haren uit mn lichaam te trekken ;s
komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NL34 INGB0024295481 tav Frozen-assassin
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
heb net 120 euro in de intertoys uitgegeven, why the fuck is lego zo duur ??
ik ben echt een lieve tante.
voor lego- vragen moet je bij niels zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Crip het volgende:
heb net 120 euro in de intertoys uitgegeven, why the fuck is lego zo duur ??
ik ben echt een lieve tante.
Ja, echt wtf gewoon hoor. Ik vroeg mn neefje wat hij leuk vond en hij vond die lego ninjago shit leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.
wat heb je gekocht bij intertoys?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook op, die prijzen.
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor lego- vragen moet je bij niels zijn
Ah.. dus Niels = Drogerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:56 schreef Kurovski het volgende:
Vind het eigenlijk maar energieverspilling en een sta-in-de-weg zo'n droger.
Van die kneedballen die een beetje op tetten lijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat heb je gekocht bij intertoys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |