Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschapquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
leunen? waarop? staatssteun?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Chloroform het volgende:
Waarom staat er niet in dat niels ook heel goed kan leunen
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Nee, de overdracht is voltooid. Uw afspraak staat gepland op 8-10-2016 om 14:00quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je 'm als slaaf kan gebruiken wel ja
Ik heb nog niet gekeken. ff checken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schandalig dat er geen vrouwen versieren bijstaat, daar ben jij pas echt een meester in.
Dat gaat wat te ver?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh zelfs dan liever niet. Maar goed dat ben ik.
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.quote:
Verwaterd, haha, ik snap mquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwaterd, geen recente leun- pics, derhalve vervalt die eigenschap
Bewaar hem in de kast?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je alsnog de hele dag Niels om je heen.
Kijk op asos gwnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
cholo waar leuke jurkjes te vinden ik struggle
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er mist in de tekst dat hij goed weet waar je bierflesjes kan laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |