Die is nu aan het googelen naar een goede uitvaartverzekering hoor.quote:
zo'n knappe jongen als ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, word je dan verkracht?
grappig, voetballen is altijd prima om te doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
ze weet zelf ook wel dat ze een tikkende tijdbom is
Maak je niet dik.quote:
Zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat voor zo'n arme mensen uitvaart via de gemeente zeker
Dan zie je nie veel hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zien we dan wel weer.
Ben dan toch dood.
Ja maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is nu aan het googelen naar een goede uitvaartverzekering hoor.
Hemelpoort enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie je nie veel hoor.
wat is er met je gebeurd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n knappe jongen als ik zeker
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar:
Afsluiten van een uitvaartverzekering:
Veel verzekeraars vragen hun klanten een gezondheidsverklaring in te vullen alvorens ze te accepteren. Mensen met een ongezonde levensstijl of chronische ziektes zullen vaak alsnog geaccepteerd worden, maar betalen een hogere premie of hebben gedurende de eerste paar jaar recht op een lagere uitkering bij overlijden. Dit wordt gedaan om risico voor de verzekeringsmaatschappij te beperken.
Geen neger iig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag er verder niks over zeggen, dan is het weer spelen met privé enz.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag er verder niks over zeggen, dan is het weer spelen met privé enz.
wow sry dat ik gelukkig benquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik mis de zelfmedelijdende wegkwijnende in zijn slachtofferrol kruipende hzaw
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WIJ GAAN NAAR DAT WK, IK HERHAAL, WIJ GAAN NAAR DAT WK.
weet niet meer wat ik moet geloven nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow sry dat ik gelukkig ben
echt hoowrquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.
Duurt nog een tijdjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt kut, gaat weer iedereen hysterisch oranje doen.
Schilderswijk praktijken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar goed ook, want die 470 kilometer aan oranje vlaggetjes ligt stof te happen sinds 2012.
Ik weet toch niet wanneer dat wk isquote:
2018 pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wanneer dat wk is
Zou tijd worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Owhquote:
nee doe maar niequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |