abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 10:59:51 #1
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165808370

• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga direct naar het laatste topic).

Audiolivestreams:
MP3 192kbps
MP3 96kbps
AAC HE1 64kbps
AAC HE2 32kbps

... of kijk live video.

Opmerkingen:
• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm (of bewegend PSB-alarm).
• Tijdens een Queenplaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm.
• Tijdens een plaat met Fire in de naam gaat het Fire-alarm af.
• Elke woendag kiest zendercoördinator, behorend tot het meubilair, Basyl de Groot, eigenhandig een Megahit.
• De baard van Domien Verschuuren dient geschoren te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
• Op woensdagmiddag, omstreeks half 2, was de vaste zendtijd van Pandaplint en de Jingle gemaakt door SilentChaos! Wij zijn nog altijd in rouw ;(

Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!

It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_165808461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik ben geloof ik de enige die hem mag :')
Oh, hij is een prima kerel denk ik. Enkel hij heeft zo geen radiostem. Dat is gewoon irritant om naar te luisteren.
pi_165808463
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:16:53 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165808547
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:08 schreef Bronson het volgende:

[..]

Oh, hij is een prima kerel denk ik. Enkel hij heeft zo geen radiostem. Dat is gewoon irritant om naar te luisteren.
ik heb dat dus totaal niet met hem. Maar smaken verschillen :)
Mijn stem wordt ook wisselend ervaren.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:17:41 #5
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165808567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 10:54 schreef KingRadler het volgende:
Frank is saai hij heeft gewoon een sitekick nodig
Met Sander Hoogendoorn samen was altijd wel leuk bij KX Radio. Ik ben erg voor die combi!
pi_165808727
Got some teeth. *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:28:23 #7
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165808744
jezus wat een bagger
pi_165808775
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:28 schreef Againzender het volgende:
jezus wat een bagger
Nostalgie.
pi_165808868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:16 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik heb dat dus totaal niet met hem. Maar smaken verschillen :)
Mijn stem wordt ook wisselend ervaren.
Hij klinkt alsof hij altijd verkouden is.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:35:11 #10
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165808875
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:30 schreef Bronson het volgende:

[..]

Nostalgie.
nog steeds bagger.

Overigens zit ik even te letten op Hermans geluid, hij kan inderdaad nog wel wat verbeteren aan z'n radiostem. Maar ik zit er niet zo mee.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 11:36:22 #11
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165808897
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:34 schreef Bronson het volgende:

[..]

Hij klinkt alsof hij altijd verkouden is.
zoiets, hij lijkt wat woorden in te slikken, beetje nasaal. Maar dat kan je trainen.
pi_165809494
White Lies. _O_
pi_165812891
Aangezien 3FM het niet draait, spam ik hier maar gewoon het nieuwste nummer van Klyne. De BBC pikt deze Nederlandse formatie wél op. En bij the Hype Machine stond deze track deze week op #1 in de lijst van populaire, nieuwe releases.

Helaas voor Klyne heet Klyne geen Kensington.

vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:20:43 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165812991
:W.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 17:51:07 #15
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165814413
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien 3FM het niet draait, spam ik hier maar gewoon het nieuwste nummer van Klyne. De BBC pikt deze Nederlandse formatie wél op. En bij the Hype Machine stond deze track deze week op #1 in de lijst van populaire, nieuwe releases.

Helaas voor Klyne heet Klyne geen Kensington.

eerder dit jaar hoorde ik ze nog weleens op 3FM, maar de laatste tijd niet meer eigenlijk :?

Gelukkig draaien ze wel Venga Boys, tyfus wat een inhoudsloze kutherrie blijft dat toch :')
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 19:16:47 #16
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_165816062
Hopelijk is SR dit jaar niet zo sober.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_165821283
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:16 schreef jcdragon het volgende:
Hopelijk is SR dit jaar niet zo sober.
Veiling TV *G*
pi_165824813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Het doel van 3FM Serious Request is nu juist altijd geweest om een stille ramp op de kaart te zetten, en daar een concreet verschil in te maken (dus niet alleen 'geld voor onderzoek'). Voor de ziektes die je noemt zijn al flink wat losse goede doelen met flinke reclamecampagnes en evenementen. Wellicht dat daar in de toekomst een andere beslissing over komt, maar vooralsnog zijn er genoeg stille rampen die van de rest geen aandacht krijgen.

Daarnaast twijfel ik er niet aan dat de PVV-schreeuwers ook dan een manier vinden om te zeuren, bijvoorbeeld "waarom zamelen jullie geld in voor mensen die niet tegen suiker kunnen als ik niet eens suiker kan kopen en langs de voedselbank moet?!?!?!?!?!?!!!!!1111oneone"... :')
Dat iets altijd zo geweest is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus ook maar altijd zo moet blijven.

Dan maar een keer geen stille ramp. Er is gewoon veel gezeik rondom SR, die zich vooral (deels terecht) toespitst op het feit dat er geld in een soort bodemloze put gaat. Een paar miljoen voor Zeepjes in Afrika verdampt in de loop der tijd gewoon. Geld dat je ophaalt voor onderzoek naar Kanker zorgt voor een investering in kennis die blijvend is en die daarnaast iedereen raakt. Je zorgt er in ieder geval voor dat je het overgrote deel van de zeiksnorren de mond snoert, want wie gaat er nu een grote bek geven over een actie die miljoenen ophaalt voor het KWF bijvoorbeeld?

Ik denk dat dit de populariteit van SR aanzienlijk zal doen toenemen, ook omdat het dus mensen in Nederland raakt, in plaats van alleen mensen in verweggistan. Overigens is het natuurlijk diep triest wat op sommige plekken in de wereld gebeurt, maar feit blijft dat het voor veel Nederlanders een ver van hun bed show is waar ze zich moeilijk een voorstelling bij kunnen maken en zich dus ook moeilijk mee kunnen identificeren. Ik geloof bijvoorbeeld ook dat het thema van SR15 (vluchtelingen, syrie) heeft bijgedragen aan de lage opbrengst en aandacht voor SR, omdat mensen vorig jaar gewoon klaar waren met het hele vluchtelingengedoe waar Nederland rond die tijd al maanden mee werd platgegooid.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 01:14:17 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165825744
tl;dr
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:05:56 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165827888
pi_165827962
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 01:14 schreef SilentChaos het volgende:
tl;dr
Ja al die clowns die hier elke dag alleen maar :W komen plaatsen voegt lekker veel toe :')
  Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:18:22 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_165827980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:16 schreef Enowapi het volgende:

[..]

Ja al die clowns die hier elke dag alleen maar :W komen plaatsen voegt lekker veel toe :')
Ja SC post hier alleen maar inhoudsloos idd.

Het is niet het doel van de NPO het hele publiek aan te spreken he, daar ga je al fout
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_165827995
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is niet het doel van de NPO het hele publiek aan te spreken he, daar ga je al fout
Welke SC, er post zelden meer iemand in deze reeks.

En voor SR een zo groot mogelijk publiek aanspreken lijkt me wel handig, straks sta je een week drukte te maken en een halve gemeente te ontregelen voor 3 magere miljoentjes, dat is de moeite amper waard.
  Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:22:16 #24
pi_165828011
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:20 schreef Enowapi het volgende:

[..]

Welke SC, er post zelden meer iemand in deze reeks.

En voor SR een zo groot mogelijk publiek aanspreken lijkt me wel handig, straks sta je een week drukte te maken en een halve gemeente te ontregelen voor 3 magere miljoentjes, dat is de moeite amper waard.
Dus jij denkt alleen maar in termen van geld. Dat is niet het doel van de NPO. Meer geld is wel meer exposure natuurlijk maar thats it
pi_165828033
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus jij denkt alleen maar in termen van geld. Dat is niet het doel van de NPO. Meer geld is wel meer exposure natuurlijk maar thats it
Ik heb het hier specifiek over SR, dat is altijd al een evenement geweest dat zich breder trekt dan 3FM / NPO alleen, en waar ook veel meer mensen bij betrokken zijn, gewenst of ongewenst.
pi_165828248
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 10:16:08 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165828470
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Valt best mee. Tussen de faxen door doe ik best vaak een nummertje afzeiken of adoreren...
pi_165829851
Goedemiddag :W
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 23:33:18 #29
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_165841768
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 00:17 schreef Enowapi het volgende:

[..]

Dat iets altijd zo geweest is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus ook maar altijd zo moet blijven.

Dan maar een keer geen stille ramp. Er is gewoon veel gezeik rondom SR, die zich vooral (deels terecht) toespitst op het feit dat er geld in een soort bodemloze put gaat. Een paar miljoen voor Zeepjes in Afrika verdampt in de loop der tijd gewoon. Geld dat je ophaalt voor onderzoek naar Kanker zorgt voor een investering in kennis die blijvend is en die daarnaast iedereen raakt. Je zorgt er in ieder geval voor dat je het overgrote deel van de zeiksnorren de mond snoert, want wie gaat er nu een grote bek geven over een actie die miljoenen ophaalt voor het KWF bijvoorbeeld?

Ik denk dat dit de populariteit van SR aanzienlijk zal doen toenemen, ook omdat het dus mensen in Nederland raakt, in plaats van alleen mensen in verweggistan. Overigens is het natuurlijk diep triest wat op sommige plekken in de wereld gebeurt, maar feit blijft dat het voor veel Nederlanders een ver van hun bed show is waar ze zich moeilijk een voorstelling bij kunnen maken en zich dus ook moeilijk mee kunnen identificeren. Ik geloof bijvoorbeeld ook dat het thema van SR15 (vluchtelingen, syrie) heeft bijgedragen aan de lage opbrengst en aandacht voor SR, omdat mensen vorig jaar gewoon klaar waren met het hele vluchtelingengedoe waar Nederland rond die tijd al maanden mee werd platgegooid.
Het 'gezeik op SR' komt vooral van mensen die vinden dat het per definitie in Nederland moet blijven, en dat 3FM blijkbaar eigenhandig de bijstand en voedselbank onnodig moet gaan maken, wat natuurlijk een onmogelijke opdracht is. Als je voor zo'n doel 7 miljoen ophaalt krijgt iedereen die naar de voedselbank krijgt er hooguit eenmalig een paar euro per persoon bij. Daarnaast hebben de regionale omroepen reeds een aantal jaar een actie in dezelfde periode, waarmee ze geld ophalen voor de voedselbanken. Dat doel krijgt dus ook reeds de nodige aandacht.

Bij de stille rampen in het buitenland kan dat het voor best een aardig grote groep mensen het verschil maken tussen leven en dood (drinkwater, klinieken, scholing, enz.). Daarnaast zorgt 3FM Serious Request JUIST vaak voor permanente verbetering in de vorm van trainingen voor bewoners (die ze weer aan anderen kunnen leren) of het maken van waterputten.

Het klinkt misschien wat kort door de bocht, maar het zorgen voor de inwoners van NL vind ik iets voor de overheid. Als het verzorgingsstaat-principe blijkbaar voor sommige mensen niet goed functioneert is het zaak om te kijken waar dat door komt en als dat nodig is te lobbyen en campagne te voeren voor een verbetering daarvan. Eenmalig geld ophalen voor een voedselbank is in feite ook 'een bodemloze put', want je pakt het probleem er niet mee aan.

Het doel van vorig jaar was inderdaad nogal mosterd na de maaltijd en tevens nogal vaag qua omschrijving. Dat doel was echter al gekozen vóórdat de hele vluchtelingenproblematiek begon, en dan kan je dat natuurlijk niet meer veranderen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Sirolf op 09-10-2016 01:18:02 ]
  zondag 9 oktober 2016 @ 08:41:23 #30
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165846465
  zondag 9 oktober 2016 @ 09:35:43 #31
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_165847024
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:23:20 #32
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_165851591
Cee gespot tijdens haar halve marathon hier in Eindhoven. Of beter: zij mij :'). En ze riep VERDOMME!

[ Bericht 5% gewijzigd door Roel_Jewel op 09-10-2016 14:28:44 ]
  zondag 9 oktober 2016 @ 14:56:48 #33
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165852235
Mensen posten andere dingen in dit topic dan zwaaien :o
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_165852482
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee gespot tijdens haar halve marathon hier in Eindhoven. Of beter: zij mij :'). En ze riep VERDOMME!
Naar wie schrijven / zwaaien jullie eigenlijk? Er komt niemand hier. Ook niet zo verwonderlijk aangezien users die daadwerkelijk iets komen melden hebben belachelijk worden gemaakt.
pi_165852543
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 23:33 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Het 'gezeik op SR' komt vooral van mensen die vinden dat het per definitie in Nederland moet blijven, en dat 3FM blijkbaar eigenhandig de bijstand en voedselbank onnodig moet gaan maken, wat natuurlijk een onmogelijke opdracht is. Als je voor zo'n doel 7 miljoen ophaalt krijgt iedereen die naar de voedselbank krijgt er hooguit eenmalig een paar euro per persoon bij. Daarnaast hebben de regionale omroepen reeds een aantal jaar een actie in dezelfde periode, waarmee ze geld ophalen voor de voedselbanken. Dat doel krijgt dus ook reeds de nodige aandacht.

Bij de stille rampen in het buitenland kan dat het voor best een aardig grote groep mensen het verschil maken tussen leven en dood (drinkwater, klinieken, scholing, enz.). Daarnaast zorgt 3FM Serious Request JUIST vaak voor permanente verbetering in de vorm van trainingen voor bewoners (die ze weer aan anderen kunnen leren) of het maken van waterputten.

Het klinkt misschien wat kort door de bocht, maar het zorgen voor de inwoners van NL vind ik iets voor de overheid. Als het verzorgingsstaat-principe blijkbaar voor sommige mensen niet goed functioneert is het zaak om te kijken waar dat door komt en als dat nodig is te lobbyen en campagne te voeren voor een verbetering daarvan. Eenmalig geld ophalen voor een voedselbank is in feite ook 'een bodemloze put', want je pakt het probleem er niet mee aan.

Het doel van vorig jaar was inderdaad nogal mosterd na de maaltijd en tevens nogal vaag qua omschrijving. Dat doel was echter al gekozen vóórdat de hele vluchtelingenproblematiek begon, en dan kan je dat natuurlijk niet meer veranderen...
Ik heb het ook niet over de voedselbank, vind ik ook onzin. Je moet het in NL wel heel bont maken om van de voedselbank afhankelijk te worden, dus met die mensen kan ik ook niet echt medelijden hebben.

Ik heb het over goede doelen in het kader van ziekten zoals MS, Kanker, etc. Dat soort goede doelen zijn een stuk universeler, en niet aan grenzen gebonden aangezien Nederlands onderzoek ook kan bijdragen aan bestrijding van deze ziekten over de hele wereld.
pi_165853190
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 15:11 schreef Enowapi het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de voedselbank, vind ik ook onzin. Je moet het in NL wel heel bont maken om van de voedselbank afhankelijk te worden, dus met die mensen kan ik ook niet echt medelijden hebben.

Ik heb het over goede doelen in het kader van ziekten zoals MS, Kanker, etc. Dat soort goede doelen zijn een stuk universeler, en niet aan grenzen gebonden aangezien Nederlands onderzoek ook kan bijdragen aan bestrijding van deze ziekten over de hele wereld.
Ziektes als MS en kanker zijn het hele jaar door onder de aandacht met dagen, evenementen, etc.
Verder vindt ik het raar dat als een organisatie zich wil inzetten voor een goed doel, mensen als jij er bijkomen met hun mening dat het geld ergens anders heen móét. Alsof het ene leed per definitie zwaarder is dan het ander, of belangrijker.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_165867037
  maandag 10 oktober 2016 @ 06:58:33 #38
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165867054
pi_165867140
Goedemorgen.
pi_165867170
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:37 schreef Bronson het volgende:
Goedemorgen.
mwoah
pi_165867182
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

mwoah
Heb je het zwaar?
  maandag 10 oktober 2016 @ 08:10:31 #42
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165867279
quote:
:D
  maandag 10 oktober 2016 @ 08:10:47 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165867282
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

mwoah
c_/
pi_165867347
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:48 schreef Bronson het volgende:

[..]

Heb je het zwaar?
valt nog mee

Maar 4 uur slapen zal mij vanmiddag wel gaan opbreken
pi_165867371
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 08:24 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

valt nog mee

Maar 4 uur slapen zal mij vanmiddag wel gaan opbreken
Ai, had je wederhelft aandacht nodig?
pi_165867409
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 08:28 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ai, had je wederhelft aandacht nodig?
Nee die was wel diepe slaap :(
pi_165867416
quote:
Bazen actie
pi_165867478
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 15:08 schreef Enowapi het volgende:

[..]

[..]

Naar wie schrijven / zwaaien jullie eigenlijk? Er komt niemand hier. Ook niet zo verwonderlijk aangezien users die daadwerkelijk iets komen melden hebben belachelijk worden gemaakt.
Que?
pi_165868191
Editors. _O_
pi_165868309
Uhmm.
Uhmm.
Uhmm.
pi_165868321
Uhm
pi_165868324
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:20 schreef Bronson het volgende:
Uhmm.
Uhmm.
Uhmm.
Is Wouter vd Goes te gast?
pi_165868601
Larger than life. *O* *O*
pi_165869171
Drake. :')
pi_165869904
Modderfokkin DRE. _O_
pi_165870378
Rammertje.
pi_165870423
Grounds for divorce. _O_ _O_
pi_165870432
Haat aan allen die melden dat ze er twee hebben. :Z
pi_165870588
Ik heb er 3.
pi_165870636
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb er 3.
Matig.
  ESF Reporter maandag 10 oktober 2016 @ 12:32:29 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_165870647
quote:
Je riep geen manmanman, hele rest van t parcours was ik in tranen.
pi_165871385
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:32 schreef Cee het volgende:

[..]

maandag 10 oktober 2016 @ 13:12:29 #63
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165871485
Dotan tijdens het schijten, het kan gewoon niet beter...
Ben meteen 5kg lichter ofzo...
pi_165872569
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:32 schreef Cee het volgende:

[..]

_O- _O-. Sorry :@.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 oktober 2016 @ 18:10:03 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165876298
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan tijdens het schijten, het kan gewoon niet beter...
Ben meteen 5kg lichter ofzo...
Dotan _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_165876574
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dotan _O_
Deze baas weet
pi_165876610
het is alweer 21 jaar geleden sinds operatie Decibel
pi_165877993
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Evertjan het volgende:
Dat moest ik even googlen.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:07:34 #69
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165881534
quote:
RIP 08811.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 oktober 2016 @ 22:50:30 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165885952
quote:
omnummeren O+
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_165885994
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat moest ik even googlen.
moet er altijd aan denken als het de 10e van de 10e is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 oktober 2016 @ 22:57:49 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165886170
DeLuna vindt me dik ;(
  ESF Reporter maandag 10 oktober 2016 @ 23:06:49 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_165886421
quote:
21? Godsgloeiende ik voel me weer oud.
Ik weet nog dat m'n pa echt niet blij was dat we nu bij 013 hoorden. :')
pi_165887425
quote:
02510 represent!

Dacht dat het langer geleden was. Dit is maar 3 jaar voor ik m'n eerste GSM (Nokia 5110 O+ ) kocht.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:38:31 #75
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165888345
pi_165888384
pi_165888527
Goedemorgen.
pi_165888807
Hallo fans
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:28:47 #79
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165888834
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo hans
Hallo rofl.
pi_165889026
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:28 schreef JDude het volgende:

[..]

Hallo rofl.
heeejjj joop
pi_165890073
:W Goedemorgen

quote:
Nieuwe ochtendshow 3FM moet beter aansluiten bij twintigplusser
Dinsdag 11 oktober 2016 09:24

De nieuwe ochtendshow van 3FM moet beter aansluiten bij de jongere doelgroep. Dat zegt Jurre Bosman, plaatsvervangend directeur radio NPO, in De Telegraaf. Giel Beelen maakte onlangs bekend na ruim 12,5 jaar te stoppen met zijn ochtendshow op 3FM. Vermoedelijk stopt hij eind december met het programma.

“We proberen nu een ochtendshow op te zetten die beter aansluit bij jongere luisteraars, de twintigplusser”, aldus Bosman. “Het vertrek van de altijd eigenzinnige Giel Beelen is jammer, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden. We zitten in een mindere periode, dat kan ik niet ontkennen, maar daar krijg je ook energie van, je gaat kansen zien.”

Naar verluidt gaat Domien Verschuuren vanaf januari de ochtendshow op 3FM presenteren, Giel Beelen zou dan doorschuiven naar de weekendavonden.
https://www.radiofreak.nl(...)-bij-twintigplusser/
pi_165890272
Is jurre bosman directeur nu zowee
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:51:27 #83
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165890505
Eminem _O_
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:49 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165890934
Toxic *O*
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:40:55 #85
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165891345
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Toxic *O*
Hier stond de radio uit, dus ik hoorde Britney.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:50:58 #86
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165891523
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef JDude het volgende:

[..]

Hier stond de radio uit, dus ik hoorde Britney.
XD
pi_165892194
Busy Earnin'. *O*
pi_165893040
minthy is lief!
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:26:50 #89
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165893047
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
minthy is lief!
:Y.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:27:01 #90
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165893051
quote:
minthy is lief!
QFT
Trotste mama van Ambar
pi_165893063
O+
  Redactie Sport dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:28:33 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165893083
quote:
minthy is lief!
Ouwe hosselaar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165893159
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ouwe hosselaar
neosje vindt het niet interessant ;,(
pi_165893197
Ben wel benieuwd hoor naar de nieuwe ogtendshow
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:42:49 #95
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165893286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ben wel benieuwd hoor naar de nieuwe ogtendshow
Dit soort taalfouten zijn met opzet toch?
Trotste mama van Ambar
pi_165893321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Dit soort taalfouten zijn met opzet toch?
ik ben me fan geen kwaat bewusd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:08:51 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165895504
quote:
logisch
DeLuna vindt me dik ;(
pi_165901293
quote:
minthy is lief!
Wie?
pi_165901299
Ik hoop op Domien in de Ochtend met Tjibbe als sidekick
  woensdag 12 oktober 2016 @ 06:52:52 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165905937
pi_165905939
pi_165906028
Goedemorgen.
pi_165906189
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:33 schreef Bronson het volgende:
Goedemorgen.
hoi jimmy
  woensdag 12 oktober 2016 @ 08:06:20 #104
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_165906198
quote:
3FM moet beter aansluiten wat men wil horen op de radio. Minder slap gelul en onderzoek doen wat jongeren luisteren op bijvoorbeeld YouTube en Spotify.
pi_165906201
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hoi jimmy
hoi woflrofl.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:24:20 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165906732
pi_165906918
:W Goedemorgen
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:46:40 #108
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165906974
Kijk deze MH heeft wel wat meer die 3FM sound.
Trotste mama van Ambar
pi_165907067
Faxe deux
pi_165907746
Tijd voor een Sheppard liedje.
pi_165907941
Crosstown Traffic. _O_
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:45:41 #112
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165907956
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:32 schreef Bronson het volgende:
Tijd voor een Sheppard tietje.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:48:00 #113
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165907995
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
Faxe deux
we lopen weer gelijk
pi_165908139
quote:
Kom dan

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 12-10-2016 11:01:36 ]
pi_165908160
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165908224
Even een edit gedaan, naar wat ik dacht te lezen :')
pi_165908285
NLRolf twitterde op woensdag 12-10-2016 om 11:05:42 Yo @hermandeperman ouwe heldzou je misschien een plaatje van @wearesheppard willen draaien :D reageer retweet
pi_165908971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die dus.
Hoeft heel niet in spoiler.
pi_165909007
Lekker plaatje van Showtek.
pi_165909104
DE STAAT. _O_ _O_
pi_165909583
Arcade Fire. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_165909655
Wordt veeeeel te weinig op 3fm gedraaid.
pi_165910794
Mr. Bojangles. O+
pi_165910840
Bazenalbum Swing when you're winning. _O_

Sowieso Robbie Williams in de Zeroes. _O_ _O_
  donderdag 13 oktober 2016 @ 06:37:17 #125
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165924912
  donderdag 13 oktober 2016 @ 06:47:26 #126
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165924937
pi_165924964
pi_165925085
Goedemorgen.
pi_165925088
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 07:42 schreef Bronson het volgende:
Goedemorgen.
eeeyy yo yoyo
pi_165925108
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 07:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

eeeyy yo yoyo
Alles wel?
  donderdag 13 oktober 2016 @ 09:59:39 #131
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165926260
Ola :W
Trotste mama van Ambar
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:00:22 #132
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165926267
Samsung Galaxy 7 Note Dia :W

Kenners snappen deze grap.
Trotste mama van Ambar
pi_165926605
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:

*krekelgeluid*.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:29:20 #134
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165926624
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:27 schreef Bronson het volgende:

[..]

*krekelgeluid*.
;(

Mss moeten we het maar weer eens hebben over favoriete programmering.
Trotste mama van Ambar
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:32:22 #135
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165926666
quote:

Hihaho.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:44:18 #136
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165926838
Ik ben zo slecht in grappen :')
Trotste mama van Ambar
  ESF Reporter donderdag 13 oktober 2016 @ 10:54:09 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_165926977
Sabotaaaaage _O_
  ESF Reporter donderdag 13 oktober 2016 @ 10:55:01 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_165926988
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:27 schreef Bronson het volgende:

[..]

*krekelgeluid*.
Ik geloof dat ik galaxy.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 10:55:01 #139
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165926989
Ik zou wel willen headbangen, maar dan zwiep ik alles overal van tafel.
#longhairstruggles.
Trotste mama van Ambar
pi_165926992
SABOTAAAAGE. _O_ _O_
pi_165926997
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik galaxy.
Verdomme.
pi_165927069
quote:

ehh dus _O- :')
pi_165927090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 07:49 schreef Bronson het volgende:

[..]

Alles wel?
jooo topperknal

Met jou dan
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:04:17 #144
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165927106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou wel willen headbangen, maar dan zwiep ik alles overal van tafel.
#longhairstruggles.
pi_165927347
:W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_165927367
Clint Eastwood. _O_
pi_165927487
Vraagje: Worden al die berichten via sms/twitter e.d. die je in de ticker ziet verschijnen eerst gemodereerd of zo want stuurde een berichtje (2 zelfs) waarom ze bij #FM niet wat aan #Haiti gaan doen i.o.v.zo een fictief doel met dat #Serious Request. Berichten kwamen niet aan gek genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2016 11:33:50 ]
pi_165927751
Red Alert. *O*
pi_165928475
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Worden al die berichten via sms/twitter e.d. die je in de ticker ziet verschijnen eerst gemodereerd of zo want stuurde een berichtje (2 zelfs) waarom ze bij #FM niet wat aan #Haiti gaan doen i.o.v.zo een fictief doel met dat #Serious Request. Berichten kwamen niet aan gek genoeg.
ja dat wordt gemodereerd
pi_165928494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
Yo yo yoooo yoyo yoyo
pi_165929460
N*E*R*D. _O_ _O_
Lapdance. _O_ _O_
  donderdag 13 oktober 2016 @ 13:40:19 #152
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_165929557
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:35 schreef Bronson het volgende:
N*E*R*D. _O_ _O_
Lapdance. _O_ _O_
Zal jou eens een lapdance geven :P
Trotste mama van Ambar
pi_165929613
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wow wowowowowo

/Lamabal
  donderdag 13 oktober 2016 @ 13:52:24 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165929754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 11:50 schreef Bronson het volgende:
Red Alert. *O*
Bazengame
pi_165930304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Whut.
Wo.
pi_165931147
  donderdag 13 oktober 2016 @ 15:33:11 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165931792
LIMP BIZKIT *O*
  donderdag 13 oktober 2016 @ 15:33:36 #158
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165931801
quote:
En dan ook niet ff denken van: misschien moet ik hier wat aan gaan doen...
  donderdag 13 oktober 2016 @ 15:41:41 #159
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165931997
quote:
Merwedebrug says no.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 16:49:59 #160
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_165933436
Jelmer :D
pi_165944351
quote:
Oké, ik klaag niet meer over m'n te dikke reet.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:17:54 #162
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165945635
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Oké, ik klaag niet meer over m'n te dikke reet.
Welke dikke reet?
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 06:43:38 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165946439
pi_165946460
pi_165946536
Goedemorgen.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:21:40 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165947354
Beth Hart O+
pi_165947432
Beth Hart is wel een heel welkome gast! Wat een strot!
pi_165947650
Jeetje, Bob Dylan wint een f*cking Nobelprijs en dan wordt een verkrachting van een van zijn parels gedraaid :(.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:50:20 #169
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165947723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:45 schreef Le1390achim het volgende:
Jeetje, Bob Dylan wint een f*cking Nobelprijs en dan wordt een verkrachting van een van zijn parels gedraaid :(.
Eens
pi_165949231
Tres Delinquentes. *O*
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:24:36 #171
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165949259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 11:23 schreef Bronson het volgende:
Tres Delinquentes. *O*
nu al toeter!
pi_165951227
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:49:59 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165960892
Jermer erbij is wel vermakelijker dan Frank alleen. Hij is er dus gewoon bij gezet om nog wat van het programma te maken
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 15 oktober 2016 @ 07:41:01 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165966310
Volgens iemand op het radioforum.nl gaat Martijn Muijs naar 3FM.
Hij is wel op 'vakantie' bij Radio Veronica :o

SilvanStoet twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 11:46:49 Net terug van vakantie en komende week weer volop er tegenaan! Vanaf maandag invallen voor @martijnmuijs @radioveronica #zinin reageer retweet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_165966739
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:42:47 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165967484
  zondag 16 oktober 2016 @ 09:40:56 #179
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_165984478
  zondag 16 oktober 2016 @ 09:57:19 #180
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_165984589
  zondag 16 oktober 2016 @ 10:31:09 #181
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_165984882
C-c-c-combobreaker.
  maandag 17 oktober 2016 @ 06:45:09 #182
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166005938
pi_166005957
pi_166006094
Goedemorgen.
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:15:20 #185
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166007504
Sinds wanneer maakt Beyonce geen muziek meer?
Trotste mama van Ambar
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:31:18 #186
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166007717
No fucking way :o
Afrojack heeft Titanium gemaakt?
Trotste mama van Ambar
pi_166007802
De neuk is dit?
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:37:35 #188
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166007813
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:37 schreef Bronson het volgende:
De neuk is dit?
Nieuwe MH ik denk uit gekozen door Wilbert himself ;(
Trotste mama van Ambar
pi_166007821
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Nieuwe MH ik denk uit gekozen door Wilbert himself ;(
Pokkeherrie.
  maandag 17 oktober 2016 @ 10:39:30 #190
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166007838
Lucky _O_
Trotste mama van Ambar
pi_166007841
Damn dit heb ik jaren niet meer gehoord. :D
pi_166008578
10.000 Emeralds Pools. _O_
pi_166008638
Vlog. :')
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:40:48 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166008923
pi_166011096
MGMT. *O* *O*
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:41:55 #196
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166015248
Wat is dit voor bagger? :{ ik mag hopen dat die kut stadiontoeter er voor de grap doorheen werd gegooiod door Frank?
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:43:16 #197
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166015290
Ah. De megashit dus :')
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:44:16 #198
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166015316
Hoop niet dat deze megahit de aanzet is tot het Nieuwe NPO 3FM * piewpiewpiew*.
Want dan maken ze weer diezelfde Urban fout als vroeger.
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:48:15 #199
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166015429
Kensington *O* _O_
pi_166016569
oh god
  maandag 17 oktober 2016 @ 19:11:57 #201
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166018501
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:30 schreef Lamabal het volgende:
oh god
Hij is overal
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 06:19:08 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166029826
pi_166029869
pi_166029967
Goedemorgen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:12:48 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166031344

13,5 jaar 3FM in luistercijfers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:36:08 #206
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_166031633
pi_166031869
3FM is gewoon geen 1 lijn qua muziek. Het gaat van dance tot en met foute urban. Vind je het gek dat luisteraars verloren gaan.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:52:59 #208
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166031943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:49 schreef radeloosje1987 het volgende:
3FM is gewoon geen 1 lijn qua muziek. Het gaat van dance tot en met foute urban. Vind je het gek dat luisteraars verloren gaan.
Ik denk juist dat het de kracht is van 3FM.
Trotste mama van Ambar
pi_166032354
quote:
Je kunt best verschillende dingen draaien. Maar als je bijvoorbeeld urban als voorbeeld neemt: er is urban die je ook aan veel liefhebbers van - redelijk serieuze - pop/rock kunt slijten (Kendrick Lamar en dergelijke), en er is urban waarbij dat een stuk moeilijker lukt. Noem het maar 'Riazop-muziek'.

Daar moeten ze bij 3FM nog eens goed over na denken. Pop/rock is van oudsher wel het hart van de zender.
  Redactie Sport dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:22:07 #210
pi_166032483
quote:
Het zou juist de kracht moeten zijn van 3fm om verschillende soorten nieuwe muziek aan de man te kunnen brengen. De horizontale programmering is overigens wel debet aan het soms wat overdreven 'van links naar rechts' gaan.
pi_166032687
Dat deden ze tot oktober 1992 juist nog veel meer. Daar hoorde je op het ene moment (die kans was in Tros- en Veronica-uren het grootst) een carnavalsplaat, als ze daar toevallig zin in hadden, en op het andere moment (die kans was in de Vara- en Vpro-uren het grootst) iets heel erg moeilijks en zwaarmoedigs.

Maar goed, dat leverde wel spannende radio op. En toen wilde men er nog naar luisteren, omdat er amper concurrentie was. Nu werkt dat niet meer.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2016 11:31:49 ]
pi_166033026
Babylon. O+ O+
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:48:44 #213
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166033043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:48 schreef Bronson het volgende:
Babylon. O+ O+
:Y
O+
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:20:55 #214
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166033652
I call you honey *O*
Trotste mama van Ambar
pi_166033965
http://www.last.fm/user/s(...)e_preset=LAST_7_DAYS

Deze lijstjes zijn wmb veelzeggend. Mag van mij van links naar rechts gaan zolang de kern maar niet in het midden ligt. Dit kan ook zo van 538 of Qmusic zijn.
pi_166034730
Yellow. O+ O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:32:23 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_166034990
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 12:38 schreef CPS2000 het volgende:
http://www.last.fm/user/s(...)e_preset=LAST_7_DAYS

Deze lijstjes zijn wmb veelzeggend. Mag van mij van links naar rechts gaan zolang de kern maar niet in het midden ligt. Dit kan ook zo van 538 of Qmusic zijn.
Urban eruit slopen en meer gitaarwerk brengen. Met daarbij de (alternatieve) dance. Dat lijkt mij de perfecte richting voor 3fm.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:05:00 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166038137
Timur en Ramon vandaag :D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
pi_166049285
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het de kracht is van 3FM.
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de reden is om juist wel te blijven luisteren! Best afwisselend, alleen het geleuter tussen de platen door mag wmb minder.
Tante minthy!! O+
  woensdag 19 oktober 2016 @ 06:39:28 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166051086
pi_166051138
  woensdag 19 oktober 2016 @ 07:22:30 #222
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166051198
Goedermogen.
pi_166051420
Goedemorgen.
pi_166051762
Hoe slecht was Mainstreet?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_166053322
Runaway. _O_ _O_ _O_ _O_
pi_166053333
Dit had 3fm wel wat vaker mogen draaien.
Bazenplaat.
pi_166053429
Dit. :')
  woensdag 19 oktober 2016 @ 11:36:20 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166053751
Daar ging iets niet helemaal goed :D
pi_166054894
Plug In Baby. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 oktober 2016 @ 13:53:59 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166056772
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Daar ging iets niet helemaal goed :D
klonk heel vreemd ook :D
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:38:56 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166057527
God put a smile upon your face _O_
  donderdag 20 oktober 2016 @ 06:35:47 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166075084
pi_166075114
pi_166075244
Goedemorgen.
pi_166076855
Loud Places. O+
pi_166077600
Gegeil op John Mayer altijd. :')
pi_166077720
pi_166077758
FF. *O* *O*
pi_166077882
pi_166078116
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'( :'(
pi_166078119
Godsamme.
pi_166079758
Toen Franz nog leuke muziek maakte.
pi_166080669
Nelleke. _O_
pi_166084868
Boxer rebellion _O_ O+
Tante minthy!! O+
pi_166084874
Stiekem onder werktijd :@
Tante minthy!! O+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:53:42 #246
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166085801
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:10 schreef minthy het volgende:
Stiekem onder werktijd :@
Boefje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2016 @ 20:53:18 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166090704
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:10 schreef minthy het volgende:
Boxer rebellion _O_ O+
hard over de radio in de auto _O_
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 06:39:56 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166100054
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 06:41:14 #249
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166100055
Fax.
pi_166100074
pi_166100126
Goedemorgen.
pi_166101315
O+

inb4 'ik heb er twee'
pi_166101343
hee topic
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:53:00 #254
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166101382
hallon woflrofl
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:01:53 #255
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166101546
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:50 schreef wolfrolf het volgende:
hee topic
Broer O+
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:08:21 #256
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166101630
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:16:44 #257
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166101771
Do you wanna?
Do you wanna?
Do you want to make love to me?

*O*
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:21:33 #258
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166101864
Deze combinatie van platen is met opzet toch?
Trotste mama van Ambar
pi_166101874
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze combinatie van platen is met opzet toch?
Wat dan?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:22:53 #260
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166101886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Wat dan?
Het seks kwartiertje?
Trotste mama van Ambar
pi_166101965
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het seks kwartiertje?
Oh zo.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:29:01 #262
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166101973
Het lag er wel dik op hoor. Maar het zal wel weer aan moi liggen :+
Trotste mama van Ambar
pi_166102055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
liggen
Kom je wat te kort soms?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:37:48 #264
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166102078
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:35 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Kom je wat te kort soms?
Altijd.
Trotste mama van Ambar
pi_166102088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Altijd.
Tinder je nog wel of ben je daar mee gestopt?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:39:24 #266
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166102112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:38 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Tinder je nog wel of ben je daar mee gestopt?
Allang gestopt joh.
Ik heb niet eens tijd voor al mijn eigen hobby's laat staan om ook nog eens te gaan daten.
Trotste mama van Ambar
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:41:06 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166102139
Da Luniz _O_
pi_166102146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Allang gestopt joh.
Ik heb niet eens tijd voor al mijn eigen hobby's laat staan om ook nog eens te gaan daten.
Herkenbaar ja :@
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:19:17 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166102856
What goes around comes around O+ O+ O+
pi_166102995
Radiohead. _O_ _O_ _O_
pi_166103743
DE STAAT. _O_ _O_ _O_
pi_166104075
:')
pi_166104239
Ik dacht dat dat teletekst 353 dingetje een grap was :D :'( :D
pi_166104773
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht dat dat teletekst 353 dingetje een grap was :D :'( :D
Haha, dat dacht ik ook, maar zo waar drie hele pagina's worden besteed aan de nationale vrijdagmiddaggebeurtenis.
pi_166104788
Dit is zo'n kutnummer van Franz. :r
pi_166107000
_O_ Mark _O_
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 15:28:52 #277
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166107051

Is nog een cock ook :D
pi_166108663

Mark Van der Molen zou de plek van Timur overnemen. Dat zou ik mooi vinden. Verder hoop ik dat MetMichiel 1 uur langer mag duren.
pi_166109282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 17:12 schreef MarijeH het volgende:

Mark Van der Molen zou de plek van Timur overnemen. Dat zou ik mooi vinden. Verder hoop ik dat MetMichiel 1 uur langer mag duren.
Hoi Marije :W
pi_166109523
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef Sersjee het volgende:
_O_ Mark _O_
JAAAAA!!!!! *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:57:03 #281
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166120712
pi_166120902
  zondag 23 oktober 2016 @ 09:14:27 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166141591
  zondag 23 oktober 2016 @ 10:31:58 #284
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_166142212
  maandag 24 oktober 2016 @ 06:29:30 #285
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166165528
Fax.
  maandag 24 oktober 2016 @ 06:43:13 #286
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166165543
pi_166165586
Goedemorgen.
pi_166165708
11 november de laatste ochtend van Giel
  maandag 24 oktober 2016 @ 08:03:19 #289
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_166165723
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 07:59 schreef wolfrolf het volgende:
11 november de laatste ochtend van Giel
pi_166165735
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2016 08:03 schreef JDude het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
niet zo verdrietig doen jdude
pi_166165964
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:37:36 #292
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166167106
Huh? Hoor ik nou Ekdom op 3FM?
pi_166167112
Bastille weer als megahit. :') :')
Nee 3fm. Zo kom je er wel.
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:41:14 #294
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166167139
Gangsta's paradise O+
pi_166167188
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht ook al ome Gerard te horen...of heb ik gisteravond weer eens teveel gezopen?
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:46:43 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_166167197
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:45 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik dacht ook al ome Gerard te horen...of heb ik gisteravond weer eens teveel gezopen?
Dat laatste dacht ik ook :D
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:48:01 #297
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166167208
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 18:19 schreef Bronson het volgende:

[..]

JAAAAA!!!!! *O* *O* *O* *O*
Hier ook enthousiaste reacties *O* *O*
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:48:41 #298
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_166167216
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:45 schreef JayHovah het volgende:

[..]

hm, was even aan het faxen, niet gehoord.
pi_166167233
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
ja hij gaat ekdom in de ochtend op 2 en 3 simulcasten als Giel is gestopt xD
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:51:47 #300
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_166167264
12 november zin in _O_