Je riep geen manmanman, hele rest van t parcours was ik in tranen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee gespot tijdens haar halve marathon hier in Eindhoven. Of beter: zij mij. En ze riep VERDOMME!
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je riep geen manmanman, hele rest van t parcours was ik in tranen.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Je riep geen manmanman, hele rest van t parcours was ik in tranen.
Dotanquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan tijdens het schijten, het kan gewoon niet beter...
Ben meteen 5kg lichter ofzo...
Dat moest ik even googlen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Evertjan het volgende:
het is alweer 21 jaar geleden sinds operatie Decibel
RIP 08811.quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Evertjan het volgende:
omnummerenquote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Evertjan het volgende:
21? Godsgloeiende ik voel me weer oud.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:57 schreef rubbereend het volgende:
MLN / Operatie Decibel, toen we gingen omnummeren 10-10-1995
02510 represent!quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:28 schreef Evertjan het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-bij-twintigplusser/quote:Nieuwe ochtendshow 3FM moet beter aansluiten bij twintigplusser
Dinsdag 11 oktober 2016 09:24
De nieuwe ochtendshow van 3FM moet beter aansluiten bij de jongere doelgroep. Dat zegt Jurre Bosman, plaatsvervangend directeur radio NPO, in De Telegraaf. Giel Beelen maakte onlangs bekend na ruim 12,5 jaar te stoppen met zijn ochtendshow op 3FM. Vermoedelijk stopt hij eind december met het programma.
“We proberen nu een ochtendshow op te zetten die beter aansluit bij jongere luisteraars, de twintigplusser”, aldus Bosman. “Het vertrek van de altijd eigenzinnige Giel Beelen is jammer, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden. We zitten in een mindere periode, dat kan ik niet ontkennen, maar daar krijg je ook energie van, je gaat kansen zien.”
Naar verluidt gaat Domien Verschuuren vanaf januari de ochtendshow op 3FM presenteren, Giel Beelen zou dan doorschuiven naar de weekendavonden.
XDquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier stond de radio uit, dus ik hoorde Britney.
quote:
Dit soort taalfouten zijn met opzet toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ben wel benieuwd hoor naar de nieuwe ogtendshow
ik ben me fan geen kwaat bewusdquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit soort taalfouten zijn met opzet toch?
logischquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:19 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)-bij-twintigplusser/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |