Oh, hij is een prima kerel denk ik. Enkel hij heeft zo geen radiostem. Dat is gewoon irritant om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben geloof ik de enige die hem mag
ik heb dat dus totaal niet met hem. Maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh, hij is een prima kerel denk ik. Enkel hij heeft zo geen radiostem. Dat is gewoon irritant om naar te luisteren.
Met Sander Hoogendoorn samen was altijd wel leuk bij KX Radio. Ik ben erg voor die combi!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:54 schreef KingRadler het volgende:
Frank is saai hij heeft gewoon een sitekick nodig
Hij klinkt alsof hij altijd verkouden is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dat dus totaal niet met hem. Maar smaken verschillen
Mijn stem wordt ook wisselend ervaren.
nog steeds bagger.quote:
zoiets, hij lijkt wat woorden in te slikken, beetje nasaal. Maar dat kan je trainen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij altijd verkouden is.
eerder dit jaar hoorde ik ze nog weleens op 3FM, maar de laatste tijd niet meer eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:15 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien 3FM het niet draait, spam ik hier maar gewoon het nieuwste nummer van Klyne. De BBC pikt deze Nederlandse formatie wél op. En bij the Hype Machine stond deze track deze week op #1 in de lijst van populaire, nieuwe releases.
Helaas voor Klyne heet Klyne geen Kensington.
Veiling TVquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:16 schreef jcdragon het volgende:
Hopelijk is SR dit jaar niet zo sober.
Dat iets altijd zo geweest is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus ook maar altijd zo moet blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het doel van 3FM Serious Request is nu juist altijd geweest om een stille ramp op de kaart te zetten, en daar een concreet verschil in te maken (dus niet alleen 'geld voor onderzoek'). Voor de ziektes die je noemt zijn al flink wat losse goede doelen met flinke reclamecampagnes en evenementen. Wellicht dat daar in de toekomst een andere beslissing over komt, maar vooralsnog zijn er genoeg stille rampen die van de rest geen aandacht krijgen.
Daarnaast twijfel ik er niet aan dat de PVV-schreeuwers ook dan een manier vinden om te zeuren, bijvoorbeeld "waarom zamelen jullie geld in voor mensen die niet tegen suiker kunnen als ik niet eens suiker kan kopen en langs de voedselbank moet?!?!?!?!?!?!!!!!1111oneone"...
Ja SC post hier alleen maar inhoudsloos idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:16 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Ja al die clowns die hier elke dag alleen maarkomen plaatsen voegt lekker veel toe
Welke SC, er post zelden meer iemand in deze reeks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja SC post hier alleen maar inhoudsloos idd.
Het is niet het doel van de NPO het hele publiek aan te spreken he, daar ga je al fout
Dus jij denkt alleen maar in termen van geld. Dat is niet het doel van de NPO. Meer geld is wel meer exposure natuurlijk maar thats itquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:20 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Welke SC, er post zelden meer iemand in deze reeks.
En voor SR een zo groot mogelijk publiek aanspreken lijkt me wel handig, straks sta je een week drukte te maken en een halve gemeente te ontregelen voor 3 magere miljoentjes, dat is de moeite amper waard.
Ik heb het hier specifiek over SR, dat is altijd al een evenement geweest dat zich breder trekt dan 3FM / NPO alleen, en waar ook veel meer mensen bij betrokken zijn, gewenst of ongewenst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus jij denkt alleen maar in termen van geld. Dat is niet het doel van de NPO. Meer geld is wel meer exposure natuurlijk maar thats it
Valt best mee. Tussen de faxen door doe ik best vaak een nummertje afzeiken of adoreren...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja SC post hier alleen maar inhoudsloos idd.
Het 'gezeik op SR' komt vooral van mensen die vinden dat het per definitie in Nederland moet blijven, en dat 3FM blijkbaar eigenhandig de bijstand en voedselbank onnodig moet gaan maken, wat natuurlijk een onmogelijke opdracht is. Als je voor zo'n doel 7 miljoen ophaalt krijgt iedereen die naar de voedselbank krijgt er hooguit eenmalig een paar euro per persoon bij. Daarnaast hebben de regionale omroepen reeds een aantal jaar een actie in dezelfde periode, waarmee ze geld ophalen voor de voedselbanken. Dat doel krijgt dus ook reeds de nodige aandacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:17 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Dat iets altijd zo geweest is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dus ook maar altijd zo moet blijven.
Dan maar een keer geen stille ramp. Er is gewoon veel gezeik rondom SR, die zich vooral (deels terecht) toespitst op het feit dat er geld in een soort bodemloze put gaat. Een paar miljoen voor Zeepjes in Afrika verdampt in de loop der tijd gewoon. Geld dat je ophaalt voor onderzoek naar Kanker zorgt voor een investering in kennis die blijvend is en die daarnaast iedereen raakt. Je zorgt er in ieder geval voor dat je het overgrote deel van de zeiksnorren de mond snoert, want wie gaat er nu een grote bek geven over een actie die miljoenen ophaalt voor het KWF bijvoorbeeld?
Ik denk dat dit de populariteit van SR aanzienlijk zal doen toenemen, ook omdat het dus mensen in Nederland raakt, in plaats van alleen mensen in verweggistan. Overigens is het natuurlijk diep triest wat op sommige plekken in de wereld gebeurt, maar feit blijft dat het voor veel Nederlanders een ver van hun bed show is waar ze zich moeilijk een voorstelling bij kunnen maken en zich dus ook moeilijk mee kunnen identificeren. Ik geloof bijvoorbeeld ook dat het thema van SR15 (vluchtelingen, syrie) heeft bijgedragen aan de lage opbrengst en aandacht voor SR, omdat mensen vorig jaar gewoon klaar waren met het hele vluchtelingengedoe waar Nederland rond die tijd al maanden mee werd platgegooid.
quote:
Naar wie schrijven / zwaaien jullie eigenlijk? Er komt niemand hier. Ook niet zo verwonderlijk aangezien users die daadwerkelijk iets komen melden hebben belachelijk worden gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee gespot tijdens haar halve marathon hier in Eindhoven. Of beter: zij mij. En ze riep VERDOMME!
Ik heb het ook niet over de voedselbank, vind ik ook onzin. Je moet het in NL wel heel bont maken om van de voedselbank afhankelijk te worden, dus met die mensen kan ik ook niet echt medelijden hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 'gezeik op SR' komt vooral van mensen die vinden dat het per definitie in Nederland moet blijven, en dat 3FM blijkbaar eigenhandig de bijstand en voedselbank onnodig moet gaan maken, wat natuurlijk een onmogelijke opdracht is. Als je voor zo'n doel 7 miljoen ophaalt krijgt iedereen die naar de voedselbank krijgt er hooguit eenmalig een paar euro per persoon bij. Daarnaast hebben de regionale omroepen reeds een aantal jaar een actie in dezelfde periode, waarmee ze geld ophalen voor de voedselbanken. Dat doel krijgt dus ook reeds de nodige aandacht.
Bij de stille rampen in het buitenland kan dat het voor best een aardig grote groep mensen het verschil maken tussen leven en dood (drinkwater, klinieken, scholing, enz.). Daarnaast zorgt 3FM Serious Request JUIST vaak voor permanente verbetering in de vorm van trainingen voor bewoners (die ze weer aan anderen kunnen leren) of het maken van waterputten.
Het klinkt misschien wat kort door de bocht, maar het zorgen voor de inwoners van NL vind ik iets voor de overheid. Als het verzorgingsstaat-principe blijkbaar voor sommige mensen niet goed functioneert is het zaak om te kijken waar dat door komt en als dat nodig is te lobbyen en campagne te voeren voor een verbetering daarvan. Eenmalig geld ophalen voor een voedselbank is in feite ook 'een bodemloze put', want je pakt het probleem er niet mee aan.
Het doel van vorig jaar was inderdaad nogal mosterd na de maaltijd en tevens nogal vaag qua omschrijving. Dat doel was echter al gekozen vóórdat de hele vluchtelingenproblematiek begon, en dan kan je dat natuurlijk niet meer veranderen...
Ziektes als MS en kanker zijn het hele jaar door onder de aandacht met dagen, evenementen, etc.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:11 schreef Enowapi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de voedselbank, vind ik ook onzin. Je moet het in NL wel heel bont maken om van de voedselbank afhankelijk te worden, dus met die mensen kan ik ook niet echt medelijden hebben.
Ik heb het over goede doelen in het kader van ziekten zoals MS, Kanker, etc. Dat soort goede doelen zijn een stuk universeler, en niet aan grenzen gebonden aangezien Nederlands onderzoek ook kan bijdragen aan bestrijding van deze ziekten over de hele wereld.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee gespot tijdens haar halve marathon hier in Eindhoven. Of beter: zij mij. En ze riep VERDOMME!
quote:
valt nog meequote:
Ai, had je wederhelft aandacht nodig?quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
valt nog mee
Maar 4 uur slapen zal mij vanmiddag wel gaan opbreken
Nee die was wel diepe slaapquote:Op maandag 10 oktober 2016 08:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ai, had je wederhelft aandacht nodig?
Bazen actiequote:Op zondag 9 oktober 2016 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Que?quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:08 schreef Enowapi het volgende:
[..]
[..]
Naar wie schrijven / zwaaien jullie eigenlijk? Er komt niemand hier. Ook niet zo verwonderlijk aangezien users die daadwerkelijk iets komen melden hebben belachelijk worden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |