Nee. Gewoon neequote:Op maandag 26 september 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn nieuwe programmering:
6-9 Domien
9-12 Michiel
12-15 Mark
15-18 Frank
18-21 Sander H & Ramon
21-24 Roos
Je moet wat als je geen hont meer hebt.
Frank 🚮quote:Op maandag 26 september 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-9 Domien
9-12 Michiel
12-15 Mark
15-18 Frank
18-21 Sander H & Ramon
21-24 Roos
Mark.quote:Op maandag 26 september 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
6-9 Domien
9-12 Michiel
12-15 Mark
15-18 Frank
18-21 Sander H & Ramon
21-24 Roos
hopelijk nietquote:Op maandag 26 september 2016 19:19 schreef FRDeventer het volgende:
Ben benieuwd of Herman hofman een plekje krijgt op de dagprogrammering.
kom je dan uit qua omroepen? Aangezien je er een programma tussenuit haaltquote:Op maandag 26 september 2016 19:40 schreef Renesite het volgende:
6-9 Domien
9-12 Michiel
12-15 Sander H
15-18 Ramon & Eva/Mark
18-21 Frank
21-24 Roos
Sander H en Ramon & Eva/Mark kunnen wisselen.
Geen idee. Maar dat schuift toch wel eens? Dat probleem zie ik dus niet hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je dan uit qua omroepen? Aangezien je er een programma tussenuit haalt
straks ook een vlog van Venema op youtubequote:Op maandag 26 september 2016 18:12 schreef MarijeH het volgende:
Gisteren liepen Domien en Michiel de halve marathon van Disneyland Parijs. Hier zijn de eerste beelden:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)oit-zo-trots-geweest
er was niet meer plek vermoed ikquote:Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef Evertjan het volgende:
trouwens Rabbering maakt wel een slechte deal van 10 uur zendtijd doordeweeks naar 4 uurtjes in het weekend.
Was om Domien dichter op de dag te zetten denk ik en om hem 3 uur te gevenquote:Op maandag 26 september 2016 20:12 schreef Remzz het volgende:
Is drivetime s'avonds niet gewoon 4-7? Ik vind 3-6 of 4-6 zo'n raar tijdslot.
quote:Op maandag 26 september 2016 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
straks ook een vlog van Venema op youtube
Moth into flame?quote:Op maandag 26 september 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wow. Beste Metallica sinds jaren.
Alleen All Nightmare Long had een beetje niveau van wat ik de laatste 15 jaar hoorde.quote:Op maandag 26 september 2016 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moth into flame?
Fijne plaat idd, beetje pop dat refrein maar dat geeft niet.
Hoop wel dat ze op de cd af en toe de distortion uit laten, zoals op load/reload/black album
Load en reload zijn twee fantastische cd's vind ik....quote:Op maandag 26 september 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen All Nightmare Long had een beetje niveau van wat ik de laatste 15 jaar hoorde.
Dit vind ik beter dan dat lied, dusja. Denk het beste nummer sinds de release van Load
Reload vind ik weinig aan, Load vind ik wel tof.quote:Op maandag 26 september 2016 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Load en reload zijn twee fantastische cd's vind ik....
Dat probleem heb ik juist met de laatste paar cd's...quote:Op maandag 26 september 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reload vind ik weinig aan, Load vind ik wel tof.
Maar thrash metal is ook net niet mijn genre (hoewel ze daar wel een beetje van af zijn gestapt). Vind het vaak veel van hetzelfde
Die houdt op Radio 2 gewoon een stoel warm totdat er iemand doordeweeks mee kapt, en hij door kan schuiven. Maar nu zit de doordeweekse programmering nog propvol.quote:Op maandag 26 september 2016 20:10 schreef Evertjan het volgende:
trouwens Rabbering maakt wel een slechte deal van 10 uur zendtijd doordeweeks naar 4 uurtjes in het weekend.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:08 schreef Eden_88 het volgende:
Is het een gekke gedachte om te vermoeden dat SR2016 wellicht de laatste editie is?
Nu met de heftige veranderingen bij 3FM en de kritiek op SR2015 en het vertrek van Giel bij 3FM (toch de grootste aanjager van Serious Request altijd geweest).
Dat het Glazen Huis dit jaar in Breda komt te staan, werd al op 27 mei 2015 bekend gemaakt.
Op 27 mei 2013 werden de edities van 2014 (haarlem) en 2015 (heerlen) aangekondigd.
Inmiddels zijn we mei ruim gepasseerd en het blijft angstvallig stil rondom SR2017 plannen.
Lijkt me prima. Hoe goed het doel ook is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:08 schreef Eden_88 het volgende:
Is het een gekke gedachte om te vermoeden dat SR2016 wellicht de laatste editie is?
Nu met de heftige veranderingen bij 3FM en de kritiek op SR2015 en het vertrek van Giel bij 3FM (toch de grootste aanjager van Serious Request altijd geweest).
Dat het Glazen Huis dit jaar in Breda komt te staan, werd al op 27 mei 2015 bekend gemaakt.
Op 27 mei 2013 werden de edities van 2014 (haarlem) en 2015 (heerlen) aangekondigd.
Inmiddels zijn we mei ruim gepasseerd en het blijft angstvallig stil rondom SR2017 plannen.
Heel scherp! Als ze slim zijn gaan ze ook niet door, anders komen ze ook hiermee straks op het punt dat behalve wij hier ook het grote publiek op SR is uitgekeken, en dan zijn ze werderom te laat, net als nu met hun programmering.quote:Op dinsdag 27 september 2016 02:08 schreef Eden_88 het volgende:
Blijkt nu dat de termijnen voor inschrijving dit jaar zijn uitgesteld in verband met de aanstelling van een nieuwe zenderbaas bij 3FM die men graag bij de plaatskeuze voor SR17 wil betrekken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel scherp! Als ze slim zijn gaan ze ook niet door, anders komen ze ook hiermee straks op het punt dat behalve wij hier ook het grote publiek op SR is uitgekeken, en dan zijn ze werderom te laat, net als nu met hun programmering.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:22 schreef JayHovah het volgende:
SR zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Gerard Ekdom's Living Doll performance...
Zonder klerenquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:28 schreef KingRadler het volgende:
Als ze SR willen redden dan moet Eva erin.
Ik wil in Evaquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:28 schreef KingRadler het volgende:
Als ze SR willen redden dan moet Eva erin.
En dan ook ff Gwen van Poorten in het huis, BAM! daar komt je zak geldquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:40 schreef JayHovah het volgende:
Als ze dan ook Geraldine van BNN "lenen" dan kunnen ze net zo goed SR hernoemen naar Serious Ruksessie. Het goede doel is dan meteen een inkoppertje, de tekorten bij de Nationale Spermabank aanvullen. Genoeg donateurs iig...
ftfyquote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan ook ff Gwen van Poorten in het huis, BAM! daar komt je zak "geld"
Bah.quote:Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan ook ff Gwen van Poorten in het huis, BAM! daar komt je zak geld
Gwen bah?quote:
Ok...quote:
Och, ze heeft wel iets stouts, wat haar lekker maakt.quote:
Ze heeft was vies, wat ordinairs.quote:Op dinsdag 27 september 2016 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
BAH
[ afbeelding ]
BAH
Verklaart wel waarom ik het interessant vindquote:
Domien is ziek naar huis gegaan, Roos is vervroegdquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:48 schreef Againzender het volgende:
Nu al RoosmarijnHoorde net toch echt nog Domien?
En hij zat zo vol energie toen ik naar huis reed?quote:Op dinsdag 27 september 2016 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Domien is ziek naar huis gegaan, Roos is vervroegd
Als ik het goed begrepen heb is hij ziek geworden na het eten van vis. Daarover had hij het tenminste op Twitter.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En hij zat zo vol energie toen ik naar huis reed?
Nog meer vlogsquote:Op woensdag 28 september 2016 09:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het spreekt misschien voor zich, maar Luyckx denkt dat 3FM zich niet moet beperken tot de FM-frequentie om de jonge doelgroep te bereiken, die meer en meer Spotify boven de radio verkiest. ,,YouTube hoort daar net zo goed bij.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog meer vlogs.
Zal ik een keer een faxvlog makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Live uitzenden op Facebook!quote:Op woensdag 28 september 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik een keer een faxvlog maken
quote:Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog meer vlogs.
Ik volg alleen de vlogs van Domien en Michiel. Verder kijk ik geen vlogs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Goed plan. Even een pakkende titel verzinnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik een keer een faxvlog maken
Plee this video, Niet doorspoelen, Darmy of vloggers. Ik noem wat voorstellen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed plan. Even een pakkende titel verzinnen.
Verdommequote:Op woensdag 28 september 2016 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Plee this video, Niet doorspoelen, Darmy of vloggers. Ik noem wat voorstellen.
Dat komt niet door de goedkeuring van Youtube.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:40 schreef JayHovah het volgende:
Tales from the toilet seat:
"While I sit here, I hesitate,
shall I take a shit?
Or just masturbate..."
tijd om te stoppen met het itemquote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Mama Appelsapjes raken op, wat een slechte was dit
Misschien moeten ze stoppen met het programmaquote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
1x in de week was leuk inderdaad, nu zijn ze te ver gezocht. Ik heb nooit gesnapt dat ze met flirt je stijf waren gestopt, dat kun je wel elke dag doen. Of zou dat teveel redactiewerk zijn geweest?quote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De laatste keren was het toch vaak overduidelijk dat er misbruik van werd gemaakt, waren meestal al goede bekenden/vrienden/stelletjes die gewoon uit waren op gratis vreten.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
1x in de week was leuk inderdaad, nu zijn ze te ver gezocht. Ik heb nooit gesnapt dat ze met flirt je stijf waren gestopt, dat kun je wel elke dag doen. Of zou dat teveel redactiewerk zijn geweest?
Does linkjequote:Op donderdag 29 september 2016 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Animal House - Domino was wel een goeie plaat zeg. Eindelijk weer een leuke Libertineskloon
Is nog nergens te vindenquote:
quote:
jij blij!quote:Op donderdag 29 september 2016 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik nietalthans, tussen 6:45 en 23:30 niet
Zeker, ik was bier aan het drinken in Wassenaar en later op Scheveningenquote:
Gekkenhuis!quote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker, ik was bier aan het drinken in Wassenaar
Ross & Iba nog gezien?quote:Op donderdag 29 september 2016 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker, ik was bier aan het drinken in Wassenaar en later op Scheveningen
quote:
Wij waren rond 23u weer vertrokken, mooie boel...quote:Op donderdag 29 september 2016 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik nietalthans, tussen 6:45 en 23:30 niet
Welke P&R bedoel je?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij waren rond 23u weer vertrokken, mooie boel...
Fijn trouwens, dat ze de P&R bij jou om de hoek verhuisd hebben 😀
Was op basis van Maps nog niet te vinden.
Wél mooi geworden.
Je hebt een replyquote:
RE:etquote:
quote:
volgens mij 627.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:54 schreef JDude het volgende:
Wassenaar met z'n 628 rotondes. Wel altijd nog beter dan bumperstaren op de A44.
Scherp!quote:
Hoornwijck, geloof ik. Maar mijn geheugen is kut, dus het zou maar zo een andere kunnen zijnquote:
ah die ja, dacht ik al. Die is nog wel een stukje van m'n huis hoorquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoornwijck, geloof ik. Maar mijn geheugen is kut, dus het zou maar zo een andere kunnen zijn
Punt.quote:
Wat loop je weer tequote:
Laat me lekker doen.quote:
Pietertje draaide Grootheidswaan nog afgelopen woensdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door JDude op 30-09-2016 14:23:30 ]It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
interessante ontwikkelingquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:26 schreef borisz het volgende:
Giel mag de weekendavonden gaan vullen 'Giel Beelen krijgt avondshow in het weekend'
Lekker. Dan luistert geen hond.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:26 schreef borisz het volgende:
Giel mag de weekendavonden gaan vullen 'Giel Beelen krijgt avondshow in het weekend'
Er verandert dus niks voor Gielquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker. Dan luistert geen hond.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er verandert dus niks voor Giel
3FM vooruitstrevendquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
Waarom wordt 3FM zo hard aangepakt eigenlijk?
Vind 3FM tot een van de meest vooruitstrevende traditionele radiostations behoren, zowel qua muziekkeuze als het hele 'social radio' imago, online aanwezigheid en hun betrokkenheid bij veel festivals.
3FM krijgt op de een of andere manier alle klappen, terwijl 538, Q, Veronica en dergelijke véél conservatiever zijn als je het mij vraagt.
In het land der doven is eenoor koning.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
Vind 3FM tot een van de meest vooruitstrevende traditionele radiostations behoren, zowel qua muziekkeuze als het hele 'social radio' imago, online aanwezigheid en hun betrokkenheid bij veel festivals.
Omdat die andere 3 geen publieke radio zijn. Dan mag je lekker doen waar je zin in hebt. Bij 3 doen ze alsof ze lekker vooruitstrevend zijn want dat was ooit het doel, maar je hoort het echt niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
3FM krijgt op de een of andere manier alle klappen, terwijl 538, Q, Veronica en dergelijke véél conservatiever zijn als je het mij vraagt.
Daar staan ook investeringen in IT-systemen (van dik 800 mln) tegenover. En heel goed dat dit gebeurt. Procedures bij banken kunnen zoveel efficiënter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:26 schreef Le1390achim het volgende:
Hoorde ik de topman van ING nou vanochtend verkondigen dat het ontslag van 2300 werknemers niet gezien moet worden als bezuiniging?
Desalniettemin kan ik me voorstellen dat deze uitspraak bij sommige, in iedere geval 2300, mensen niet heel goed ontvangen zal worden. Neemt natuurlijk niet weg op 3fm enkel die ene zin werd uitgezonden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar staan ook investeringen in IT-systemen (van dik 800 mln) tegenover. En heel goed dat dit gebeurt. Procedures bij banken kunnen zoveel efficiënter.
Betrokkenheid bij festivals? Dat is gewoon pure zelfprofilering van de zender in ruil voor wat extra publiciteit. Publiciteit waar die festivals 3fm helemaal niet voor nodig hebben. Het komt op mij altijd eerder wat wanhopig over, dat ze zich weer eens ingekocht hebben om maar "3fm presents ..." te mogen zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 23:12 schreef Enowapi het volgende:
Dat zal zeker vervelend voor die mensen zijn. Maar het wordt eens tijd dat de bankenwereld opgeschud wordt. Als ik af en toe merk hoe bureaucratisch en ouderwets bepaalde zaken daar geregeld zijn..quote:Op maandag 3 oktober 2016 09:33 schreef Le1390achim het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik me voorstellen dat deze uitspraak bij sommige, in iedere geval 2300, mensen niet heel goed ontvangen zal worden. Neemt natuurlijk niet weg op 3fm enkel die ene zin werd uitgezonden.
Oh dat geloof ik meteen hoor. Weet er verder ook niet het fijne van, ik vond alleen de uitspraak niet heel handig.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal zeker vervelend voor die mensen zijn. Maar het wordt eens tijd dat de bankenwereld opgeschud wordt. Als ik af en toe merk hoe bureaucratisch en ouderwets bepaalde zaken daar geregeld zijn..
Wellicht dat er heel misschien toch een soort van god is?twitter:entertainnu twitterde op maandag 03-10-2016 om 10:41:25Coldplay slaat Nederland over tijdens nieuwe Europese tour https://t.co/yMeawTOjNv reageer retweet
Niks mis met Coldplay.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:44 schreef borisz het volgende:
Wellicht dat er heel misschien toch een soort van god is?twitter:entertainnu twitterde op maandag 03-10-2016 om 10:41:25Coldplay slaat Nederland over tijdens nieuwe Europese tour https://t.co/yMeawTOjNv reageer retweet
Haha, kritisch zijn op Coldplay in een 3fm topic gaat natuurlijk nooit werkenquote:Op maandag 3 oktober 2016 10:44 schreef borisz het volgende:
Ik wil je graag voorstellen aan SC, CG en Muis.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef elplato het volgende:
[..]
Haha, kritisch zijn op Coldplay in een 3fm topic gaat natuurlijk nooit werken
quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wil je graag voorstellen aan SC, CG en Muis.
[..]
quote:
Jawelquote:
Jazeker welquote:
behalve de 'muziek' danquote:
zat ik mij ook al af te vragen....quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:42 schreef Karrs het volgende:
Timur is al weg?
(Heb het een tijdje niet gevolgd allemaal)
Mark en Eva vindt ik allebei prima aan te horen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:36 schreef Michie_ het volgende:
Timur is op vakantie, 10 oktober is hij er weer.
Mark vond ik een leuke vervanger trouwens, met Eva heb ik werkelijk niets.
Zeker, ze willen nu concurreren met de commercieelen. Dat is niet de taak van de publieke omroep, wat dat betreft is het dan ook valse concurrentie om met overheidsgeld met b.v. een 538 of Q te concurreren. Erik de Zwart heeft gelijk, dan moet je 3FM gewoon opdoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2016 06:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die andere 3 geen publieke radio zijn. Dan mag je lekker doen waar je zin in hebt. Bij 3 doen ze alsof ze lekker vooruitstrevend zijn want dat was ooit het doel, maar je hoort het echt niet meer
[..]
Hej!quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
2quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Hej!![]()
Btw: Elbow komt met een nieuw album![]()
2 quotes ja, m'n muis is stukquote:
Whut jij bent toch niet van Coldplay?quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Hej!![]()
Btw: Elbow komt met een nieuw album![]()
Coldplay zal nooit m'n lievelingsband worden en de laatste paar jaren vind ik er ook niks meer aan, maar de nummers uit hun begintijd kan ik wel waarderen. En sinds ik niet meer constant 3FM luister kan ik ze weer meer op waarde schatten ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut jij bent toch niet van Coldplay?
Ja klopt! Heb hem al gepre-orderd.![]()
Het is ook zeker niet mijn lievelingsband. Maar het was wel de band die mij middels hun eerste album leerde dat er meer dan enkel radio 538 muziek was. En ja, de laatste jaren zijn ze bij uitstek een standaard riedeltje geworden. Al was hun arenashow afgelopen jaar echt een spektakel.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Coldplay zal nooit m'n lievelingsband worden en de laatste paar jaren vind ik er ook niks meer aan, maar de nummers uit hun begintijd kan ik wel waarderen. En sinds ik niet meer constant 3FM luister kan ik ze weer meer op waarde schatten ook
Ik ben echt benieuwd naar het nieuwe album, zeker nu Jupp weg is. Ze hebben sinds kort ook een Instagram-account waar ze een paar korte filmpjes op hebben gezet, heb je die al gezien?
Volgens mij werken ze met sessiedrummers en geen vaste vervanger voor Jupp. Dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar mee naar Londen ben geweest komt nu ook weer over. Misschien dat ik samen met haar naar Manchester ga, maar ik moet nog ff kijken hoe duur de tickets zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet mijn lievelingsband. Maar het was wel de band die mij middels hun eerste album leerde dat er meer dan enkel radio 538 muziek was. En ja, de laatste jaren zijn ze bij uitstek een standaard riedeltje geworden. Al was hun arenashow afgelopen jaar echt een spektakel.
Ja klopt ben ook heel benieuwd welke kant ze nu op gaan. Komt er eigenlijk nog een andere drummer?
Ga jij nog naar de uk tour?
Ok, denk ook wel beter.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze met sessiedrummers en geen vaste vervanger voor Jupp. Dat Amerikaanse meisje waar ik vorig jaar mee naar Londen ben geweest komt nu ook weer over. Misschien dat ik samen met haar naar Manchester ga, maar ik moet nog ff kijken hoe duur de tickets zijn.
Ik weet het ook nog niet zeker hoor. Maar het gaat sowieso geld kostenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, denk ook wel beter.
Tickets vallen denk ik wel iets mee? Als je nu boekt.
Wij gaan voor de zaterdagavond in Londen. Hoop dat ik met de presale er een beetje makkelijk doorheen kom.
Ja hoop je dat? Vind Elbow zo geen festivalband. Hartstikke leuk als ze er zijn hoor, maar ik mis ze niet als ze het festivalseizoen overslaan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker hoor. Maar het gaat sowieso geld kosten
En ik hoop ook nog wel op een festival links of rechts (Pinkpop en/of Werchter)
Niet dat ik ze perse zou moeten zien op een festival, maar heb me op PP en RW toch wel goed vermaakt, maar het haalt het niet bij de 'gewone' shows inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja hoop je dat? Vind Elbow zo geen festivalband. Hartstikke leuk als ze er zijn hoor, maar ik mis ze niet als ze het festivalseizoen overslaan.
Omdat ik dan muziek hoor die ik niet zelf uitkies. Zo word ik verrast, kan ik me een keer ergeren aan die ene kutplaat of genieten van een verrassend pareltje in een stijl die me normaal helemaal niet echt ligt. En als ik dan A Forest of Message To My Girl hoor geniet ik veel harder dan als ik ze zelf op zet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:26 schreef minthy het volgende:
https://twitter.com/michi(...)037320782082049?s=09
Edit: mobiel lukt het niet helaas. Er zijn vast mensen met een mening hier![]()
Wat mexi zegt. Maar dat kan je nooit in 140 tekens proppen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:26 schreef minthy het volgende:
https://twitter.com/michi(...)037320782082049?s=09
Edit: mobiel lukt het niet helaas. Er zijn vast mensen met een mening hier![]()
Een dj helpt er natuurlijk wel bij. Zonder dj heb ik gewoon het gevoel naar een saaie mix te luisteren. Dan hoor je ook te vaak dezelfde liedjes (ho! hey!)quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat mexi zegt. Maar dat kan je nooit in 140 tekens proppen.
Ik heb gereplyed dat ik luister als de muziek me aanspreekt en de DJ dat nog leuk weet te omlijsten. Turn-off is dat de lijst steeds vaker belangrijker gevonden wordt dan 't schilderij.
En beviel het je muisjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de radio eens aangeslingerd voor de verandering.
Vetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
http://tools.lfms.nl/smilies/
80% is dood maar er zitten nog een paar leuke tussen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij stond snel weer uit geloof ik
En zojuist is de reeks afgelopen.. gelukkig hebben we de podcasts nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk tijd gemaakt om de Ruud de Wild-uitzending van Arjan Snijders te beluisteren. Erg vermakelijk met wat serieuze momenten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:30 schreef Againzender het volgende:
Zomaar Elvis CostelloHij is toch niet dood hoop ik?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 10:27:47Voor Deryck van Sum 41 was een oud liedje van Elvis Costello van grote invloed.https://t.co/tc2os19DUe https://t.co/1Ul0BSGiOU reageer retweet
aha, gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 10:27:47Voor Deryck van Sum 41 was een oud liedje van Elvis Costello van grote invloed.https://t.co/tc2os19DUe https://t.co/1Ul0BSGiOU reageer retweet
baggerquote:
Klopt. De verneukte versie van JT.quote:
was beter geweest, ze gaan er, net zoals de programmering, te lang mee door.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
SR 2017 dus in Apeldoorn. Ik had echt verwacht dat ze ermee zouden stoppen. Was naar mijn idee ook beter geweest.
Idd. Lekker blijven doorgaan terwijl heel Nederland er genoeg van heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
SR 2017 dus in Apeldoorn. Ik had echt verwacht dat ze ermee zouden stoppen. Was naar mijn idee ook beter geweest.
StuBru is het wel gelukt om iets nieuws te verzinnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
was beter geweest, ze gaan er, net zoals de programmering, te lang mee door.
SR was tof, maar is al lang een herhaling van zetten geworden. Kom op 3FM, verzin iets nieuws voor december! Vraag me ff niet wat trouwens....
daar noem je ook even een zender... de tijd dat je StuBru als een soort neefje van 3FM kon zien ligt heel ver achter ons....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
StuBru is het wel gelukt om iets nieuws te verzinnen.
ROFLMAOCOPTER!!11!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
in december 2017 EVEN APELDOORN BELLEN😂😂😂😂😂😂!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
ik voel een fax aankomen....quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:19 schreef wolfrolf het volgende:
doet frank het nu leuker met jelmer erbij
Hij geeft al kopjes?quote:
Als 3FM dan nog bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
is jouw nickname geinspireerd op het liedje Hey Jdude van the beatles?quote:
Ja, we hebben hem gevonden!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:43 schreef Le1390achim het volgende:
Ik zou het Glazen Huis best wel erg gaan missen als het er niet meer is. Hoewel het afgelopen jaar misschien minder was dan de jaren ervoor, doet dit niets af aan het feit dat ik het toch iets speciaals (en heel leuk) blijf vinden.
Basyl, ben jij het?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:43 schreef Le1390achim het volgende:
Ik zou het Glazen Huis best wel erg gaan missen als het er niet meer is. Hoewel het afgelopen jaar misschien minder was dan de jaren ervoor, doet dit niets af aan het feit dat ik het toch iets speciaals (en heel leuk) blijf vinden.
quote:
Had ie maar bij 538 moeten gaan werken en die iPhone op een vliegveld moeten laten afleverentwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 14:47:05Online de levertijd van je iPhone 7+ zien oplopen en bij @Teameaux zien hoe goed de camera er aan is got me like https://t.co/08GKy8YJsb reageer retweet
Goeiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ie maar bij 538 moeten gaan werken en die iPhone op een vliegveld moeten laten afleverentwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 14:47:05Online de levertijd van je iPhone 7+ zien oplopen en bij @Teameaux zien hoe goed de camera er aan is got me like https://t.co/08GKy8YJsb reageer retweet
.
Andersom. De Beatles hebben hun liedje geinspireerd op mijn nickname.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is jouw nickname geinspireerd op het liedje Hey Jdude van the beatles?
Het doel van 3FM Serious Request is nu juist altijd geweest om een stille ramp op de kaart te zetten, en daar een concreet verschil in te maken (dus niet alleen 'geld voor onderzoek'). Voor de ziektes die je noemt zijn al flink wat losse goede doelen met flinke reclamecampagnes en evenementen. Wellicht dat daar in de toekomst een andere beslissing over komt, maar vooralsnog zijn er genoeg stille rampen die van de rest geen aandacht krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:30 schreef Enowapi het volgende:
Kennelijk maakt SR toch nog wel wat los, ook bij de anti's die op de één of andere manier toch weer 3fm / SR topics opzoeken elk jaar omdat ze het nodig vinden om van de daken te schreeuwen dat ze '' niet meer op SR zitten te wachten en dat het allemaal kut is''. Als je er echt niet meer op zit te wachten en het je interesse niet meer heeft, neem je niet eens de moeite om er aandacht aan te besteden lijkt me. Dit is net zo iets als de hele dag tegen iedereen vertellen dat je over je ex heen bent maar er dus wel vrij druk mee bezig bent![]()
Snap alleen niet waarom 3FM zo aan het Rode Kruis blijft vasthouden. Als je het jaarlijkse doel verandert van geld inzamelen voor arme oorlogs/hongerkindertjes in Afrika naar geld inzamelen ten behoeve van onderzoek voor ALS / Kanker / Diabetes / Alzheimer (pick one), ben je ook af van dat gezeik van ''en de arme mensen in NL dan?!!'', plus dat het veel meer mensen zal aanspreken om te doneren en mee te doen met de actie aangezien velen zich persoonlijk geraakt voelen, wat uiteindelijk 3FM ook ten goede komt. De doelen van de afgelopen jaren zijn toch allemaal een ver van mijn bed show waar de gemiddelde Nederlander zich moeilijk mee kan identificeren.
Stopte hij maar met de ochtend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef JayHovah het volgende:
Tering, wat is Giel irritant die geluidseffecten door die medley van Frans aan het knallen zeg...
Gielquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef JayHovah het volgende:
Tering, wat is Giel irritant die geluidseffecten door die medley van Frans aan het knallen zeg...
ik ben geloof ik de enige die hem magquote:
wat een grote eer voor de beatlesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Andersom. De Beatles hebben hun liedje geinspireerd op mijn nickname.
hij gaat ook stoppenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stopte hij maar met de ochtend.
Oh
Wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |