Ik weet het ook nog niet zeker hoor. Maar het gaat sowieso geld kostenquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ok, denk ook wel beter.
Tickets vallen denk ik wel iets mee? Als je nu boekt.
Wij gaan voor de zaterdagavond in Londen. Hoop dat ik met de presale er een beetje makkelijk doorheen kom.
Ja hoop je dat? Vind Elbow zo geen festivalband. Hartstikke leuk als ze er zijn hoor, maar ik mis ze niet als ze het festivalseizoen overslaan.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zeker hoor. Maar het gaat sowieso geld kosten
En ik hoop ook nog wel op een festival links of rechts (Pinkpop en/of Werchter)
Niet dat ik ze perse zou moeten zien op een festival, maar heb me op PP en RW toch wel goed vermaakt, maar het haalt het niet bij de 'gewone' shows inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja hoop je dat? Vind Elbow zo geen festivalband. Hartstikke leuk als ze er zijn hoor, maar ik mis ze niet als ze het festivalseizoen overslaan.
Omdat ik dan muziek hoor die ik niet zelf uitkies. Zo word ik verrast, kan ik me een keer ergeren aan die ene kutplaat of genieten van een verrassend pareltje in een stijl die me normaal helemaal niet echt ligt. En als ik dan A Forest of Message To My Girl hoor geniet ik veel harder dan als ik ze zelf op zet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:26 schreef minthy het volgende:
https://twitter.com/michi(...)037320782082049?s=09
Edit: mobiel lukt het niet helaas. Er zijn vast mensen met een mening hier![]()
Wat mexi zegt. Maar dat kan je nooit in 140 tekens proppen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:26 schreef minthy het volgende:
https://twitter.com/michi(...)037320782082049?s=09
Edit: mobiel lukt het niet helaas. Er zijn vast mensen met een mening hier![]()
Een dj helpt er natuurlijk wel bij. Zonder dj heb ik gewoon het gevoel naar een saaie mix te luisteren. Dan hoor je ook te vaak dezelfde liedjes (ho! hey!)quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat mexi zegt. Maar dat kan je nooit in 140 tekens proppen.
Ik heb gereplyed dat ik luister als de muziek me aanspreekt en de DJ dat nog leuk weet te omlijsten. Turn-off is dat de lijst steeds vaker belangrijker gevonden wordt dan 't schilderij.
En beviel het je muisjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de radio eens aangeslingerd voor de verandering.
Vetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
http://tools.lfms.nl/smilies/
80% is dood maar er zitten nog een paar leuke tussen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij stond snel weer uit geloof ik
En zojuist is de reeks afgelopen.. gelukkig hebben we de podcasts nogquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk tijd gemaakt om de Ruud de Wild-uitzending van Arjan Snijders te beluisteren. Erg vermakelijk met wat serieuze momenten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:30 schreef Againzender het volgende:
Zomaar Elvis CostelloHij is toch niet dood hoop ik?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 10:27:47Voor Deryck van Sum 41 was een oud liedje van Elvis Costello van grote invloed.https://t.co/tc2os19DUe https://t.co/1Ul0BSGiOU reageer retweet
aha, gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 10:27:47Voor Deryck van Sum 41 was een oud liedje van Elvis Costello van grote invloed.https://t.co/tc2os19DUe https://t.co/1Ul0BSGiOU reageer retweet
baggerquote:
Klopt. De verneukte versie van JT.quote:
was beter geweest, ze gaan er, net zoals de programmering, te lang mee door.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
SR 2017 dus in Apeldoorn. Ik had echt verwacht dat ze ermee zouden stoppen. Was naar mijn idee ook beter geweest.
Idd. Lekker blijven doorgaan terwijl heel Nederland er genoeg van heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
SR 2017 dus in Apeldoorn. Ik had echt verwacht dat ze ermee zouden stoppen. Was naar mijn idee ook beter geweest.
StuBru is het wel gelukt om iets nieuws te verzinnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
was beter geweest, ze gaan er, net zoals de programmering, te lang mee door.
SR was tof, maar is al lang een herhaling van zetten geworden. Kom op 3FM, verzin iets nieuws voor december! Vraag me ff niet wat trouwens....
daar noem je ook even een zender... de tijd dat je StuBru als een soort neefje van 3FM kon zien ligt heel ver achter ons....quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
StuBru is het wel gelukt om iets nieuws te verzinnen.
ROFLMAOCOPTER!!11!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
in december 2017 EVEN APELDOORN BELLEN😂😂😂😂😂😂!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
ik voel een fax aankomen....quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:19 schreef wolfrolf het volgende:
doet frank het nu leuker met jelmer erbij
Als 3FM dan nog bestaatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:29 schreef Remzz het volgende:
is jouw nickname geinspireerd op het liedje Hey Jdude van the beatles?quote:
Ja, we hebben hem gevonden!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:43 schreef Le1390achim het volgende:
Ik zou het Glazen Huis best wel erg gaan missen als het er niet meer is. Hoewel het afgelopen jaar misschien minder was dan de jaren ervoor, doet dit niets af aan het feit dat ik het toch iets speciaals (en heel leuk) blijf vinden.
Basyl, ben jij het?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:43 schreef Le1390achim het volgende:
Ik zou het Glazen Huis best wel erg gaan missen als het er niet meer is. Hoewel het afgelopen jaar misschien minder was dan de jaren ervoor, doet dit niets af aan het feit dat ik het toch iets speciaals (en heel leuk) blijf vinden.
quote:
Had ie maar bij 538 moeten gaan werken en die iPhone op een vliegveld moeten laten afleverentwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 14:47:05Online de levertijd van je iPhone 7+ zien oplopen en bij @Teameaux zien hoe goed de camera er aan is got me like https://t.co/08GKy8YJsb reageer retweet
Goeiequote:Op donderdag 6 oktober 2016 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ie maar bij 538 moeten gaan werken en die iPhone op een vliegveld moeten laten afleverentwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 06-10-2016 om 14:47:05Online de levertijd van je iPhone 7+ zien oplopen en bij @Teameaux zien hoe goed de camera er aan is got me like https://t.co/08GKy8YJsb reageer retweet
.
Andersom. De Beatles hebben hun liedje geinspireerd op mijn nickname.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
is jouw nickname geinspireerd op het liedje Hey Jdude van the beatles?
Het doel van 3FM Serious Request is nu juist altijd geweest om een stille ramp op de kaart te zetten, en daar een concreet verschil in te maken (dus niet alleen 'geld voor onderzoek'). Voor de ziektes die je noemt zijn al flink wat losse goede doelen met flinke reclamecampagnes en evenementen. Wellicht dat daar in de toekomst een andere beslissing over komt, maar vooralsnog zijn er genoeg stille rampen die van de rest geen aandacht krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:30 schreef Enowapi het volgende:
Kennelijk maakt SR toch nog wel wat los, ook bij de anti's die op de één of andere manier toch weer 3fm / SR topics opzoeken elk jaar omdat ze het nodig vinden om van de daken te schreeuwen dat ze '' niet meer op SR zitten te wachten en dat het allemaal kut is''. Als je er echt niet meer op zit te wachten en het je interesse niet meer heeft, neem je niet eens de moeite om er aandacht aan te besteden lijkt me. Dit is net zo iets als de hele dag tegen iedereen vertellen dat je over je ex heen bent maar er dus wel vrij druk mee bezig bent![]()
Snap alleen niet waarom 3FM zo aan het Rode Kruis blijft vasthouden. Als je het jaarlijkse doel verandert van geld inzamelen voor arme oorlogs/hongerkindertjes in Afrika naar geld inzamelen ten behoeve van onderzoek voor ALS / Kanker / Diabetes / Alzheimer (pick one), ben je ook af van dat gezeik van ''en de arme mensen in NL dan?!!'', plus dat het veel meer mensen zal aanspreken om te doneren en mee te doen met de actie aangezien velen zich persoonlijk geraakt voelen, wat uiteindelijk 3FM ook ten goede komt. De doelen van de afgelopen jaren zijn toch allemaal een ver van mijn bed show waar de gemiddelde Nederlander zich moeilijk mee kan identificeren.
Stopte hij maar met de ochtend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef JayHovah het volgende:
Tering, wat is Giel irritant die geluidseffecten door die medley van Frans aan het knallen zeg...
Gielquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:55 schreef JayHovah het volgende:
Tering, wat is Giel irritant die geluidseffecten door die medley van Frans aan het knallen zeg...
ik ben geloof ik de enige die hem magquote:
wat een grote eer voor de beatlesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Andersom. De Beatles hebben hun liedje geinspireerd op mijn nickname.
hij gaat ook stoppenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stopte hij maar met de ochtend.
Oh
Wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |