quote:Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog meer vlogs.
Zal ik een keer een faxvlog makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Live uitzenden op Facebook!quote:Op woensdag 28 september 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik een keer een faxvlog maken
quote:Op woensdag 28 september 2016 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog meer vlogs.
Ik volg alleen de vlogs van Domien en Michiel. Verder kijk ik geen vlogs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Goed plan. Even een pakkende titel verzinnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik een keer een faxvlog maken
Plee this video, Niet doorspoelen, Darmy of vloggers. Ik noem wat voorstellen.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed plan. Even een pakkende titel verzinnen.
Verdommequote:Op woensdag 28 september 2016 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Plee this video, Niet doorspoelen, Darmy of vloggers. Ik noem wat voorstellen.
Dat komt niet door de goedkeuring van Youtube.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:40 schreef JayHovah het volgende:
Tales from the toilet seat:
"While I sit here, I hesitate,
shall I take a shit?
Or just masturbate..."
tijd om te stoppen met het itemquote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Mama Appelsapjes raken op, wat een slechte was dit
Misschien moeten ze stoppen met het programmaquote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
1x in de week was leuk inderdaad, nu zijn ze te ver gezocht. Ik heb nooit gesnapt dat ze met flirt je stijf waren gestopt, dat kun je wel elke dag doen. Of zou dat teveel redactiewerk zijn geweest?quote:Op woensdag 28 september 2016 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
De laatste keren was het toch vaak overduidelijk dat er misbruik van werd gemaakt, waren meestal al goede bekenden/vrienden/stelletjes die gewoon uit waren op gratis vreten.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
1x in de week was leuk inderdaad, nu zijn ze te ver gezocht. Ik heb nooit gesnapt dat ze met flirt je stijf waren gestopt, dat kun je wel elke dag doen. Of zou dat teveel redactiewerk zijn geweest?
Does linkjequote:Op donderdag 29 september 2016 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Animal House - Domino was wel een goeie plaat zeg. Eindelijk weer een leuke Libertineskloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |