Hij is overalquote:
Ik denk juist dat het de kracht is van 3FM.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:49 schreef radeloosje1987 het volgende:
3FM is gewoon geen 1 lijn qua muziek. Het gaat van dance tot en met foute urban. Vind je het gek dat luisteraars verloren gaan.
Je kunt best verschillende dingen draaien. Maar als je bijvoorbeeld urban als voorbeeld neemt: er is urban die je ook aan veel liefhebbers van - redelijk serieuze - pop/rock kunt slijten (Kendrick Lamar en dergelijke), en er is urban waarbij dat een stuk moeilijker lukt. Noem het maar 'Riazop-muziek'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:49 schreef radeloosje1987 het volgende:
3FM is gewoon geen 1 lijn qua muziek. Het gaat van dance tot en met foute urban. Vind je het gek dat luisteraars verloren gaan.
Het zou juist de kracht moeten zijn van 3fm om verschillende soorten nieuwe muziek aan de man te kunnen brengen. De horizontale programmering is overigens wel debet aan het soms wat overdreven 'van links naar rechts' gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:49 schreef radeloosje1987 het volgende:
Urban eruit slopen en meer gitaarwerk brengen. Met daarbij de (alternatieve) dance. Dat lijkt mij de perfecte richting voor 3fm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:38 schreef CPS2000 het volgende:
http://www.last.fm/user/s(...)e_preset=LAST_7_DAYS
Deze lijstjes zijn wmb veelzeggend. Mag van mij van links naar rechts gaan zolang de kern maar niet in het midden ligt. Dit kan ook zo van 538 of Qmusic zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij de reden is om juist wel te blijven luisteren! Best afwisselend, alleen het geleuter tussen de platen door mag wmb minder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het de kracht is van 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |