Wist je dat haar zwarte dildo Jelle heet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wisten jullie dat Beatrix een paard heeft met de naam Benito? Zo niet, bij deze dan!
Gore pedo is dat zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist je dat haar zwarte dildo Jelle heet?
Erg hoog geschatquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Szura het volgende:
Kapsalon Benny heeft echt een IQ van 75
Die had ze toch aan Amalia gegeven?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist je dat haar zwarte dildo Jelle heet?
Boh genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Die had ze toch aan Amalia gegeven?
Fijn man, was me nog niet opgevallen maar daar zit ik nu steeds aan te denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Benito met z'n sleutelgatgluurworp.
Wat zei je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Febo heeft een cheqiootje teveel genomen.
En hij praat alsof hij net betrapt isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fijn man, was me nog niet opgevallen maar daar zit ik nu steeds aan te denken.
Sylvia heeft die ook aan #viesdikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef Szura het volgende:
Mooi dat hij z'n brulshirt weer aan heeft
En kijkt ook zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
En hij praat alsof hij net betrapt is
Chizzy 3-1 Gurneyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben net thuiz. Wie hebben er gespeeld al en wat zijn de standen?!
Chisnall heeft Gurney verslagen met 3-1. Barney en Benito zijn net begonnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben net thuiz. Wie hebben er gespeeld al en wat zijn de standen?!
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vlambassadeur heeft voor hetere vuurtjes gestaan.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenners kijken LivePDC en niet die ebola RTL
Kenners kijken Unibet-streamquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenners kijken LivePDC en niet die ebola RTL
En trekken die hele tent ondertussen leeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kenners kijken Unibet-stream
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOTquote:
Ik kijk liever op TV dan op een stream, toedeloequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOT
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En trekken die hele tent ondertussen leeg.
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En trekken die hele tent ondertussen leeg.
Ik kijk ook op TV Hans. Heb gewoon mediaplayer naast TV staan genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever op TV dan op een stream, toedeloe
Leuk voor je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk ook op TV Hans. Heb gewoon mediaplayer naast TV staan genot.
Nou dan kijk je daar toch lekker naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOT
Zouden jullie ook moeten doen. Boycotten die ebola RTL Dartsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou dan kijk je daar toch lekker naar.
Die keuze maak ik dan zelf wel weer. Genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zouden jullie ook moeten doen. Boycotten die ebola RTL Darts
Geen idee wie je bedoelt. Telkens als ik kijk is het Mardle of Bristow die ik hoor. Maar ik blijf het apart vinden dat RTL gewoon iemand commentaar laat geven die er helemaal geen verstand van heeft (die knakker naast J Nieuwlaat). Laat dan Scholten ofzo met hem commentaar doen of Stompe etc maar toch niet zo'n flapdrol man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Szura het volgende:
RTL --> die Engelse commentator met z'n trage zeikstem
Bij de eerste pijl altijd zijn oogje dichtknijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Szura het volgende:
Walgelijke worp en pijlstand weer van Benietje
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt. Telkens als ik kijk is het Mardle of Bristow die ik hoor. Maar ik blijf het apart vinden dat RTL gewoon iemand commentaar laat geven die er helemaal geen verstand van heeft (die knakker naast J Nieuwlaat). Laat dan Scholten ofzo met hem commentaar doen of Stompe etc maar toch niet zo'n flapdrol man.
Ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.
Lekker daar laten dan. Irritant ventje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.
Er zijn er maar weinig met een genotsworp zoals Beatonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Szura het volgende:
Walgelijke worp en pijlstand weer van Benietje
Soms. Ik houd het liever bij ESPN en TNT.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar ziggo sport?
Niet meer in de kleuren van Ado, geel groen genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Heeft raybar zijn tanden laten doen? Ze zijn niet meer geel zwart
voorzichtig gesponsorde tandjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Geld genoeg zou je denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Altijd weer die Finnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
OE OE OE
Ondertussen staat IJsland achter tegen Finland
CHEQIOquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat die Raybar allemaal te doen joh
Valt best mee waarschijnlijk als hij het een beetje slim inrichtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa verdient leuk maar geen multimiljonair hoor. Belastingdienst genot
Doorsluizen via kaaimaneilanden en zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt best mee waarschijnlijk als hij het een beetje slim inricht
Als ik zie hoeveel ''managers'' meneer al heeft gehad denk ik niet dat hij nog ergens een miljoen heeft liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eensquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doorsluizen via kaaimaneilanden en zo
En een tandenbleeker via groupon is niet zo duur meerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat dat met de Belastingdienst te maken heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel ''managers'' meneer al heeft gehad denk ik niet dat hij nog ergens een miljoen heeft liggen
Dat hij ze ook net zo makkelijk weer uit geeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat dat met de Belastingdienst te maken heeft
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij dit gifje zeer vermakelijk vindt.
Dankjewel voor deze messcherpe analyse. Terug naar de studio.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:30 schreef bechirti het volgende:
Rvb in topvorm. Wellicht titelsucces in het verschiet op deze manier. Hij oogt erg sterk.
Ik naar Newcastle.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
Ik ging ooit toen het nog hip was. Naar Mensjester.
Dit zijn de goede verhalenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:36 schreef luckass het volgende:
Ik ging ooit toen het nog hip was. Naar Mensjester.
Met de boot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik naar Newcastle.
King uitjouwen, toen werd hij mad.
Spanje - Italië is dikke aids.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef Szura het volgende:
ExitBert speelt ff 2-2 tegen Australië met z'n onthoofdersploeg
Paul is inderdaad Wade en LeBron kan 3punters aan de lopende band gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar ziggo sport?
Tijdens Players Championship stond die ze ook ouderwets hard te raken die triples. Kan genot worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Whitlock weer net zo goed gooit als in 1e set vorige wedstrijd kan het leuk worden
Witlof is dat allang weer vergeten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Whitlock weer net zo goed gooit als in 1e set vorige wedstrijd kan het leuk worden
#JackDanielsGenotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Witlof is dat allang weer vergeten.
#KorsakovGenot
Hij wordt WK als hij raybar niet tegenkomtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1x wereldkampioen = MVP
gewoon
Filmpjes van jaren terug er weer bij pakken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1x wereldkampioen = MVP
gewoon
Moet het nog maar zienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wordt WK als hij raybar niet tegenkomt
Lekker darts kijken in een dikke trui en met een kop soep.quote:
Breekt zo doormidden met zijn zwakke rugquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef Zipportal het volgende:
VdV kunnen ze wel gebruiken als doelpaal.
Het tijdperk Taylor is nog niet voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson en Van Barneveld zijn de enigen die hem tegen kunnen houden.
Mwa MvG op zijn echte top is door niemand bij te houden. Verschil met de rest is dat hij het gewoon langer kan volhouden. Gando kan easy 125-130 gooien 5-6 legs maar MvG kan dat net even wat langer. Als hij niet op zijn top is hebben ze kans anders niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson en Van Barneveld zijn de enigen die hem tegen kunnen houden.
De geschiedenisboeken ingaan als de man die choked op het grootste podiumquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Filmpjes van jaren terug er weer bij pakken.
Daar heeft Nederland een handje van.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De geschiedenisboeken ingaan als de man die choked op het grootste podium
Won vorige week nog van MvG. Speelde echt als een opperbaas die pot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Simongod
Zou mooi zijn als hij het niveautje door kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De speeldagen voor het WK.Ik ga minder potjes missen dan vorig jaar waarschijnlijk, genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
ff 3min17 fappenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
Bij die tune van MvG moet ik altijd denken aan het begin van
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga minder potjes missen dan vorig jaar waarschijnlijk, genot
Heel het jaar vakantie genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar niet)
Ik heb als het goed is mijn laatste college op de dag dat het WK begintquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Lekker man. Geen tentamentjes rond die tijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is mijn laatste college op de dag dat het WK begint
En het begint pas weer als het WK voorbij is
Over twee weekjes mijn allerlaatste tentamens (eventueel dan nog herkansingen in de zomer)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Lekker man. Geen tentamentjes rond die tijd?
Genot ik ook. Niet eens om gevraagdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op oudjaarsdag nog met 3 collega's in een gebouw voor 200 man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Genot ik ook. Niet eens om gevraagd.
Dit weekend ben je welkom in het Hoge Noordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik voel mij hier op de een of andere manier niet altijd even welkom
Whut waaromquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op oudjaarsdag nog met 3 collega's in een gebouw van 200 man.
Dat doen we dit jaar maar niet meer.
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja nu ik lees dat Tagliano heel WK gaat kijken hoeven we ook geen negendarter te verwachten daar
Dat mag ik toch hopen van wel anders heb ik een probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit weekend ben je welkom in het Hoge Noorden
Terry jenkins en Kyle anderson genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallen
Zoals in 2014 oid ook het geval was
Exactquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Terry jenkins en Kyle anderson genot
Toen met commentaar van de RuiterGod.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallen
Zoals in 2014 oid ook het geval was
Ja dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen met commentaar van de RuiterGod.
SPOILER: ITA-SPAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een heerlijke avond was dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Destijds stond ik te springen in de woonkamer #leukefeitjes
Geldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dat altijd eigenlijk? Pauze na set 1 en 2.
Ook al nietquote:
Wat. is. er. mis. met. jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al niet
Volgens mij alleen eentje in de eerste ronde ofzo op de UK Open een paar jaar geleden
Tegen Rob Cross?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al niet
Volgens mij alleen eentje in de eerste ronde ofzo op de UK Open een paar jaar geleden
Dan weet je zeker dat er überhaupt nog een break is zegmaar, na set 3 kan het afgelopen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom doen ze dat altijd eigenlijk? Pauze na set 1 en 2.
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Paul de Leeuw
Farid Azarkan
Gerard Spong
Koos Spee
Hans van Westerop
Dat mag, maar ik ga kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet.
Azarkan en Spong.
Paul de Leeuwquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet.
Azarkan en Spong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |