Chizzy 3-1 Gurneyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben net thuiz. Wie hebben er gespeeld al en wat zijn de standen?!
Chisnall heeft Gurney verslagen met 3-1. Barney en Benito zijn net begonnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben net thuiz. Wie hebben er gespeeld al en wat zijn de standen?!
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vlambassadeur heeft voor hetere vuurtjes gestaan.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenners kijken LivePDC en niet die ebola RTL
Kenners kijken Unibet-streamquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kenners kijken LivePDC en niet die ebola RTL
En trekken die hele tent ondertussen leeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kenners kijken Unibet-stream
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOTquote:
Ik kijk liever op TV dan op een stream, toedeloequote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOT
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En trekken die hele tent ondertussen leeg.
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En trekken die hele tent ondertussen leeg.
Ik kijk ook op TV Hans. Heb gewoon mediaplayer naast TV staan genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk liever op TV dan op een stream, toedeloe
Leuk voor je.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kijk ook op TV Hans. Heb gewoon mediaplayer naast TV staan genot.
Nou dan kijk je daar toch lekker naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Die kerel naast Jacques heeft de ballen verstand en zit daar mee te babbelen en krijgt er nog centjes voor ook. Commentaar is te slecht. LivePDC met Mardle, Part, Bristow GENOT
Zouden jullie ook moeten doen. Boycotten die ebola RTL Dartsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou dan kijk je daar toch lekker naar.
Die keuze maak ik dan zelf wel weer. Genot.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zouden jullie ook moeten doen. Boycotten die ebola RTL Darts
Geen idee wie je bedoelt. Telkens als ik kijk is het Mardle of Bristow die ik hoor. Maar ik blijf het apart vinden dat RTL gewoon iemand commentaar laat geven die er helemaal geen verstand van heeft (die knakker naast J Nieuwlaat). Laat dan Scholten ofzo met hem commentaar doen of Stompe etc maar toch niet zo'n flapdrol man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Szura het volgende:
RTL --> die Engelse commentator met z'n trage zeikstem
Bij de eerste pijl altijd zijn oogje dichtknijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Szura het volgende:
Walgelijke worp en pijlstand weer van Benietje
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt. Telkens als ik kijk is het Mardle of Bristow die ik hoor. Maar ik blijf het apart vinden dat RTL gewoon iemand commentaar laat geven die er helemaal geen verstand van heeft (die knakker naast J Nieuwlaat). Laat dan Scholten ofzo met hem commentaar doen of Stompe etc maar toch niet zo'n flapdrol man.
Ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.
Lekker daar laten dan. Irritant ventje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Die knakker naast hem heeft verstand van basketball.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |