Er zijn er maar weinig met een genotsworp zoals Beatonquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef Szura het volgende:
Walgelijke worp en pijlstand weer van Benietje
Soms. Ik houd het liever bij ESPN en TNT.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar ziggo sport?
Niet meer in de kleuren van Ado, geel groen genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Heeft raybar zijn tanden laten doen? Ze zijn niet meer geel zwart
voorzichtig gesponsorde tandjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Geld genoeg zou je denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Altijd weer die Finnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
OE OE OE
Ondertussen staat IJsland achter tegen Finland
CHEQIOquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Wat staat die Raybar allemaal te doen joh
Valt best mee waarschijnlijk als hij het een beetje slim inrichtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa verdient leuk maar geen multimiljonair hoor. Belastingdienst genot
Doorsluizen via kaaimaneilanden en zoquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt best mee waarschijnlijk als hij het een beetje slim inricht
Als ik zie hoeveel ''managers'' meneer al heeft gehad denk ik niet dat hij nog ergens een miljoen heeft liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt best mee waarschijnlijk als hij het een beetje slim inricht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |