Ik heb als het goed is mijn laatste college op de dag dat het WK begintquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar niet)
Lekker man. Geen tentamentjes rond die tijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is mijn laatste college op de dag dat het WK begint
En het begint pas weer als het WK voorbij is
Over twee weekjes mijn allerlaatste tentamens (eventueel dan nog herkansingen in de zomer)quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Lekker man. Geen tentamentjes rond die tijd?
Genot ik ook. Niet eens om gevraagdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef luckass het volgende:
[..]
Vakantie tussen kerst en O&N, genot (vorig jaar niet)
Vorig jaar zat ik op oudjaarsdag nog met 3 collega's in een gebouw voor 200 man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Genot ik ook. Niet eens om gevraagd.
Dit weekend ben je welkom in het Hoge Noordenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik voel mij hier op de een of andere manier niet altijd even welkom
Whut waaromquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik op oudjaarsdag nog met 3 collega's in een gebouw van 200 man.
Dat doen we dit jaar maar niet meer.
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja nu ik lees dat Tagliano heel WK gaat kijken hoeven we ook geen negendarter te verwachten daar
Dat mag ik toch hopen van wel anders heb ik een probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit weekend ben je welkom in het Hoge Noorden
Terry jenkins en Kyle anderson genotquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallen
Zoals in 2014 oid ook het geval was
Exactquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Terry jenkins en Kyle anderson genot
Toen met commentaar van de RuiterGod.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk nog wel ergens een verdwaalde middagsessie missen waarin twee negendarters vallen
Zoals in 2014 oid ook het geval was
Ja dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Toen met commentaar van de RuiterGod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |