abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:20:54 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165766534
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sara82
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: twist02
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Aloria *O*
Adrian4 *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Debsterr op 06-10-2016 20:50:42 ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:24:21 #2
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165766600
Mijn laatste post

quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:20 schreef Debsterr het volgende:
Ondanks dat ik nog geen kind heb, kan ik soms wel intens verlangen naar een baby ja. Elk schattig kindje dat ik zie op straat of van vrienden doet dan "pijn" en als mensen spontaan/supersnel zwanger raken word ik bijna jaloers. Of jaloers is niet echt het goede word, want ik gun het anderen echt van harte, maar ik ben dan bang dat het ons niet gegund zal zijn ofzo. Heel dubbel.

Ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen om wat meer inzicht te krijgen. Heb best wel lange menstruatie altijd (8 tot 10 dagen) en mijn cyclus is ook een pietsje langer dan gemiddeld (meestal 31 dagen) dus vind het wel interessant om te weten waar dan mijn ovulatie zit.
Wijzigingen in de OP hoor ik het wel :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165768303
zojuist zijn mijn dijken weer doorgebroken. vooral op dit soort momenten heb ik pijn in mn hart en twijfels of het uberhaupt wel gaat lukken. in mijn familie zijn er veel mensen die echt moeite hebben gehad met het krijgen van een kindje, inclusief medische trajecten etc. (1 stel zelfs meer dan 10 jaar). nou zegt dat niet veel over hoe het bij mij zal zijn maar toch wordt ik er bang van. wordt dit jaar 34, dus we zijn ook aan de late kant begonnen...maar toch, ik wil erg graag, het zou echt pijn doen als het niet zou lukken.

dat betekent voor mij overigens niet dat ik niet mega kan genieten van babies of kinderen van anderen. die knuffel ik het liefst helemaal plat. nou ja, de leuke dan. :P

/end rant :@
pi_165768457
Adrian moet ook in het uitgezwaaidenlijstje :).

Ahhh evilaurian wat shit zeg :'(
Ik snap je gevoel helemaal, het is gewoon een lastig proces.
pi_165768586
:Y :W
Thnx MLB.

Evilaurian, het is gewoon naar dat het allemaal zo onzeker is :(
  woensdag 5 oktober 2016 @ 14:43:21 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165770259
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:53 schreef Evilaurian het volgende:
zojuist zijn mijn dijken weer doorgebroken. vooral op dit soort momenten heb ik pijn in mn hart en twijfels of het uberhaupt wel gaat lukken. in mijn familie zijn er veel mensen die echt moeite hebben gehad met het krijgen van een kindje, inclusief medische trajecten etc. (1 stel zelfs meer dan 10 jaar). nou zegt dat niet veel over hoe het bij mij zal zijn maar toch wordt ik er bang van. wordt dit jaar 34, dus we zijn ook aan de late kant begonnen...maar toch, ik wil erg graag, het zou echt pijn doen als het niet zou lukken.

dat betekent voor mij overigens niet dat ik niet mega kan genieten van babies of kinderen van anderen. die knuffel ik het liefst helemaal plat. nou ja, de leuke dan. :P

/end rant :@
sorry Adrian4 :@

Dikke knuffel voor jou Evi :* snap dat je flink baalt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165770866
Wat vervelend Evi! Kan me voorstellen dat je daar bang van wordt! Als je die verhalen van familie meemaakt komt het toch dichterbij. Maar hoeft natuurlijk niets te zeggen voor jou.. in ieder geval een knuffel!
pi_165770922
Ik zit een beetje te twijfelen om te testen. Ik zit nu op dag 31. De vorig 2 rondes had ik mijn menstruatie op dag 29... Maar daarvoor was t ook wel eens op dag 32 of 33, 1 keer zelfs een uitschieter naar 39 dagen. We wilden eigenlijk vrijdag testen maar nu moet man plotseling weg en morgenavond ben ik weg. Of miss toch maar zaterdag dan : ).
  woensdag 5 oktober 2016 @ 15:32:53 #9
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165770940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:31 schreef Vieve6 het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen om te testen. Ik zit nu op dag 31. De vorig 2 rondes had ik mijn menstruatie op dag 29... Maar daarvoor was t ook wel eens op dag 32 of 33, 1 keer zelfs een uitschieter naar 39 dagen. We wilden eigenlijk vrijdag testen maar nu moet man plotseling weg en morgenavond ben ik weg. Of miss toch maar zaterdag dan : ).
Ik zou dan inderdaad zaterdag testen :Y. Wel nog wat langer wachten maar des te "zekerder" ben je dan van de uitslag ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165771238
bedankt voor jullie knuffels! :*

vind het in ieder geval fijn dat dit forum er is om af en toe eens een ei kwijt te kunnen (haha, no pun intended)
pi_165771263
Mja Vieve aan mij heb je niks, ik had op dag 27 al getest denk ik haha.

Ik heb een posi ovu testje. Aan de bats vanavond! *O*
pi_165772476
Spannend Vieve!

Veel plezier MLB!
pi_165773276
Update: We konden toch niet meer wachten... Zo zenuwachtig en....

Een tweede streepje ♡!!!
pi_165773368
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef Vieve6 het volgende:
Update: We konden toch niet meer wachten... Zo zenuwachtig en....

Een tweede streepje ♡!!!
*O* O+ *O*
  woensdag 5 oktober 2016 @ 18:05:48 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165773393
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef Vieve6 het volgende:
Update: We konden toch niet meer wachten... Zo zenuwachtig en....

Een tweede streepje ♡!!!
Yaaaaaay! *O* gefeliciteerd!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165773600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 15:53 schreef Evilaurian het volgende:
bedankt voor jullie knuffels! :*

vind het in ieder geval fijn dat dit forum er is om af en toe eens een ei kwijt te kunnen (haha, no pun intended)
Ik weet precies hoe je je voelt (zie vorige topic). We lopen gelijk op. Hoop wel dat je met twee benen op de grond kan blijven staan. Anders wordt het een beladen iets en kan ik me voorstellen dat het ook je leven gaat beheersen.
pi_165773639
Gefeliciteerd Vieve *O*

Succes MLB ;) zwem zaadjes, zwem!
pi_165774439
Jaaaa, Vieve, gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165774456
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Yaaaaaay! *O* gefeliciteerd!!!
Mag ik in de OP erbij?

Kris, kindje #2, bezig sinds oktober 2016
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165775435
Gefeliciteerd *O*
pi_165775444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 17:59 schreef Vieve6 het volgende:
Update: We konden toch niet meer wachten... Zo zenuwachtig en....

Een tweede streepje ♡!!!
Gefeliciteerd!! O+
pi_165775483
Super Vieve, gefeliciteerd!!!
pi_165775907
Vieve, wat gaaf! O+ Gefeliciteerd!! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165776217
Vieve gefeliciteerd! *O*

Evi :*

Hier zijn de dijken uiteindelijk ook echt doorgebroken (en hoe }:| )
  woensdag 5 oktober 2016 @ 20:50:37 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165777519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 19:04 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Mag ik in de OP erbij?

Kris, kindje #2, bezig sinds oktober 2016
:Y
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165777550
Gefeliciteerd Vieve! *O*
pi_165780112
Dankjulliewel allemaal voor de lieve felicitaties!
pi_165781653
Wauw Vieve, gefeliciteerd!! Joepie!!! *O* *O* *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_165781734
Gefeliciteeeeerrd Vieve! *O*
pi_165785998
Geweldig Vieve, gefeliciteerd!!!
pi_165786026
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 18:19 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe je je voelt (zie vorige topic). We lopen gelijk op. Hoop wel dat je met twee benen op de grond kan blijven staan. Anders wordt het een beladen iets en kan ik me voorstellen dat het ook je leven gaat beheersen.
spreek mezelf regelmatig streng toe ;)

en yessssss Vieve!!!! *O*
pi_165786219
Nog even teruggelezen en knuffel ook voor Evilaurian :* Hoop dat het voor jou ook snel raak is.

Hoe voel je je Vieve? Zwanger? :D

Mag ik ook in de OP? Bezig sinds september 2016, kindje #1. (Voelt heel raar om dit op te schrijven! :D Een kindje?!)

Ik belde gisteren naar de huisarts voor een afspraak voor het uitstrijkje voor het bevolkingsonderzoek. En ik wilde gelijk een afspraak om eventuele vermoedens PCOS te bespreken, maar er was geen plek meer deze week. (Deze week was handig want nog vakantie.) En dat heb ik de laatste tijd al zo vaak gehad bij de huisarts, super irritant. Heb nu maar gezegd dat ik het wel even aankijk volgende week, want moet eerst weer even aan het werk. Ben ook veel weggeweest van werk ivm mijn huwelijk enzo dus durf even niet zo goed vrij te nemen/thuis te werken. Kijk het dus nog even aan. Inmiddels dag 73 van deze cyclus.
Dit, dat, alles.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:59:27 #33
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165790122
Gefeliciteerd Vieve!! *O* *O*
pi_165795322
Dank allemaal :)! Toch fijn om het vast met mensen te kunnen delen en dan zo'n lieve reacties!

Philomijn ik voel me nog niet echt zwanger nee... Toch een beetje onwerkelijk zo in het begin! Maar wel heeeeel blij mee ♡!!!

Balen van je afspraak bij de huisarts! Ik kan me voorstellen dat je het dan lastig vind om vrij te nemen... Werk je fulltime? Heb je nog een fijne huwelijksreis gehad?!
  Moderator donderdag 6 oktober 2016 @ 19:52:11 #35
382129 crew  Donna
pi_165795354
Gefeliciteerd Vieve!
pi_165796697
Gefeliciteerd Vieve! Wat ontzettend gaaf!

Wat grappig, we hebben beide een oktober kindje. En nu gaan we allebei voor een juni kindje :p
pi_165800597
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:50 schreef Vieve6 het volgende:
Dank allemaal :)! Toch fijn om het vast met mensen te kunnen delen en dan zo'n lieve reacties!

Philomijn ik voel me nog niet echt zwanger nee... Toch een beetje onwerkelijk zo in het begin! Maar wel heeeeel blij mee ♡!!!

Balen van je afspraak bij de huisarts! Ik kan me voorstellen dat je het dan lastig vind om vrij te nemen... Werk je fulltime? Heb je nog een fijne huwelijksreis gehad?!
Kan me voorstellen! Al meerdere tests gedaan? :D ;)

Ik werk idd fulltime (40 uur). En ik werk niet in mijn woonplaats, onhandig allemaal. Mijn tandarts heeft 1 doordeweekse avond waarop ze werkt, mijn hemel wat zou dat bij de huisarts ook prettig zijn.

Huwelijksreis was heerlijk! Nu nog even nagenieten... En wie weet heb ik die hele huisarts niet nodig en hebben we ons huwelijk goed geconsumeerd. ;) (dit klinkt raar/ranzig :P)
Dit, dat, alles.
pi_165804350
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef Adrian4 het volgende:
Gefeliciteerd Vieve! Wat ontzettend gaaf!

Wat grappig, we hebben beide een oktober kindje. En nu gaan we allebei voor een juni kindje :p
Ja dat viel me ook al op :)! Toevallig en leuk!

Voel jij je al wel zwanger :p?
pi_165804419
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:09 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Kan me voorstellen! Al meerdere tests gedaan? :D ;)

Ik werk idd fulltime (40 uur). En ik werk niet in mijn woonplaats, onhandig allemaal. Mijn tandarts heeft 1 doordeweekse avond waarop ze werkt, mijn hemel wat zou dat bij de huisarts ook prettig zijn.

Huwelijksreis was heerlijk! Nu nog even nagenieten... En wie weet heb ik die hele huisarts niet nodig en hebben we ons huwelijk goed geconsumeerd. ;) (dit klinkt raar/ranzig :P)
Nee dat niet haha... anders ga je je miss weer zorgen maken over de kleur van de streepjes.

Ja dan is een afspraak bij de huisarts wel lastig. Wel gek dat er in de hele week van jouw vakantie dan geen plaats vrij is. Of is het een hele kleine praktijk?

Fijn dat de reis zo leuk was. & goed gedaan :p. Wie weet inderdaad! : )
pi_165806446
Het is nog steeds erg onwerkelijk, al kan ik wel al goed ziek zijn op bepaalde momenten van de dag.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 10:49:33 #41
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165808279
Philomein
Wat herkenbaar wat je schrijft. Ik had precies dezelfde situatie vroegah.
Ik heb toen met mijn baas afgesproken dat ik huisartsafspraken gewoon mocht plannen op de minst drukke dag. Ik kreeg zo'n stress van dat gevoel. Had het idee dat ik iedereen teleurstelde op het werk.
Maar je moet echt gaan. Je mag ook gaan. Staat gewoon in je CAO.
Enne heb je weleens teunisbloemolie/vit d gebruikt?
Het heeft mijn cyclus enorm verkort.
Ik gebruik nu dagelijks teunisbloemolie en vit d en ben van geen menstruatie naar 102 dagen, 76 naar 48 dagen gegaan.
Ik kan nu zelfs een beetje uitgaan van eisprong en dat soort meer.

Dat gezegd hebbende.. nog 10 dagen voordat ik mag testen. Altijd weer spannend :) *hoopvol*
pi_165808507
Wat een fijne post faptist, dankjewel. Het is ook helemaal niet zo dat niemand zegt dat ik niet mag gaan hoor. :) Ik weet ook zeker dat als ik zeg dat ik naar de huisarts ga, het geen probleem is. Maar heb zelf het idee dat ik een beetje aan mijn wegzijntax zit. Als ik terug ben ga ik ook met mijn manager om tafel voor een nieuw contract en daar hoort wellicht ook een standaard thuiswerkdag bij dus dan komt het ook wel goed.

Teunisbloemolie had ik gekocht, dacht ik, maar dat was tarwekiemolie :') Maar dat schijnt weer goed te zijn voor innesteling, dus prima. Ga morgen wel even op pad voor de teunisbloemolie. Vitamine D3 zag ik online ook idd en B8. Op naar de Tuinen dan maar. :Y) Wat fijn om te lezen dat jij er baat bij hebt gehad. Dot dus ook. Dat geeft hoop!
Teunisbloemolie mag je toch bij een kinderwens na je eisprong niet gebruiken?

En heb jij dan nog ovu-testen gebruikt om je eisprong op te sporen? Ergens ben ik dus bang dat ik geen eisprong heb ofzo. Mijn menstruatie is ook redelijk licht in vergelijking met voordat ik begon met de pil. Wat een rommel eigenlijk die hormonen.

Oeh 10 dagen, ik duim voor je!!
Dit, dat, alles.
pi_165811140
Gefeliciteerd Vieve!! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 14:47:32 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165811804
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:12 schreef Philomijn het volgende:
Wat een fijne post faptist, dankjewel. Het is ook helemaal niet zo dat niemand zegt dat ik niet mag gaan hoor. :) Ik weet ook zeker dat als ik zeg dat ik naar de huisarts ga, het geen probleem is. Maar heb zelf het idee dat ik een beetje aan mijn wegzijntax zit. Als ik terug ben ga ik ook met mijn manager om tafel voor een nieuw contract en daar hoort wellicht ook een standaard thuiswerkdag bij dus dan komt het ook wel goed.

Teunisbloemolie had ik gekocht, dacht ik, maar dat was tarwekiemolie :') Maar dat schijnt weer goed te zijn voor innesteling, dus prima. Ga morgen wel even op pad voor de teunisbloemolie. Vitamine D3 zag ik online ook idd en B8. Op naar de Tuinen dan maar. :Y) Wat fijn om te lezen dat jij er baat bij hebt gehad. Dot dus ook. Dat geeft hoop!
Teunisbloemolie mag je toch bij een kinderwens na je eisprong niet gebruiken?

En heb jij dan nog ovu-testen gebruikt om je eisprong op te sporen? Ergens ben ik dus bang dat ik geen eisprong heb ofzo. Mijn menstruatie is ook redelijk licht in vergelijking met voordat ik begon met de pil. Wat een rommel eigenlijk die hormonen.

Oeh 10 dagen, ik duim voor je!!
Geen eisprong = geen menstruatie toch :?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165812391
Ik kom hier weer kletsen, ik zit nu helaas in een miskraam maar zodra het groene licht er is gaan we er weer voor, op naar de volgende ronde ;)
pi_165812410
Spannend Fap! Ik duim voor je.

Philo, ik hoop dat je snel een betere cyclus krijgt! Of dat je de komende 9 maanden geen cyclus meer hebt natuurlijk. Dat zou een gaaf cadeautje zijn!
pi_165812418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:41 schreef Aloria het volgende:
Ik kom hier weer kletsen, ik zit nu helaas in een miskraam maar zodra het groene licht er is gaan we er weer voor, op naar de volgende ronde ;)
Och jeetje wat rot :'( Sterkte!
pi_165812500
Ach Aloria... Niet leuk... :*
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 15:58:32 #49
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165812622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 15:41 schreef Aloria het volgende:
Ik kom hier weer kletsen, ik zit nu helaas in een miskraam maar zodra het groene licht er is gaan we er weer voor, op naar de volgende ronde ;)
Hè meis, wat ontzettend k*t!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165812992
Wat erg Aloria, veel sterkte!

Philo, ik begrijp hoe je je voelt wat betreft afwezig zijn op je werk.
Hopelijk is het niet nodig allemaal!

Ik schuif naast Faptist op t wachtbankje.
Vandaag eisprong denk ik. Helaas is mijn man een nachtje weg. Maar gisteravond hebben we het erg gezellig gehad.
pi_165813031
Heel veel sterkte Aloria!!
pi_165813199
Ohh Aloria, wat naar! ;( Heel veel sterkte!

Spannend Missladybug! Hopelijk kan het leger van je man in de aanval terwijl hij weg is. :D

@Debbster Nou ja, van wat ik begrijp als ik zo rondlees, is dat er bij PCOS geen eisprong is of een onregelmatige. Ik kan me zo voorstellen dat als die blaasjes geen eicel worden (wat er o.a. aan de hand is bij PCOS), ik geen eisprong heb, er geen onbevrucht ei is om af te voeren, en ik alleen maar baarmoederslijmvlies afstoot (omdat ik zo licht menstrueerde)? Maar goed, dit is mijn boerenverstand in combi met Dr. Google. :')

Nou ja, ik zal jullie hier niet verder mee vermoeien. :Y) Laat het wel weten als ik bij de dokter ben geweest, of ongesteld of twee streepjes heb gepiest. :P
Dit, dat, alles.
pi_165814120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:37 schreef Philomijn het volgende:
Ohh Aloria, wat naar! ;( Heel veel sterkte!

Spannend Missladybug! Hopelijk kan het leger van je man in de aanval terwijl hij weg is. :D

@Debbster Nou ja, van wat ik begrijp als ik zo rondlees, is dat er bij PCOS geen eisprong is of een onregelmatige. Ik kan me zo voorstellen dat als die blaasjes geen eicel worden (wat er o.a. aan de hand is bij PCOS), ik geen eisprong heb, er geen onbevrucht ei is om af te voeren, en ik alleen maar baarmoederslijmvlies afstoot (omdat ik zo licht menstrueerde)? Maar goed, dit is mijn boerenverstand in combi met Dr. Google. :')

Nou ja, ik zal jullie hier niet verder mee vermoeien. :Y) Laat het wel weten als ik bij de dokter ben geweest, of ongesteld of twee streepjes heb gepiest. :P
Hopelijk krijg je meer antwoorden bij de dokter op je vragen, onzekerheid is killing ;(
pi_165817006
Aloria, maar weet je zeker dat het mis is? Heb je bloedverlies? Want in dat geval kan het alsnog gewoon goed zitten he :)

Edit: heb je antwoord al gelezen in Z&G. Klinkt inderdaad niet zo positief. Maar even in de gaten houden of testjes weer lichter worden?
pi_165817250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:49 schreef Missladybug het volgende:
Aloria, maar weet je zeker dat het mis is? Heb je bloedverlies? Want in dat geval kan het alsnog gewoon goed zitten he :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165817324
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:49 schreef Missladybug het volgende:
Aloria, maar weet je zeker dat het mis is? Heb je bloedverlies? Want in dat geval kan het alsnog gewoon goed zitten he :)

Edit: heb je antwoord al gelezen in Z&G. Klinkt inderdaad niet zo positief. Maar even in de gaten houden of testjes weer lichter worden?
Ik wacht het bloeden af en dan krijg ik een echo, ik heb geen testjes meer en vind het prima zo, testjes koop ik weer voor een nieuwe ronde en maandag bel ik mijn eigen huisarts dan vraag ik wel even als hij iets voor mij kan betekenen met bloedprikken of testen of iets dergelijks
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:05:51 #57
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165817387
Aloria,
Wat erg. Ik stuur je m'n liefste digitale liefs en knuffels. :*

quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Geen eisprong = geen menstruatie toch :?
Ik heb nooit een menstruatie gehad, maar werd wel zwanger. Dus er zijn gekke dingen mogelijk hoor! *O*
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:38:37 #58
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165818227
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:05 schreef faptist het volgende:
Aloria,
Wat erg. Ik stuur je m'n liefste digitale liefs en knuffels. :*

[..]

Ik heb nooit een menstruatie gehad, maar werd wel zwanger. Dus er zijn gekke dingen mogelijk hoor! *O*
Haha dat is ook weer zo, ik merk ook echt dat ik van sommige dingen (ovulatie enzo) veel minder weet dan ik dacht :') #kenjelichaam
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165824211
Aloria, wat ontzettend klote! ;( Veel sterkte! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165829078
Aloria, wat ontzettend klote. Sterkte ermee. :*

Hier een beetje vreemd niemandsland. Aanstaande maandag doen we de grote speurtocht naar mijn spiraaltje. Maar sinds ik weet dat er een kans is dat 'ie niet op z'n plek zit zie ik ineens allemaal dingen waar ik normaal niet eens bij stil zou staan. Een paar weken terug werd ik ineens ongesteld, terwijl ik dat met spiraaltje nog niet geweest was. Vorige week had ik ineens vruchtbaar slijm. Zou 'ie dan toch helemaal verdwenen zijn en heb ik alweer een cyclus? Ik vind het maar verwarrend en geduld is niet mijn sterkste punt. Maandag weet ik gelukkig meer. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165831922
Kris ik kan het me voorstellen dat het verwarrend is ja! Wat een vreemd gedoe joh, hopelijk is-ie maandag snel gevonden!

En het zou natuurlijk wel mooi zijn als je inderdaad meteen weer een cyclus hebt ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165833620
* twist02 schuift aan op wachtbankje :W

As we speak is m'n ovulatie aan de gang geloof ik... (lees: auw! :X )
Aan de timing/inzet zal het deze maand niet liggen ;)

Nu dus maar weer 2 weekjes afwachten... :{w
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165853303
Ik ben ook weer van de wachtbank gevallen, ongesteld geworden -O- Op naar weer een volgende ronde dan maar!

Aloria wat ontzettend naar zeg ;( Heel veel sterkte! :*
pi_165854401
Succes maandag Kris! Hopelijk vinden ze het ding nog ergens verstopt terug. :+ En zoals je zegt: wie weet is hij er toch op een onbeheerd moment uitgevallen.

Twist, succes met afwachten ^O^

Hé wat klote Poelewoep ;( Hopelijk brengt de volgende ronde jullie meer geluk!
  zondag 9 oktober 2016 @ 17:32:30 #65
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165855104
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 16:59 schreef twist02 het volgende:
* twist02 schuift aan op wachtbankje :W

As we speak is m'n ovulatie aan de gang geloof ik... (lees: auw! :X )
Aan de timing/inzet zal het deze maand niet liggen ;)

Nu dus maar weer 2 weekjes afwachten... :{w
Hopelijk een plakker deze maand :)!

@poelewoep, bluh, stom!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165860359
Poelewoep, shit zeg! :( hopelijk snel meer geluk! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165861992
Balen poelewoep! Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Spannend twist! Ik duim voor jullie!
Dit, dat, alles.
pi_165868544
Aloria sterkte :*
Hopelijk is het snel raak met een plakker!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165870256
Sterkte Aloria!
En stom Poelewoep!

knuffels voor iedereen die het nodig heeft. :*
pi_165872912
Spiraaltje is gevonden. Was naar binnen gevlucht en is inmiddels verwijderd. Ik kom dus weer echt meespelen hier. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165873479
Balen poelewoep!

& succes met wachten Twist. Spannend!!

Gelukkig is de spiraal gevonden Kris. Lijkt me toch een eng idee als die kwijt is :o!
pi_165873626
gelukkig niet een echt mysterie dus Kris! stel je voor dat ie echt verdwenen was! :{

en nu maar hopen op snelle dubbele strepen.
pi_165873841
Hahaha hij was verstoppertje aan het spelen Kris? Fijn dat hij weer terecht is! En nu maar snel twee streepjes plassen :)
pi_165874207
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:54 schreef Philomijn het volgende:
Balen poelewoep! Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Spannend twist! Ik duim voor jullie!
We zijn nu effectief een jaar bezig. Het eerste jaar had ik zo weinig cycli (pcos) dat ik die eigenlijk niet meer meetel. Hopelijk is het nu snel eens raak!
pi_165880968
:@ Ik kom maar weer eens van onder mijn steen vandaan.
M'n laatste menstruatie was er toch wel hard in gehakt. Plus te weten dat deze ronde er sowieso niks zou gebeuren ivm een operatie van meneer, maakte dat ik echt even onder een steen wilde zitten.

Maar wat is er veel gebeurd!
Ik jompel nog met terugwerkende kracht! *O*
En een :* voor de (grote) teleurstellingen.. Wat is het toch een zware weg soms.
En ik duim voor diegene die op de wachtbank zitten! ^O^ (Daar zou ik nu zelf ook moeten zitten.. :{ )

Kris, fijn van je gevonden spiraal!
En wat rot toch Poelewoep. Heb ik nu goed onthouden dat je nu na dit jaar, richting het ziekenhuis gaat ivm je PCOS?

Hier dus een maandje even helemaal niks. Geen verwachtingen, geen hoop.
Ik heb uiteraard wel mijn clomid geslikt om 'mijn cyclus' op gang te houden, maar het voelde erg nutteloos. En ook wel verdrietig.
Ik vertel nu steeds meer mensen (alsnog een klein gezelschap) uit mijn omgeving wat er allemaal gaande is bij ons en dat voelt fijn en ook heel erg rot. Het wordt er steeds zo definitief van ofzo..
Verder ben ik ontzettend aan het doemdenken dat de narcose die mijn meneer heeft gehad invloed heeft op zijn zaad, of dat al die medicatie die hij heeft gehad invloed heeft en dat het daardoor nóg langer duurt. :{
Verder lijkt het alsof ik van de clomid erg neerslachtig wordt. Met vlagen zit ik echt zo ontzettend aan de grond.. :'( Heel rot.
Hopelijk is het maar gewoon snel raak.
pi_165881109
Jeetje AN! Wat ontzettend heftig. Is het misschien een idee om het met je HA of in het ziekenhuis de negatieve buien te bespreken? Of eventueel een maatschappelijk werker? Gewoon om je hart te luchten en het ea op een rijtje te zetten? Welke gevoelens zijn 'echt' en welke worden versterkt door de hormonen.
Vanaf hier kan ik niks anders doen dan duimen draaien voor jullie en je een dikke kus en knuffel te geven :*
pi_165881207
Ah, fijn dat het spiraaltje terecht is! (En écht weg is nu!)

Poelewoep, jammer dat het deze ronde niet is gelukt, hopelijk een korte rake ronde nu!

Hoop dat je ei gevangen is Twist.

Mijn vent is een paar dagen weg voor z'n werk. Hoop dat de ovulatietestjes nog ff negatief blijven...
pi_165881314
En een :* voor an.
  maandag 10 oktober 2016 @ 21:12:55 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165881736
An, ik denk ook dat het goed is eens te praten met iemand over hoe je je voelt, al is het maar om bij een objectief iemand je hart te luchten. Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen, in ieder geval een heel dikke knuffel :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165882271
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:57 schreef Peacefulll het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:01 schreef Sara82 het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:12 schreef Debsterr het volgende:
:* Thanks, dit is ook al lief!
Ik probeer mezelf deze maand wat rust te geven - ik hoef me toch nergens druk om te maken of hoop te hebben. En kijk dan hoe het volgende maand gaat.
En anders inderdaad maar aan een bel trekken bij de een of ander.
Nogmaals bedankt, lief! :*
pi_165882651
Dikke knuffel lieve An. Ik hoop dat deze maand je een beetje rust brengt. En dan moet het volgende maand maar raak zijn bij jullie. Dat vind ik echt, jullie verdienen dit.

Fijn dat het spiraaltje gevonden is Kris! Op naar de strepen.

Hier nothing on the hand. Op wachtbankje. Deze maand heb k ovulatietesten gebruikt en getemperatuurd en alles klopt weer fantastisch met elkaar. Daar hou ik van. Duidelijkheid over hoe t werkt allemaal daarbinnen.
pi_165889316
AN :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:50:46 #83
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165889663
Veel sterkte Aloria :*

En ook een :* voor AN

MLB, ik kom bij je op het wachtbankje zitten. Ergens komend weekend NOD.

Vraagje: Omdat mijn cyclus altijd zo onregelmatig is wil ik (als deze ronde niet raak is) starten met ovulatietesten. Dan hebben we een beetje een beter idee wanneer m'n eisprong is. Is het dan ook goed/beter om erbij te temperaturen? Of zijn alleen ovulatietesten ook goed om mee te beginnen?
pi_165890118
Gezellig samen op t bankje :)

Ik ben met ovu testen begonnen. Die geven wel een goed beeld vaak.
Ze geven aan wanneer je je eisprong verwacht. Lijkt me inderdaad fijn als je een onregelmatige cyclus hebt.
Temperaturen geeft aan dat je je eisprong daadwerkelijk hebt gehad, dus dat is dan puur extra info eigenlijk.

Misschien is het helemaal niet nodig en hebben we gewoon mooie strepen O+
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:51:54 #85
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165893416
Inderdaad! O+
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:47:24 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165894257
* valt even binnen*
AN. Ik heb een paar maanden geleden een aantal gesprekken gehad bij mijn bedrijfsmaatschappelijk werkster. Dat heft voor mij enorm geholpen ( ook al moet ik de komende rondes maar afwachten in hoe verre dat daadwerkelijk geholpen heeft, maar goed) Ik vond het iig lag drempelig en fijn om mijn verhaal te doen en een aantal handgrepen te krijgen om met het verdriet om te gaan.

Misschien is dat een optie? of vind je het lastig om je werk hierover te informeren?
*kruipt weer weg*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165896743
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:53 schreef AN. het volgende:
:@ Ik kom maar weer eens van onder mijn steen vandaan.
M'n laatste menstruatie was er toch wel hard in gehakt. Plus te weten dat deze ronde er sowieso niks zou gebeuren ivm een operatie van meneer, maakte dat ik echt even onder een steen wilde zitten.

Maar wat is er veel gebeurd!
Ik jompel nog met terugwerkende kracht! *O*
En een :* voor de (grote) teleurstellingen.. Wat is het toch een zware weg soms.
En ik duim voor diegene die op de wachtbank zitten! ^O^ (Daar zou ik nu zelf ook moeten zitten.. :{ )

Kris, fijn van je gevonden spiraal!
En wat rot toch Poelewoep. Heb ik nu goed onthouden dat je nu na dit jaar, richting het ziekenhuis gaat ivm je PCOS?

Hier dus een maandje even helemaal niks. Geen verwachtingen, geen hoop.
Ik heb uiteraard wel mijn clomid geslikt om 'mijn cyclus' op gang te houden, maar het voelde erg nutteloos. En ook wel verdrietig.
Ik vertel nu steeds meer mensen (alsnog een klein gezelschap) uit mijn omgeving wat er allemaal gaande is bij ons en dat voelt fijn en ook heel erg rot. Het wordt er steeds zo definitief van ofzo..
Verder ben ik ontzettend aan het doemdenken dat de narcose die mijn meneer heeft gehad invloed heeft op zijn zaad, of dat al die medicatie die hij heeft gehad invloed heeft en dat het daardoor nóg langer duurt. :{
Verder lijkt het alsof ik van de clomid erg neerslachtig wordt. Met vlagen zit ik echt zo ontzettend aan de grond.. :'( Heel rot.
Hopelijk is het maar gewoon snel raak.

Klopt inderdaad :Y Ik zit er een beetje tegenaan te hikken maar misschien toch eens het ziekenhuis bellen. Best een grote stap.

Heel veel sterkte, het is ook niet zomaar iets :*
pi_165902629
Sterkte voor de dames die het moeilijk hebben! :* Kan me niet eens indenken hoe moeilijk het moet zijn als zo'n sterke wens maar niet in vervulling gaat...

Wij kwamen er vandaag achter dat onze buurvrouw zwanger is, door de MvM-kratjes in de achtertuin :+ Superleuk, zeker als het bij ons ook snel raak is O+ we wonen hier nog maar 3 maanden (nieuwbouwwijk) en volgens mij zijn het ook echt hartstikke leuke mensen. Lijkt me echt heel tof om dan tegelijk zwanger te zijn :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:53:18 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165903601
Ik doe dus ovu testen... waar ik eerst eenzichtbaar maar niet positief resultaat had, krijg ik nu helemaal geen 2e streepje meer. Heb 2 dagen niet kunnen/vergeten te testen, wellicht precies gemist. Onduidelijkheden :(!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:16:21 #90
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165904046
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:47 schreef Barreltje het volgende:
* valt even binnen*
AN. Ik heb een paar maanden geleden een aantal gesprekken gehad bij mijn bedrijfsmaatschappelijk werkster. Dat heft voor mij enorm geholpen ( ook al moet ik de komende rondes maar afwachten in hoe verre dat daadwerkelijk geholpen heeft, maar goed) Ik vond het iig lag drempelig en fijn om mijn verhaal te doen en een aantal handgrepen te krijgen om met het verdriet om te gaan.

Misschien is dat een optie? of vind je het lastig om je werk hierover te informeren?
*kruipt weer weg*
Is een goede tip, maar misschien nog fijner als het los van werk is. Dan heet het (algemeen) maarschappelijk werk en wordt in elke gemeente gratis aangeboden, zonder verwijzing.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165907157
Vraagje: weet iemand nog welke verkoper het was op eBay die ovulatietesten per 1000 verkoopt? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_165907183
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vraagje: weet iemand nog welke verkoper het was op eBay die ovulatietesten per 1000 verkoopt? :+.
Klackstar toch oid?
S. 2014
J. 2016
pi_165907254
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 09:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Klackstar toch oid?
Yes, dat was het! Dank je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_165907993
AN ik zou ook met iemand gaan praten. Al is het maar één gesprekje met je huisarts, dat kan al enorm opluchten.

Poelewoep, ook niet leuk. Wat hebben jullie gedaan om de PCOS de kop in te drukken?

Kris spiraal gevonden *O*

Zoekplaatje voor Debsterr... Mss heb je je piek al gehad? Hoor wel vaker dat er geen mega duidelijke streep te zien is..?

Ik duim voor alle dames op het wachtbankje!

Hier dag 79 van mijn cyclus. Vrijdag ga ik borrelen met een vriendin, dus dan ga ik maar eens kijken of de huwelijksreis nog een leuk souvenir heeft meegebracht, maar meer een test voor de zekerheid/wijn dan dat ik iets verwacht. Zo niet, dan ga ik zaterdag teunisbloemolie en vit B en D inslaan. :Y)
Dit, dat, alles.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:52:58 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165908083
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:47 schreef Philomijn het volgende:
AN ik zou ook met iemand gaan praten. Al is het maar één gesprekje met je huisarts, dat kan al enorm opluchten.

Poelewoep, ook niet leuk. Wat hebben jullie gedaan om de PCOS de kop in te drukken?

Kris spiraal gevonden *O*

Zoekplaatje voor Debsterr... Mss heb je je piek al gehad? Hoor wel vaker dat er geen mega duidelijke streep te zien is..?

Ik duim voor alle dames op het wachtbankje!

Hier dag 79 van mijn cyclus. Vrijdag ga ik borrelen met een vriendin, dus dan ga ik maar eens kijken of de huwelijksreis nog een leuk souvenir heeft meegebracht, maar meer een test voor de zekerheid/wijn dan dat ik iets verwacht. Zo niet, dan ga ik zaterdag teunisbloemolie en vit B en D inslaan. :Y)
Ja het vreemde is dus dat de eerste paar testen wel een 2e streepje opleverden maar wel negatief volgens de toelichting, en wellicht hebben we dus heeeel veel geluk en heb ik 'm gemist maar wel benut, maar dit is extra verwarrend haha. Mijn hersens gaan dan ook van: oh, eerst had ik wel iets zichtbaar maar negatief, nu niks, zou dat dan betekenen dat we raak geschoten hebben :o :? 8)7 *hersens in overdrive*

Als deze ronde mislukt dan volgende cyclus echt strikt testen voor meer inzicht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165908645
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja het vreemde is dus dat de eerste paar testen wel een 2e streepje opleverden maar wel negatief volgens de toelichting, en wellicht hebben we dus heeeel veel geluk en heb ik 'm gemist maar wel benut, maar dit is extra verwarrend haha. Mijn hersens gaan dan ook van: oh, eerst had ik wel iets zichtbaar maar negatief, nu niks, zou dat dan betekenen dat we raak geschoten hebben :o :? 8)7 *hersens in overdrive*

Als deze ronde mislukt dan volgende cyclus echt strikt testen voor meer inzicht.
bij de ovu testen hoeft het tweede streepje niet donkerder te zijn dan het controlestreepje. (en ja, de gebruiksaanwijzingen zeggen anders) vooral bij ovu testen is een streepje gewoon een streepje. dus zodra je iets ziet....batsen als een malle! :9
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:33:49 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165908696
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:30 schreef Evilaurian het volgende:

[..]

bij de ovu testen hoeft het tweede streepje niet donkerder te zijn dan het controlestreepje. (en ja, de gebruiksaanwijzingen zeggen anders) vooral bij ovu testen is een streepje gewoon een streepje. dus zodra je iets ziet....batsen als een malle! :9
Maar hij was ook niet NET zo donker... ik snap er niks meer van haha!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:35:32 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_165908729
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Maar hij was ook niet NET zo donker... ik snap er niks meer van haha!
hoeft ook niet. Zijn ze bij mij ook nooit geweest ;)
Als er een volgende ronde komt moet je gewoon zorgen dat je vanaf dag 10 echt elke dag test. Dan zie je waarschijnlijk het patroon wel :Y
disclaimer
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:37:57 #99
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165908771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoeft ook niet. Zijn ze bij mij ook nooit geweest ;)
Als er een volgende ronde komt moet je gewoon zorgen dat je vanaf dag 10 echt elke dag test. Dan zie je waarschijnlijk het patroon wel :Y
Ga ik doen :Y (hopelijk niet nodig), voor de prijs hoef je het toch niet te laten!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 oktober 2016 @ 12:44:15 #100
269689 crew  Viv
pi_165909969
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:52 schreef Debsterr het volgende:
Mijn hersens gaan dan ook van: oh, eerst had ik wel iets zichtbaar maar negatief, nu niks, zou dat dan betekenen dat we raak geschoten hebben :o :? 8)7 *hersens in overdrive*
Je LH-piek (hormoon van ovulatietest) daalt niet sneller als je zwanger bent hoor. ;)

Je kan wél in de zwangerschap een positieve ovulatietest krijgen door hCG (hormoon van zwangerschapstest), maar niet zo vroeg.
pi_165910039
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 11:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ga ik doen :Y (hopelijk niet nodig), voor de prijs hoef je het toch niet te laten!
zeker niet! ik heb de ene maand dat ik test echt super duidelijke donkere strepen en de andere maand veel minder tot super vaag. vrouwenlijven zijn gewoon raar! Ik test nu veel minder omdat mijn cyclus heel regelmatig is geworden en ik mn eisprong ruimschoots aan voel komen.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:19:58 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165910546
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 12:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Je LH-piek (hormoon van ovulatietest) daalt niet sneller als je zwanger bent hoor. ;)

Je kan wél in de zwangerschap een positieve ovulatietest krijgen door hCG (hormoon van zwangerschapstest), maar niet zo vroeg.
Thanks! Dat wist ik dus ook niet precies :).

edit: even m'n app nagekeken, vermoedelijk zit mijn eisprong dan ergens tussen de 14-17 dagen in mijn cyclus. 30/31 dagen cyclus met een menstruatie van 10 dagen ongeveer. Ik kan dus meteen na mijn menstruatie testen de volgende ronde.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 oktober 2016 @ 13:32:16 #103
269689 crew  Viv
pi_165910758
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan dus meteen na mijn menstruatie testen de volgende ronde.
Niet alleen testen, ook meteen beginnen met seksen. ;) Je bent al dagen vruchtbaar voordat de ovulatietest positief wordt.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:33:21 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165910783
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:32 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Niet alleen testen, ook meteen beginnen met seksen. ;) Je bent al dagen vruchtbaar voordat de ovulatietest positief wordt.
Uiteraard O-).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 oktober 2016 @ 13:35:37 #105
269689 crew  Viv
pi_165910827
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:33 schreef Debsterr het volgende:
Uiteraard O-).
Goed zo. ;) Heb soms het idee dat mensen op die ene dag mikken, dat zou zonde zijn.
pi_165910957
Ik vond het idd ook heel verhelderend dat sommige dames hier nooit een mega donkere streep zagen op de ovu-testen. :) (SQ wist ik idd nog.) Das toch fijn om te horen, als je eerst alleen de gebruiksaanwijzing als houvast hebt.
Dit, dat, alles.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:52:45 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165911120
Ik heb een vrij late ovulatie, mijn lichaam smeert dan het hormoon als het ware uit over een langere periode. ik heb dan een 5-7 dagen een lichte streep. volgens de Gyn is komt dit overigens vaker voor.. dus.. no worries en idd zoalsViVi zegt vooral van te voren sexen!

wij doen IUI, zelf seksen heft geen nut en moeten dus op die ene dag uit zien te komen , en dan er maar achter zien te komen wanneer ie donker genoeg is ;) een crime :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_165941815
Ik had ook steeds hele lichte strepen. Eén keer een donkere streep gehad en (toevallig?) was het die keer destijds ook raak.

Hoe zat het nou ook alweer met die ovulatietesten.. Moest je ongeveer op hetzelfde moment van de dag testen of herinner ik me dat verkeerd?
  donderdag 13 oktober 2016 @ 22:04:29 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165942407
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:52 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een vrij late ovulatie, mijn lichaam smeert dan het hormoon als het ware uit over een langere periode. ik heb dan een 5-7 dagen een lichte streep. volgens de Gyn is komt dit overigens vaker voor.. dus.. no worries en idd zoalsViVi zegt vooral van te voren sexen!

wij doen IUI, zelf seksen heft geen nut en moeten dus op die ene dag uit zien te komen , en dan er maar achter zien te komen wanneer ie donker genoeg is ;) een crime :P
Wel irritant he, al die truukjes die je lijf soms uithaalt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165944020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:50 schreef kazy het volgende:
Ik had ook steeds hele lichte strepen. Eén keer een donkere streep gehad en (toevallig?) was het die keer destijds ook raak.

Hoe zat het nou ook alweer met die ovulatietesten.. Moest je ongeveer op hetzelfde moment van de dag testen of herinner ik me dat verkeerd?
Ja op hetzelfde moment. Volgens mij het liefste 's middags, vooral niet 's ochtends. En ook het liefste twee keer per dag volgens mij.

SQ, ghelp? Jij ovu-test-queen :7
Dit, dat, alles.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 06:43:18 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_165946438
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:56 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ja op hetzelfde moment. Volgens mij het liefste 's middags, vooral niet 's ochtends. En ook het liefste twee keer per dag volgens mij.

SQ, ghelp? Jij ovu-test-queen :7
:D :')
Ik testte meestal rond de middag. Ochtendurine is te geconcentreerd. Sommigen doen het ook nog een keer 's avonds voor extra zekerheid. Je plas moet niet te verdund zijn trouwens, dan werkt het ook niet ;)
disclaimer
pi_165946578
Mijn tip is om de testjes op een blaadje te plakken, dan kun je ze goed vergelijken.
Ik vind de actiontesten niet goed.
Geen duidelijke strepen.
De dipstick testjes van zwanger&kids.nl vind ik perfect. Goedkoop en eens per maand een echte knaltest.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:39:51 #113
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165946592
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 06:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D :')
Ik testte meestal rond de middag. Ochtendurine is te geconcentreerd. Sommigen doen het ook nog een keer 's avonds voor extra zekerheid. Je plas moet niet te verdund zijn trouwens, dan werkt het ook niet ;)
Puur omdat verschillende adviezen zo fijn zijn :') : ik test wel met ochtendurine (omdat ik het anders vergeet) en dat gaat prima. En 1x per dag, daarmee eenmalig de smiley gemist maar de goedkope actiontesten laten bij mij altijd geleidelijk donker worden zien met een donkerste dag die overeenkomt met clearblue (behalve die ene keer dus - en sindsdien doe ik niet meer aan dure testen). Het is vaak even zoeken wat bij jouzelf werkt toch.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165947093
Thanks ladies! Moet deze theeleut 's middags ook maar even een kop thee minder wegwerken dus, want ik drink nogal veel :')
pi_165947146
Fijn die verschillende adviezen :D O+
Wat zegt Dr Google hierover dan? Of de gebruiksaanwijzing?

Met dat theeprobleem zit ik ook :') #waterpies ftw
Dat gezegd hebbende... Moet ik dan met mijn kartonnen theebekertje op mijn werk naar de plee... En dan die dipstick wegmoffelen.

Heb eindelijk een afspraak bij de huisarts gefikst vanwege lange, onregelmatige cyclus. Ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil. Wil ik een echo en bloedonderzoek? Wil ik stuff? Of wil ik zelf nog even aanklooien? Gisteren teunisbloemolie gekocht. Nou ja, afspraak is woensdag dus heb nog even om erover na te denken.

Edit: oh ja, gisteren zwangerschapstestje gedaan vanwege borrel vanavond. Vooralsnog geen huwelijksreissouvenir. oO<
Dit, dat, alles.
pi_165947334
Toch wel gek dat er zulke wisselende ervaringen zijn met bepaalde ovulatietesten. Ik gebruik die van de action en werken prima. De ene maand heb ik een knaller (juiste timing, goede plas) en de andere keer blijft hij iets vager. Heeft volgens mij echt te maken met het moment van testen en de waterigheid van de plas. Als je er zeker van wil zijn test je toch 's middags en 's avonds?
En ik kooi niet aan met bekertjes. Gewoon lekker piesen over de actiontest. Werkt als een tiet.

Philo, ik zou eigenlijk ook niet weten wat je bij de HA zou willen qua onderzoek. Wij hikken al een beetje tegen een jaar proberen aan en zullen op een gegeven moment ook naar de HA gaan, maar ik heb ook geen idee where to start?
En jammer van het souvenirtje :*
pi_165947373
Wij laten de testen voorlopig voor wat het is. Komt wel als het over een tijdje nog niet is gelukt.

Hier werd the kraken woensdag unleashed. 28 dagen na de vorige menstruatie. Mooi op tijd dus. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165947955
Ik had nog zo'n 50 testen over van twee jaar geleden. Toen dacht ik wel even bezig te zijn vanwege onregelmatige lange cyclus en dus gelijk een dubbele lading besteld omdat de verzendkosten duurder waren dan de testen, maar na en week was die al positief en dat bleef zo omdat ik toen al zwanger was, bleek later. Die testen zijn nu een half jaar over datum, maar vorige maand kreeg ik er nog een streep op met netjes twee weken later ongesteld, dus ik doe het er maar mee! Het is voor mij puur ter indicatie van m'n ongesteldheid, mn seksleven pas ik er niet op aan, dat komt over een paar maanden wel. Voorlopig doet mijn O toch erg goed zijn best als anti conceptie, dus we hopen maar op een lucky shot!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:40:57 #119
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165951604
Peacefulll en Philomijn, het is fijn een vraag te hebben voor je huisarts, maar die kan ook zijn: denk met me mee wat er moet gebeuren. Voorwerk is nuttig maar je hoeft hun werk niet voor ze te doen. En vaak heb je gewoon extra informatie nodig van ze om te bedenken wat je wil.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165955472
Ah ja, het is mee dat ik denk: wil ik nu al medisch "ingrijpen"? Of afwachten.. :) Nou ja, ook dat kan ik natuurlijk met de huisarts bespreken.

Aan de ene kant denk ik: stel je niet aan, blabla. Aan de andere kant: maar drie keer ongesteld sinds januari is toch wel erg weinig. We gaan het zien.

Peacefulll, volgens mij starten ze meestal met zaadonderzoek..?
Dit, dat, alles.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:43:49 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165955624
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:30 schreef Philomijn het volgende:
Ah ja, het is mee dat ik denk: wil ik nu al medisch "ingrijpen"? Of afwachten.. :) Nou ja, ook dat kan ik natuurlijk met de huisarts bespreken.

Aan de ene kant denk ik: stel je niet aan, blabla. Aan de andere kant: maar drie keer ongesteld sinds januari is toch wel erg weinig. We gaan het zien.

Peacefulll, volgens mij starten ze meestal met zaadonderzoek..?
Dat is zeker erg weinig. De keus wordt waarschijnlijk wel of niet verwijzen om te kijken of het PCO is, waarna de vraag is of je al wil starten met medicatie of nog even zelf wil proberen. Voordeel van verwijzen is dat je daarna wel beter weet hoe je kans liggen als je gewoon zelf doorgaat, en hoe die vergroten met behandeling. Het maakt misschien ook wel uit wat je vriend wil, of volgt die jouw wens?

Edit: maar ik snap je twijfel heel goed! Ingrijpen is toch een stap. Je kan na dat gesprekje volgende week ook gewoon weer naar huis voor een poosje :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:52:49 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165963779
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 17:30 schreef Philomijn het volgende:
Ah ja, het is mee dat ik denk: wil ik nu al medisch "ingrijpen"? Of afwachten.. :) Nou ja, ook dat kan ik natuurlijk met de huisarts bespreken.

Aan de ene kant denk ik: stel je niet aan, blabla. Aan de andere kant: maar drie keer ongesteld sinds januari is toch wel erg weinig. We gaan het zien.

Peacefulll, volgens mij starten ze meestal met zaadonderzoek..?
Als je zulke lange cycli hebt zul je door de huisarts wel verwezen worden naar het ziekenhuis, ze vinden dit reden genoeg om in te grijpen (in eerste instantie medicatie). Zaad onderzoek is helaas niet zo standaard zoals je zou denken. Bij ons heeft dit sowieso tot een half jaar vertraging geleid. Ik zou er daarom wel op staan, het is het makkelijkste onderzoek dat ze kunnen doen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_165970960
Kan me voorstellen dat het lastig is om te beginnen aan een eventueel medisch traject ja :*
Maar wat er al gezegd is: het kan ook één gesprek met de huisarts zijn waarin je simpelweg informeert wat de opties zijn. En ook als je dan doorverwezen wordt, kun je natuurlijk gewoon met zo'n gesprek beginnen en daarna alsnog besluiten dat je er nog even over na wilt denken.

Hoe dan ook, veel wijsheid met deze lastige kwestie! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165970967
Hoe is t aisly? Heb je getest? :)
pi_165993718
*plop* daar sprong hij.

Maar.. ik kom maar niet op het wachtbankje. Manlief zit in Spanje en heeft vorige week nog koorts gehad. Als het dit keer raak mag zijn, dan eet ik mijn schoen op. Op naar een Sinterklaaskindje, ook leuk!
pi_165995927
K heb getest. Negatief. Zit pas op 9dpo maar k had kwaaltjes die ik alleen bij mijn zwangerschappen had.

K heb weinig hoop deze ronde. Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een spierwitte test op 9dpo wel ineens een streepje wordt op 12 dpo (dan is mijn nod)
pi_165995955
Was bij L. toch echt zo hoor MLB. Spierwitte testen op dag 9 kunnen best leuke kindjes worden. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_165996246
Echt? Maar ook gewoon echt spierwit? Gewoon niks? Ik had er net zo goed kraanwater in kunnen gooien, dan was t misschien nog minder wit geweest.
Ik had bij Mies een best positieve test op 8dpo, dus mijn hersens en relativeringsvermogen zijn verpest daardoor.

Mijn kwalen zijn dan denk ik ook nep. Want niks geen hcg in mijn lichaam wat kwaaltjes kan veroorzaken.
pi_165996338
Ik heb op 9 dpo getest. Witter dan wit. Maar ik had de al een dag of 2 wat vlagen van misselijkheid, vandaar dat ik met zo'n vroege test toen heb getest. Drie dagen later was 'ie wel positief. Geen knaltest, maar ook geen tuurstreepje. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:43:25 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_165996645
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:14 schreef Missladybug het volgende:
K heb getest. Negatief. Zit pas op 9dpo maar k had kwaaltjes die ik alleen bij mijn zwangerschappen had.

K heb weinig hoop deze ronde. Het gaat er bij mij gewoon niet in dat een spierwitte test op 9dpo wel ineens een streepje wordt op 12 dpo (dan is mijn nod)
wat een rare beredenering :D er zit toch ergens een moment tussen geen streep en wel een streep. Waarom test je steeds zo vroeg?
disclaimer
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:49:21 #131
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_165996806
Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar er is nog niks... spannend zeg! Wacht nog een dag of 2 en dan testen denk ik
  zondag 16 oktober 2016 @ 19:52:16 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_165996889
Ik had trouwens op dag 5 al vocht uit mijn tepels en weliswaar een positieve test op dag 9 maar dat duurde toch zeker 25 minuten eer die zichtbaar was. Dat zegt dus allemaal bar weinig ;)
Spannend vika! Wat een geduld!
disclaimer
pi_165997124
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat een rare beredenering :D er zit toch ergens een moment tussen geen streep en wel een streep. Waarom test je steeds zo vroeg?
Ik heb echt geen flauw idee! Steeds maak ik afspraken met mezelf dat het gewoon echt beter is om normaal te doen en gewoon even af te wachten tot minstens 12 dpo.
Nou en dan knipper ik een keer met mijn ogen en dan vind ik mezelf terug in de badkamer met een natte test onder de lamp.
En dan baal ik weer gigantisch van mezelf en mijn onredelijkheid.
pi_165997488
Vika wat spannend!

Mlb :* en geen testen in huis halen voordat je echt wilt gaan testen, is dat een idee?

Ik heb eigenlijk nooit echt de drang om al voor m'n NOD te testen, waarom weet ik niet :?
Test zelfs liever een paar dagen later. Om een of andere reden wil ik een negatieve test het liefst vermijden omdat je dan eigenlijk nog niets weet ofzo.

Hier donderdag NOD en ga op zn vroegst zaterdag pas testen (als er dan nog wat te testen valt :+ )

Wil mezelf altijd behoeden om op de zaken vooruit te lopen, maar als het nu raak is, ben ik 9 weken als we een weekend weggaan met m'n ouders voor hun 40-jarig trouwen O+ dat zou toch wel een heel tof cadeautje zijn!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:14:13 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165997610
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 20:10 schreef twist02 het volgende:
Vika wat spannend!

Mlb :* en geen testen in huis halen voordat je echt wilt gaan testen, is dat een idee?

Ik heb eigenlijk nooit echt de drang om al voor m'n NOD te testen, waarom weet ik niet :?
Test zelfs liever een paar dagen later. Om een of andere reden wil ik een negatieve test het liefst vermijden omdat je dan eigenlijk nog niets weet ofzo.

Hier donderdag NOD en ga op zn vroegst zaterdag pas testen (als er dan nog wat te testen valt :+ )

Wil mezelf altijd behoeden om op de zaken vooruit te lopen, maar als het nu raak is, ben ik 9 weken als we een weekend weggaan met m'n ouders voor hun 40-jarig trouwen O+ dat zou toch wel een heel tof cadeautje zijn!
Die timing is je wel gegund hoor O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165998233
Oh Vika ik heb jouw bericht helemaal gemist! Wat spannend. Oh en wat een geduld inderdaad! Knap hoor!

Twist, ja dat heb ik me nu voorgenomen inderdaad. Spannend zeg, dat zou een topcadeau zijn ja!


Thanks voor je berichtjes Kris. Dat geeft weer hoop.
pi_165998368
MLB, gewoon zorgen dat je geen testen in huis hebt. Kan je ook niet te vroeg testen. Of simpelweg gewoon strenger zijn voor jezelf. Je schiet er niks mee op.
Nouja, je kan het elke maand hier op het forum gooien.. Maar dan zie ik liever eens andere berichten van je. Je komt helemaal niet relaxt over met alles mbt zwanger worden.
pi_165998424
Bedankt MaJo. Ik denk dat ik wel voor the works ga als ze het voorstelt. Misschien ga ik er zelfs gewoon wel om vragen. Ik ben er nog relaxed onder hoor ladies. Ik hoop dat we dit "gewoon" even kunnen tackelen en dan aan de slag. :Y)

MLB ik snap je wel hoor... Maar het heeft gewoon echt geen zin... :* Misschien kun je de testen aan je man geven ofzo..? :)

Balen van de buitenlandtrip van je man Peace. Op naar je volgende gouden ei!

Go twist! Spannende dagen voor jou.
Dit, dat, alles.
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:39:39 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165998468
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar er is nog niks... spannend zeg! Wacht nog een dag of 2 en dan testen denk ik
Aah, wat knap dat je zo lang wacht! Heb je normaal wel een heel stipte cyclus?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 16 oktober 2016 @ 20:42:59 #140
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_165998622
Ja ik heb eigenlijk wel een redelijk stabiele cyclus, heb 2x een uitloper naar 31 gehad en verder altijd 29. Vrijdag was dag 31, voor de zekerheid houdt ik altijd de 31 aan.

Ben veel te bang voor een teleurstelling dus ik durf gewoon niet te testen haha
pi_165998717
Haha, kan het me voorstellen Vika, maar ik ga toch heel hard voor je duimen want dit klinkt wel erg spannend! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165999111
Spannend ViKa! Ik duim voor je, maar snap de spanning ook wel.
pi_166000488
Spannend ViKa!!! Knap dat je zo veel geduld hebt. Ik zou nu denk ik wel getest hebben, op de ongesteldheidsdatum incl. wat uitloop. Ik blijf meelezen ben zo benieuwd :)!

Twist ook spannend! Dat zou inderdaad een supermooi kadoo zijn :)!

Mlb lastig dat je het moeilijk vind om geduld te hebben. Maar het is ook gewoon zoooo spannend en je bent er in je hoofd dan zo mee bezig dat het ook veel geduld vergt om niet te vroeg te testen. De weken duren dan wel lang. Hopelijk heb je gauw een tweede streepje!:)
  zondag 16 oktober 2016 @ 21:38:51 #144
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_166000754
Wat zijn jullie lief allemaal! Nu durf ik natuurlijk niet meer ongesteld te worden, dan stel ik jullie teleur..
pi_166001019
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat zijn jullie lief allemaal! Nu durf ik natuurlijk niet meer ongesteld te worden, dan stel ik jullie teleur..
Je hebt drijven en overdrijven ;)
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:03:29 #146
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166009441
Zo, even bijgelezen na een paar drukke dagen..

Fijn om wat tips te lezen over de ovulatietesten! Dat iets minder (heel veel thee) drinken overdag was nog niet bij me opgekomen.

Wat balen Piecefull!

MLB, ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Hopelijk zie je dan meteen twee knalstrepen!

Spannend Vika! Gekeken naar je stabiele cyclus zou ik ook al getest hebben!

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:16 schreef Missladybug het volgende:
Hoe is t aisly? Heb je getest? :)
Volgens de app was gisteren NOD, maar nu nog steeds niets te zien! De app houdt rekening met mijn gemiddelde cyclus van 35 dagen. Ik heb heel af en toe uitschieters met 42-46 dagen. Ik hoop dus op iets positiefs maar durf niet zo goed te testen :@
Mocht er vandaag/vannacht niets komen gooi ik er morgenochtend even een testje tegenaan (denk ik..)
pi_166012154
Ik heb alles even terug gelezen. Heb het erg druk gehad. Ons huis is namelijk verkocht! Echter alleen nog geen nieuw huis. Wel staan er bezichtigingen gepland en mogen we eventueel terug bij mijn schoonouders.

Erg bedankt voor de tips! Ik gebruik de testen van de action. Echter nog nooit een dik streepje gehad. Begon me al zorgen te maken dat ik geen eisprong had..

NOD staat momenteel op vrijdag. Ben erg benieuwd vorige cyclus was maar zo'n 18 dagen...

Door mijn werk heb ik erg veel stress ( veel werken, hoge werkdruk) heeft dat veel invloed op je eisprong en cyclus?
pi_166012710
Gefeliciteerd met de verkoop Memoru! Dat jullie maar snel jullie droomhuis mogen vinden :)

MLB geef nu niet gelijk de hoop op he. Wie weet wat er nog gebeurt in jouw lijf!

Ik ben helemaal geen vroege tester. De vorige keer uiteindelijk getest toen ik een week overtijd was. Ik voelde me al een paar dagen niet lekker en ik dacht toen eigenlijk dat ik buikgriep had, nou, nee dus :+
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:58:40 #149
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166024010
Memoru
Sorry geen idee of dat met elkaar te maken heeft. Het zou best kunnen?

Mlb
Ik snap dat je vroeg wilt testen, maar ik zou gewoon even wachten en op 12 dpo nogmaals de test doen.

Hier een bleekmiddelwitte test vanmorgen en het voelt zo klote!
Want god wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden. Net als mijn hoofd ...
Opgeblazen gevoel, tintelende tepels, een gevoel van volzitten met eten (dat heb ik normaal nooit) , pukkeltjes en niet verklaarbare 'pijntjes' in mn buik. Had ik ook met Ro..
Het leek ook te mooi om waar te zijn, maar we gaan dapper door. Nu maar hopen op ongesteld worden.. dan heb ik weer een aantal dagen waar ik mee kan rekenen.
pi_166026840
Hoeveel dagen ben je overtijd dan faptist? Is er nog hoop? :*
Dit, dat, alles.
  maandag 17 oktober 2016 @ 23:38:32 #151
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166027749
Volgens de app begint vandaag m'n menstruatie.
Ik wacht geduldig af en doe op zondag (traditie) een test.

Klinkt misschien bizar, maar ik test tweewekelijks op zondag. Mijn menstruatie is erg wisselvallig/niet bestaand. Ik heb het vaker niet dan wel. Al heb ik het dit jaar alweer meer gehad dan in de afgelopen 16 jaar.
Ben ooit hiermee begonnen zodat -mocht ik zwanger zijn- ik m'n leven erop aan kon passen. Voor ro's komst was ik nooit (zonder primolut) ongesteld namelijk.
pi_166029599
En Vika? Al getest?

Stomme gare witte tests zijn bleeegh Faptist! Wat onhandig ook allemaal he, als je niet echt een cyclus hebt....

En, nog een keer getest MLB?

Hier een positieve ovulatietest gehad op dag 21. Dan zou mijn cyclus wederom 34 dagen ofzo duren, net als de vorige keer. Holy shittepit! Da's echt een megafijne korte cyclus! (voor mijn doen dan!)

Ik lijk sowieso dus echt een beetje gereset door mijn zwangerschap. Voorheen plaste ik bijna altijd twee duidelijke lijntjes op de ovutest (De teststreep wel lichter dan de controlestreep, maar velen zouden het hier al als "positief" noemen denk ik) En nu steeds een controlestreepje en nauwelijks zichtbaar teststreepje, tot ineens --BAM-- gisteren: een duidelijke tweestreep.

Enniehouw. Now we wait. :)
pi_166030400
Meh Faptist. Balen van de negatieve testen. Lijkt me heel lastig om niet te weten waar je aan toe bent. Kan je wel iets van een eisprong vinden of is het vrijen met de ogen dicht? ;)

Wat tof Sara, dat de vorige zwangerschap je gereset lijkt te hebben. Heb je hulp gehad bij je vorige zwangerschap ivm je lange cyclus?
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:07:44 #154
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166030590
sara
Dat klinkt goed. Fingers crossed.

Bedankt voor jullie lieve reacties trouwens.
Oh en het is inderdaad seks hebben en maar hopen.
Zit nu wel te denken aan ovu testen.. misschien toch maar eens aan beginnen. Vroegah maakte dat niks uit, maar er is al zoveel verandert.. wie weet dat het nu wel werkt.
Nog tips voor een bepaald merk?
pi_166030600
Ik heb twee streepjes. Twee heeeeele duidelijke streepjes. Oh ik tril helemaal...
pi_166030837
Jaah Vika!! *O* gefeliciteerd!! :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166031173
wh00p gefeliciteerd Vika!!! *O* *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_166031374
Jaaaaaaaa Vika *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166031380
Jeej ViKa! Wat goed! Gefeliciteerd *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:21:05 #160
269689 crew  Viv
pi_166032487
Wat fijn dat je huis verkocht is Memoru!
Ik weet niet of stress je vruchtbaarheid kan beinvloeden, maar ik denk het eigenlijk niet hoor!

Ahhh wat balen Fap :'( zo erg he die verwarrende kwaaltjes.

Jaaaa Vika wat goed!! Gefeliciteerd!

Ik heb gister niet getest, en maar goed ook want gisteravond verloor ik al wat bloed.
Mijn cyclus wordt steeds korter. 26 dagen nu.
Op naar ronde 4!
pi_166035568
Vika!!!! wat goed, gefeliciteerd! *O*
pi_166038296
Gefeliciteerd Vika *O*
pi_166038656
Gefeliciteerd Vika *O*
S. 2014
J. 2016
pi_166038774
*O* *O* *O* Vikaaaa! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*


MLB, jammer..! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:35:43 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166040009
Gefeliciteerd Vika, wat een leuk nieuws *O*!

MLB, bummer ;(. En nu geen testen meer in huis totdat je minstens een dag overtijd bent :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166041695
Gefeliciteerd ViKa! O+
pi_166042225
Wauw ik kwam even spieken voor Vika! Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd! :)


& balen Mlb! Op naar de volgende ronde!
pi_166042946
Shit Mlb, wat balen! :(
Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166043271
Vika jaaa gefeliciteerd!! *O*

Balen zeg Faptist :* Qua ovulatietests had ik de vorige keer goede strepen met die van het Kruidvat, maar die zijn best prijzig (zeker als je er meer nodig hebt om je ei te zoeken). Nu heb ik die van de Action, maar die geven minder snel strepen bij mij. Van de week heb ik ook nog een zooi tests via ebay besteld (klackstar; tig tests voor bijna niks). Daar waren ze in wohts 2014 fan van. Toen ik ze destijds wilde bestellen, had ik ze alleen niet meer nodig, dus geen ervaring nog met deze.

Hier is eindelijk wat zichtbaar op de ovulatietests. Was ik eerst in dubio of we er deze maand nog voor gingen, heeft het "lot" (lees: mans werk) al bepaald dat de mister veel moet overwerken, dusse er zal hier niks met het ei gebeuren vrees ik. Dat wordt reservebankje voor mij de rest van de maand.
pi_166043346
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd Vika, wat een leuk nieuws *O*!

MLB, bummer ;(. En nu geen testen meer in huis totdat je minstens een dag overtijd bent :*.
Haha ik heb er nog twee.
Maar komt goed hoor. Rust is wedergekeerd hier thuis.

Thanks allemaal voor de bemoedigende woorden!
pi_166050121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:46 schreef Peacefulll het volgende:


Wat tof Sara, dat de vorige zwangerschap je gereset lijkt te hebben. Heb je hulp gehad bij je vorige zwangerschap ivm je lange cyclus?
Nee, net toen ik bedacht had dat ik naar de huisarts zou gaan als het niet raak zou zijn (ik zou dan de volgende ronde ook over een jaar heen zijn) bleek het gewoon gelukt!

De verloskundige vond het ook opmerkelijk. Maar he, hopen dat het nu weer zelf lukt!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 07:27:16 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166051207
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:22 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha ik heb er nog twee.
Maar komt goed hoor. Rust is wedergekeerd hier thuis.

Thanks allemaal voor de bemoedigende woorden!
Kom maar gewoon hier om mentale steun vragen ;)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166054409
En fap, al getest? Of moeten we echt wachten tot zondag? ;) Spann0nd!

Jammer MLB... Gelukkig is de rust in huize MLB teruggekeerd! Heeft je man ook wel rust in deze kwestie?

Kazy, ik heb de ovu-testen van klackstar, en heb er altijd een streep op waar ik niet veel verschil tussen zie. Moet er wel bij zeggen dat ik én maar 1x twee weken heb getest én ik dus een vage cyclus heb. Hoop dat ze voor jou werken!

Vanochtend bij de huisarts geweest ivm lange, onregelmatige cyclus. Zo fijn, ze begreep me volkomen en heeft me gelijk doorverwezen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis. Moest wel lachen, ze zei: ja met zo'n lange cyclus weet je niet waar je moet mikken. _O-
Wachttijd is ongeveer 70 dagen. Man moet ook even bellen, hij zit bij een andere huisarts en blijkbaar moet je je allebei aanmelden als je het traject in wil.
Ik sta er overigens heel positief in hoor. Rondje google vertelde mij dat het in veel gevallen redelijk simpel op te lossen is met clomid, het medicijn dat een eisprong opwekt. Dit noemde mijn huisarts ook. Let's go. :Y)

Oh ja, als jullie dit teveel medisch geneuzel vinden, let me know.. Maar ik heb goede hoop dat ik na bezoek poli daarna zelf aan de klus kan. :)
Dit, dat, alles.
pi_166054525
Philo, ik hoop dat jullie lekker snel terecht kunnen en dat het inderdaad makkelijk op te lossen is!

Mijn ei is deze week weer onderweg, begin het alweer te merken aan mn lijf. Weet nog niet of we er optimaal gebruik van kunnen maken maar we doen ons best!
pi_166054788
edit, foutje
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_166055846
Philo! Wat fijn, eindelijk actie. Hopelijk werkt de clomid snel en heb je weer een normale cyclus. Het is zo op heel moeilijk mikken ;) daar heeft je HA groot gelijk in. Wel een vrij lange wachttijd zeg. Is dat altijd zo?
pi_166066856
Philo, wat fijn dat het zo'n goed gesprek was bij de huisarts! Inderdaad balen van die lange wachttijd, maar hopelijk is het dan inderdaad eenvoudig op te lossen met clomid! :Y
En wie weet, ook met moeilijk mikken kan het natuurlijk zomaar een keer raak zijn ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 19 oktober 2016 @ 23:29:59 #179
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166072514
Philo,
Deel je ervaringen juist! Zo goed om te lezen. Alle lurkers zullen dat vast met me eens zijn. Jammer dat jullie zo lang moeten wachten trouwens.

Ik ga zondag niet meer testen. Voel me echt heel saai en normaal :P
Geen menstruatie betekent hier helaas niet veel. M'n andere app zegt as vrijdag pas als startdatum dus we zien het wel :)
pi_166075426
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Philomijn het volgende:
En fap, al getest? Of moeten we echt wachten tot zondag? ;) Spann0nd!

Jammer MLB... Gelukkig is de rust in huize MLB teruggekeerd! Heeft je man ook wel rust in deze kwestie?

Kazy, ik heb de ovu-testen van klackstar, en heb er altijd een streep op waar ik niet veel verschil tussen zie. Moet er wel bij zeggen dat ik én maar 1x twee weken heb getest én ik dus een vage cyclus heb. Hoop dat ze voor jou werken!

Vanochtend bij de huisarts geweest ivm lange, onregelmatige cyclus. Zo fijn, ze begreep me volkomen en heeft me gelijk doorverwezen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis. Moest wel lachen, ze zei: ja met zo'n lange cyclus weet je niet waar je moet mikken. _O-
Wachttijd is ongeveer 70 dagen. Man moet ook even bellen, hij zit bij een andere huisarts en blijkbaar moet je je allebei aanmelden als je het traject in wil.
Ik sta er overigens heel positief in hoor. Rondje google vertelde mij dat het in veel gevallen redelijk simpel op te lossen is met clomid, het medicijn dat een eisprong opwekt. Dit noemde mijn huisarts ook. Let's go. :Y)

Oh ja, als jullie dit teveel medisch geneuzel vinden, let me know.. Maar ik heb goede hoop dat ik na bezoek poli daarna zelf aan de klus kan. :)
Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Ja clomid kan echt wonderen verrichten. Lange wachttijd zeg!

Man staat er relaxed in bij ons. Hij vind het wel heel jammer als ik ongesteld wordt. Maar hij is er van overtuigd dat t wel goed komt.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 08:21:30 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166075439
Philo, fijn dat je weer een stuk vooruit kunt! En zolang jij je hier nog happy voelt (i.p.v. in het medische topic zeg maar) dan vind ik je updates zeker fijn en interessant om te lezen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 oktober 2016 @ 09:53:54 #182
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166076453
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis Memoru!

Fap :* Misschien dat ovulatietesten zoals je aangaf iets meer duidelijkheid kunnen brengen. Wil je daar al snel mee beginnen of wacht je nog even af?

Gefeliciteerd Vika!! *O*

He balen MLB! :* Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Philomijn, wat fijn dat het een goed gesprek was en dat je meteen doorverwezen kon worden. Wel wat jammer van de lange wachttijd, maar hopelijk kunnen jullie al eerder terecht.

Succes en veel plezier deze week Evil! 8-)
pi_166079149
Bedankt allemaal , ben er echt blij mee dat mijn huis is verkocht:) . Begin december moeten we er al uit.

@Vika: Gefelicitieerd!! *O*

@Philomijn: Spannend! Nu weet je een beetje waar je aan toe bent!

Ik heb morgen mijn NOD alleen net ff getest, ik was zo nieuwsgierig... Vriendlief was net de deur uit en ik had helemaal bedacht hoe ik het hem zou vertellen. Als het het positief zou zijn, zou ik naar de winkel hebben gerend om allerlei spulletjes te kopen met "i love pappa" ect. Dat uitstallen op een kleed met de test in het midden. Als hij dan klaar is met werken dan ziet hij dat zo. Echter negatief...

Maarja wat ik zo lees, kan het nog wel. We wachten morgen nog maar even af..
pi_166080485
Balen Memoru! Maar het kan inderdaad nog, dus wie weet...

Ik ben heel hard m'n best aan het doen om er niet mee bezig te zijn (wat weer eens jammerlijk mislukt :') ) NOD is vandaag :X

Ik vind het zo fascinerend (en triest tegelijk) hoe makkelijk je jezelf op zo'n moment van alles wijs kan maken qua 'symptomen' en 'pijntjes'. En ik heb dan zelfs nog een studie gedaan waarin ik heb geleerd hoe gevoelig het menselijk brein is voor suggesties, maar zelfs dan ben je er niet immuun voor dus :N :')

Goed, ik hypochonder nog even lekker verder ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166080826
Philo, wat fijn, actie. Prettig ook dat je meteen begrepen werd.

Memoru, balen van de negatieve test. Maar geen bloed is goed. En lieve manier om te vertellen!

Twist, spannend, NOD. Hoe lang ben je bij Minion bezig geweest voor het raak was?
En het brein kan je een heleboel wijsmaken. :Y Zelfs als je weet dat dat het kan. :P

Ik vind het hele mogelijk zwanger word gebeuren dit keer veel spannender dan vorige keer. Misschien omdat ik weet wat het inhoud ofzo?
En ik merk dat ik mezelf echt moet behoeden voor een teleurstelling straks. Omdat ik vorige keer in ronde 1 zwanger was, ga ik er onbewust van uit dat het dit keer ook zo is. Dat gaat zo tegenvallen als het niet zo blijkt. En dan toch vol overtuigd blijven dat het zo gaat zijn he. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166081271
Haha, herkenbaar Kris! :Y Ik ben ook een stuk minder relaxt dan vorige keer / dan normaal.

Helpt inderdaad ook niet dat het bij de Minion de 2e 'echte' ronde raak was (in theorie was het ronde 3) en dat dit ook ronde 2 is inderdaad :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:29:47 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166081459
Och man, ik wijt ook elk pijntje, moe moment en onverklaarbaar vastzittend spiertje onbewust aan "wat als ik nu zwanger blijk". Zo vermoeiend :'). Maandag NOD, we zullen zien :+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166082011
Haha hypochonders unite! *G* O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:59:02 #189
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166084635
Herkenbaar! Ik zat afgelopen week ook te letten op gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, vermoeidheid, etc. En toen kreeg ik maandag migraine en was m'n hoop weg. Dat is altijd een voorteken van menstruatie.

Omdat ik de pijntje e.d. niet uit mn hoofd kon zetten toch maar een test gedaan dinsdagochtend....

Het tweede lijntje verscheen al na een paar seconden! :o

Dit ging iets te snel voor ons dus gisterochtend nog eens getest, met KV test en met CB-aantal-weken-ding. Ook beide positief! OMG!!! :X :D :'( O+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:35:53 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166085432
Waaaaa Aisley, gefeliciteerd *O* ik hoop dat de strepen besmettelijk zijn :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166086160
Gefeliciteerd Aisly!!!
pi_166087226
Aisly wat goed!! *O* Gefeliciteerd! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166087599
Jaaaaaa, Aisly, gefeliciteerd! *O*

En het valt niet onder hypochonderen als je daadwerkelijk zwanger bent he. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:03:51 #194
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166089333
Thanks!!! O+

Haha Kris, ik voelde me van het weekend nog wel een enorme hypochonder ;)
pi_166089608
Van harte gefeliciteerd Aisly!!! :)
pi_166090456
Aisly!!! *O* *O* *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_166091423
Yesss Aisly! Woehoe, zwanger, gefeliciteeeerd! *O*

Nou Twist, je bent niet van het testen voor je nod, maar ik ben nieuwsgierig, potfurdorie!

Jammer Memoru... Leuk he, dat bedenken hoe je het gaat vertellen?

Ik vind het deze keer juist minder spannend eigenlijk... Juist omdat ik nu weet wat ik kan verwachten dus... Ben na de vorige keer ook wel voor de rest van mijn leven uitgegoogled op achtergrondinfo en mogelijke symptomen op 6dpo :P

Wat overigens niet betekent dat deze kennis nu niet wordt gebruikt hoor. Ook lid van team symptomspot. over een paar dagen kan ik weer! Yes! :+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:41:07 #198
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166094819
Aisly *O*
Congratz!

Hypochonder +1 :D
  Moderator donderdag 20 oktober 2016 @ 23:01:14 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166095518
Gefeliciteerd vika en aisly!

Philo wat fijn dat je huisarts je serieus neemt. De wachttijd is wel vrij normaal. Hopelijk heb je alleen dat extra zetje van de clomid nodig!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166100137
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!

Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:42:31 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166100584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 07:22 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!

Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
Ik denk dat zodra je er bewust mee bezig bent, het bijna niet anders kan dan dat je hersenen een loopje nemen af en toe :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166100743
Helaas, gisterenavond op de valreep van m'n NOD ( :( )...

Was pas de 2e ronde, maar had dit keer wel echt goeie hoop... ;(
Op naar 3x is scheepsrecht ofzo dan maar!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166100779
Volgens mij had ik memoru nog niet gefeliciteerd met de verkoop van je huis *O* joepie! En nu huren tot je zelf iets hebt gevonden?

Al die hypochondershizzle lijkt me helemaal niet gek hoor :) Bijzonder om te lezen hoe de tweede-ronde-dames het nu ervaren.

Dank voor de lieve reacties! Ik vond 70 dagen wel meevallen eigenlijk :D Had me eerder ingesteld op een half jaar ofzo. Voor mij valt het ook nog mee omdat ik nu "pas" begin. Al wel bijna een jaar gestopt met de pil, maar nu pas actief bezig met kinderwens en voor mijn gevoel dus gelijk actie en niet pas na een jaar proberen.
Ik hoop dat ik binnenkort ongesteld word (dag 88 nu) en dat ik dan tot we naar het zkh aan dr slag kan met de teunisbloemolie, kan ik toch zelf wat doen. :Y) Fijn dat ik nog even hier mag blijven. ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166101433
-O- Buh Twist, jammer. -O-
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:09:04 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166101641
Balen Twist :* ik duim mee voor ronde 3!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166102897
Oh chips twist, we hadden tegelijk gepost. Balen zeg. :(
Dit, dat, alles.
pi_166103704
Gefeliciteerd Aisly

Jammer Twist! Hopelijk gaat de uitspraak '3x is scheepsrecht' voor jou op!

Hypochonder herken ik niet zo. Ik heb echt geen idee waar ik op zou moet letten en hoe het zou moeten voelen. Wat ik in mijn lurkjaren wel geleerd heb: de symptomen omtrent een beginnende zwangerschap is bij niemand hetzelfde. Maar, ik heb natuurlijk elke maand wel hoop (behalve deze maand dan ;)) op dat tweede streepje, als het al tot testen komt :')
pi_166105660
*schuifelt toch maar door naar het wachtbankje*

Wow weer streepjes, gefeliciteerd Aisly! *O*

Fijn dat de huisarts zo meedenkend is Philomijn!

Jammer Twist :*

En stelletje hypochonders hier :P Ik heb precies hetzelfde.. Ik herken ook wel het gevoel dat het spannender dan de vorige keer, maar dan heb ik dat meer voor de zwangerschap zelf. (Zeker omdat er nog een kind rondhobbelt nu in huis.) Maar goed, als ik er aan denk doe ik gewoon mijn vingers in mijn oren en denk 'lalalalaaa' :+
pi_166107558
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:02:42 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166107598
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:00 schreef Vlicious87 het volgende:
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166107746
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
Dankje :). Zijn de ervaringen hier van de Action testen goed? Hoop dat het snel lukt, want om me heen worden mensen alweer grieperig en als ik dit krijg en daarmee koorts is mijn kwaliteit voor een paar maanden ook minder... :{ . Gebruiken jullie partners nog supplementen o.i.d.?
pi_166108087
Wat fijn Aisly *O*

Welkom! Wat leuk een man hier! Mijn vriend gebruikt eigenlijk geen supplementen. Hij eet gezond, drinkt en rookt niet. Weet eigenlijk niet of dit noodzakelijk is dat de mannen dit nemen. (vrouwen natuurlijk wel)

Vandaag is mijn NOD maar heb momenteel wel de bekende "buikpijntjes" nog geen bloed..
pi_166112880
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?

Vlicious welkom! Wat een naar verhaal.
Ja ik zweer echt bij de ovulatietesten van zwangerenkids.nl
Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Verder inderdaad lekker gezond leven. Qua supplementen zou ik een beetje voorzichtig zijn. Ik lees wel eens dat mannen ook foliumzuur slikken, maar daar weet ik het fijne niet van.
pi_166113496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?
Ja, ik merk dat ik er flink van baal omdat we voor m'n gevoel echt alles 'goed' gedaan hadden ofzo...en had woensdag/donderdag in m'n hoofd als NOD, dus toen viel het donderdagavond wel flink tegen -O-

Maar zometeen inderdaad lekker een wijntje en morgen of overmorgen ziet alles er vast weer een stuk zonniger uit ;)

Vlicious: leuk juist om het eens vanuit een mans perspectief te horen/lezen! ^O^
Wat een verdrietig verhaal; kan me inderdaad voorstellen dat dat je wens alleen nog maar versterkt ja!

Wat al gezegd is: je kans wordt vooral beter als je weet wanneer je moet 'mikken' ;) Dus wat inzicht in je vrouws cyclus kan nooit kwaad. Als man kun je verder denk ik weinig meer doen dan een beetje op je levensstijl letten. Supplementen e.d. zijn verder niet nodig als je gewoon gezond bent.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:10:22 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166113896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:

Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166116061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
Ja. Kijk zo.



De onderste is in dit geval positief :)
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:15:50 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166116309
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja. Kijk zo.

[ afbeelding ]

De onderste is in dit geval positief :)
Thanks! Ga ik ook doen :Y (nou ja hopelijk niet haha)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166119756
Wat heftig Vlicious87! Sterkte. Ik hoop voor jullie dat het op het juiste moment raak is. Je zou evt nog van dat zaadbevorderend glijmiddel kunnen gebruiken? En eh je vrouw na jouw orgasme (nog eens *) :+)) klaar laten komen? Ghehe. Succes! En je mag best mee blijven posten hoor, gezellig!
Dit, dat, alles.
pi_166129476
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:51:19 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166134912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:20 schreef Vlicious87 het volgende:
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
Het glijmiddel heet pro seed :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166142242
Hier nog maar een man tussendoor, begin maar direct met het goede nieuws. Het tweede streepje is een feit. :)
Uiteindelijk is het allemaal vrij snel gegaan, toen we eenmaal 'mochten' want het voortraject verliep vooral in de ziekenhuizen en duurde bij elkaar ruim 1,5 jaar (zowel medisch als psychisch) aangezien m'n vriendin nogal wat diagnoses en labeltjes aan zich heeft hangen.

Na dat groene licht is het nu dus raak zo'n half jaar later, ik geloof het pas echt als ik het ook kan zien eerlijk gezegd. :')
Kreeg het gisteren te horen en kan nu nog steeds niet veel meer dan glimlachen en hyper zijn hehe.
pi_166146784
Ik kom ook maar weer eens onder mijn steen vandaag.

Kusje en kroel voor de degene die het nodig hebben :* Wachten en alle bijbehorende emoties kunnen gewoon heel zwaar zijn!
Vlicous87, wat hefig voor jullie! Zo verdrietig. Ik kan de drang goed voor stellen en ik hoop op 2 snelle strepen voor jullie!

*O* voor degene die 2 streepjes piesten. Wat ik zo snel terug lees: Vieve6, Vika, Aisly en OuweDibbes. Gefeliciteerd :* Mijn duimen draaien voor plakkers!

Ik had een break nodig van Fok!, van Facebook, van mijn leven eigenlijk :+ Zat best wel een beetje in de knoop met mijn emoties en kwam daar al meelezend niet uit. Even niet meelezen gaf mij rust. Heerlijke vakantie gehad en een goede souvenir meegenomen: Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest *O* :o *O*
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
pi_166146856
Wauw fuchsia wat geweldig voor je!! Gefeliciteerd!
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt.
Dibbes ook gefeliciteerd! Goed nieuws allemaal!
pi_166146866
Wow Fuchsia!!!! Wat goed en fijn en alles!!! *O* Ik hoop je hier nu een heeele lange tijd niet te zien! :D Gefeliciteerd!

OuweDibbes ook van harte dude ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166146942
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest *O* :o *O*
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
Gefeliciteerd !

Hier de tweede ronde na de miskraam van ronde één. Gister ineens diarree met klodders slijm en vandaag nog steeds veel slijmverlies. We doen net zo als in eerste ronde zo om de 1 a 2 dagen sex. Ik ga er maar vanuit dat de eerste dag van mijn menstruatie de dag is waarop de miskraam begon.
9 November de echo om te kijken als alles schoon is. Dit zou mijn 10 weken echo moeten zijn ;(
pi_166147487
WAT? Fuchsia! Wat doe je nou? O+ Van harte gefeliciteerd met de twee streepjes *O* *O* *O* Oh, wat heb je er lang op moeten wachten, maar nu is het lange wachten eindelijk beloond. *; Fijne zwangerschap meid!

Ook gefeliciteerd voor jullie OuweDibbes O+
pi_166147513
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef Aloria het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !

Hier de tweede ronde na de miskraam van ronde één. Gister ineens diarree met klodders slijm en vandaag nog steeds veel slijmverlies. We doen net zo als in eerste ronde zo om de 1 a 2 dagen sex. Ik ga er maar vanuit dat de eerste dag van mijn menstruatie de dag is waarop de miskraam begon.
9 November de echo om te kijken als alles schoon is. Dit zou mijn 10 weken echo moeten zijn ;(
Even een kus en knuffel voor jou :* Bedoel je nu dat je al een menstruatiecyclus na je miskraam erop hebt zitten of zijn jullie nu gelijk na de miskraam verder gegaan?
pi_166147597
Dank je wel allemaal :* O+ Ik deed even de verdwijntruc, om nu hopelijk voor langere tijd uit dit topic te verdwijnen :+

Aloria een extra :* voor jou!
pi_166148212
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:25 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Even een kus en knuffel voor jou :* Bedoel je nu dat je al een menstruatiecyclus na je miskraam erop hebt zitten of zijn jullie nu gelijk na de miskraam verder gegaan?
Ik heb gevraagd als ik gelijk verder mocht gaan na de miskraam en dat mocht van de verloskundige. Dus ik heb nog geen cyclus gehad alleen de bloeding van de miskraam met wat bruinverlies ;) Miskraam begon in de avond van 6 oktober en eindigde in de ochtend van 8 oktober.
pi_166149183
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:57 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik heb gevraagd als ik gelijk verder mocht gaan na de miskraam en dat mocht van de verloskundige. Dus ik heb nog geen cyclus gehad alleen de bloeding van de miskraam met wat bruinverlies ;) Miskraam begon in de avond van 6 oktober en eindigde in de ochtend van 8 oktober.
Duidelijk! Hopelijk is het snel weer raak voor jullie!
pi_166149339
Ach that sucks big time Aloria :*
Dit, dat, alles.
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:47:53 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166149379
Fuchsia gefeliciteerd *O* ik ben zo blij voor je!!! :* :* :*
KuikenGuppy
pi_166149540
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kom ook maar weer eens onder mijn steen vandaag.

Kusje en kroel voor de degene die het nodig hebben :* Wachten en alle bijbehorende emoties kunnen gewoon heel zwaar zijn!
Vlicous87, wat hefig voor jullie! Zo verdrietig. Ik kan de drang goed voor stellen en ik hoop op 2 snelle strepen voor jullie!

*O* voor degene die 2 streepjes piesten. Wat ik zo snel terug lees: Vieve6, Vika, Aisly en OuweDibbes. Gefeliciteerd :* Mijn duimen draaien voor plakkers!

Ik had een break nodig van Fok!, van Facebook, van mijn leven eigenlijk :+ Zat best wel een beetje in de knoop met mijn emoties en kwam daar al meelezend niet uit. Even niet meelezen gaf mij rust. Heerlijke vakantie gehad en een goede souvenir meegenomen: Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest *O* :o *O*
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Ik ben zo blij voor je, pfffff wat een geduld! Ga je nu voor een epische julibaby? O+ O+ O+ (Ongeveer op mk-datum uitgerekend of niet? Zo wordt die periode opeens iets heel moois dus hopelijk)
Ik wens je heel lange zwangerschap! *O*
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 16:58:45 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166149591
Fuchsia! :o O+ O+ O+ *O* Wat een super nieuws! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en mag je hier inderdaad lang wegblijven!

OuweDibbes ook gefeliciteerd! Altijd leuk mannen die meeschrijven :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166150309
Fuchsia gefeliciteerd! *O* Wat is jullie geduld de afgelopen jaren op de proef gesteld. :* Ik duim voor een plakker!
  zondag 23 oktober 2016 @ 17:59:17 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_166150788
Wat ontzettend fantastisch zeg fuchsia!! O+ *O*
disclaimer
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:15:00 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166151092
Fuchsia, WOW *O* *O* *O* wat een enorm goed nieuws O+! Ik duim voor een fantastische zwangerschap!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166151121
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef Svane het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Ik ben zo blij voor je, pfffff wat een geduld! Ga je nu voor een epische julibaby? O+ O+ O+ (Ongeveer op mk-datum uitgerekend of niet? Zo wordt die periode opeens iets heel moois dus hopelijk)
Ik wens je heel lange zwangerschap! *O*
O+ O+

We gaan voor alle verjaardagen in 1 maand :+ Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen, was vrijdag m'n NOD en zou ik 30 juni uitgerekend zijn, dus grote kans dat dat juli wordt. Ik had zelf nog niet aan de bijzonder symboliek gedacht. Zelf wel gezien dat we het met kerst kunnen vertellen, mocht alles goed blijven gaan >:O ~:)

Bedankt allemaal :* :'(
Als ik nu ongesteld was geworden, had ik morgen de dokter gebeld, dus dat maakt het nu extra speciaal O+
pi_166151192
Ik vind het echt fantastisch voor je fuchsia!! Geniet van deze bijzondere periode, nu is het jouw tijd!
pi_166151526
Fuchsia, wat super! *O*
pi_166154058
Van harte gefeliciteerd fuchsia! Wat een mooi nieuws!!!

Dibbes ook van harte! Leuk zeg : )!

& een knuffel voor Aloria!
pi_166154119
Wauw! Van harte gefeliciteerd Fuchsia! O+ *O*
pi_166154275
Jaaaa, Fuchsia, gefeliciteerd! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166157517
Fuchsia O+ Wauw, wat super, gefeliciteerd! En wat goed te lezen ook dat je zo'n goed gevoel erbij hebt ook! *O* Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap!
pi_166157784
Fuchsia gefeliciteerd *O* ! Wat fijn!
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:47:38 #246
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_166158646
Gefeliciteerd Fuchsia!! *O*
pi_166159392
Jaaaaaaa Fuchsia!!! Gefeliciteerd!

En ook strepen voor dibbes, yesyesyes!


*O* *O* *O*
pi_166161544
Fuchsia wat goed!! :D Yess! *O* Gefeliciteerd! *O*

OuweDibbes ook gefeliciteerd! *O*

Aloria dikke knuffel voor jou! :* Lijkt me erg dubbel om weer 'opnieuw' te moeten beginnen nu! Ik duim voor een snelle plakker!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166163124
Fuchsia, gefeliciteerd!!! *O* *O*
pi_166163284
Gefeliciteerd Fuchsia *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166165677
Gefeliciteerd Fuchsia *O* Wat een lange weg was het zeg, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe :*
pi_166165881
Fuchsia wat een fantastisch nieuws :o *O* wat een geduld heb je moeten hebben :* Ik duim voor een prachtige baby in juni! *O*
pi_166165921
Gefeli Fuchsia! Na al dat wachten en de onzekerheid :*
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:20:19 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166166893
Fuchsia!! *O* *G*
Wat een fijn kadootje!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_166167880
Bedankt voor alle lieve felicitaties *O* O+

Fijn om het ergens te kunnen delen ook, want ik wil het zo ongeveer van de daken schreeuwen :D Maar dan doen we toch nog maar even niet ;)
pi_166167962
Fuchsia O+ *O*
Dat er maar een mooie plakker zit!
  maandag 24 oktober 2016 @ 11:35:10 #257
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166167978
Balen Twist :( :* Ik duim mee voor de 3x scheepsrecht!

Gefeliciteerd Fuchsia! *O* Geweldig nieuws! O+

Ook gefeliciteerd OuweDibbes!

Aloria :* Hopelijk kun je hier snel weer een tweede streepje laten zien
pi_166169952
OMG fuchsia, wat een fantastisch nieuws! Na al dat geduld eindelijk weer streepjes! Ik duim!
E.
pi_166172216
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:03 schreef Philomijn het volgende:
Volgens mij had ik memoru nog niet gefeliciteerd met de verkoop van je huis *O* joepie! En nu huren tot je zelf iets hebt gevonden?

Oops lees dit net pas. Begin december moeten we eruit en dan mogen we bij mijn schoonouders in wonen voor hopelijk zo kort mogelijk !

Twist: Balen!! Hopelijk idd 3x is scheepsrecht
Aloria: Super veel sterkte! Hopelijk heb jij ook snel 2 streepjes!
Fuchsia + ouwedibbles: Gefeliciteerd!! Super voor je!!

In september gestopt met de pil: 8 september eerste menstruatie na 22 dagen op 30 september 2e menstruatie. En momenteel nog niks... Dus het zou nu dag 24 zijn van mijn cyclus. Gisteren getest, was negatief. 2 dagen geleden had ik wel de bekende krampen.
*Zucht* ik snap mijn lichaam niet.

Edit: lees net op internet dat onregelmatige cyclus kan komen door het stoppen van de pil. We wachten rustig af..

[ Bericht 4% gewijzigd door Memoru op 24-10-2016 15:19:22 ]
pi_166172406
Wauw, een weekje op vakantie en ik mag Vieve6, Vika, Aisly, OuweDibbes en natuurlijk Fuchsia van harte feliciteren met jullie tweede streepje O+ *O*

Zet deze trend maar door hoor mensen :D

En een knuffel voor de wachtenden :*

Hier nog geen nieuws.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166173132
Oooh fuchsia! O+
pi_166173315
Fuchsia wat een mooi souvenir! Gefeliciteerd *O*

Ouwedibbes ook gefeliciteerd!
pi_166173521
Yeah streepjes ^O^ *O* gefeliciteerd!
  maandag 24 oktober 2016 @ 16:32:25 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_166173578
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef Memoru het volgende:

[..]

Oops lees dit net pas. Begin december moeten we eruit en dan mogen we bij mijn schoonouders in wonen voor hopelijk zo kort mogelijk !

Twist: Balen!! Hopelijk idd 3x is scheepsrecht
Aloria: Super veel sterkte! Hopelijk heb jij ook snel 2 streepjes!
Fuchsia + ouwedibbles: Gefeliciteerd!! Super voor je!!

In september gestopt met de pil: 8 september eerste menstruatie na 22 dagen op 30 september 2e menstruatie. En momenteel nog niks... Dus het zou nu dag 24 zijn van mijn cyclus. Gisteren getest, was negatief. 2 dagen geleden had ik wel de bekende krampen.
*Zucht* ik snap mijn lichaam niet.

Edit: lees net op internet dat onregelmatige cyclus kan komen door het stoppen van de pil. We wachten rustig af..
Hoe lang heb je de pil geslikt? Het kan echt wel even duren voor je cyclus weer op gang is he. Dat je eerste cyclus maar 22 dagen duurde wil niet zeggen dat ze daarna ook 22 dagen zullen zijn. Het is denk ik nog wat vroeg om daar conclusies over te trekken ;)
(ik begrijp de frustratie maar er zijn bijna geen vrouwen die meteen na het stoppen met de pil weer op de klok hun menstruaties krijgen, dus het zou zonde zijn als je je daar helemaal op instelt ;))
disclaimer
pi_166173942
Heb zo'n 12 jaar de pil gehad.
Ik las inderdaad dat het maanden kan duren voordat je een regelmatig cyclus hebt. Achja ik zie wel hoe het loopt:)
pi_166174219
Kirb: nog steeds niet echt van start dus? -O- Pfff dat moet ook frustrerend zijn? Hoop dat je nu echt snel kunt starten! :*
Is er in zo'n geval eigenlijk iets aan te doen dat je weet? Shot hormonen om de boel te jumpstarten ofzo (mocht je dat willen)?

Memoru: na het stoppen met de pil kan het inderdaad best even duren, dat is op zich niks om je zorgen over te maken. Maar vervelend is het wel!
Als positief 'tegen'bericht (maar staar je er niet op blind): het kán wel vrij snel behoorlijk regelmatig worden, dus dat wens ik je van harte toe ;)
Overigens lijkt een cyclus van 22 dagen me wel erg kort, dus wat dat betreft is het misschien juist 'beter' dat dat niet je standaard cycluslengte wordt :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 24 oktober 2016 @ 17:59:41 #267
269689 crew  Viv
pi_166175097
Fuchsie ontzettend gefeliciteerd!! *O*

Ik duim natuurlijk bij iedereen voor een plakker, maar voor jou extra. Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. O+
pi_166178710
Even geduld idd memoru :) hopelijk dient je menstruatie snel aan! Na mijn onttrekkingsbloeding duurde het bij mij 83 dagen voor mijn eerste echte menstruatie kwam, maar ik ben inmiddels mss niet het beste voorbeeld :') :D

Kirb, wat was jouw verhaal ook alweer? Spiraaltje verwijderd toch?
Dit, dat, alles.
pi_166187828
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 17:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fuchsie ontzettend gefeliciteerd!! *O*

Ik duim natuurlijk bij iedereen voor een plakker, maar voor jou extra. Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. O+
:@ Ah lief, dank je wel O+

Jij ook nog van harte gefeliciteerd met je dochter :*
pi_166190753
Philo nee ik heb eind november 2015 mijn laatste prikpil gehaald (depo provera). Deze is sinds eind februari uitgewerkt. We wilden rond juni ervoor gaan maar tot op heden wacht ik nog steeds op m'n eerste menstruatie. We willen niet eerder beginnen dan na m'n eerste menstruatie, want ik zou mezelf gek maken met elke twee weken testen omdat je echt nul idee hebt van wanneer je evt vruchtbaar zou kunnen zijn.

Twist het begint inderdaad erg frustrerend te worden maar probeer mezelf maar voor te houden dat een jaar uitwerktijd redelijk normaal is. Wel al wat gegoogled natuurlijk :') en lees dingen over een kuurtje provera (toevallig zelfde naam als prikpil? snap er niks van) om de boel te kickstarten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166192441
Ja, kan het me heel goed voorstellen, pfff... :{
Misschien een keer de huisarts bellen? Al is het maar om te overleggen of te kijken hoe hij/zij er tegenover staat of wat de opties precies zijn. Heb geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar stel dat je huisarts je wil doorverwijzen, dan zit je straks misschien nog met een wachttijd ook...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166193828
Ik heb een e-consult verstuurd naar m'n huisarts :) even afwachten wat ze zegt. Eventueel kan ik ook nog informeren bij een bevriende gynaecoloog, maar wil de hele kinderwens liever nog even "onder ons" houden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:42:18 #273
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166198465
(egopost) meh, ik heb vandaag maar troost chocolade gehaald ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:21:44 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_166199493
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:42 schreef Debsterr het volgende:
(egopost) meh, ik heb vandaag maar troost chocolade gehaald ;(.
:*
disclaimer
pi_166199677
Ben benieuwd of de HA wat voor je kan betekenen Kirb. Ondanks dat het vaker voor komt, kan ik me voorstellen dat je het wachten om überhaupt te kunnen beginnen een beetje beu bent.

Debster: :* Nog even snel naar de supermarkt? Neem je er voor mij ook één mee voor volgende week? ;) O-)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:36:04 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166200008
Peace, zal proberen een stukje te bewaren :*. Toch fijn dit topic, ook al heb ik ook vriendinnen die wel weten dat we bezig zijn, wil je het soms toch ook niet heel erg openlijk delen. Dan is het fijn dat ik hier terecht kan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166203357
Geniet van je chocolade debsterr, soms heb je t gewoon ff nodig om lief voor jezelf te zijn.

Mijn lief gaat vrijdagochtend t/m maandagmiddag weg. K hoop zo dat ik dan niet toevallig mn ei heb.
pi_166216426
Debsterr :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166216748
Debbster, vangen, hier heb je nog een Tony Chocolonely! :*

Hm Kirb, kan me voorstellen dat het wachten lang duurt. Herkenbaar. Overweeg je een tochtje naar de huisarts?
Dit, dat, alles.
pi_166221427
Ah ik heb al een reactie van mijn huisarts. Ze heeft overlegt met een gyn en ik moet een maandje microgynon 50 slikken, dan stoppen en als het goed is wordt ik dan "ongesteld", hopelijk triggert dit m'n lijf en gaat m'n cyclus dan op gang komen. Mocht ik ongeveer een maand daarna niet uit mezelf ongesteld worden stuurt ze me door naar de gynaecoloog.

Waar sta jij nu Philo? Jij wacht ook weer op een menstruatie toch? (of juist niet en een tweede streepje?)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166221558
Balen Debsterr! :(

Fijn dat je huisarts meteen met een plan komt, Kirb! ^O^ hopelijk kun je op die manier de boel inderdaad even kickstarten! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166237580
Wat duurt het wachten toch lang zeg. Woensdag 2 november zou ik ongesteld moeten worden als ik 28 dagen aanhoud. Weet alleen nog steeds mijn ei sprong niet, heb elke morgen getest en in de week dat we vaker naar bed zijn gegaan wel streepjes gehad maar lang niet positief, nu heb ik helemaal geen streepje meer dus hopelijk zaten we er niet veel naast.
pi_166237618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 16:49 schreef Kirb het volgende:
Ah ik heb al een reactie van mijn huisarts. Ze heeft overlegt met een gyn en ik moet een maandje microgynon 50 slikken, dan stoppen en als het goed is wordt ik dan "ongesteld", hopelijk triggert dit m'n lijf en gaat m'n cyclus dan op gang komen. Mocht ik ongeveer een maand daarna niet uit mezelf ongesteld worden stuurt ze me door naar de gynaecoloog.

Waar sta jij nu Philo? Jij wacht ook weer op een menstruatie toch? (of juist niet en een tweede streepje?)
Hopelijk heeft dat effect !
pi_166237646
Klinkt als een goed plan Kirb!

Pff slopend dat wachten Aloria.
Die 28 dagen is vanaf de eerste dag dat je bloed verloor?

Ik ben even kwijt wie er hun NOD binnenkort hebben. Voor wie mag k duimen?
pi_166237701
Voelt wel heel stom om anticonceptie te gaan slikken om ervoor te zorgen dat m'n anticonceptie uitwerkt :'). Maar genoeg daarover, ik begin morgen met de pil, ik meld me over een maandje wel weer :).

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef Missladybug het volgende:

Ik ben even kwijt wie er hun NOD binnenkort hebben. Voor wie mag k duimen?
En dit!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166237774
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef Missladybug het volgende:
Klinkt als een goed plan Kirb!

Pff slopend dat wachten Aloria.
Die 28 dagen is vanaf de eerste dag dat je bloed verloor?

Ik ben even kwijt wie er hun NOD binnenkort hebben. Voor wie mag k duimen?
Ja klopt in de avond begonnen de krampen en het bloedverlies, dat neem ik aan als eerste dag, die vrijdag de hele dag en zaterdag morgen verloor ik het vruchtje volgens mij, daarna 2/3 dagen bruinverlies net als mijn menstruatie cyclus, 3 dagen daarna een zwangerschapstest gedaan en toen was er al geen streepje meer, erg jammer maar ook wel mooi hoe snel alles is gegaan, geen nare nasleep, alleen dan de 10 weken echo op 9 november, ik krijg de tranen al in mijn ogen als ik er aan denk, dat is nu een controle om te zien als ik schoon ben ;(
pi_166238260
Ja tis een verschrikkelijke periode. Heb het zelf ook gehad twee jaar terug. Dat ging precies hetzelfde qua verloop. Hopelijk heeft je cyclus het zelf weer opgepakt en kun je verder.
9 november word inderdaad een kutdag :'( k zal aan je denken dan!
pi_166238284
Ontzettend heftig Aloria. Ik zat laatst nog te denken, stel ik word zwanger, dan moet het ook nog maar goed blijven gaan. (Dat wist ik natuurlijk wel, maar omdat ik in eerste instantie zo bezig ben met zwanger wórden...) Het lijkt me óntzettend verdrietig als na de vreugde van een positieve test een miskraam volgt. Ik hoop dat je snel ongesteld word. :*

Fijn een actieplan Kirb! Hopelijk word je lichaam zo goed gereset!

Jij gaat naar je vruchtbare dagen MLB?

Ik zit nu op dag 94 van mijn cyclus. :') Misschien dat ik dit weekend nog een zwangerschapstestje ertegenaan gooi, maar ik heb er eigenlijk geen geloof in. Is meer om te checken van: oke niet ongesteld maar dus ook niet zwanger en doorrrr.
Man heeft inmiddels doorverwijzing voor de fertiliteitskliniek binnen via mail, hij kan bellen voor een afspraak. Ik heb nog niets gehoord van mijn eigen huisarts dus daar bel ik morgen even over. Dus eh ja ik zit verder in niemandsland. :D Ik kijk erg uit naar een afspraak bij de gyn, daar ben ik nu op gefocust maar heb wel rust.
Heb nog wat ovu-testjes gedaan, allemaal dikke strepen maar geen idee waar ik zit in mijn cyclus dus zegt me ook allemaal niet zoveel.
Dit, dat, alles.
pi_166238555
@ Kirb: Hopelijk heeft het snel effect!
@ Aloria + missladybug: Wat verdrietig voor jullie beide.. Echter verschrikkelijk, je geluk wordt zo van je afgepakt.

@Philomijn: Hopelijk zit er snel schot in de zaak! Mag ik vragen hoe het komt dat je man naar de fertiliteitskliniek gaat?

Vanmorgen had ik bloed :'( heb nu wel een beetje normale cyclus ( 27 dagen). Helaas.. op naar ronde 3.
pi_166239793
Ahh balen memoru! :* Hopelijk blijft je menstruatie de volgende ronde wel uit. Maar 27 dagen is wel een mooie cyclus. #omdenken

Over je vraag over de verwijzing: Ik ben vorige week bij de huisarts geweest en ik ben verwezen naar de fertiliteitskliniek vanwege mijn onmeunig (83, 65, 56, 94 and counting) lange cylci sinds januari. Echter, als je doorverwezen wordt icm een kinderwens, word je als stel doorverwezen (tenminste, volgens mijn huisarts). Daarom was er voor mijn man ook een verwijzing nodig. We zitten niet bij dezelfde huisarts dus was even akkoord van zijn huisarts nodig. :)
Dit, dat, alles.
pi_166242491
Na al die streepjes wil ik graag een vrijgekomen plekje opvullen in dit topic!

We hebben al onze twijfels aan de kant geschoven afgelopen week en laten de natuur z'n gang gaan. Op het goede moment besloten want volgens de app vandaag mijn eisprong, ik voel dat niet dus geen idee of het klopt. In februari gestopt met de pil en heb net als daarvoor (10 jaar gebruikt) een hele stipte cyclus, dat is al fijn!

Voor de op in het nieuwe deel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166243012
Nolita is uit het rammelaarstopic! *O* Hopelijk kun je gauw door naar Z&G.
pi_166243308
Yay welkom Nolita *O* Wie weet benut je je ei van deze maand al! oO<

En ik heb de kliniek gebeld. Begin december kunnen we terecht. Das veul sneller dan 70 dagen wachttijd. :D
Dit, dat, alles.
pi_166243484
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:41 schreef Philomijn het volgende:

En ik heb de kliniek gebeld. Begin december kunnen we terecht. Das veul sneller dan 70 dagen wachttijd. :D
Wat goed van je ! Kun je nagaan dat als je ergens zelf achteraan gaat dat het dus nog sneller kan dan als een ziekenhuis het voor je doet :o

Welkom Nolita :W
pi_166244389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef Missladybug het volgende:
Klinkt als een goed plan Kirb!

Pff slopend dat wachten Aloria.
Die 28 dagen is vanaf de eerste dag dat je bloed verloor?

Ik ben even kwijt wie er hun NOD binnenkort hebben. Voor wie mag k duimen?
9/10 dpo geloof ik. Nul symptomen, dus ik vind het maar saai. Of nou ja, heb wel al drie dagen een koppijn waarvan je gaat tandenknarsen, maar durf nu ff niks sterkers in te nemen. Want you never know he.
pi_166247388
Hoi Nolita, welcome! Dat je maar snel weer weg bent hier! ;)

Kirb, hopelijk een goede reset nu. Wel jammer dat daar een paar weken pauze voor nodig is he? Maar daarna vol aan de slag!

Aloria, wat moet dat een pfffrt-dag zijn straks, 9 november. Hopelijk schoon en snel zwanger van een plakbaby.

Jammer Memoru -O-

Fijn dat je snel terecht kunt philomijn. Hoppa, actie!
pi_166257612
Philomijn wat fijn dat jullie sneller dan gedacht terecht kunnen!

Bedankt voor het welkom dames!
Ik kan voorzichtig een plekje op het wachtbankje in gaan nemen. Mijn nod zal 10 november zijn. Ben benieuwd hoe ik de komende 2 weken ga ervaren, de baby's en zwangeren vliegen me de afgelopen 2 dagen al om de oren.
pi_166257846
Welkom Nolita!

Kirby, fijn, schot in de zaak!

Philo, dat is inderdaad veel minder dan 70 dagen. Prettig.

Sara, spannend. Heb je een voorgevoel?

Ik schuif aan op het wachtbankje. 2dpo, NOD 9 november. Heb voor 't eerst echt m'n ei voelen springen en daar goed gebruik van kunnen maken. Ben benieuwd.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166258864
Spannende dagen voor Nolita, Sara en Krisvc!

Had je je ei gespot Nolita? Hoe vond je de eerste keer klussen zonder ac? :D

Ik zei de eerste keer tegen man: spannend he?
Hij: nou ach heb toch het idee dat het nu nog niet lukt omdat jouw cyclus nog niet op orde is.
:') ok thnx bye :{w :D
Dit, dat, alles.
pi_166259258
Welkom Nolita! Een bijzonder idee dat jullie samen iets heel moois kunnen gaan maken nu! O+ Ik vond de eerste keren zo gek en spannend. Jarenlang voorkomen om zwanger te raken en nu gewoon legaal proberen.

Fijn dat jullie eerder terecht kunnen Philo! En je man o|O

Memoru :*

Sterkte aan de dames op het wachtbankje :* Wij willen graag weer streepjes!
pi_166259262
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')