Even een kus en knuffel voor jouquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef Aloria het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
Hier de tweede ronde na de miskraam van ronde één. Gister ineens diarree met klodders slijm en vandaag nog steeds veel slijmverlies. We doen net zo als in eerste ronde zo om de 1 a 2 dagen sex. Ik ga er maar vanuit dat de eerste dag van mijn menstruatie de dag is waarop de miskraam begon.
9 November de echo om te kijken als alles schoon is. Dit zou mijn 10 weken echo moeten zijn
Ik heb gevraagd als ik gelijk verder mocht gaan na de miskraam en dat mocht van de verloskundige. Dus ik heb nog geen cyclus gehad alleen de bloeding van de miskraam met wat bruinverliesquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Even een kus en knuffel voor jouBedoel je nu dat je al een menstruatiecyclus na je miskraam erop hebt zitten of zijn jullie nu gelijk na de miskraam verder gegaan?
Duidelijk! Hopelijk is het snel weer raak voor jullie!quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:57 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd als ik gelijk verder mocht gaan na de miskraam en dat mocht van de verloskundige. Dus ik heb nog geen cyclus gehad alleen de bloeding van de miskraam met wat bruinverliesMiskraam begon in de avond van 6 oktober en eindigde in de ochtend van 8 oktober.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kom ook maar weer eens onder mijn steen vandaag.
Kusje en kroel voor de degene die het nodig hebbenWachten en alle bijbehorende emoties kunnen gewoon heel zwaar zijn!
Vlicous87, wat hefig voor jullie! Zo verdrietig. Ik kan de drang goed voor stellen en ik hoop op 2 snelle strepen voor jullie!
voor degene die 2 streepjes piesten. Wat ik zo snel terug lees: Vieve6, Vika, Aisly en OuweDibbes. Gefeliciteerd
Mijn duimen draaien voor plakkers!
Ik had een break nodig van Fok!, van Facebook, van mijn leven eigenlijkZat best wel een beetje in de knoop met mijn emoties en kwam daar al meelezend niet uit. Even niet meelezen gaf mij rust. Heerlijke vakantie gehad en een goede souvenir meegenomen: Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest
![]()
![]()
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Ik ben zo blij voor je, pfffff wat een geduld! Ga je nu voor een epische julibaby?![]()
![]()
(Ongeveer op mk-datum uitgerekend of niet? Zo wordt die periode opeens iets heel moois dus hopelijk)
Ik wens je heel lange zwangerschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |