Ik denk dat zodra je er bewust mee bezig bent, het bijna niet anders kan dan dat je hersenen een loopje nemen af en toequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:22 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!
Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:00 schreef Vlicious87 het volgende:
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden. Anders mag de mod het verwijderen
.
Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen, maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
Dankjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk.
Ja, ik merk dat ik er flink van baal omdat we voor m'n gevoel echt alles 'goed' gedaan hadden ofzo...en had woensdag/donderdag in m'n hoofd als NOD, dus toen viel het donderdagavond wel flink tegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?
Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Ja. Kijk zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik.
Thanks! Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Ja. Kijk zo.
[ afbeelding ]
De onderste is in dit geval positief
Het glijmiddel heet pro seedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:20 schreef Vlicious87 het volgende:
Bedankt voor de reacties. Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel.
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest![]()
![]()
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |