abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:42:31 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166100584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 07:22 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!

Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
Ik denk dat zodra je er bewust mee bezig bent, het bijna niet anders kan dan dat je hersenen een loopje nemen af en toe :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166100743
Helaas, gisterenavond op de valreep van m'n NOD ( :( )...

Was pas de 2e ronde, maar had dit keer wel echt goeie hoop... ;(
Op naar 3x is scheepsrecht ofzo dan maar!
pi_166100779
Volgens mij had ik memoru nog niet gefeliciteerd met de verkoop van je huis *O* joepie! En nu huren tot je zelf iets hebt gevonden?

Al die hypochondershizzle lijkt me helemaal niet gek hoor :) Bijzonder om te lezen hoe de tweede-ronde-dames het nu ervaren.

Dank voor de lieve reacties! Ik vond 70 dagen wel meevallen eigenlijk :D Had me eerder ingesteld op een half jaar ofzo. Voor mij valt het ook nog mee omdat ik nu "pas" begin. Al wel bijna een jaar gestopt met de pil, maar nu pas actief bezig met kinderwens en voor mijn gevoel dus gelijk actie en niet pas na een jaar proberen.
Ik hoop dat ik binnenkort ongesteld word (dag 88 nu) en dat ik dan tot we naar het zkh aan dr slag kan met de teunisbloemolie, kan ik toch zelf wat doen. :Y) Fijn dat ik nog even hier mag blijven. ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166101433
-O- Buh Twist, jammer. -O-
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:09:04 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166101641
Balen Twist :* ik duim mee voor ronde 3!
pi_166102897
Oh chips twist, we hadden tegelijk gepost. Balen zeg. :(
Dit, dat, alles.
pi_166103704
Gefeliciteerd Aisly

Jammer Twist! Hopelijk gaat de uitspraak '3x is scheepsrecht' voor jou op!

Hypochonder herken ik niet zo. Ik heb echt geen idee waar ik op zou moet letten en hoe het zou moeten voelen. Wat ik in mijn lurkjaren wel geleerd heb: de symptomen omtrent een beginnende zwangerschap is bij niemand hetzelfde. Maar, ik heb natuurlijk elke maand wel hoop (behalve deze maand dan ;)) op dat tweede streepje, als het al tot testen komt :')
pi_166105660
*schuifelt toch maar door naar het wachtbankje*

Wow weer streepjes, gefeliciteerd Aisly! *O*

Fijn dat de huisarts zo meedenkend is Philomijn!

Jammer Twist :*

En stelletje hypochonders hier :P Ik heb precies hetzelfde.. Ik herken ook wel het gevoel dat het spannender dan de vorige keer, maar dan heb ik dat meer voor de zwangerschap zelf. (Zeker omdat er nog een kind rondhobbelt nu in huis.) Maar goed, als ik er aan denk doe ik gewoon mijn vingers in mijn oren en denk 'lalalalaaa' :+
pi_166107558
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:02:42 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166107598
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:00 schreef Vlicious87 het volgende:
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
pi_166107746
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
Dankje :). Zijn de ervaringen hier van de Action testen goed? Hoop dat het snel lukt, want om me heen worden mensen alweer grieperig en als ik dit krijg en daarmee koorts is mijn kwaliteit voor een paar maanden ook minder... :{ . Gebruiken jullie partners nog supplementen o.i.d.?
pi_166108087
Wat fijn Aisly *O*

Welkom! Wat leuk een man hier! Mijn vriend gebruikt eigenlijk geen supplementen. Hij eet gezond, drinkt en rookt niet. Weet eigenlijk niet of dit noodzakelijk is dat de mannen dit nemen. (vrouwen natuurlijk wel)

Vandaag is mijn NOD maar heb momenteel wel de bekende "buikpijntjes" nog geen bloed..
pi_166112880
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?

Vlicious welkom! Wat een naar verhaal.
Ja ik zweer echt bij de ovulatietesten van zwangerenkids.nl
Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Verder inderdaad lekker gezond leven. Qua supplementen zou ik een beetje voorzichtig zijn. Ik lees wel eens dat mannen ook foliumzuur slikken, maar daar weet ik het fijne niet van.
pi_166113496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?
Ja, ik merk dat ik er flink van baal omdat we voor m'n gevoel echt alles 'goed' gedaan hadden ofzo...en had woensdag/donderdag in m'n hoofd als NOD, dus toen viel het donderdagavond wel flink tegen -O-

Maar zometeen inderdaad lekker een wijntje en morgen of overmorgen ziet alles er vast weer een stuk zonniger uit ;)

Vlicious: leuk juist om het eens vanuit een mans perspectief te horen/lezen! ^O^
Wat een verdrietig verhaal; kan me inderdaad voorstellen dat dat je wens alleen nog maar versterkt ja!

Wat al gezegd is: je kans wordt vooral beter als je weet wanneer je moet 'mikken' ;) Dus wat inzicht in je vrouws cyclus kan nooit kwaad. Als man kun je verder denk ik weinig meer doen dan een beetje op je levensstijl letten. Supplementen e.d. zijn verder niet nodig als je gewoon gezond bent.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:10:22 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166113896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:

Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
pi_166116061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
Ja. Kijk zo.

De onderste is in dit geval positief :)
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:15:50 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166116309
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja. Kijk zo.

[ afbeelding ]

De onderste is in dit geval positief :)
Thanks! Ga ik ook doen :Y (nou ja hopelijk niet haha)
pi_166119756
Wat heftig Vlicious87! Sterkte. Ik hoop voor jullie dat het op het juiste moment raak is. Je zou evt nog van dat zaadbevorderend glijmiddel kunnen gebruiken? En eh je vrouw na jouw orgasme (nog eens *) :+)) klaar laten komen? Ghehe. Succes! En je mag best mee blijven posten hoor, gezellig!
Dit, dat, alles.
pi_166129476
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:51:19 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166134912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:20 schreef Vlicious87 het volgende:
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
Het glijmiddel heet pro seed :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166142242
Hier nog maar een man tussendoor, begin maar direct met het goede nieuws. Het tweede streepje is een feit. :)
Uiteindelijk is het allemaal vrij snel gegaan, toen we eenmaal 'mochten' want het voortraject verliep vooral in de ziekenhuizen en duurde bij elkaar ruim 1,5 jaar (zowel medisch als psychisch) aangezien m'n vriendin nogal wat diagnoses en labeltjes aan zich heeft hangen.

Na dat groene licht is het nu dus raak zo'n half jaar later, ik geloof het pas echt als ik het ook kan zien eerlijk gezegd. :')
Kreeg het gisteren te horen en kan nu nog steeds niet veel meer dan glimlachen en hyper zijn hehe.
pi_166146784
Ik kom ook maar weer eens onder mijn steen vandaag.

Kusje en kroel voor de degene die het nodig hebben :* Wachten en alle bijbehorende emoties kunnen gewoon heel zwaar zijn!
Vlicous87, wat hefig voor jullie! Zo verdrietig. Ik kan de drang goed voor stellen en ik hoop op 2 snelle strepen voor jullie!

*O* voor degene die 2 streepjes piesten. Wat ik zo snel terug lees: Vieve6, Vika, Aisly en OuweDibbes. Gefeliciteerd :* Mijn duimen draaien voor plakkers!

Ik had een break nodig van Fok!, van Facebook, van mijn leven eigenlijk :+ Zat best wel een beetje in de knoop met mijn emoties en kwam daar al meelezend niet uit. Even niet meelezen gaf mij rust. Heerlijke vakantie gehad en een goede souvenir meegenomen: Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest *O* :o *O*
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
pi_166146856
Wauw fuchsia wat geweldig voor je!! Gefeliciteerd!
Fijn dat je er een goed gevoel over hebt.
Dibbes ook gefeliciteerd! Goed nieuws allemaal!
pi_166146866
Wow Fuchsia!!!! Wat goed en fijn en alles!!! *O* Ik hoop je hier nu een heeele lange tijd niet te zien! :D Gefeliciteerd!

OuweDibbes ook van harte dude ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166146942
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Vanochtend had ik eindelijk de begeerde 2 strepen op de zwangerschapstest *O* :o *O*
Mijn emoties hangen nog ergens tussen ongeloof en intense blijdschap. Ik heb wel echt een heel positief gevoel erover gelukkig.
Gefeliciteerd !

Hier de tweede ronde na de miskraam van ronde één. Gister ineens diarree met klodders slijm en vandaag nog steeds veel slijmverlies. We doen net zo als in eerste ronde zo om de 1 a 2 dagen sex. Ik ga er maar vanuit dat de eerste dag van mijn menstruatie de dag is waarop de miskraam begon.
9 November de echo om te kijken als alles schoon is. Dit zou mijn 10 weken echo moeten zijn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')