abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:35:43 #166
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166040009
Gefeliciteerd Vika, wat een leuk nieuws *O*!

MLB, bummer ;(. En nu geen testen meer in huis totdat je minstens een dag overtijd bent :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166041695
Gefeliciteerd ViKa! O+
pi_166042225
Wauw ik kwam even spieken voor Vika! Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd! :)

& balen Mlb! Op naar de volgende ronde!
pi_166042946
Shit Mlb, wat balen! :(
Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :*
pi_166043271
Vika jaaa gefeliciteerd!! *O*

Balen zeg Faptist :* Qua ovulatietests had ik de vorige keer goede strepen met die van het Kruidvat, maar die zijn best prijzig (zeker als je er meer nodig hebt om je ei te zoeken). Nu heb ik die van de Action, maar die geven minder snel strepen bij mij. Van de week heb ik ook nog een zooi tests via ebay besteld (klackstar; tig tests voor bijna niks). Daar waren ze in wohts 2014 fan van. Toen ik ze destijds wilde bestellen, had ik ze alleen niet meer nodig, dus geen ervaring nog met deze.

Hier is eindelijk wat zichtbaar op de ovulatietests. Was ik eerst in dubio of we er deze maand nog voor gingen, heeft het "lot" (lees: mans werk) al bepaald dat de mister veel moet overwerken, dusse er zal hier niks met het ei gebeuren vrees ik. Dat wordt reservebankje voor mij de rest van de maand.
pi_166043346
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd Vika, wat een leuk nieuws *O*!

MLB, bummer ;(. En nu geen testen meer in huis totdat je minstens een dag overtijd bent :*.
Haha ik heb er nog twee.
Maar komt goed hoor. Rust is wedergekeerd hier thuis.

Thanks allemaal voor de bemoedigende woorden!
pi_166050121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:46 schreef Peacefulll het volgende:

Wat tof Sara, dat de vorige zwangerschap je gereset lijkt te hebben. Heb je hulp gehad bij je vorige zwangerschap ivm je lange cyclus?
Nee, net toen ik bedacht had dat ik naar de huisarts zou gaan als het niet raak zou zijn (ik zou dan de volgende ronde ook over een jaar heen zijn) bleek het gewoon gelukt!

De verloskundige vond het ook opmerkelijk. Maar he, hopen dat het nu weer zelf lukt!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 07:27:16 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166051207
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 20:22 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Haha ik heb er nog twee.
Maar komt goed hoor. Rust is wedergekeerd hier thuis.

Thanks allemaal voor de bemoedigende woorden!
Kom maar gewoon hier om mentale steun vragen ;)!
pi_166054409
En fap, al getest? Of moeten we echt wachten tot zondag? ;) Spann0nd!

Jammer MLB... Gelukkig is de rust in huize MLB teruggekeerd! Heeft je man ook wel rust in deze kwestie?

Kazy, ik heb de ovu-testen van klackstar, en heb er altijd een streep op waar ik niet veel verschil tussen zie. Moet er wel bij zeggen dat ik én maar 1x twee weken heb getest én ik dus een vage cyclus heb. Hoop dat ze voor jou werken!

Vanochtend bij de huisarts geweest ivm lange, onregelmatige cyclus. Zo fijn, ze begreep me volkomen en heeft me gelijk doorverwezen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis. Moest wel lachen, ze zei: ja met zo'n lange cyclus weet je niet waar je moet mikken. _O-
Wachttijd is ongeveer 70 dagen. Man moet ook even bellen, hij zit bij een andere huisarts en blijkbaar moet je je allebei aanmelden als je het traject in wil.
Ik sta er overigens heel positief in hoor. Rondje google vertelde mij dat het in veel gevallen redelijk simpel op te lossen is met clomid, het medicijn dat een eisprong opwekt. Dit noemde mijn huisarts ook. Let's go. :Y)

Oh ja, als jullie dit teveel medisch geneuzel vinden, let me know.. Maar ik heb goede hoop dat ik na bezoek poli daarna zelf aan de klus kan. :)
Dit, dat, alles.
pi_166054525
Philo, ik hoop dat jullie lekker snel terecht kunnen en dat het inderdaad makkelijk op te lossen is!

Mijn ei is deze week weer onderweg, begin het alweer te merken aan mn lijf. Weet nog niet of we er optimaal gebruik van kunnen maken maar we doen ons best!
pi_166054788
edit, foutje
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_166055846
Philo! Wat fijn, eindelijk actie. Hopelijk werkt de clomid snel en heb je weer een normale cyclus. Het is zo op heel moeilijk mikken ;) daar heeft je HA groot gelijk in. Wel een vrij lange wachttijd zeg. Is dat altijd zo?
pi_166066856
Philo, wat fijn dat het zo'n goed gesprek was bij de huisarts! Inderdaad balen van die lange wachttijd, maar hopelijk is het dan inderdaad eenvoudig op te lossen met clomid! :Y
En wie weet, ook met moeilijk mikken kan het natuurlijk zomaar een keer raak zijn ;)
  woensdag 19 oktober 2016 @ 23:29:59 #179
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166072514
Philo,
Deel je ervaringen juist! Zo goed om te lezen. Alle lurkers zullen dat vast met me eens zijn. Jammer dat jullie zo lang moeten wachten trouwens.

Ik ga zondag niet meer testen. Voel me echt heel saai en normaal :P
Geen menstruatie betekent hier helaas niet veel. M'n andere app zegt as vrijdag pas als startdatum dus we zien het wel :)
pi_166075426
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Philomijn het volgende:
En fap, al getest? Of moeten we echt wachten tot zondag? ;) Spann0nd!

Jammer MLB... Gelukkig is de rust in huize MLB teruggekeerd! Heeft je man ook wel rust in deze kwestie?

Kazy, ik heb de ovu-testen van klackstar, en heb er altijd een streep op waar ik niet veel verschil tussen zie. Moet er wel bij zeggen dat ik én maar 1x twee weken heb getest én ik dus een vage cyclus heb. Hoop dat ze voor jou werken!

Vanochtend bij de huisarts geweest ivm lange, onregelmatige cyclus. Zo fijn, ze begreep me volkomen en heeft me gelijk doorverwezen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis. Moest wel lachen, ze zei: ja met zo'n lange cyclus weet je niet waar je moet mikken. _O-
Wachttijd is ongeveer 70 dagen. Man moet ook even bellen, hij zit bij een andere huisarts en blijkbaar moet je je allebei aanmelden als je het traject in wil.
Ik sta er overigens heel positief in hoor. Rondje google vertelde mij dat het in veel gevallen redelijk simpel op te lossen is met clomid, het medicijn dat een eisprong opwekt. Dit noemde mijn huisarts ook. Let's go. :Y)

Oh ja, als jullie dit teveel medisch geneuzel vinden, let me know.. Maar ik heb goede hoop dat ik na bezoek poli daarna zelf aan de klus kan. :)
Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Ja clomid kan echt wonderen verrichten. Lange wachttijd zeg!

Man staat er relaxed in bij ons. Hij vind het wel heel jammer als ik ongesteld wordt. Maar hij is er van overtuigd dat t wel goed komt.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 08:21:30 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166075439
Philo, fijn dat je weer een stuk vooruit kunt! En zolang jij je hier nog happy voelt (i.p.v. in het medische topic zeg maar) dan vind ik je updates zeker fijn en interessant om te lezen!
  donderdag 20 oktober 2016 @ 09:53:54 #182
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166076453
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis Memoru!

Fap :* Misschien dat ovulatietesten zoals je aangaf iets meer duidelijkheid kunnen brengen. Wil je daar al snel mee beginnen of wacht je nog even af?

Gefeliciteerd Vika!! *O*

He balen MLB! :* Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Philomijn, wat fijn dat het een goed gesprek was en dat je meteen doorverwezen kon worden. Wel wat jammer van de lange wachttijd, maar hopelijk kunnen jullie al eerder terecht.

Succes en veel plezier deze week Evil! 8-)
pi_166079149
Bedankt allemaal , ben er echt blij mee dat mijn huis is verkocht:) . Begin december moeten we er al uit.

@Vika: Gefelicitieerd!! *O*

@Philomijn: Spannend! Nu weet je een beetje waar je aan toe bent!

Ik heb morgen mijn NOD alleen net ff getest, ik was zo nieuwsgierig... Vriendlief was net de deur uit en ik had helemaal bedacht hoe ik het hem zou vertellen. Als het het positief zou zijn, zou ik naar de winkel hebben gerend om allerlei spulletjes te kopen met "i love pappa" ect. Dat uitstallen op een kleed met de test in het midden. Als hij dan klaar is met werken dan ziet hij dat zo. Echter negatief...

Maarja wat ik zo lees, kan het nog wel. We wachten morgen nog maar even af..
pi_166080485
Balen Memoru! Maar het kan inderdaad nog, dus wie weet...

Ik ben heel hard m'n best aan het doen om er niet mee bezig te zijn (wat weer eens jammerlijk mislukt :') ) NOD is vandaag :X

Ik vind het zo fascinerend (en triest tegelijk) hoe makkelijk je jezelf op zo'n moment van alles wijs kan maken qua 'symptomen' en 'pijntjes'. En ik heb dan zelfs nog een studie gedaan waarin ik heb geleerd hoe gevoelig het menselijk brein is voor suggesties, maar zelfs dan ben je er niet immuun voor dus :N :')

Goed, ik hypochonder nog even lekker verder ;)
pi_166080826
Philo, wat fijn, actie. Prettig ook dat je meteen begrepen werd.

Memoru, balen van de negatieve test. Maar geen bloed is goed. En lieve manier om te vertellen!

Twist, spannend, NOD. Hoe lang ben je bij Minion bezig geweest voor het raak was?
En het brein kan je een heleboel wijsmaken. :Y Zelfs als je weet dat dat het kan. :P

Ik vind het hele mogelijk zwanger word gebeuren dit keer veel spannender dan vorige keer. Misschien omdat ik weet wat het inhoud ofzo?
En ik merk dat ik mezelf echt moet behoeden voor een teleurstelling straks. Omdat ik vorige keer in ronde 1 zwanger was, ga ik er onbewust van uit dat het dit keer ook zo is. Dat gaat zo tegenvallen als het niet zo blijkt. En dan toch vol overtuigd blijven dat het zo gaat zijn he. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166081271
Haha, herkenbaar Kris! :Y Ik ben ook een stuk minder relaxt dan vorige keer / dan normaal.

Helpt inderdaad ook niet dat het bij de Minion de 2e 'echte' ronde raak was (in theorie was het ronde 3) en dat dit ook ronde 2 is inderdaad :')
  donderdag 20 oktober 2016 @ 14:29:47 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166081459
Och man, ik wijt ook elk pijntje, moe moment en onverklaarbaar vastzittend spiertje onbewust aan "wat als ik nu zwanger blijk". Zo vermoeiend :'). Maandag NOD, we zullen zien :+.
pi_166082011
Haha hypochonders unite! *G* O+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 16:59:02 #189
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166084635
Herkenbaar! Ik zat afgelopen week ook te letten op gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, vermoeidheid, etc. En toen kreeg ik maandag migraine en was m'n hoop weg. Dat is altijd een voorteken van menstruatie.

Omdat ik de pijntje e.d. niet uit mn hoofd kon zetten toch maar een test gedaan dinsdagochtend....

Het tweede lijntje verscheen al na een paar seconden! :o

Dit ging iets te snel voor ons dus gisterochtend nog eens getest, met KV test en met CB-aantal-weken-ding. Ook beide positief! OMG!!! :X :D :'( O+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:35:53 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166085432
Waaaaa Aisley, gefeliciteerd *O* ik hoop dat de strepen besmettelijk zijn :D
pi_166086160
Gefeliciteerd Aisly!!!
pi_166087226
Aisly wat goed!! *O* Gefeliciteerd! *O*
pi_166087599
Jaaaaaa, Aisly, gefeliciteerd! *O*

En het valt niet onder hypochonderen als je daadwerkelijk zwanger bent he. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:03:51 #194
390026 Aisly
A flower a day..
pi_166089333
Thanks!!! O+

Haha Kris, ik voelde me van het weekend nog wel een enorme hypochonder ;)
pi_166089608
Van harte gefeliciteerd Aisly!!! :)
pi_166090456
Aisly!!! *O* *O* *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_166091423
Yesss Aisly! Woehoe, zwanger, gefeliciteeeerd! *O*

Nou Twist, je bent niet van het testen voor je nod, maar ik ben nieuwsgierig, potfurdorie!

Jammer Memoru... Leuk he, dat bedenken hoe je het gaat vertellen?

Ik vind het deze keer juist minder spannend eigenlijk... Juist omdat ik nu weet wat ik kan verwachten dus... Ben na de vorige keer ook wel voor de rest van mijn leven uitgegoogled op achtergrondinfo en mogelijke symptomen op 6dpo :P

Wat overigens niet betekent dat deze kennis nu niet wordt gebruikt hoor. Ook lid van team symptomspot. over een paar dagen kan ik weer! Yes! :+
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:41:07 #198
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166094819
Aisly *O*
Congratz!

Hypochonder +1 :D
  Moderator donderdag 20 oktober 2016 @ 23:01:14 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166095518
Gefeliciteerd vika en aisly!

Philo wat fijn dat je huisarts je serieus neemt. De wachttijd is wel vrij normaal. Hopelijk heb je alleen dat extra zetje van de clomid nodig!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166100137
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!

Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:42:31 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166100584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 07:22 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd aisly!! Ik had al zo'n gevoel dat het raak was bij je!

Ohh fijn om te lezen dat ik niet de enige hypochonder/symptomenchecker ben haha.
Ik denk dat zodra je er bewust mee bezig bent, het bijna niet anders kan dan dat je hersenen een loopje nemen af en toe :).
pi_166100743
Helaas, gisterenavond op de valreep van m'n NOD ( :( )...

Was pas de 2e ronde, maar had dit keer wel echt goeie hoop... ;(
Op naar 3x is scheepsrecht ofzo dan maar!
pi_166100779
Volgens mij had ik memoru nog niet gefeliciteerd met de verkoop van je huis *O* joepie! En nu huren tot je zelf iets hebt gevonden?

Al die hypochondershizzle lijkt me helemaal niet gek hoor :) Bijzonder om te lezen hoe de tweede-ronde-dames het nu ervaren.

Dank voor de lieve reacties! Ik vond 70 dagen wel meevallen eigenlijk :D Had me eerder ingesteld op een half jaar ofzo. Voor mij valt het ook nog mee omdat ik nu "pas" begin. Al wel bijna een jaar gestopt met de pil, maar nu pas actief bezig met kinderwens en voor mijn gevoel dus gelijk actie en niet pas na een jaar proberen.
Ik hoop dat ik binnenkort ongesteld word (dag 88 nu) en dat ik dan tot we naar het zkh aan dr slag kan met de teunisbloemolie, kan ik toch zelf wat doen. :Y) Fijn dat ik nog even hier mag blijven. ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166101433
-O- Buh Twist, jammer. -O-
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:09:04 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166101641
Balen Twist :* ik duim mee voor ronde 3!
pi_166102897
Oh chips twist, we hadden tegelijk gepost. Balen zeg. :(
Dit, dat, alles.
pi_166103704
Gefeliciteerd Aisly

Jammer Twist! Hopelijk gaat de uitspraak '3x is scheepsrecht' voor jou op!

Hypochonder herken ik niet zo. Ik heb echt geen idee waar ik op zou moet letten en hoe het zou moeten voelen. Wat ik in mijn lurkjaren wel geleerd heb: de symptomen omtrent een beginnende zwangerschap is bij niemand hetzelfde. Maar, ik heb natuurlijk elke maand wel hoop (behalve deze maand dan ;)) op dat tweede streepje, als het al tot testen komt :')
pi_166105660
*schuifelt toch maar door naar het wachtbankje*

Wow weer streepjes, gefeliciteerd Aisly! *O*

Fijn dat de huisarts zo meedenkend is Philomijn!

Jammer Twist :*

En stelletje hypochonders hier :P Ik heb precies hetzelfde.. Ik herken ook wel het gevoel dat het spannender dan de vorige keer, maar dan heb ik dat meer voor de zwangerschap zelf. (Zeker omdat er nog een kind rondhobbelt nu in huis.) Maar goed, als ik er aan denk doe ik gewoon mijn vingers in mijn oren en denk 'lalalalaaa' :+
pi_166107558
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:02:42 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166107598
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:00 schreef Vlicious87 het volgende:
Even een man tussendoor, hoop niet dat jullie dit ongepast vinden :P. Anders mag de mod het verwijderen :).

Wij zijn alweer een tijdje bezig om zwanger te worden. We hebben al een prachtige dochter van bijna 4 die per ongeluk eerder in ons leven wilde komen ;), maar nu proberen we dus voor uitbreiding. Na alle emoties laatst van onze stilgeboren zoon is de wens (eerder drang) om zwanger te worden gigantisch. Hebben jullie onderling nog tips & tricks of is het gewoon om de dag "klussen" tot het toch eindelijk gelukt is?
Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
pi_166107746
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welkom! En ik kan mij voorstellen dat, ondanks dat er veel verdriet en pijn is geweest, het wel de rammels extra heeft aangewakkerd! Afhankelijk van hoe stipt de cyclus van je partner is, kan ze eventueel nog aan ovulatietesten denken zodat je nog gerichter kan mikken natuurlijk :).
Dankje :). Zijn de ervaringen hier van de Action testen goed? Hoop dat het snel lukt, want om me heen worden mensen alweer grieperig en als ik dit krijg en daarmee koorts is mijn kwaliteit voor een paar maanden ook minder... :{ . Gebruiken jullie partners nog supplementen o.i.d.?
pi_166108087
Wat fijn Aisly *O*

Welkom! Wat leuk een man hier! Mijn vriend gebruikt eigenlijk geen supplementen. Hij eet gezond, drinkt en rookt niet. Weet eigenlijk niet of dit noodzakelijk is dat de mannen dit nemen. (vrouwen natuurlijk wel)

Vandaag is mijn NOD maar heb momenteel wel de bekende "buikpijntjes" nog geen bloed..
pi_166112880
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?

Vlicious welkom! Wat een naar verhaal.
Ja ik zweer echt bij de ovulatietesten van zwangerenkids.nl
Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Verder inderdaad lekker gezond leven. Qua supplementen zou ik een beetje voorzichtig zijn. Ik lees wel eens dat mannen ook foliumzuur slikken, maar daar weet ik het fijne niet van.
pi_166113496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:
Ahh jammer Twist. Ik had precies t zelfde gevoel afgelopen ronde.
Vanavond maar lekker een wijntje?
Ja, ik merk dat ik er flink van baal omdat we voor m'n gevoel echt alles 'goed' gedaan hadden ofzo...en had woensdag/donderdag in m'n hoofd als NOD, dus toen viel het donderdagavond wel flink tegen -O-

Maar zometeen inderdaad lekker een wijntje en morgen of overmorgen ziet alles er vast weer een stuk zonniger uit ;)

Vlicious: leuk juist om het eens vanuit een mans perspectief te horen/lezen! ^O^
Wat een verdrietig verhaal; kan me inderdaad voorstellen dat dat je wens alleen nog maar versterkt ja!

Wat al gezegd is: je kans wordt vooral beter als je weet wanneer je moet 'mikken' ;) Dus wat inzicht in je vrouws cyclus kan nooit kwaad. Als man kun je verder denk ik weinig meer doen dan een beetje op je levensstijl letten. Supplementen e.d. zijn verder niet nodig als je gewoon gezond bent.
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:10:22 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166113896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Missladybug het volgende:

Die zijn goedkoop, duidelijk, en je kunt ze op een blaadje onder elkaar plakken zodat je ze kunt zien oplopen.
Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
pi_166116061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Plak je ze gewoon op een blanco A4? En dan over het groene "vasthoudstukje"? Ga ik de volgende ronde (indien nodig) ook doen denk ik :Y.
Ja. Kijk zo.

De onderste is in dit geval positief :)
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:15:50 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166116309
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja. Kijk zo.

[ afbeelding ]

De onderste is in dit geval positief :)
Thanks! Ga ik ook doen :Y (nou ja hopelijk niet haha)
pi_166119756
Wat heftig Vlicious87! Sterkte. Ik hoop voor jullie dat het op het juiste moment raak is. Je zou evt nog van dat zaadbevorderend glijmiddel kunnen gebruiken? En eh je vrouw na jouw orgasme (nog eens *) :+)) klaar laten komen? Ghehe. Succes! En je mag best mee blijven posten hoor, gezellig!
Dit, dat, alles.
pi_166129476
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:51:19 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166134912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 18:20 schreef Vlicious87 het volgende:
Bedankt voor de reacties ^O^ . Die testen gaan we bestellen. Wel handig op zo'n blaadje i.p.v. die losse testen. En even kijken naar info over dat glijmiddel. :)
Het glijmiddel heet pro seed :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')