Haha ik heb er nog twee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd Vika, wat een leuk nieuws!
MLB, bummer. En nu geen testen meer in huis totdat je minstens een dag overtijd bent
.
Nee, net toen ik bedacht had dat ik naar de huisarts zou gaan als het niet raak zou zijn (ik zou dan de volgende ronde ook over een jaar heen zijn) bleek het gewoon gelukt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:46 schreef Peacefulll het volgende:
Wat tof Sara, dat de vorige zwangerschap je gereset lijkt te hebben. Heb je hulp gehad bij je vorige zwangerschap ivm je lange cyclus?
Kom maar gewoon hier om mentale steun vragenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:22 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Haha ik heb er nog twee.
Maar komt goed hoor. Rust is wedergekeerd hier thuis.
Thanks allemaal voor de bemoedigende woorden!
Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Ja clomid kan echt wonderen verrichten. Lange wachttijd zeg!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Philomijn het volgende:
En fap, al getest? Of moeten we echt wachten tot zondag?Spann0nd!
Jammer MLB... Gelukkig is de rust in huize MLB teruggekeerd! Heeft je man ook wel rust in deze kwestie?
Kazy, ik heb de ovu-testen van klackstar, en heb er altijd een streep op waar ik niet veel verschil tussen zie. Moet er wel bij zeggen dat ik én maar 1x twee weken heb getest én ik dus een vage cyclus heb. Hoop dat ze voor jou werken!
Vanochtend bij de huisarts geweest ivm lange, onregelmatige cyclus. Zo fijn, ze begreep me volkomen en heeft me gelijk doorverwezen naar de fertiliteitspoli van het ziekenhuis. Moest wel lachen, ze zei: ja met zo'n lange cyclus weet je niet waar je moet mikken.![]()
Wachttijd is ongeveer 70 dagen. Man moet ook even bellen, hij zit bij een andere huisarts en blijkbaar moet je je allebei aanmelden als je het traject in wil.
Ik sta er overigens heel positief in hoor. Rondje google vertelde mij dat het in veel gevallen redelijk simpel op te lossen is met clomid, het medicijn dat een eisprong opwekt. Dit noemde mijn huisarts ook. Let's go.
Oh ja, als jullie dit teveel medisch geneuzel vinden, let me know.. Maar ik heb goede hoop dat ik na bezoek poli daarna zelf aan de klus kan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |