abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 18:18:23 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165651167
Deze streep is approved by MaJo ^O^

Gefeliciteerd Aloria! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165651373
Gefeliciteerd *O*
pi_165651743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:15 schreef Aloria het volgende:
Ik heb een tweede streepje binnen 3 minuten !!!!!!!! ik voel totaal niks, nu een beetje kramp maar ik zou morgen ongesteld moeten worden. Voor de gein een test gedaan hier een foto. Mijn ogen liegen niet toch ???

[ link | afbeelding ]

Die is zeker goed zichtbaar! Gefeliciteerd *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165652957
Gefeliciteerd Aloria. Hebben jullie snel gedaan!
pi_165654765
Aloria gefeliciteerd!! *O* Wat gaaf!!
pi_165655056
Kris, wat vaag van je spiraaltje! :o Hopelijk is het inderdaad 'gewoon' een kwestie van omgekrulde touwtjes ofzo en is-ie snel weer terecht! ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef Missladybug het volgende:
Ohh wat zijn die eerste twee weken van de cyclus toch heerlijk rustig. Geen gedoe met je afvragen of t misschien raak is, of niet, of misschien toch?
Geen kwaaltjes om te analyseren en geen gepieker.
Ervaren meer dat zo?
Snap wel wat je bedoelt ja :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant voelen die weken ook altijd een beetje nutteloos vind ik... je weet dat je niet zwanger bent en er is ook niets wat je eraan kunt doen :{w
pi_165656256
Gefeliciteerd Aloria! Wat mooi!!!
pi_165656348
Ik zou eind volgende week ongesteld moeten worden (hoop het niet natuurlijk) :)... Ben wel zenuwachtig. Nog even geduld!
pi_165658688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 19:37 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd Aloria. Hebben jullie snel gedaan!
Ja mijn vriend kon het ook niet geloven en ik ook niet want heb 20 ovulatie testen gekocht omdat ik zeker wist dat het niet zo slagen deze maand... Ken ik mijn lichaam toch niet goed genoeg :@
  Manager PR/Moderator donderdag 29 september 2016 @ 22:43:24 #260
269689 crew  Viv
pi_165659774
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:11 schreef Aloria het volgende:
Ken ik mijn lichaam toch niet goed genoeg :@
Maar dat is dus ook helemaal niet nodig om zwanger te worden, met je cervixslijm-analyses. ;) Gefeliciteerd!
pi_165661500
Ik zie ze ook. Gefeliciteerd Aloria!!!
Je lichaam kan je een beetje voor de gek houden inderdaad ;)
pi_165664634
Hopelijk zetten de streepjes door ik duim voor jullie mee !
pi_165667078
Wauw Aloria :D
Gefeliciteerd!
pi_165668849
Gefeliciteerd Aloria! *O*

En Kris raar van je spiraal!
pi_165669299
Gefeliciteerd Aloria!! Super !!

Vanmorgen had ik bloed.. Of dit is innestellings bloed of mijn cyclus duurt maar 19 dagen. Ik denk het laatste. Dit is pas de eerste ronde na het stoppen van de pil. Helaas..
pi_165669333
Gefeliciteerd Aloria *O*
pi_165672138
Aloria! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! Die ovutesten kun je aan iemand doorpasen of bewaren voor nummer twee :D

Kris, ehm, bijzonder... Geloof dat ik het al eerder eens heb gelezen hier. Was dat niet bij LE?

Klinkt alsof het nog alle kanten op kan Memoru.

Gek he zulke realistische dromen Peacefull. Hoop dat ie snel uitkomt voor je :* Toevallig droomde ik vannacht ook dat ik zwanger was en een meisje kreeg. Heb het wel eens vaker gedroomd dus nog geen voorspellende droom vooralsnog :')

Ik zit op dag 67 van mijn cyclus. (Hiervoor 65, daarvoor 29 en 27 met een drupje bruinverlies op 1 dag, dus btje fake, en daarvoor 83.) Graag bij thuiskomst ongesteld worden of zwanger zijn alstublieft dankuwel. >:O
Dit, dat, alles.
pi_165684081
Ik doe met je mee Memoru.

Negatieve test helaas :'( en as we speak komen de krampen ook opzetten. Ik snap niet zo goed waarom t niet zo goed lukt. Mijn cyclus is volgens het boekje, eisprong is duidelijk aawezig en we vrijen rond de vruchtbare dagen om de dag. Ik weet t, moet geduldig zijn... Maar we gaan nu hard in de richting van een jaar proberen en dat maakt het nu wel iets spannender. Op naar ronde 11.
pi_165684161
Jammer Memoru en Peacefull!

Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent peacefull. Hopelijk duurt het niet meer lang!
pi_165684464
Hier uiteindelijk een cyclus van 54 dagen. Kunnen we eindelijk gaan beginnen aan de eerste ronde! Gisteren teambespreking voor volgend seizoen en ik heb me onder voorbehoud vast afgemeld. We zitten qua aantal speelsters op de grens van wel/geen team dus dan is het wel zo netjes om dat aan te geven (zou ik bij een eerste niet gedaan hebben btw, omdat ik toen geen idee had hoe lang het zou gaan duren). Seizoen start pas in april weer en ik heb de hoop dat het voor die tijd wel raak is, en zo niet dan speel ik gewoon voor zolang het duurt!

Peacefull, vervelend dat het zolang duurt. De grens om te kijken naar lichamelijke oorzaken komt zo wel dichtbij... Hopelijk is dat alsnog niet nodig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 10:27:00 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165685400
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 07:45 schreef Peacefulll het volgende:
Ik doe met je mee Memoru.

Negatieve test helaas :'( en as we speak komen de krampen ook opzetten. Ik snap niet zo goed waarom t niet zo goed lukt. Mijn cyclus is volgens het boekje, eisprong is duidelijk aawezig en we vrijen rond de vruchtbare dagen om de dag. Ik weet t, moet geduldig zijn... Maar we gaan nu hard in de richting van een jaar proberen en dat maakt het nu wel iets spannender. Op naar ronde 11.
Knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt zo...
pi_165691108
Memoru, balen zeg! ;( Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :*

Peacefulll, ik kan me voorstellen dat je er zo wel een beetje moedeloos van wordt ja, als jij en je lijf voor je gevoel alles 'goed doen' (klinkt een beetje stom, maar je snapt me vast :+ ) en het dan toch niet lukt ;(
Ik hoop voor je dat het echt snel raak is nu! :*
pi_165691763
Snap heel goed dat je je zo voelt Peacefulll. Niet tof. Ik duim voor je :*
Dit, dat, alles.
pi_165692554
Thnx allemaal :* Na de niet-leuk-dag van vandaag weer met frisse moed er tegenaan. Ware het niet dat manlief in het weekend van de volgende eisprong het land uit is!

Nouja, zoals een oud-er laatst al zei: we zullen zorgen voor een mooi bedje met zaad :)
pi_165697172
Hè Peace balen weer :(
:*
pi_165699101
Ow peacefull, wat balen :( Ik duim voor de volgende poging!
  zondag 2 oktober 2016 @ 17:42:17 #277
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165712041
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:20 schreef Krisvc het volgende:
't Is in ieder geval besmettelijk. :Y
Sel is de aanstichtster! :D
Ik vind het ook tof hoor en hoop echt dat het bij iedereen snel raak is <3
pi_165712285
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 17:42 schreef faptist het volgende:

[..]

Sel is de aanstichtster! :D
Ik vind het ook tof hoor en hoop echt dat het bij iedereen snel raak is <3
:D !
Kom me allemaal snel achterna, supergezellig! *O*
pi_165724730
Zou wel mooi zijn ja, dezelfde lichting weer in Z&G :D Kom es op met die streepjes!

Hier lijken de dijken weer te zijn doorgebroken. Een volle week eerder dan de laatste 2 cycli en nog niet heel heftig, dus ben benieuwd of het doorzet. Het verklaart wel waarom ik geen eisprong kon vinden met de ovulatietests.

Als het doorzet, dan is de volgende vraag: slaan we volgende maand over of niet. Als het dan raak is, dan krijgt dreumes straks een broertje of zusje omstreeks (of misschien zelfs op) haar eigen verjaardag en die deelt ze nu al met haar nicht.. Mijn cyclus loopt echt parallel aan die van 2014 namelijk :')
pi_165730435
He wat vervelend Peacefull :{, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Overwegen jullie eventueel om naar de huisarts te gaan?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165730613
Nog niet Kirb. De HA weet tot op de dag af hoe lang we bezig zijn i.v.m. het spiraaltje wat ik heb laten verwijderen ;) Sowieso willen we er eigenlijk samen nog gewoon van genieten dat we het proberen, zonder druk ( :') ). En van het feit dat we nog fijn met z'n tweeën zijn. We hebben ook nog genoeg om handen om ons mee bezig te houden.

Maar toch hé? Ik kon het zaterdag even moeilijk relativeren, maar na een goed gesprek met manlief sta ik weer met twee benen op de grond *; Op naar een nieuwe poging! Helaas is manlief in het weekend van de ei-sprong in het buitenland en heeft hij afgelopen weekend koorts gehad... :') }:|

Kazy, als jullie de 'rust' hebben om een ronde over te slaan: why not? :) Hoewel je nooit uit kan sluiten dat, als het een ronde daarna raak is, een kindje eerder kan komen.
pi_165730765
Wat balen peace en memoru.

Lastig Kazy, ik had dezelfde overweging vorige maand. Uiteindelijk toch voor gegaan.
  maandag 3 oktober 2016 @ 17:05:28 #283
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165730887
Wij gaan ook gewoon door hoor. Ondanks verjaardag explosies af en toe. Jammer, maar tegen die tijd dat kindlief echt waarde aan zijn verjaardag hecht zijn die ooms/tantes een stuk ouder en vieren ze het wellicht gedeeld met hun partner (zie dit steeds vaker gebeuren in onze omgeving) of op een andere dag. Daar zijn genoeg oplossingen voor te bedenken.
pi_165733427
Peacefulll, fijn dat je er zo in kunt staan! ^O^ :*

Kazy, dat is echt een persoonlijke afweging denk ik. En voornamelijk de vraag of je er genoeg geduld voor hebt ;)

Voor een verjaardag zou ik persoonlijk geen poging overslaan. Als ik het nu zou moeten zeggen, zou ik wel willen voorkomen dat ik in/rond december uitgerekend ben, dat zou ik echt niet tof vinden. Maar als het zo ver komt, zijn we inmiddels al heel wat maanden verder, dus wie weet hoe ik er dan over denk ;)
pi_165733738
Peacefull, wat Twist zegt. Wat fijn dat jullie zo positief blijven! Wel jammer dat je man net weg is voor het moment supreme.

Verder hebben jullie gewoon gelijk hoor. Wat Faptist ook zegt: het betreffende nichtje is al 20 jaar ouder dan M., dus zodra zij het huis uit is, verwacht ik ook geen verjaardagen meer van haar eigenlijk. Het zou me ook totaal niet uitmaken als het kindje op mijn of mans verjaardag (of wie dan ook) geboren zou worden. Alleen die van M. zelf eigenlijk. Iets met een eigen verjaardag hebben ofzo (hoewel tweelingen dat ook niet hebben natuurlijk). Nouja ik dub nog even door. Mijn man heeft zoiets van: niet zoveel nadenken en er gewoon voor gaan :D
pi_165734603
Ja, voor je eigen kinderen kan ik me er ook wel wat bij voorstellen hoor :Y

De Minion en ik schelen nu 16 dagen, maar daar kan ik niet zo mee zitten eigenlijk. Maar als kind inderdaad je eigen dag hebben lijkt me ook wel erg fijn.
Al ken ik ook 2 zusjes (schelen 3 jaar) die op dezelfde dag jarig zijn en die hebben er volgens mij nooit echt mee gezeten. Maar ze wonen nu ook nog allebei thuis, dus dat is misschien weer lastiger als je dan op jezelf gaat wonen, met gedeelde vrienden enzo...net als bij tweelingen inderdaad.

Maar de kans is natuurlijk wel behoorlijk klein hè, dat het net die dag gebeurt ;)
pi_165735244
Ik ben de 14e jarig, O de 16e en man de 21e... Wij gaan juist de cyclus 9 maanden daarvoor extra ons best doen. Lekker alle verjaardagen op 1 dag kunnen vieren, heerlijk! En ook erg fijn voor familie. Al moet ik wel toegeven dat ik op de 14e ingeleid ben ipv de 13e, omdat de kans op verschillende geboortedata dan wel groter zou zijn. Exact hetzelfde zou ik jammer vinden, maar ook geen ramp.

Twee van m'n zussen schelen exact een jaar en delen dus hun verjaardag, zij vonden dat vroeger wel jammer, maar afgezien van dat er een altijd pas de dag erna mocht kiezen wat voor verjaardagseten ze wilde als ze het niet eens werden, maakte het in de praktijk weinig uit. Mijn broer en andere zus schelen 10 dagen, en mijn ouders zijn ook beide rond die verjaardagen jarig. Ik vond het dus juist jammer dat ik mijn verjaardag in m'n eentje moest vieren :')
pi_165740832
:W

Ik mag hier ook mee komen schrijven/lezen! Gisteravond samen besloten dat de pil de deur uitgaat! Vrijdag de laatste dus het feest kan beginnen. Eerst maar eens even kijken wat mn cyclus weer gaat doen... toch best weer spannend!

Voor de mensen die mij niet kennen: ik ben aapieannie, 24 jaar. 6 jaar samen met vriendje (26) en we hebben al een heuse peuter in ons bezit!
  maandag 3 oktober 2016 @ 23:47:30 #289
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165741543
Welkom aapieannie. :W
Hopelijk is het snel raak.

Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?

Wat mij betreft mag het nu wel weer raak zijn.. dusse lijf.. doe eens even je best!
pi_165746602
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:

Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?

ha Faptist, dat is zeker herkenbaar. Ik probeer dat vooral heel erg te onderdrukken, omdat ik anders in een complete paniek toestand verzeild raak. dus tot op zekere hoogte net doen alsof er niets aan de hand is en vrolijk blijven proberen!
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:15:17 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165748102
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:14 schreef aapieannie het volgende:
:W

Ik mag hier ook mee komen schrijven/lezen! Gisteravond samen besloten dat de pil de deur uitgaat! Vrijdag de laatste dus het feest kan beginnen. Eerst maar eens even kijken wat mn cyclus weer gaat doen... toch best weer spannend!

Voor de mensen die mij niet kennen: ik ben aapieannie, 24 jaar. 6 jaar samen met vriendje (26) en we hebben al een heuse peuter in ons bezit!
Welkom! Wat een jonge mama, leuk :).
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:20:40 #292
390026 Aisly
A flower a day..
pi_165749635
Memoru en Piece, wat balen! :( Hopelijk snel raak bij jullie!

Welkom Aapieannie :W

Fap, ik herken dat ook. Het is nu inderdaad minder bij een tweede dan toen we voor de eerste gingen. Ik had het rond de zomer een beetje losgelaten, voor m'n eigen rust. Maar nu we echt voor een tweede gaan.. we zitten pas in ronde 1 maar het idee van een brusje voor onze peuter lijkt ineens heel echt te worden. En dan word ik ook ineens weer erg zenuwachtig, want stel het lukt nu niet terwijl we er wel echt weer klaar voor zijn.
Het blijft echt een rollercoaster qua gevoelens vind ik.
pi_165751463
Faptist, voor nu herken ik je gevoel nog niet.. maar misschien dat dat nog komt. We houden rekening met ongeveer een jaar voordat het zover is/kan zijn. Dan kan het alleen maar meevallen toch?
pi_165757550
Welkom aapieannie!

Jaaa herkenbaar Fap.
Ik zag net een stel met een piepklein babytje op tv en dan denk ik echt oohhh jaa lekker, wil ik ook weer!
pi_165757658
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:
Herkenbaar?

Wat mij betreft mag het nu wel weer raak zijn.. dusse lijf.. doe eens even je best!
Ik hoor hier (nog) niet, maar antwoord toch even: zelfs ik heb dat, fap! Een enorm verlangen, bijna alsof het van buiten mezelf komt. Valt geen ratio tegenin te brengen (en mijn hele lichaam doet enthousiast mee) Is lastig :* Succes mup
pi_165758825
Ik herken dat niet eigenlijk. Ook bij nummer 1 nooit gehad. Ik kijk ook absoluut niet met iets als jaloezie naar mini baby's, eerder dat ik blij ben dat ik die fase gehad heb. Vandeweek was er een vriendin met een baby van 6 weken op bezoek, ik kan er nog steeds niks mee en heb er ook niks mee. Het enige verschil is dat ik nu weet dat ik mijn eigen kind wel tof vind. Maar die eerste drie maanden met een nieuwe baby kijk ik niet naar uit... Het leven met twee (grotere) kinderen lijkt me daarentegen wel tof en daar heb ik best weer een baby-tijd zonder vrijheid en met gebroken nachten voor over.

Maar hup lijf van Faptist!
pi_165763849
Van de ene kant heel herkenbaar faptist, maar ik herken me ook in wat flying fish zegt. Beetje vreemd misschien. Bij de eerste was ik ook heel bang dat het niet zou lukken en dan kon ik daar voor de zwangerschap al een soort gemis voor voelen en inderdaad erg emotioneel door zijn. Ik kwam op dat moment ook in een situatie waardoor ik besefte dat een kindje krijgen er voor mij miss niet in zou kunnen zitten of heel moeilijk zou kunnen zijn, dus dat speelde ook heel erg mee. Uiteindelijk bleek dat gelukkig niet het geval. & de vorige keer was ik na de eerste ronde zwanger. Nu vind ik het ook superspannend & probeer er goed rekening mee te houden dat het nu niet zo snel gaat.
Wat flying fish zegt vind ik ook herkenbaar. Ik vond de eerste weken met zo'n kleine baby ook erg zwaar. Ik hoop dat ik er nu wel op een andere manier naar kan kijken. De vorige keer had ik het idee dat die situatie zonder vrijheden en met slaaptekort eeuwig zou duren. Mede Door het slaaptekort kon ik dan ook niet meer zo logisch denken dat het weer zou veranderen. Daarna ben ik wel tot dat inzicht gekomen (eindelijk) :p. Ik ben benieuwd of ik er dan een volgende keer ook anders in kan staan. Zou fijn zijn : )
pi_165764019
Wat FF en Vieve zeggen! :Y
Ik heb echt wel genoten van de baby tijd maar vond het soms ook echt heel zwaar. En iedereen riep wel "het wordt beter", maar ik geloofde er gewoon niks van :+ dus verviel al snel in gedachten dat het vast altijd zo zou blijven enzo.
Ik hoop daarom ook dat ik bij een tweede nóg meer kan genieten O+
Ook omdat het hoogstwaarschijnlijk bij 2 gaat blijven ;)

Het enige waar ik soms mee zit is dat onze Minion (zeker achteraf gezien) echt een heel makkelijk kind is; ik hoop dat haar broertje/zusje dat ook is :+

En ik merk ook dat ik stiekem toch hoop dat het weer net zo snel raak is (3 rondes, zit nu in ronde 2), terwijl ik me de vorige keer echt ingesteld had op 6-12mnd ofzo; toen was ik echt overdonderd dat het zo snel al raak was.
pi_165765495
Ik vind het vooral erg spannend hoe het straks hier gaat als baby er is icm (nu nog) peuter. Peuter was ook een super easy baby, kon overal slapen en ging dus ook vrijwel overal mee naartoe.

Qua tijd ga ik echt maar uit van dat jaar dat het kan duren.. peuter kwam als een verrassing dus in dat opzicht hebben wij nog geen ervaring met rondes e.d.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 11:20:20 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165766521
Ondanks dat ik nog geen kind heb, kan ik soms wel intens verlangen naar een baby ja. Elk schattig kindje dat ik zie op straat of van vrienden doet dan "pijn" en als mensen spontaan/supersnel zwanger raken word ik bijna jaloers. Of jaloers is niet echt het goede word, want ik gun het anderen echt van harte, maar ik ben dan bang dat het ons niet gegund zal zijn ofzo. Heel dubbel.

Ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen om wat meer inzicht te krijgen. Heb best wel lange menstruatie altijd (8 tot 10 dagen) en mijn cyclus is ook een pietsje langer dan gemiddeld (meestal 31 dagen) dus vind het wel interessant om te weten waar dan mijn ovulatie zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')