Sel is de aanstichtster!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 17:42 schreef faptist het volgende:
[..]
Sel is de aanstichtster!
Ik vind het ook tof hoor en hoop echt dat het bij iedereen snel raak is <3
ha Faptist, dat is zeker herkenbaar. Ik probeer dat vooral heel erg te onderdrukken, omdat ik anders in een complete paniek toestand verzeild raak. dus tot op zekere hoogte net doen alsof er niets aan de hand is en vrolijk blijven proberen!quote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:
Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?
Welkom! Wat een jonge mama, leukquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:14 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Ik mag hier ook mee komen schrijven/lezen! Gisteravond samen besloten dat de pil de deur uitgaat! Vrijdag de laatste dus het feest kan beginnen. Eerst maar eens even kijken wat mn cyclus weer gaat doen... toch best weer spannend!
Voor de mensen die mij niet kennen: ik ben aapieannie, 24 jaar. 6 jaar samen met vriendje (26) en we hebben al een heuse peuter in ons bezit!
Ik hoor hier (nog) niet, maar antwoord toch even: zelfs ik heb dat, fap! Een enorm verlangen, bijna alsof het van buiten mezelf komt. Valt geen ratio tegenin te brengen (en mijn hele lichaam doet enthousiast mee) Is lastigquote:Op maandag 3 oktober 2016 23:47 schreef faptist het volgende:
Hebben jullie ook dat de kinderwens zo bizar heftig is dat je er echt emotioneel gek van wordt bij tijd en wijlen?
Toen ik ro nog niet had was dit gevoel echt verschrikkelijk. 'Ik blijf altijd kindloos.. oneerlijk..'. Nu is het niet meer zo intens hartverscheurend.. alsof er in 1 dag een depressie uit m'n lijf komt, maar toch behoorlijk dwingend.. kan het niet goed verwoorden merk ik.
Herkenbaar?
Wat mij betreft mag het nu wel weer raak zijn.. dusse lijf.. doe eens even je best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |