Jij bent wel een beetje geobsedeerd met hel en verdoemenis, of niet Barry? Je opende laatst ook al zo'n mal topic in BNW, waarin werd gesuggereerd dat er werd afgeteld naar een of andere catastrofale gebeurtenis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een Rus uit Moskow vertelde dat hij binnen 13 minuten bij een bunker moest zijn vandaag. Maar goed we wachten af, als ze de bunker niet binnen gaan zal het wel loslopen.
Goede bron.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een Rus uit Moskow vertelde dat hij binnen 13 minuten bij een bunker moest zijn vandaag. Maar goed we wachten af, als ze de bunker niet binnen gaan zal het wel loslopen.
badselfeater, dat was wel gaaf. ARG's zijn dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje geobsedeerd met hel en verdoemenis, of niet Barry? Je opende laatst ook al zo'n mal topic in BNW, waarin werd gesuggereerd dat er werd afgeteld naar een of andere catastrofale gebeurtenis.
Dat is niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
badselfeater, dat was wel gaaf. ARG's zijn dat.
Verder heb ik inderdaad niet zo'n goed gevoel over de staat van de wereld momenteel. Een beetje een kwestie van tijd, we blijven escaleren daar in Syrie.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
badselfeater, dat was wel gaaf. ARG's zijn dat.
Verder heb ik inderdaad niet zo'n goed gevoel over de staat van de wereld momenteel. Een beetje een kwestie van tijd, we blijven escaleren daar in Syrie.
Je wilt te graagquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Je geloofde praktisch dat er bewijs zou komen voor demonische rituelen, uitgevoerd door Hillary Clinton, en dan nu een beetje tof doen dat het maar een spelletje was?
Als jouw overbuurman met enige regelmaat met een middelvinger door je straat fietst blijf je ook gewoon toekijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar is dat de schuld van Obama, of die van Poetin? De voormalige KGB'er begint zich namelijk steeds roekelozer te gedragen. Dat het westen niet ja en amen knikt als Rusland de Krim annexeert en de separatisten in Oost-Oekraïne steunt, lijkt mij niet meer dan logisch.
Niet snel genoeg om het lanceren van hun raketten te voorkomen.quote:
Lekker makkelijk om te kijken naar twee gebeurtenissen die slechts een symptoom zijn van een hele serie aan gebeurtenissen vooraf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat hier nu om de Russen en ik constateer slechts dat Moskou de Krim heeft geannexeerd en actief meestrijd in het oosten van Oekraïne. Daarnaast heeft een Russische BUK de MH17 neergehaald. Punt.
Er is sprake van expansie op vrijwillige basis. Oost-Europese willen zelf lid worden van de NAVO/EU. Heel vervelend voor Poetin, maar dan hadden zijn voorgangers niet het Warschaupact door de strot van hun buurlanden moeten rammen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jouw overbuurman met enige regelmaat met een middelvinger door je straat fietst blijf je ook gewoon toekijken?
Putin ziet in zijn achtertuin alleen maar expansiedrift van de EU, NAVO en de VS ten koste van Rusland en dan moet ie maar gewoon toekijken en alles goed vinden? Beetje raar.
Niet dat Putin of Rusland heilig zijn, maar laten we eerlijk wezen en onderkennen dat er van beide kanten hoog spel gespeeld wordt.
Beter dan Noord Korea/Zuid Korea en Israel/palestijnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rusland uit dreigende taal. Vlug, kus de voeten van Poetin!
Goeie grap, die had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:28 schreef vigen98 het volgende:
Dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpje
Dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Goeie grap, die had ik nog niet eerder gehoord.
In onze kaasfabrieken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:35 schreef Timeschanger het volgende:
Ik ben benieuwd waar wij Hollanders eigenlijk naartoe moeten als er een nuclaire aanval op ons land wordt uitgevoerd. Ik denk niet dat wij bunkers hebben.
Ja maar dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:36 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Zal vast nucleaire straling weren...
Gewoon in je koelkast gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:35 schreef Timeschanger het volgende:
Ik ben benieuwd waar wij Hollanders eigenlijk naartoe moeten als er een nuclaire aanval op ons land wordt uitgevoerd. Ik denk niet dat wij bunkers hebben.
Praktisch alle commandobunkers uit de vorige koude oorlog bestaan nog. Ze zijn alleen 25 jaar lang niet gebruikt of technisch geupdate.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:35 schreef Timeschanger het volgende:
Is toch wel nieuws als je naar het nieuws van de afgelopen dagen kijkt. Zo werd gisteren bekend dat Rusland het vernietigen van plutoniumwapens stop zet en dat de VS de communicatie met Rusland met betrekking tot Syrië verbroken heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:37 schreef MichaelScott het volgende:
De bestaande Russische bunkers waren waarschijnlijk al minstens 60 jaar oud, dan lijkt het me niet zo gek dat je een paar nieuwe bunkers neerzet.
Toch mooi dat dat samen met een rampenoefening blijkbaar al genoeg is voor een compleet artikel.
Ik woon in een big city dus ik zit wat minder veilig, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpje
Ja maar dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpjequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:40 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ik woon in een big city dus ik zit wat minder veilig, denk ik.
Zijn mooie monumenten maar beschermen doen ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Praktisch alle commandobunkers uit de vorige koude oorlog bestaan nog. Ze zijn alleen 25 jaar lang niet gebruikt of technisch geupdate.
Die bunkers zijn bedoeld voor B&W om de zaak lokaal zo goed mogelijk draaiende te houden.
Het dorp waar ik woon heeft nog wel een aantal bunkertjes vlakbij. Alleen die zijn niet geschikt tegen een nucleaire aanval denk ik zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:40 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ik woon in een big city dus ik zit wat minder veilig, denk ik.
Maakt het je bang? Ik denk dat je wel veilig bent in je kleine dorpje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:41 schreef vigen98 het volgende:
Wisten jullie al, Dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpje
Misschien is dat wel beter voor de aarde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Gaan we nu eindelijk echt allemaal dood?
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:12 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Misschien is dat wel beter voor de aarde.
Ja, leuk je nooit gekend te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Gaan we nu eindelijk echt allemaal dood?
Dat betwijfel ik. Nucleaire bommen verwoesten niet alleen de mensheid hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:12 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Misschien is dat wel beter voor de aarde.
Komt de natuur niet op lange termijn terug?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Nucleaire bommen verwoesten niet alleen de mensheid hè.
Jawel. Maar of de ozonlaag het ook zo leuk vindt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:28 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Komt de natuur niet op lange termijn terug?
Kletskoek, alleen de VS en Rusland beschikken over ICBM's, de rest is juist afhankelijk van onderzeeërs, vliegtuigen of korteafstandsraketten.quote:Groot-Britannië, Rusland, China, Frankrijk, India en Amerika bezitten naast kernraketten en nucelairebommenwerpers ook nucleaire onderzeeërs die kernwapens kunnen afvuren. Deze onderzeeërs zijn vrijwel niet te detecteren en fungeren als een fail safe in het geval van nucleaire holocaust: doordat de onderzeeërs altijd zullen kunnen vergelden bestaat de zekerheid van een gegarandeerde wederzijdse vernietiging, de mutual assured destruction.
Nonsense. China, India en zelfs Israël beschikken ook over ICBMs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:56 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Kletskoek, alleen de VS en Rusland beschikken over ICBM's, de rest is juist afhankelijk van onderzeeërs, vliegtuigen of korteafstandsraketten.
InterContinetalBoatsofMassdeStruction?quote:
Intercontinental ballistic missilequote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
InterContinetalBoatsofMassdeStruction?
Haha ja hoor alsof je uberhaupt ergens veilig bent als de nukes beginnen te vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:58 schreef kdricklamar het volgende:
Dit maakt me bang gelukkig ben ik veilig in m'n kleine dorpje
Clinton is inderdaad uit op oorlog met Rusland. Stem op Clinton en een oorlog met Rusland is een gegeven feit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
Nog een reden om op Trump te stemmen. Die wil betere relaties met Rusland.
Sarcasme toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Clinton is inderdaad uit op oorlog met Rusland. Stem op Clinton en een oorlog met Rusland is een gegeven feit.
Een gegeven feit nog welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Clinton is inderdaad uit op oorlog met Rusland. Stem op Clinton en een oorlog met Rusland is een gegeven feit.
Want ze heeft jou opgebeld en je dit in vertrouwen verteld?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik ben Toefjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, leuk je nooit gekend te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |