abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166141736
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 02:34 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ga volgende week wel even langs inderdaad. Het kan geen kwaad, maar ik vrees altijd een beetje de uitkomst. Zal wel gewoon eerlijk zijn. Als hij er wat over zegt dan kap ik er ook gewoon mee. In ieder geval de clen want daar heb ik altijd het meeste last van, maar het werkt wel heel goed dus blijf het toch steeds nemen.
Hoeft niet aan de sups te liggen, heb precies hetzelfde, alleen mijn bloeddruk is meer dan prima en nog geen sups. Wel benieuwd naar de uitkomst, eigenlijk. Ik ga zelf binnenkort naar een sportmasseur want m'n hele rug, nek en schouders zitten vast als steen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 10:19:16 #202
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166142096
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 00:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb de laatste tijd last van verschrikkelijke hoofdpijn als ik mij ergens bij moet inspannen. Dus ik heb het vooral tijdens het fitnessen, maar ook bij alledaagse dingen. Als ik dan even rust neem dan gaat het wel weer over, maar waar kan het aan liggen? Ik gebruik momenteel wel wat supplementen: tbol, winstrol, t3 en clen. Ik weet dat je van laatste genoemde hoofdpijn krijgt, maar ik had er nog nooit eerder van. Ik heb zelf misschien het vermoeden dat het aan mijn bloeddruk kan liggen? Ik ga het denk ik maar een keer laten testen.
Heb je ook last van je oren? Het hoeft geen suis te zijn maar er tegenaan. Duizelig als je snel opstaat?

Enneh, het is nogal een combinatie die je neemt. Je kan beter of t3 of clen nemen, samen lijkt me geen gezonde combinatie.
  zondag 23 oktober 2016 @ 11:39:11 #203
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166143011
Gisteren BOR's gedaan. Opgewerkt naar 120 x 5 en dan dropsets terug naar 60. M'n lats zijn nu aan het doodgaan. :')
  zondag 23 oktober 2016 @ 11:46:47 #204
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_166143135
quote:
9s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:39 schreef Snakey het volgende:
Gisteren BOR's gedaan. Opgewerkt naar 120 x 5 en dan dropsets terug naar 60. M'n lats zijn nu aan het doodgaan. :')
damn ^O^

Ik ken al nauwelijks mensen die dat deadliften.....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 23 oktober 2016 @ 11:52:29 #205
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166143221
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

damn ^O^

Ik ken al nauwelijks mensen die dat deadliften.....
Ik kan de bar niet bijven vasthouden met 120 dus ik moet telkens een dead stop maken. Ik heb duidelijk wat meer core en onderrug werk nodig.

Ik heb er eerlijk gezegd een hekel aan. :D De spanning op je lijf is zo hoog dat het echt vreselijk ongemakkelijk is. Ik kan alleen maar denken aan opgeven na de tweede rep. :')

Het zijn trouwens de 60 - 80 kilo x 10 setjes die je lats killen. Met zo'n laag gewicht kan ik een perfecte BOR doen waarmee ik de spieren raak die je zou moeten raken. Boven de 100 is meer om te wennen aan de zware spanning.
  zondag 23 oktober 2016 @ 11:53:31 #206
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_166143235
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:46 schreef stinkie het volgende:

[..]

damn ^O^

Ik ken al nauwelijks mensen die dat deadliften.....
120kg deadliften is toch niet zo heel zwaar? :@
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_166145053
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 15:02 schreef Lean_Machine het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde, fruit punch smaak, vind het echt heerlijk (voor een pre-workout dan hé)! De crash heb ik zelf overigens niet, en alhoewel het sporten beter gaat en de verzuring van spieren pas veel later komt dan normaal heb ik ook niet het gevoel dat de shake echt veel doet. Hoe was jouw workout?
Moet zeggen dat het niet echt aanslaat qua extra kick/power, zelfs met creatine erbij.. Ik vind (persoonlijk) MP het beste, geen crash en een goeie kick.
pi_166146299
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:52 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik kan de bar niet bijven vasthouden met 120 dus ik moet telkens een dead stop maken. Ik heb duidelijk wat meer core en onderrug werk nodig.

Ik heb er eerlijk gezegd een hekel aan. :D De spanning op je lijf is zo hoog dat het echt vreselijk ongemakkelijk is. Ik kan alleen maar denken aan opgeven na de tweede rep. :')

Het zijn trouwens de 60 - 80 kilo x 10 setjes die je lats killen. Met zo'n laag gewicht kan ik een perfecte BOR doen waarmee ik de spieren raak die je zou moeten raken. Boven de 100 is meer om te wennen aan de zware spanning.
Daar heb ik ook last van, daarom doe ik pendlay rows. Afgelopen week een pr van 5*95, dus hopelijk binnenkort de 100 hitten.
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:15:18 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166148641
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:25 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van, daarom doe ik pendlay rows. Afgelopen week een pr van 5*95, dus hopelijk binnenkort de 100 hitten.
Daar komt het bij 120 bij mij ook op neer, Pendlay rows. Het is net wat makkelijker om telkens opnieuw aan te spannen dan constant onder spanning blijven.

Ik begin nu m'n onderrug ook goed te voelen, ook een teken van een te zwakke core. Ik doe er dan ook heel weinig aan. Deze week is de laatste met Andy, daarna weer zelf een training uitschrijven met wat meer focus op waar ik niet sterk genoeg ben.
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:38:22 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_166149208
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 09:35 schreef Faeroer het volgende:
Ik ga zelf binnenkort naar een sportmasseur want m'n hele rug, nek en schouders zitten vast als steen.
iktf

Heb laatste tijd snel last van hoofdpijn en vermoed dat het hierdoor komt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 23 oktober 2016 @ 23:16:25 #211
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_166162549
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:53 schreef Paxlie het volgende:

[..]

120kg deadliften is toch niet zo heel zwaar? :@
nee. Maar in mijn sportschool ken ik er naast mij maar twee die daar boven zitten.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_166162811
quote:
Kwam hem toevallig ook tegen op youtube, echt bizar sterk; en ook nog een lekkere oldschool uitstraling. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 09:25:54 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166166226
Wellicht al voorbijgekomen maar voor de liefhebbers :

V&A / [TK] mooie dumbels + rack + bench
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 09:46:59 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166166454
Ik zit een beetje in dubio en ik wil jullie om advies vragen.

Ik ben 1 februari dit jaar begonnen met actief sporten. Ik heb dit nu opgebouwd naar zo'n 4 keer per week. De reden waarom ik begon met sporten was over het algemeen voor een betere gezondheid en vet verbranden. Op beide vlakken heb ik grote sprongen gemaakt. Ik ben van nature een slank persoon. 2 meter / 104kg.

Ik had een redelijke 'bierpens' met een vetpercentage van zo'n 25%. Door hard trainen goed slapen en goed op mijn voedsel te letten heb ik dit inmiddels terug weten te brengen naar zo'n 12%. Qua spierontwikkeling heb ik ook wel flinke sprongen gemaakt. Ik ben daar best trots op :)

Alleen ben ik nu op een tweesprong terecht gekomen. Mijn doel is om volgend jaar zomer een vetpercentage van rond de 7 of 8% te hebben. Wat ik me nu vooral afvraag is of ik nog door moet gaan op de manier hoe ik nu bezig ben? Ik eet onder behoefte dus val nog steeds af. En gelukkig neemt het vetpercentage ook nog af. We schrijven inmiddels eind oktober en ik vroeg me af of het nu niet verstandig is om te gaan bulken?

Je leest overal dat grotere spieren meer energie nodig hebben, waarmee je dus uiteindelijk weer meer vet kan verbranden. Of is het verstandig om nog langer onder mijn onderhoud te eten en zodoende eerst op een procent of 10 te komen?

Natuurlijk kan ik zelf lezen en heb ik dat ook gedaan. Alleen hoe meer ik lees, hoe meer tegenstrijdigheden ik tegenkom. Natuurlijk is een antwoord als 'doen waarbij jij merkt dat je progressie boekt' een logisch antwoord. Maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen en of jullie ook met dit zelfde bijltje hebben gehakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166166460
Voor die prijs raak je dat toch niet kwijt hier op fok.
Kan je het echt niet meenemen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator maandag 24 oktober 2016 @ 09:47:41 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166166464
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 09:47 schreef Beach het volgende:
Voor die prijs raak je dat toch niet kwijt hier op fok.
Kan je het echt niet meenemen?
Het is niet mijn topic :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166166471
quote:
12s.gif Op maandag 24 oktober 2016 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is niet mijn topic :+
oh te snel gelezen :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166167049
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 10:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Heb je ook last van je oren? Het hoeft geen suis te zijn maar er tegenaan. Duizelig als je snel opstaat?

Enneh, het is nogal een combinatie die je neemt. Je kan beter of t3 of clen nemen, samen lijkt me geen gezonde combinatie.
Grappig dat je dat zegt want daar heb ik inderdaad last van. Ik heb het altijd wel een beetje als het heel erg stil is, maar ik kon het ook horen door de muziek heen. Ik luister altijd wat muziek voordat ik ga slapen en kon nog een piep horen (met name linkeroor).

Wat betreft duizeligheid had ik dat vorige week 1x toen ik naar de badkamer liep direct nadat ik wakker werd. Toen had ik het gevoel dat ik zou gaan flauwvallen en toen ben ik langzaam naar bed gelopen en ging het over.

Alleen ik ben ook flink ziek geweest vorige week (en nog steeds niet helemaal fris) dus misschien dat dat een rol speelt. Zal wel een combinatie zijn want ben wel doorgegaan met de cycle en heb ook gefitnessed nog in de avond (wel relatief licht). Ik ga voor deze week een afspraak maken met de huisarts om bloed te prikken. Twijfel alleen of ik het van te voren moet gaan zeggen of dat ik de waardes gewoon afwacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 10:35:56 ]
  maandag 24 oktober 2016 @ 10:36:48 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166167094
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt want daar heb ik inderdaad last van. Ik heb het altijd wel een beetje als het heel erg stil is, maar ik kon het ook horen door de muziek heen. Ik luister altijd wat muziek voordat ik ga slapen en kon nog een piep horen (met name linkeroor).

Wat betreft duizeligheid had ik dat vorige week 1x toen ik naar de badkamer liep direct nadat ik wakker werd. Toen had ik het gevoel dat ik zou gaan flauwvallen en toen ben ik langzaam naar bed gelopen en ging het over.

Alleen ik ben ook flink ziek geweest vorige week (en nog steeds niet helemaal fris) dus misschien dat dat een rol speelt. Zal wel een combinatie zijn want ben wel doorgegaan met de cycle en heb ook gefitnessed nog in de avond (wel relatief licht). Ik ga voor deze week een afspraak maken met de huisarts om bloed te prikken.
Ik zou ook even je bloeddruk laten meten, die gaat waarschijnlijk door het dak. Als dat zo is zou ik dat vrij serieus nemen, een veel te hoge bloeddruk kan best gevaarlijk zijn, ook als dat tijdelijk is door de sups.
pi_166167367
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou ook even je bloeddruk laten meten, die gaat waarschijnlijk door het dak. Als dat zo is zou ik dat vrij serieus nemen, een veel te hoge bloeddruk kan best gevaarlijk zijn, ook als dat tijdelijk is door de sups.
Bedankt voor het meedenken. Als ik zo kijk op google dan zie ik wel veel symptonen die overeenkomen waaronder ook vermoeidheid/hoofdpijn. Als het zo is dan moet het bijna wel door de supplementen komen want ik eet gezond, heb geen overgewicht en fitness (beweeg veel). Maar wel kut, vooral hoofdpijn erger ik mij aan alleen heb het zelf gedaan natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 11:00:00 ]
pi_166168029
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het niet echt aanslaat qua extra kick/power, zelfs met creatine erbij.. Ik vind (persoonlijk) MP het beste, geen crash en een goeie kick.
Top! Dan ga ik die de volgende keer ook proberen! :)
  maandag 24 oktober 2016 @ 11:50:39 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_166168387
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Bedankt voor het meedenken. Als ik zo kijk op google dan zie ik wel veel symptonen die overeenkomen waaronder ook vermoeidheid/hoofdpijn. Als het zo is dan moet het bijna wel door de supplementen komen want ik eet gezond, heb geen overgewicht en fitness (beweeg veel). Maar wel kut, vooral hoofdpijn erger ik mij aan alleen heb het zelf gedaan natuurlijk.
Ik denk dat je een beetje teveel in 1x probeert. t3 én clen lijkt me echt geen goed idee.

Ik hoop trouwens niet dat dit je eerste kuur is. Met zoveel middelen tegelijk is het onmogelijk om uit te vinden waar je slecht op reageert.
pi_166169537
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:36 schreef Lean_Machine het volgende:

[..]

Top! Dan ga ik die de volgende keer ook proberen! :)
Het verschilt wel per persoon, bij de een slaat het beter aan dan de ander
pi_166169677
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het verschilt wel per persoon, bij de een slaat het beter aan dan de ander
http://supermassnutrition.com/en/products/286-2/ :7
pi_166170526
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje teveel in 1x probeert. t3 én clen lijkt me echt geen goed idee.

Ik hoop trouwens niet dat dit je eerste kuur is. Met zoveel middelen tegelijk is het onmogelijk om uit te vinden waar je slecht op reageert.
Nee, ik heb het al vaker gebruikt in deze samenstelling. Wel is de toevoeging van tbol nieuw, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat het zich opbouwt in de loop van tijd. Het enige waar ik doorgaans bijwerkingen van ondervind is clen. Ik heb het net twee weken weer eruit gecycled en nu nog een week en dan zijn de 6 weken voorbij. Denk ook dat dit de laatste keer is dat ik clen gebruik want daar ondervind ik het meeste last van.

Vanwaar eigenlijk de afkeer tegen t3 in combinatie met clen? Die twee staan juist hoog aangeschreven om samen te gebruiken aangezien ze elkaar aanvullen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 13:48:09 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')