Het kan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergerquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er ook mannen met een mening?
Ja hallo, het is donderdag avond.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er ook mannen met een mening?
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 29 september 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Godver, is verkrachting binnen het huwelijk nu ook al afgeschaft?!
En ik heb een magnetron, in de keuken heb ik ze ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordig
Ons toekomstige MPquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
haha hoe verzin je zo'n excuus
Echt wat zielig hoe dit vergoelijkt wordtquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja en ze zegt het ook super serieusquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Daarom zit hij niet aan tafel.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Echt wat zielig hoe dit vergoelijkt wordt
Zow!quote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die blonde verdient een vuist op d'r domme irritante smoel!
Ik ben jaloers op jequote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Zelden zo'n rommelige discussie gehoord
vroeger mocht je zo'n vrouw gewoon een klap verkopen zonder consequentiesquote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die blonde verdient een vuist op d'r domme irritante smoel!
Dionne Staxquote:Op donderdag 29 september 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme wie is die hete blonde in het late nos journaal??
Is er van haar ook een bangalijst?quote:
Ik wilde hem net postenquote:
/care, ze doen maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Maar wat moeten we nu doen met die ontgroeningen?
Jawelquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Dionne Stax tijdens de vierdaagse in Nijmegen zag er helemaal niet zo lekker uit
Die hebben WebHawk en ik voor Fok geïnterviewdquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Dionne Stax tijdens de vierdaagse in Nijmegen zag er helemaal niet zo lekker uit
Oubollige kleding.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Een beetje respectvol met vrouwen aubquote:Op donderdag 29 september 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme wie is die hete blonde in het late nos journaal??
Heb het even voor de 2e keer bekeken.quote:
Een vindicator zou zeggen: Een tafel vol gleufdieren.quote:
Zwarte Piet.quote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Robert en Yehudi Moszkowicz.Zij
spannen een kort geding aan tegen de
VPRO om te voorkomen dat die de
dramaserie De Maatschap uitzendt.
* Kinderombudsman Margrite Kalverboer.
Volgens haar moet zwarte piet worden
aangepast.
* De week van Erik Mouthaan.De
RTL-correspondent in de VS is even in
Nederland in een drukke periode van
Amerikaanse verkiezingcampagnes.
(onderwerpen onder voorbehoud)
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Erik Mouthaan is toch die faggot van RTL?
wtfquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/BartMos/status/781956806860046341
must watch
quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/BartMos/status/781956806860046341
must watch
Dit Filipijntje is toch wel redelijk van het padje af.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat Filipijntje wel vermakelijk.
Sowieso vind ik zijn werk matig. Maar daar worden kunstliefhebbers altijd boos van want het was 'vernieuwend' en daarom goedquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:06 schreef Martinello het volgende:
Ik vind vooral dat zeegezicht maar een matig werkje.
Van Gogh is één van de groten dus alles wat hij heeft gemaakt is fantastisch, hoe slecht het eigenlijk soms ook is. Als je het niks vind heb je er volgens de zelfbenoemde kenners geen verstand van.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik zijn werk matig. Maar daar worden kunstliefhebbers altijd boos van want het was 'vernieuwend' en daarom goed
Mijn bijbaantje uit mijn studentenjaren was (nog steeds eigenlijk) taxateur (voor klokkies) geloof me het kan. Maar vaker worden werken in opdracht gestolen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe wil je überhaupt een Van Gogh verkopen
Vincent was een interessant persoon, en zijn werk was vernieuwend. Maar een groot schilder/vakman kan je hem inderdaad niet noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van Gogh is één van de groten dus alles wat hij heeft gemaakt is fantastisch, hoe slecht het eigenlijk soms ook is. Als je het niks vind heb je er volgens de zelfbenoemde kenners geen verstand van.
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Maak die gozer groen, rood of geel, dan zijn we dan dat gezeik af. Dit gaat helemaal nergens over.
Ik ben sowieso meer van het poëtische futurisme maar als het gaat om wat traditioneler werk kan het Russische realisme mij meer bekoren. De Peredvizhniki zal jouw misschien wel ook bekoren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vincent was een interessant persoon, en zijn werk was vernieuwend. Maar een groot schilder/vakman kan je hem inderdaad niet noemen.
Helaas is tegenwoordig 25% van de Nederlanders een potentiele PVV-kiezer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:16 schreef Abed het volgende:
Nounou Jeroen, dat zijn enkel reacties van pvv'ers op internet.
Doe normaal man!quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon, pleur op.
Zo moeilijk is dat niet.
Waarom? Kinderen vinden het ook prima als Piet geel of paars is. Deze discussie gaat helemaal nergens over.quote:
Idd, echt wtf, verder geen leven ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef Martinello het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat dit hele Zwarte Piet-gelul voor veel eencellige tokkies blijkbaar een kwestie van leven of dood is. Onwaarschijnlijk.
Ik zal eens googelen op Peredvizhniki. Rembrandt was echt een vakman.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer van het poëtische futurisme maar als het gaat om wat traditioneler werk kan het Russische realisme mij meer bekoren. De Peredvizhniki zal jouw misschien wel ook bekoren.
quote:
Precies. Lekker zwart houden dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom? Kinderen vinden het ook prima als Piet geel of paars is. Deze discussie gaat helemaal nergens over.
Echt hequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Alsof het ophoudt als Zwarte Piet er niet meer is
Zie de efteling......quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Mensen maken zich druk om zwarte piet, nee echt!quote:
Je wordt gepest met je naam, je neus, je haarkleur, je ouders, een gek trekje enzquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Het is altijd treurig als mensen gepest worden, maar Zwarte Piet is in dat voorbeeld niet de oorzaak.
Zonder Zwarte Piet bedenken kinderen wel weer iets anders om mee te pesten. Pesten heeft met de groepshiërarchie te maken.
Bepaalde groepen vinden het discriminerend, waarom het dan niet veranderen? Laat gaan joh, zou Gijpie zeggen. Dan noemen we het voortaan Groene Piet...niemand geeft een fuck.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Precies. Lekker zwart houden dus.
Men laat die suffe muts gewoon maar doorbrabbelen...quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Zwarte Piet weg en dan gaan we ze allemaal Bokito noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Het is altijd treurig als mensen gepest worden, maar Zwarte Piet is in dat voorbeeld niet de oorzaak.
Zonder Zwarte Piet bedenken kinderen wel weer iets anders om mee te pesten. Pesten heeft met de groepshiërarchie te maken.
Ik ben ook wel eens gepest geweest, o.a. door een heel dik joch. Er was meer reden om hem te pesten dan mij. Weerbaarheid is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je wordt gepest met je naam, je neus, je haarkleur, je ouders, een gek trekje enz
SOWquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef Oliver23 het volgende:
Zwarte Piet kan niet veilig over straat in de VS ... ....
Een normale neger ook niet
Shots fired.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef Oliver23 het volgende:
Ghehequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef Abed het volgende:
Zwarte piet is racisme. say no to racism
#leavesylvanaalone
"Als we maar cadeautjes krijgen, de rest boeit niet."quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zouden de kinderen zeggen als ze debiele tweets zouden laten zien van anti-pieten?
Ze hoopt dat de politiek een verbod gaat afdwingen ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Er moet een besluit genomen worden'
Welk besluit, wanneer, wie, waar, hoe?!?!?!?
Dan moet eerst Bert van Leeuwen zich ermee bemoeien.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat BramGod niet in de show zit.
Zo domquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hoopt dat de politiek een verbod gaat afdwingen ofzo
Ziet er meer uit als groothandelaarquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Was dit de heroïne verslaafde Moszkowicz?
Wist niet dat ze mekaar de tent uitvechten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan moet eerst Bert van Leeuwen zich ermee bemoeien.
De Moszkowiczjes zijn bijna allemaal geschorst, dus dat risico kun je nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Nooit in discussie gaan met advocaten, die leggen ieder woordje op een weegschaal.
Ja, dit was de verslaafde.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als groothandelaar
Flinke lijnen van de zuiverste cokequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe heeft deze familie een kerstdiner?
Joden vieren geen kerst.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Ze vieren waarschijnlijk Chanoeka en dat duurt 8 dagen, nog erger dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
Die wenkbrouwbewegingen maken het niet veel beterquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kots echt op die manier van praten.
Bram ging er lekker bij knipperen met zijn ogen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kots echt op die manier van praten.
medelijden met die zoon.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die zoon zegt exact hetzelfde als de vader
In een zin kunnen niet zoveel dramatische stiltesquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Dat verhaal van die knul had ook in 1 zin gekund.
Viel mij ook op in die docu die er over de familie is gemaakt, en die vader sprak ook zo volgens mij. Interessante docu trouwens, aanrader.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef Martinello het volgende:
De stemmen van Robert en Bram zijn echt bijna identiek.
tuurlijk wel nu kijken er nog meer mensen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
Misschien hadden ze hier niet zoveel aandacht aan moeten geven.
Ze heeft een onsympathiek voorkomen. Een schooljufvrouwtje.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef Fylax het volgende:
Die Kinderombudsvrouw lijkt echt een heks.
Mee eens, mooie docu, gemaakt door Roberts zoon Max, komt sympathieker over dan Yehudi/Judas trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Viel mij ook op in die docu die er over de familie is gemaakt, en die vader sprak ook zo volgens mij. Interessante docu trouwens, aanrader.
waar bram staat kan je veel andere namen uit Den Haag neerzetten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Mooi dat Bram trouwens opgerot is uit de politiek, dat daar serieus mensen op wilden stemmen...
Zo'n achterbaks gluiperig mannetje.
gerapporteerdquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk, een huilende zwarte piet.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat kind heeft het ook ingestudeerd
Bram maakte het wel heel bont, niet betalen van rekeningen, boekhouding die van geen kant klopte etc.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
waar bram staat kan je veel andere namen uit Den Haag neerzetten.
Dat is bejaard.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bejaarden![]()
Hilary is 68 en Trump is 70
Jammer dat de 75-jarige Bernie het niet heeft gered. Nu wordt het kiezen tussen twee krankzinnigen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bejaarden![]()
Bejaard is 65+quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bejaarden![]()
Dan al.. man man dan is mijn moeder al een bejaardequote:
Trump Tower?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef Martinello het volgende:
Trump hoort thuis in een gesloten inrichting.
denken in links rechtsquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amerikaanse media links noemen
Amerika weet niet eens wat links is, Daar kennen ze alleen maar rechts en achterlijk rechtsquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Amerikaanse media links noemen
Sterker nog, ik geloof dat dat hele mens nooit met een kind gepraat heeft, maarja die kinderombudsman heeft haar baantje ook niet echt op n eerlijke (lees: nette) wijze verkregen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik geloof er niks van. Ouders praten kinderen gewoon wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |