Doe normaal man!quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon, pleur op.
Zo moeilijk is dat niet.
Waarom? Kinderen vinden het ook prima als Piet geel of paars is. Deze discussie gaat helemaal nergens over.quote:
Idd, echt wtf, verder geen leven ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef Martinello het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat dit hele Zwarte Piet-gelul voor veel eencellige tokkies blijkbaar een kwestie van leven of dood is. Onwaarschijnlijk.
Ik zal eens googelen op Peredvizhniki. Rembrandt was echt een vakman.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer van het poëtische futurisme maar als het gaat om wat traditioneler werk kan het Russische realisme mij meer bekoren. De Peredvizhniki zal jouw misschien wel ook bekoren.
quote:
Precies. Lekker zwart houden dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom? Kinderen vinden het ook prima als Piet geel of paars is. Deze discussie gaat helemaal nergens over.
Echt hequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Alsof het ophoudt als Zwarte Piet er niet meer is
Zie de efteling......quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef marcodej het volgende:
Alsof het ophoudt als Zwarte Piet er niet meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |