Viel mij ook op in die docu die er over de familie is gemaakt, en die vader sprak ook zo volgens mij. Interessante docu trouwens, aanrader.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef Martinello het volgende:
De stemmen van Robert en Bram zijn echt bijna identiek.
tuurlijk wel nu kijken er nog meer mensen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
Misschien hadden ze hier niet zoveel aandacht aan moeten geven.
Ze heeft een onsympathiek voorkomen. Een schooljufvrouwtje.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef Fylax het volgende:
Die Kinderombudsvrouw lijkt echt een heks.
Mee eens, mooie docu, gemaakt door Roberts zoon Max, komt sympathieker over dan Yehudi/Judas trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Viel mij ook op in die docu die er over de familie is gemaakt, en die vader sprak ook zo volgens mij. Interessante docu trouwens, aanrader.
waar bram staat kan je veel andere namen uit Den Haag neerzetten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Mooi dat Bram trouwens opgerot is uit de politiek, dat daar serieus mensen op wilden stemmen...
Zo'n achterbaks gluiperig mannetje.
gerapporteerdquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kijk, een huilende zwarte piet.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat kind heeft het ook ingestudeerd
Bram maakte het wel heel bont, niet betalen van rekeningen, boekhouding die van geen kant klopte etc.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
waar bram staat kan je veel andere namen uit Den Haag neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |