Het kan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergerquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er ook mannen met een mening?
Ja hallo, het is donderdag avond.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Zijn er ook mannen met een mening?
Je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 29 september 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Godver, is verkrachting binnen het huwelijk nu ook al afgeschaft?!
En ik heb een magnetron, in de keuken heb ik ze ook niet meer nodig.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je mag ook niets meer tegenwoordig
Ons toekomstige MPquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
haha hoe verzin je zo'n excuus
Echt wat zielig hoe dit vergoelijkt wordtquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ja en ze zegt het ook super serieusquote:Op donderdag 29 september 2016 23:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Daarom zit hij niet aan tafel.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Echt wat zielig hoe dit vergoelijkt wordt
Zow!quote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die blonde verdient een vuist op d'r domme irritante smoel!
Ik ben jaloers op jequote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Zelden zo'n rommelige discussie gehoord
vroeger mocht je zo'n vrouw gewoon een klap verkopen zonder consequentiesquote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Die blonde verdient een vuist op d'r domme irritante smoel!
Dionne Staxquote:Op donderdag 29 september 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme wie is die hete blonde in het late nos journaal??
Is er van haar ook een bangalijst?quote:
Ik wilde hem net postenquote:
/care, ze doen maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Maar wat moeten we nu doen met die ontgroeningen?
Jawelquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Dionne Stax tijdens de vierdaagse in Nijmegen zag er helemaal niet zo lekker uit
Die hebben WebHawk en ik voor Fok geïnterviewdquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Dionne Stax tijdens de vierdaagse in Nijmegen zag er helemaal niet zo lekker uit
Oubollige kleding.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Een beetje respectvol met vrouwen aubquote:Op donderdag 29 september 2016 23:55 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme wie is die hete blonde in het late nos journaal??
Heb het even voor de 2e keer bekeken.quote:
Een vindicator zou zeggen: Een tafel vol gleufdieren.quote:
Zwarte Piet.quote:Live vanuit Amsterdam,presentatie:
Jeroen Pauw.Te gast:
* Robert en Yehudi Moszkowicz.Zij
spannen een kort geding aan tegen de
VPRO om te voorkomen dat die de
dramaserie De Maatschap uitzendt.
* Kinderombudsman Margrite Kalverboer.
Volgens haar moet zwarte piet worden
aangepast.
* De week van Erik Mouthaan.De
RTL-correspondent in de VS is even in
Nederland in een drukke periode van
Amerikaanse verkiezingcampagnes.
(onderwerpen onder voorbehoud)
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Erik Mouthaan is toch die faggot van RTL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |