abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 oktober 2016 @ 00:40:59 #176
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_165699267
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je hebt gemist hoe Trump reageerde toen de ouders van een omgekomen oorlogsheld het waagden om kritiek op hem te hebben?

Het hele idee van die roast is dat je een aantal harde grappen over iemand maakt om vervolgens te zeggen "ha ha, geintje, ik hou van je!" dat is dus net even iets anders dan het krijgen van oprechte kritiek.
Nee niet gemist, hij reageerde zoals iedereen zou reageren en eens een keer niet politiek correct. Prima dus. Dit willen we zien, een echte man en niet een politiek correcte facade. Waar het om gaat is dat Trump veel verstandige dingen zegt en hij een positieve inbreng zal hebben op het wereldwijde vredesproces. Trump is iemand die vrede in het midden ossten kan brengen en iemand die de verhoudingen met Rusland weer goed kan maken. Dit is waar het om gaat in de wereld. Met clinton krijgen we WO3 zoals zij zich nu al presenteert. Juist haar vertrouw ik niet met de "nucleaire codes" als je ziet wat een ozin zij en haar adviseurs allemaal roepen. Als er iemand is die polariseert, ,is het Hillary.. Obama was al een drama, maar met Hillary wordt het zo mogelijk nog slechter.
pi_165699313
Ik vind je naïviteit erg schattig.
pi_165699345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:55 schreef Monolith het volgende:
En nog een stuk over de zwarte Amerikanen die Trump steunen:
http://theatln.tc/2dyZ69H
een vroege mentor van hillary was een KKK lid
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd

toen die overleed:
  zondag 2 oktober 2016 @ 00:51:10 #179
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_165699408
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:44 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind je naïviteit erg schattig.
Dus jij vind het geruststellend hoe Hillary en haar staf praten over Rusland en Syrie? Haar track record als secretary of state is niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ze heeft veel bloed aan haar handen en is niet eerlijk.. Benghazi anyone?? . Ze heeft veel te verbergen en die beerput zal zeker nog open gaan. Ik hoop voor de verkiezingen, want met Hillary als US president gaan we echt ee donkere periode tegemoed, daar ben ik van overtuigd...
pi_165699438
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:51 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Dus jij vind het geruststellend hoe Hillary en haar staf praten over Rusland en Syrie? Haar track record als secretary of state is niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ze heeft veel bloed aan haar handen en is niet eerlijk.. Benghazi anyone?? . Ze heeft veel te verbergen en die beerput zal zeker nog open gaan. Ik hoop voor de verkiezingen, want met Hillary als US president gaan we echt ee donkere periode tegemoed, daar ben ik van overtuigd...
Ik kan me niet herinneren ooit een slechtere democratische kandidaat (bewust) te hebben meegemaakt dan Clinton. Ik ga het dus ook niet voor haar opnemen. In een normale verkiezing zou ze mijns inziens geen schijn van kans hebben gehad, haar enige geluk is dat ze het tegen een nitwit als Donald Trump mag opnemen. Als dat het beste is dat de republikeinse partij te bieden heeft, kunnen die zichzelf beter opdoeken.

Ik vind het overigens wederom erg koddig als een Trumpfan het woord "eerlijk" in de mond neemt. En de houding van Trump ten opzichte van Rusland lijkt me eigenlijk nog vele malen beangstigender dan die van Clinton.
pi_165699538
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En de houding van Trump ten opzichte van Rusland lijkt me eigenlijk nog vele malen beangstigender dan die van Clinton.
hoezo :?
Putin praises 'bright and talented' Trump
http://edition.cnn.com/2015/12/17/politics/russia-putin-trump/

weet je wie de grootste buitenlandse donor van de Clinton foundation is ?
de oekraine,
http://www.wsj.com/articl(...)n-friends-1426818602

bij corrupte clinton geldt de wet wie betaalt bepaalt.
dus kans is groter dat de VS ruzie gaat krijgen met Rusland over de oekraine onder clinton dan bij Trump.

de amerikanen gaan wapens leveren aan de oekraine
http://www.globalresearch(...)s-to-ukraine/5548573

pi_165699592
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:04 schreef Mytho het volgende:

[..]

hoezo :?
Poetin is net zo corrupt als Trump en Clinton. Bij de Russische verkiezingen wordt vermoedelijk op nog grotere schaal gefraudeerd dan bij de verkiezingen in Zimbabwe. Als je dan ook nog eens een Amerikaanse president krijgt die dikke vriendjes is met de Russische baas dan weet je als rest van de wereld zeker dat je de lul bent.
pi_165699648
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:10 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Poetin is net zo corrupt als Trump en Clinton. Bij de Russische verkiezingen wordt vermoedelijk op nog grotere schaal gefraudeerd dan bij de verkiezingen in Zimbabwe. Als je dan ook nog eens een Amerikaanse president krijgt die dikke vriendjes is met de Russische baas dan weet je als rest van de wereld zeker dat je de lul bent.
maar de kans op oorlog met rusland is groter bij Trump of bij Clinton :?

ik denk eerder bij Clinton,
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:17:33 #184
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165699667
quote:
14s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:46 schreef Mytho het volgende:

[..]

een vroege mentor van hillary was een KKK lid
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd

toen die overleed:
Er is hier ook al tig keer besproken waarom samenwerken met Robert Byrd geen probleem is. De man heeft het grootste gedeelte van zijn leven in woorden en daden spijt betuigd van zijn lidmaatschap. Het maakt zijn daden niet minder waar maar hij was al een paar decennia ondanks zijn verleden een gerespecteerd lid van de Democratische partij, dan is een dergelijk bericht bij zijn overlijden niet meer dan logisch.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165699682
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:15 schreef Mytho het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans op een oorlog met Rusland nihil is, dat wil uiteindelijk geen van beiden.
Maar een beetje tegenspraak ten opzichte van Rusland lijkt me niet alleen wenselijk maar vooral noodzakelijk. Dat Nederland het niet aan zal durven om Rusland aan te spreken op de MH17 is spijtig (en voor de nabestaanden vermoedelijk niet of nauwelijks te accepteren) maar nog enigszins te begrijpen, als de VS eveneens de andere kant gaat opkijken omdat hun leider een Poetinfan is dat op geen enkele manier te rechtvaardigen.
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:19:56 #186
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165699683
quote:

[..]

En wie neem je daarvoor mee, je dikke duim? Zowel bij Clinton als Trump is de kans op een oorlog met Rusland nihil.
pi_165699721
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:19 schreef Euribob het volgende:

[..]

En wie neem je daarvoor mee, je dikke duim? Zowel bij Clinton als Trump is de kans op een oorlog met Rusland nihil.
omdat jij zo goed kan voorspellen. een andere vraag

bij wie zal de relatie met rusland beter zijn bij Clinton of bij Trump
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:30:13 #188
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165699784
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:24 schreef Mytho het volgende:

[..]

omdat jij zo goed kan voorspellen. een andere vraag

bij wie zal de relatie met rusland beter zijn bij Clinton of bij Trump
Volgens mij kwam jij als eerste met een uit de lucht gegrepen voorspelling. Kansenjongere heeft het al goed verwoord, lees dat nog maar eens door.
pi_165699813
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:30 schreef Euribob het volgende:

[..]

Volgens mij kwam jij als eerste met een uit de lucht gegrepen voorspelling. Kansenjongere heeft het al goed verwoord, lees dat nog maar eens door.
nogmaals nu niet over oorlog,

bij wie zal de relatie met rusland beter zijn bij clinton of bij trump
  zondag 2 oktober 2016 @ 01:37:29 #190
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165699862
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:33 schreef Mytho het volgende:

[..]

nogmaals nu niet over oorlog,

bij wie zal de relatie met rusland beter zijn bij clinton of bij trump
Als Trump van plan is om Poetin's hielen te gaan likken en weg te kijken bij militaire acties die Rusland onderneemt lijkt het me vrij duidelijk dat de Amerikaans-Russische relaties beter zullen zijn bij Trump. Geen wonder ook, Trump suggereert om de NAVO op te blazen. Daarmee krijg je Poetin wel blij.

Hoe dit verder relevant is ontgaat mij volledig.
pi_165699982
quote:

[..]

In beide gevallen is die kans minimaal. Bangmakerij van de Trumpfans.
pi_165700032
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als Trump van plan is om Poetin's hielen te gaan likken en weg te kijken bij militaire acties die Rusland onderneemt lijkt het me vrij duidelijk dat de Amerikaans-Russische relaties beter zullen zijn bij Trump. Geen wonder ook, Trump suggereert om de NAVO op te blazen. Daarmee krijg je Poetin wel blij.

Hoe dit verder relevant is ontgaat mij volledig.
als het je ontgaat dan moet je er niet tussen komen, ik quote kansjongere.
omdat die zei "En de houding van Trump ten opzichte van Rusland lijkt me eigenlijk nog vele malen beangstigender dan die van Clinton."

en bovendien mijn voorspelling is niet zomaar uit de lucht gegrepen., lees mijn post.
Putin praises Trump
en de donaties van de oekraine aan corrupte Clinton.

arm landje als de oekraine en zo'n grote sponsor van clinton. ze moeten wel iets ervoor terug willen van clinton.
pi_165700500
Nieuwe poll
PpollingNumbers twitterde op zondag 02-10-2016 om 02:22:06 #National UPI/CVoter Tracking Poll:Trump 49 (+2)Clinton 47https://t.co/Ump2XThCxp reageer retweet
Trump +2 8-)
pi_165700610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Farage is natuurlijk wel een vaardig debater, maar vooral ook een nichefiguur die de achterban aanspreekt die Trump al heeft en tevens zelf ook de éne na de andere controversiële uitspraak deed. Trump zou juist mensen moeten hebben die hem leren debatteren op een normale wijze om de mensen over de streep te trekken die hun nu afschrikt met zijn gedrag uit het vorige debat en de nasleep.

In Europa hebben deze mensen een stem vanwege de wijze waarop het kiesstelsel werkt, in de VS moet je een veel bredere groep kiezers aanspreken.
Toch is het Farage gelukt (los van het kiessysteem) om de meerderheid van de Britten voor een Brexit te laten stemmen. Ondanks dat alle peilbureau's het tegenovergestelde aangaven.
pi_165701242
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Toch is het Farage gelukt (los van het kiessysteem) om de meerderheid van de Britten voor een Brexit te laten stemmen. Ondanks dat alle peilbureau's het tegenovergestelde aangaven.
Nee hoor, de polls gaven vooral 50-50 aan, en de uiteindelijke uitslag kwam daar prima mee overeen (margin of error). Dat er misschien meer stemmen (in de media) waren die op Bremain hoopten/rekenden is wat anders. Ook moet je de rol van Farage niet overschatten. Het ontevreden gevoel speelde al sterk onder een deel van de bevolking (en in het parlement de Conservatieven voornamelijk), hij heeft daar natuurlijk goed op ingespeeld en het een platform gegeven, maar het feit dat de leiders van de Brexitcampage liefst weinig of niets met hem van doen wilden hebben geeft denk ik wel aan dat zijn invloed beperkt is (anders had de Brexitcampage zeker geprobeerd om Farage er meer bij te halen lijkt me).
pi_165701244
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zouden ze in de VS ook zo stom zijn de peilingen geloven tot het te laat is
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_165701266
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Nintex het volgende:
Nieuwe poll
PpollingNumbers twitterde op zondag 02-10-2016 om 02:22:06 #National UPI/CVoter Tracking Poll:Trump 49 (+2)Clinton 47https://t.co/Ump2XThCxp reageer retweet
Trump +2 8-)
Nu je toch selecief shopt in polls, selecteer ik weer een andere outlier

The Times
Clinton 48%
Trump 38%

https://luc.id/2016-presidential-tracker/
pi_165701269
The NYT heeft de tax returns van Trump in 1995 en hij heeft toen 900 miljoen verlies geleden, wat aftrekbaar is, waardoor hij legaal 18 jaar geen belastingen hoefde te betalen

http://www.nytimes.com/20(...)ald-trump-taxes.html

quote:
Although Mr. Trump's taxable income in subsequent years is as yet unknown, a $916 million loss in 1995 would have been large enough to wipe out more than $50 million a year in taxable income over 18 years.
Trump response, hij ontkent het niet

pi_165701275
SNL was goed
Alec Baldwin was geniaal _O-

[ Bericht 66% gewijzigd door L3gend op 02-10-2016 06:42:09 ]
pi_165701325
http://www.politico.com/s(...)ew-york-times-229012

Bombshell indeed...

quote:
GOP strategists, [....] fear Saturday night’s surprise bombshell might lead voters to question another pillar of his candidacy — his claim to be a successful businessman and an anti-politician who, unlike the insiders he maligns in Washington, tells the truth.
Echt transparant is het niet te noemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2016 07:28:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')