abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165687387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef Mytho het volgende:

[..]

waarom censuur, anti Clinton verboden op fok :?
Er is een topic speciaal voor anti-Clinton dingetjes POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
pi_165687490
Trump wil vooral vrienden zijn met Poetin. Vanuit Nederlands perspectief is dat op dit moment absoluut niet wenselijk, gezien de Russische reactie op het onderzoek over de MH17.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165687500
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er is een topic speciaal voor anti-Clinton dingetjes POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
En er is zelfs een heel subforum voor het spammen van dubieuze YouTube filmpjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165687923
Nog een aardig stukje uit de New Yorker over de anti-establishment downballots:
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
pi_165688102
quote:
Waarom in godsnaam? wat voor meerwaarde heeft dit?
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:35:03 #156
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165688186
Opruimslotje, dit gaat helemaal nergens meer over.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:52:55 #157
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165688466
Alle discussie over Poetin en Rusland en de Russische positie ten opzichte van Europa/Nederland mogen fijn ergens anders gevoerd worden. Als er niet normaal over gediscussieerd kan worden met de Amerikaanse verkiezingen in het achterhoofd houdend dan maar helemaal niet.

Als je denkt of vermoedt dat Clinton staat te springen om een oorlog te starten verwijs ik je door naar BNW, zolang zij of een van haar surrogaten dat niet aangeeft is dat hier moeilijk bespreekbaar. Dat ze af en toe heeft samengewerkt met figuren die mogelijk voor een hardere positie tegen Rusland zijn is niet genoeg.

Het persoonlijke geharrewar zonder enige inhoud mogen jullie hier sowieso achterwege laten, niemand zit te wachten op een topic vol sneren over en weer. Daar is de SC voor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165688578
quote:
Ach, Trump heeft een nieuw lesje leugens vertellen nodig?
pi_165688643
Aan de andere kant:

http://www.dailymail.co.u(...)-campaign-trail.html

quote:
Farage was overheard telling friends at the party's conference in Bournemouth last week: 'I would say at worst Trump is a boor,' before adding with a grin, 'actually he's a boor at best too!'
Boor is te vertalen als pummel. Een van mijn favoriete woorden. Pummel. Pummelpummelpummel. Zoals een online woordenboek schrijft: Een lompe man die niet vatbaar is voor hogere indrukken of gevoelens; lummel, lomperd.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2016 14:11:14 ]
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:11:50 #160
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165688739
Dit is heel interressant - psychologisch profiel van Trump.

http://www.theatlantic.co(...)donald-trump/480771/
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:18:51 #161
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165688846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:11 schreef DUTCHKO het volgende:
Dit is heel interressant - psychologisch profiel van Trump.

http://www.theatlantic.co(...)donald-trump/480771/
Lekker rustig nu hier.
iedereen leest hetTrump psychologische profiel.
Tot nu toe ben ik het best wel eens met wat ik lees...
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:47:45 #162
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_165689250
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:43 schreef 99.999 het volgende:
Zerohedge, dat zegt wel weer genoeg :P
Ik kan me nog herinneren dat Zerohedge interessante analyses wat betreft financiële markten deed 5-6 jaar geleden over onder andere high frequency trading.

Nu is het pro-Russische, anti-Amerikaanse propaganda. Het staat vol met schreeuwerige clickbait titels. De goudkoop-ads vliegen je om de oren. Continu roepen dat de wereld economie op rand van de afgrond staat en je edelmetalen moet kopen en wel via hun sponsoren.

Maar als ze zo anti-Amerikaans zijn, dan vraag je je af waarom ze zo pro-Trump zijn. Misschien omdat de schrijvers denken dat Trump het slechts zou zijn voor Amerika? Wie weet.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_165689613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, Trump heeft een nieuw lesje leugens vertellen nodig?
Farage is een erg goede debater. Daar kan Trump zeker wat van leren. Daarbij is het gebruikelijk voor Trump om zijn team aan te vullen of aan te passen voor een specifiek doel. Bijvoorbeeld Paul Manafort om de delegates-game van Cruz te winnen.

Het eerste debat was voor allebei de kandidaten nog een beetje aftasten. Hillary had een mooie val voorbereid met dat Miss Universe verhaal, maar het was geen knock-out blow. Trump heeft ook nog wat troeven achter de hand die hij nog niet gespeeld heeft.
pi_165689698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef SupportIceland het volgende: [..] Waarom in godsnaam? wat voor meerwaarde heeft dit?
Farage is natuurlijk wel een vaardig debater, maar vooral ook een nichefiguur die de achterban aanspreekt die Trump al heeft en tevens zelf ook de éne na de andere controversiële uitspraak deed. Trump zou juist mensen moeten hebben die hem leren debatteren op een normale wijze om de mensen over de streep te trekken die hun nu afschrikt met zijn gedrag uit het vorige debat en de nasleep.

In Europa hebben deze mensen een stem vanwege de wijze waarop het kiesstelsel werkt, in de VS moet je een veel bredere groep kiezers aanspreken.
pi_165690185
En nog een stuk over de zwarte Amerikanen die Trump steunen:
http://theatln.tc/2dyZ69H
pi_165692868
Wat je verder ook van Trump vind. Het blijft opmerkelijk dat niemand hem echt wat in de weg legt,oppakt,aanklaagt.. en vaak is dat alleen maar ingegeven door het feit dat hij erg rijk is en zelfs her en der wat invloed heeft in de Amerikaanse burgermaatschappij.

Elke andere gewone 'Joe' was met al die uitspraken die Trump deed allang opgepakt,vastgezet en bedolven onder allerlei boetes en claims en bij Trump niks van dit alles.
pi_165692889
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Trump vind. Het blijft opmerkelijk dat niemand hem echt wat in de weg legt,oppakt,aanklaagt.. en vaak is dat alleen maar ingegeven door het feit dat hij erg rijk is en zelfs her en der wat invloed heeft in de Amerikaanse burgermaatschappij.

Elke andere gewone 'Joe' was met al die uitspraken die Trump deed allang opgepakt,vastgezet en bedolven onder allerlei boetes en claims en bij Trump niks van dit alles.
Oh ja joh? Waarvoor word je zoal voor opgepakt, vastgezet en bedolven onder boetes in de VS als het gaat om uitspraken vandaag de dag?
pi_165693334
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 20:29 schreef Nintex het volgende:
Frontline heeft een goede docu gemaakt Choice 2016. Gaat over het leven van Donald en Hillary tot nu.

Verschil tussen de twee is groot, Clinton is haar leven in de schaduw van Bill bezig om zijn schandalen (t/m Monica) op te lossen totdat ze eindelijk zelf politieke macht krijgt. Als minister laat Obama haar geen beslissingen maken. Behalve... Libie, Hillary overtuigd Obama om aan te vallen wat resulteert in een grote chaos.

Trump boekt grote successen, maar raakt op een gegeven moment flink in de schulden. Hij leert echter steeds van zijn fouten en besluit dan om het anders aan te pakken. Hij 'leent' zijn naam aan bouwprojecten en allerlei bedrijven en dat loopt als een trein, met als eindstation Celebrity Apprentice.

Ik heb hem net gekeken, mooie en objectieve documentaire inderdaad.
pi_165693515
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 18:43 schreef Iwanius het volgende:

Iedereen mag zijn mening geven, ook Trump. Wat hij zegt is ook niet zo radicaal, het enige probleem is dat hij nu 2 rollen heeft. 1: Kritische commentator (zoals hij vroeger al had bij Larry King en andere talkshows), 2: Presidentskandidaat.

In het begin kwam hij nog weg met: "Ik heb geen ervaring met politiek", maar dat begint nu toch meer te knagen als een nadeel dan een voordeel. Wat hij doet en zegt is verder niets strafbaars aan.
pi_165693748
Nog een artikel uit de WaPo over third parties:
https://www.washingtonpos(...)hese-ones/?tid=sm_fb

Stein presteert het overigens om een beroerdere net favorability te hebben dan Trump. Ook best een prestatie.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 23:53:11 #171
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_165698600
Trump trouwens nu in Roast op comedy central... (Aflevering uit 2011). The Donald laat hier zien dat ie een dikke huid heeft en gaat daar gewoon zitten! Dit pleit zeker voor hem. Hij is geniaal en grappig. Hillary zie ik dat niet doen.. Hoezo is hij niet te vertrouwen bij de nucleaire wapens?? als er iemand kan relativeren ,is het Donald Trump! De volgende president van de USA!!
pi_165698658
Met Hillary krijg je een nog oorlogszuchtigere voortzetting van het beleid van Obama.
pi_165698919
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 23:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Trump trouwens nu in Roast op comedy central... (Aflevering uit 2011). The Donald laat hier zien dat ie een dikke huid heeft en gaat daar gewoon zitten! Dit pleit zeker voor hem.
Ik dacht dat een van de verwijten aan Clinton was dat er opeens van alles mogelijk is als je maar genoeg aan haar stichting geeft. Waarom dacht je dat Trump daar zat?

Als dit trouwens volgens jou de norm is, ben ik erg benieuwd wie volgens jou over vier jaar de kandidaat moet worden.
Pamela Anderson? Charlie Sheen? Justin Bieber? O, nee, die komt uit Canada. Bob Saget? Of toch maar David Hasselhoff?
  zondag 2 oktober 2016 @ 00:26:12 #174
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_165699056
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik dacht dat een van de verwijten aan Clinton was dat er opeens van alles mogelijk is als je maar genoeg aan haar stichting geeft. Waarom dacht je dat Trump daar zat?

Als dit trouwens volgens jou de norm is, ben ik erg benieuwd wie volgens jou over vier jaar de kandidaat moet worden.
Pamela Anderson? Charlie Sheen? Justin Bieber? O, nee, die komt uit Canada. Bob Saget? Of toch maar David Hasselhoff?
Het geeft alleen maar aan hoe onzinnig het argument van hillary is dat Trump gestressed zou raken van een tweet. Trump is slim, grappig en zal vooral een verstandig buitenland beleid voeren. Bij Hillary heb ik daar geen enkel vertrouwen in ,mgezien de mensen die haar omringen en haar verleden. Trump is realistisch en pragmatisch. Hillary is wraakzuchtig, sleept een verleden met haar mee en heeft een totaal verwrongen en vooringenomen wereldbeeld. Believe me, voor de wereldvrede is Trump een zege en Hillary een hel.
pi_165699191
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het geeft alleen maar aan hoe onzinnig het argument van hillary is dat Trump gestressed zou raken van een tweet.
Je hebt gemist hoe Trump reageerde toen de ouders van een omgekomen oorlogsheld het waagden om kritiek op hem te hebben?

Het hele idee van die roast is dat je een aantal harde grappen over iemand maakt om vervolgens te zeggen "ha ha, geintje, ik hou van je!" dat is dus net even iets anders dan het krijgen van oprechte kritiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')