Er is een topic speciaal voor anti-Clinton dingetjes POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:45 schreef Mytho het volgende:
[..]
waarom censuur, anti Clinton verboden op fok
En er is zelfs een heel subforum voor het spammen van dubieuze YouTube filmpjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is een topic speciaal voor anti-Clinton dingetjes POL / Hillary Clinton, geschikt voor het presidentschap?
Waarom in godsnaam? wat voor meerwaarde heeft dit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft Nigel gevraagd te helpen bij het volgende debat:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3816822/Send-Nigel-Trump-flies-Farage-help-sharpen-debating-skills-clash-Hillary-Clinton.html
Ach, Trump heeft een nieuw lesje leugens vertellen nodig?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:00 schreef Nintex het volgende:
Trump heeft Nigel gevraagd te helpen bij het volgende debat:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3816822/Send-Nigel-Trump-flies-Farage-help-sharpen-debating-skills-clash-Hillary-Clinton.html
Boor is te vertalen als pummel. Een van mijn favoriete woorden. Pummel. Pummelpummelpummel. Zoals een online woordenboek schrijft: Een lompe man die niet vatbaar is voor hogere indrukken of gevoelens; lummel, lomperd.quote:Farage was overheard telling friends at the party's conference in Bournemouth last week: 'I would say at worst Trump is a boor,' before adding with a grin, 'actually he's a boor at best too!'
Lekker rustig nu hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:11 schreef DUTCHKO het volgende:
Dit is heel interressant - psychologisch profiel van Trump.
http://www.theatlantic.co(...)donald-trump/480771/
Ik kan me nog herinneren dat Zerohedge interessante analyses wat betreft financiële markten deed 5-6 jaar geleden over onder andere high frequency trading.quote:
Farage is een erg goede debater. Daar kan Trump zeker wat van leren. Daarbij is het gebruikelijk voor Trump om zijn team aan te vullen of aan te passen voor een specifiek doel. Bijvoorbeeld Paul Manafort om de delegates-game van Cruz te winnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, Trump heeft een nieuw lesje leugens vertellen nodig?
Farage is natuurlijk wel een vaardig debater, maar vooral ook een nichefiguur die de achterban aanspreekt die Trump al heeft en tevens zelf ook de éne na de andere controversiële uitspraak deed. Trump zou juist mensen moeten hebben die hem leren debatteren op een normale wijze om de mensen over de streep te trekken die hun nu afschrikt met zijn gedrag uit het vorige debat en de nasleep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 13:30 schreef SupportIceland het volgende: [..] Waarom in godsnaam? wat voor meerwaarde heeft dit?
Oh ja joh? Waarvoor word je zoal voor opgepakt, vastgezet en bedolven onder boetes in de VS als het gaat om uitspraken vandaag de dag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Trump vind. Het blijft opmerkelijk dat niemand hem echt wat in de weg legt,oppakt,aanklaagt.. en vaak is dat alleen maar ingegeven door het feit dat hij erg rijk is en zelfs her en der wat invloed heeft in de Amerikaanse burgermaatschappij.
Elke andere gewone 'Joe' was met al die uitspraken die Trump deed allang opgepakt,vastgezet en bedolven onder allerlei boetes en claims en bij Trump niks van dit alles.
Ik heb hem net gekeken, mooie en objectieve documentaire inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:29 schreef Nintex het volgende:
Frontline heeft een goede docu gemaakt Choice 2016. Gaat over het leven van Donald en Hillary tot nu.
Verschil tussen de twee is groot, Clinton is haar leven in de schaduw van Bill bezig om zijn schandalen (t/m Monica) op te lossen totdat ze eindelijk zelf politieke macht krijgt. Als minister laat Obama haar geen beslissingen maken. Behalve... Libie, Hillary overtuigd Obama om aan te vallen wat resulteert in een grote chaos.
Trump boekt grote successen, maar raakt op een gegeven moment flink in de schulden. Hij leert echter steeds van zijn fouten en besluit dan om het anders aan te pakken. Hij 'leent' zijn naam aan bouwprojecten en allerlei bedrijven en dat loopt als een trein, met als eindstation Celebrity Apprentice.
Iedereen mag zijn mening geven, ook Trump. Wat hij zegt is ook niet zo radicaal, het enige probleem is dat hij nu 2 rollen heeft. 1: Kritische commentator (zoals hij vroeger al had bij Larry King en andere talkshows), 2: Presidentskandidaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Trump vind. Het blijft opmerkelijk dat niemand hem echt wat in de weg legt,oppakt,aanklaagt.. en vaak is dat alleen maar ingegeven door het feit dat hij erg rijk is en zelfs her en der wat invloed heeft in de Amerikaanse burgermaatschappij.
Elke andere gewone 'Joe' was met al die uitspraken die Trump deed allang opgepakt,vastgezet en bedolven onder allerlei boetes en claims en bij Trump niks van dit alles.
Ik dacht dat een van de verwijten aan Clinton was dat er opeens van alles mogelijk is als je maar genoeg aan haar stichting geeft. Waarom dacht je dat Trump daar zat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:53 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Trump trouwens nu in Roast op comedy central... (Aflevering uit 2011). The Donald laat hier zien dat ie een dikke huid heeft en gaat daar gewoon zitten! Dit pleit zeker voor hem.
Het geeft alleen maar aan hoe onzinnig het argument van hillary is dat Trump gestressed zou raken van een tweet. Trump is slim, grappig en zal vooral een verstandig buitenland beleid voeren. Bij Hillary heb ik daar geen enkel vertrouwen in ,mgezien de mensen die haar omringen en haar verleden. Trump is realistisch en pragmatisch. Hillary is wraakzuchtig, sleept een verleden met haar mee en heeft een totaal verwrongen en vooringenomen wereldbeeld. Believe me, voor de wereldvrede is Trump een zege en Hillary een hel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik dacht dat een van de verwijten aan Clinton was dat er opeens van alles mogelijk is als je maar genoeg aan haar stichting geeft. Waarom dacht je dat Trump daar zat?
Als dit trouwens volgens jou de norm is, ben ik erg benieuwd wie volgens jou over vier jaar de kandidaat moet worden.
Pamela Anderson? Charlie Sheen? Justin Bieber? O, nee, die komt uit Canada. Bob Saget? Of toch maar David Hasselhoff?
Je hebt gemist hoe Trump reageerde toen de ouders van een omgekomen oorlogsheld het waagden om kritiek op hem te hebben?quote:Op zondag 2 oktober 2016 00:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan hoe onzinnig het argument van hillary is dat Trump gestressed zou raken van een tweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |