Ah zo... - Ik was NWS-mod. Laat ik daar verder maar niks meer over zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit mag, dit mag niet. Geen gedoe met heethoofden die hun politieke voorkeur door proberen te drukken.
FTFYquote:
Inderdaad ja. En toch ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ctrl+Z remix, zie ik staan. Ctrl+Z is doorgaans toch het commando voor "undo" ?
Zou zonde van al het werk zijn. Ben zelf ook met een remixje bezig momenteel. Is allemaal best tijdrovend.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En toch ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaan
Ik ga door grenzen heen. Omdat het kanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:
Is dit nog dj knok?
Tijdens het rijden werd ik ineens opgefokt toen reed ik in een koets. En daarna een steampunk machine.
Nu een pop liedje
ik ben nog steeds geen mod.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo... - Ik was NWS-mod. Laat ik daar verder maar niks meer over zeggen.
Ja, hij springt van de hak op de tak.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:
Is dit nog dj knok?
Tijdens het rijden werd ik ineens opgefokt toen reed ik in een koets. En daarna een steampunk machine.
Nu een pop liedje
The Possie is strong in this show.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hij springt van de hak op de tak.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Possie is strong in this show.
En daarom: 2 nummers die Possie vaak draaide![]()
Het lijkt me wel leuk voor een week, de hele boel overstuur en dan wegwezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet ambiëren als ik jou was...
Possie?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Possie is strong in this show.
En daarom: 2 nummers die Possie vaak draaide![]()
Outpost76quote:
Over weer gesproken: hier in Zwolle regent het nu behoorlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De man die BBQ houdt met windkracht 10
Dat is fijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was weg. had ook eigenlijk geen intentie om terug te komen. maar er waren wat users die mij goed hebben geholpen
Timmy Trumpet is al gequeuedquote:Op donderdag 29 september 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft een assocatie
Ze hebben nu ook zo'n liedje dat iets te veel lijkt op Hard Knock Life uit de musical Annie.quote:
Redman was te ver heen om een goede show neer te zetten?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh die heb in nog live als suprise act op Lowlands gezien, was het beste gedeelte van het redman optreden toen
Als ik iets heb geleerd van buitenlandse hiphop optredens is dat je ze het best kunt bekijken in landen waar het thc percentage in de wiet niet zo hoog is.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Redman was te ver heen om een goede show neer te zetten?![]()
Hierna een nummer wat jullie echt niet van mij gewend zijn maar ja, verzoekje he
iets met een micquote:
*grinnik*quote:Op donderdag 29 september 2016 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van buitenlandse hiphop optredens is dat je ze het best kunt bekijken in landen waar het thc percentage in de wiet niet zo hoog is.
5 is toch een heel redelijk aantal? Ik ben tegenwoordig al blij met 3-4 luisteraarsquote:Op donderdag 29 september 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
wow, 2 luisteraars kwijtgeraakt
*searchparty inzet
Dezequote:
Het origineel?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze![]()
Het origineel van deze had ik dus in mijn hoofd
Als ik niet 2 uur voor de uitzending in HHC spam heb ik mssn maar 3.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
wow, 2 luisteraars kwijtgeraakt
*searchparty inzet
Hmmm.. blijkbaar een remix van het origineel. Origineel komt eraan. Dat welquote:
ow ja, geo vergeten te spammenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik niet 2 uur voor de uitzending in HHC spam heb ik mssn maar 3.
En vorige week, toen jij er niet was heb ik gewoon 2 drie uur durende shows gedraaid op donderdag.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm.. blijkbaar een remix van het origineel. Origineel komt eraan. Dat wel
Het rooster was erg vrij omdat ik er niet was hequote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En vorige week, toen jij er niet was heb ik gewoon 2 drie uur durende shows gedraaid op donderdag.
Als jij er was had ik het alsnog gedaan, ik ben expert, jij doet mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het rooster was erg vrij omdat ik er niet was he
Knokkels vermijdt onze shows gewoonquote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En vorige week, toen jij er niet was heb ik gewoon 2 drie uur durende shows gedraaid op donderdag.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als jij er was had ik het alsnog gedaan, ik ben expert, jij doet mee.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels vermijdt onze shows gewoon
Ik zou best willen, maar moet zo weg, helaas. Wellicht morgenavond (want ik ben dan thuis, voor de verandering)quote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
Komt er nog iemand na mij, rond 19:00?
Mischien ik wat later, als er nog geen andere gegadigde is.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
1930 - 2100 En dan kan MM overneman als hij wil/kan?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef knokkels het volgende:
Oeh, okeequote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mischien ik wat later, als er nog geen andere gegadigde is.
Honkbal is verregend, naar morgen verzet (als we dus met alle honkballiefhebbers een bruiloft van 2 van hen hebben...) dus misschien draai ik straks nog wat.
Maar moet nog eten, kan dus nog even niks plannen...
Het EK?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, okee![]()
Nog gefeliciteerd met het kampioenschap
ik vinnum goed.. Ik heb me nu even tot 19:15 verlengdquote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
1930 - 2100 En dan kan MM overneman als hij wil/kan?
* knokkels doet alsof ie er verstand van heeft. Owwwwwwwwwwww natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het EK?
Dank, maar de Holland Series van mijn cluppie nu zijn belangrijker...
Qua aanvangstijdstip moet dat waarschijnlijk wel lukken...quote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
1930 - 2100 En dan kan MM overneman als hij wil/kan?
woohooquote:Op donderdag 29 september 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua aanvangstijdstip moet dat waarschijnlijk wel lukken...
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels doet alsof ie er verstand van heeft. Owwwwwwwwwwww natuurlijk
Zet jij Paro er op?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
woohoo
Dan zet ik mezelf wel tot 19:30
Daarna zijn jullie op jezelf MadMaster aangewezen
quote:Programma van vandaag
18:03 - 19:30 DJ Knokkels - Slotjes vergeten? Nah dat doet ie nooit
19:30 - 21:00 DJ PaRo - De Onmiskenbare schakel in de hiphop
Het is inderdaad klezmer. En allebei hetzelfde sample ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat beide tracks gebruik maken van dezelfde sample. Volgens mij is dat Klezmer-muziek, oorspronkelijk.
Via whosampledwho.com vind ik dit:quote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is inderdaad klezmer. En allebei hetzelfde sample ook.
Ja klopt. Asfalt Tango inderdaad. Het zou wel leuk zijn als die het deed.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Via whosampledwho.com vind ik dit:
http://www.whosampled.com/Fanfare-Cioc%C4%83rlia/Asfalt-Tango/
Dit is het gesamplede nummer, met daaronder de tracks die het gebruikt hebben. Zowel Basement Jaxx als Solo, inderdaad.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt Knokkels!
Iedereen een fijne avond gewenst.
Adios.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt Knokkels!
Iedereen een fijne avond gewenst.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
Wachten op de pizza nu na mijn zojuist afgeronde definitieve kroning...
quote:
nog meer goudquote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
Congratsquote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog meer goud![]()
Jurk is gekocht en hij is prachtig en zit ook heel prettig
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halen
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaardquote:Op donderdag 29 september 2016 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halen
Ik ga even geld uitsparen, bij de buurvrouw op de koffiequote:Op donderdag 29 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaard
Nou ja, ieder zijn meug. Persoonlijk zou ik niet zo 1 2 3 een mens op willen etenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaard
zondag mag ik de koffie om 6:15 klaar hebben. Oww damnquote:Op donderdag 29 september 2016 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even geld uitsparen, bij de buurvrouw op de koffie
kleine beetjes helpen
Dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |