Via whosampledwho.com vind ik dit:quote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is inderdaad klezmer. En allebei hetzelfde sample ook.
Ja klopt. Asfalt Tango inderdaad. Het zou wel leuk zijn als die het deed.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Via whosampledwho.com vind ik dit:
http://www.whosampled.com/Fanfare-Cioc%C4%83rlia/Asfalt-Tango/
Dit is het gesamplede nummer, met daaronder de tracks die het gebruikt hebben. Zowel Basement Jaxx als Solo, inderdaad.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt Knokkels!
Iedereen een fijne avond gewenst.
Adios.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt Knokkels!
Iedereen een fijne avond gewenst.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
Wachten op de pizza nu na mijn zojuist afgeronde definitieve kroning...
quote:
nog meer goudquote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
Congratsquote:Op donderdag 29 september 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adios.
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog meer goud![]()
Jurk is gekocht en hij is prachtig en zit ook heel prettig
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halen
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaardquote:Op donderdag 29 september 2016 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
moeet Mad nu het goud weer uit zijn mond laten halen
Ik ga even geld uitsparen, bij de buurvrouw op de koffiequote:Op donderdag 29 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaard
Nou ja, ieder zijn meug. Persoonlijk zou ik niet zo 1 2 3 een mens op willen etenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voordat hij ooit de oven ingaat, eerder niet hoor, ik had gespaard
zondag mag ik de koffie om 6:15 klaar hebben. Oww damnquote:Op donderdag 29 september 2016 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even geld uitsparen, bij de buurvrouw op de koffie
kleine beetjes helpen
Dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |