Ah zo... - Ik was NWS-mod. Laat ik daar verder maar niks meer over zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit mag, dit mag niet. Geen gedoe met heethoofden die hun politieke voorkeur door proberen te drukken.
FTFYquote:
Inderdaad ja. En toch ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ctrl+Z remix, zie ik staan. Ctrl+Z is doorgaans toch het commando voor "undo" ?
Zou zonde van al het werk zijn. Ben zelf ook met een remixje bezig momenteel. Is allemaal best tijdrovend.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En toch ben ik blij dat ze dat niet hebben gedaan
Ik ga door grenzen heen. Omdat het kanquote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:
Is dit nog dj knok?
Tijdens het rijden werd ik ineens opgefokt toen reed ik in een koets. En daarna een steampunk machine.
Nu een pop liedje
ik ben nog steeds geen mod.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zo... - Ik was NWS-mod. Laat ik daar verder maar niks meer over zeggen.
Ja, hij springt van de hak op de tak.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:
Is dit nog dj knok?
Tijdens het rijden werd ik ineens opgefokt toen reed ik in een koets. En daarna een steampunk machine.
Nu een pop liedje
The Possie is strong in this show.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hij springt van de hak op de tak.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Possie is strong in this show.
En daarom: 2 nummers die Possie vaak draaide![]()
Het lijkt me wel leuk voor een week, de hele boel overstuur en dan wegwezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet ambiëren als ik jou was...
Possie?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Possie is strong in this show.
En daarom: 2 nummers die Possie vaak draaide![]()
Outpost76quote:
Over weer gesproken: hier in Zwolle regent het nu behoorlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De man die BBQ houdt met windkracht 10
Dat is fijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik was weg. had ook eigenlijk geen intentie om terug te komen. maar er waren wat users die mij goed hebben geholpen
Timmy Trumpet is al gequeuedquote:Op donderdag 29 september 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft een assocatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |