had graag gedaan maar mijn laptop is nog in duitsland.quote:Opdonderdag 29 september 2016 17:00 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dus vanavond geen The Return Of The Tailshow?
moeten nog welquote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef tailfox het volgende:
Ik ga zo henkelientje vervelen. vanavond moet ik haar inmaken met bowlen
Heb een echte talenknobbel, versta op Fries na alles in NL en ook nog Vlaams en Duits.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sallands lijkt meer op Duits
iets met werk paarden en luxe paardenquote:
mannen willen altijd winnen van vrouwen, lukt niet altijd hèquote:Op donderdag 29 september 2016 17:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
laatste keer won ze met midget golven. dus ja moet winnen
whehehequote:Op donderdag 29 september 2016 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde het wel hoor, maar ik vond het wel leuke geluidseffecten. Past prima bij het nummer.
vind zo zielig voor haar dus ja vanavond ff winnenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:02 schreef just me het volgende:
[..]
mannen willen altijd winnen van vrouwen, lukt niet altijd hè
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
vind zo zielig voor haar dus ja vanavond ff winnen
zo zijn vrouwenquote:
Deze ontdekte ik een keer op een open mic night in Den Helder.quote:
ik was weg. had ook eigenlijk geen intentie om terug te komen. maar er waren wat users die mij goed hebben geholpenquote:
Echt? Een tijdje geleden zijn alle permbans opgeheven.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn originele account heeft nog steeds een streep erdoor.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is mn originele account, en ik heb er nog nooit een streep door gekregen.
Pffff dat liedje mag helemaal niet op de schommel. Is ie te oud voorquote:
Dit was altijd een grapje in NWS-SC als iemand iets onaardigs tegen Specularium zei (die net FA was geworden). Dan stond er:quote:
Niet allemaal, deze wel die moest eik nog tot eind 2017.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Een tijdje geleden zijn alle permbans opgeheven.
Rolze, veel plezier en rustig aan kerelquote:Op donderdag 29 september 2016 17:12 schreef tailfox het volgende:
ik ga ff rollen. ff kijken of mijn auto werkt met R49
Vraag het aan Dollyquote:
Succes. En uitkijken met bowlen hè... - De bedoeling is dat je de kegels omver gooit, niet Henkelientje.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:12 schreef tailfox het volgende:
ik ga ff rollen. ff kijken of mijn auto werkt met R49
grapjes moeten kunnenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was altijd een grapje in NWS-SC als iemand iets onaardigs tegen Specularium zei (die net FA was geworden). Dan stond er:
just me
Zeker; zolang ze de sfeer niet verzieken.quote:
Ik ben mod geweest van fora waarin je doorgaans een lijn kon trekken, zonder dat er een inhoudelijke discussie over gevoerd diende te worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een handige manier om als mod ongestoord te kunnen posten, bijvoorbeeld.
Een kantlijn? Een spoorlijn?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben mod geweest van fora waarin je doorgaans een lijn kon trekken.
Dit mag, dit mag niet. Geen gedoe met heethoofden die hun politieke voorkeur door proberen te drukken.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een kantlijn? Een spoorlijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |