Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vas beweerde dat ze ziba wel eens gezien had
Toen in die tijd was ze 16 ofzo zei ze. Kon ook 14 zijn natuurlijk. Zo kwam ze wel over.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mij
voel je ook absoluut niet verplichtquote:
hm aight dat weet ik verder nietquote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Toen in die tijd was ze 16 ofzo zei ze. Kon ook 14 zijn natuurlijk. Zo kwam ze wel over.
hehequote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel je ook absoluut niet verplicht
Is druk van hoge heren, kan daar niets aan doenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel je ook absoluut niet verplicht
rtquote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft deze vogel ooit gemaakt?
bestaat de mogelijkheid om hem nog onverdoofd te castreren met 2 bakstenen?
Ene R.V. misschienquote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik stuur hem een bloemetjequote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
doe er eens wat aanquote:
oh vandaar dat ik je nooit zie modden sinds je blauw bent gewordenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben autist, en kan niet tegen verandering
wooow pewpeewquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar dat ik je nooit zie modden sinds je blauw bent geworden
Dan let je niet goed op DP.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou opeens bijquote:
ja, dat is ook een mogelijkheid iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op DP.
Zat daar in topics te kijken of iemand diequote:Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou opeens bij
Post wel sporadisch in klb sinds ie mod is, applausquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja snap wel dat je daar buiten de sc niet voor je lol gaat postenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Post wel sporadisch in klb sinds ie mod is, applaus
Neehoor, ligt aan hem.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is ook een mogelijkheid idd
quote:
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkxquote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is ook een mogelijkheid idd
Wrm ga je iets modden wat je niet leuk vind?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja snap wel dat je daar buiten de sc niet voor je lol gaat posten
Hahahaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkx
goed bezigquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkx
om het leuker te maken mssquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wrm ga je iets modden wat je niet leuk vind?
Nou, echt leuk geworden sinds Gibson mod is.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed bezig
blijft helaas nog veel bagger staan
[..]
om het leuker te maken mss
Maar je laatste slotje was van gisteren?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
niet zo gemeen tegen die boi :squote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, echt leuk geworden sinds Gibson mod is.
Kan ie wel tegenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo gemeen tegen die boi :s
Niet zo gul jij.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Post wel sporadisch in klb sinds ie mod is, applaus
Dat zeg ik niet. trouwens.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wrm ga je iets modden wat je niet leuk vind?
hihahoquote:
Klopt, iets met onkruidquote:Op donderdag 29 september 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed bezig
blijft helaas nog veel bagger staan
[..]
om het leuker te maken mss
Ik zie geen verschil, behalve mijn kleurtje.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, echt leuk geworden sinds Gibson mod is.
Jep.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je laatste slotje was van gisteren?
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan ie wel tegen
Anders sry Gibson grapje jwz
Jantje betondag, ik mocht naar buitenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow Gibson hier
Wat is dit voor 'n dag?
Was niet lullig bedoeld verder ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik kan wel wat hebben idd
Buiten van grote boze KLB naar de rustige vredelievende KLB SC?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jantje betondag, ik mocht naar buiten
Rassiesmaatsiequote:Op donderdag 29 september 2016 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld verder ook.
Maar je bent blauw en ik ben racist enzo.
Yes, effe mee smurfen dit datquote:Op donderdag 29 september 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buiten van grote boze KLB naar de rustige vredelievende KLB SC?
nicequote:Op donderdag 29 september 2016 16:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld verder ook.
Maar je bent blauw en ik ben racist enzo.
Gedurfd wel hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Yes, effe mee smurfen dit dat
Maar dan hebben we een blauwe in ons middenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedurfd wel hoor
Hopelijk vind je het hier zodanig leuk
Het is hier heel leukquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedurfd wel hoor
Ik waag het er opquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gedurfd wel hoor
Pharkus en Frank zijn niet blauw?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een blauwe in ons midden
Deze kunnen we lekker pesten, is leukquote:Op donderdag 29 september 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pssshht, blauwtje lopen ?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
nauwelijksquote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pharkus en Frank zijn niet blauw?
laatst al gedaan, maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pssshht, blauwtje lopen ?
Ah minder man, sterkte !quote:Op donderdag 29 september 2016 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
laatst al gedaan, maar bedankt voor het aanbod
Preventief. Ik moet er niet aandenken om mijn nazaat onder ogen te moeten komen. Blegh !quote:
Frank doet nachtshiftsquote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Eerst huge hier en dan bijna direct daarna Gibson. Zouden ze soms ploegendiensten draaien om ons in toom te houden?
Maar we hebben ons al zeker 1 week gedragenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Eerst huge hier en dan bijna direct daarna Gibson. Zouden ze soms ploegendiensten draaien om ons in toom te houden?
Gewoon nergens je dick insteken kan ook hequote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah minder man, sterkte !
[..]
Preventief. Ik moet er niet aandenken om mijn nazaat onder ogen te moeten komen. Blegh !
Soms hebben we verplichte snipperdagen.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
Ja wollah halloooowww, gun mij ook mijn noiq !quote:Op donderdag 29 september 2016 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon nergens je dick insteken kan ook he
Ik weet nog dat LudoSanders 300 snipperdagen hadquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Soms hebben we verplichte snipperdagen.
Oh, jullie hebben snipperdagen. Dat terwijl wij elke dag hard werken om FOK! levend te houdenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Soms hebben we verplichte snipperdagen.
Ik ben een misgunnerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja wollah halloooowww, gun mij ook mijn noiq !
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet nog dat LudoSanders 300 snipperdagen had
Managment les 1: verdeel en heers. Verschil mot er wezenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben snipperdagen. Dat terwijl wij elke dag hard werken om FOK! levend te houden
Zullen we van positie wisselen?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]wauw, jaloers
[..]
Managment les 1: verdeel en heers. Verschik mot er wezen
van klb?quote:
Neuh dankje, ik zit wel goed in het zadel zoquote:Op donderdag 29 september 2016 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we van positie wisselen?
hehehequote:
ben je niet bang dat iedereen over je heen zou lopen ;squote:
ja vind je het gekquote:
Als ik er mod geweest was niet.quote:
Dan waren ze morsdood geweest iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik er mod geweest was niet.
Jammer ditquote:Op donderdag 29 september 2016 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je niet bang dat iedereen over je heen zou lopen ;s
Altijd zo negatief over mijquote:Op donderdag 29 september 2016 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan waren ze morsdood geweest idd
#FREECRIPquote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
frass wat stond er in die tt die gewijzigd is
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
Net alsof ik geen ruggengraat heb en van suiker ben gemaakt
Freecripquote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
frass wat stond er in die tt die gewijzigd is
oh ja, en 'wanbeleid'quote:
Een beetjequote:Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef HPLC het volgende:
Net alsof ik geen ruggengraat heb en van suiker ben gemaakt
dat wordt wel een dagtaak danquote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
zou sowieso al jouw posts verwijderen
Mag nietquote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, en 'wanbeleid'
gwn goeie terechte tt lijkt me
Je vind me ook aardigquote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit, ik begon je bijna aardig te vinden
Maar Crip heeft dus ban door belager?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag niet
Kritik ist verboten
1 keer per weekquote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat wordt wel een dagtaak dan
Soepquote:
daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar Crip heeft dus ban door belager?
Dit is mijn samenvatting uit enkele posts
Nee, niet zo.quote:
En de belager heeft natuurlijk niks. Meten met twee maten, steekpenningen dit dat allesquote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
haal wel wat extra pep danquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga viesdik eten,denk ik.
Maar de belager mag wel blijven komen?quote:
blijkbaarquote:Op donderdag 29 september 2016 17:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar de belager mag wel blijven komen?
Belager is straks admin hier joh.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En de belager heeft natuurlijk niks. Meten met twee maten, steekpenningen dit dat alles
Nee..quote:Op donderdag 29 september 2016 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
blijkbaar
terwijl niemand verder op hem zit te wachten hier
Ja. Iig niet alleen door haar bans of zo, want die had ik net zo goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
gekke tijden jatochquote:Op donderdag 29 september 2016 17:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee..
En rozevla moest weg omdat mensen hem niet mochten?
En dat blijft
t kan ook nog discriminatie zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Iig niet alleen door haar bans of zo, want die had ik net zo goed.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
t kan ook nog discriminatie zijn
Ja, wel raar. Maar zo gaat dat hier.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Iig niet alleen door haar bans of zo, want die had ik net zo goed.
kom laten we mailtje naar DENK sturenquote:
Zo rolt iequote:Op donderdag 29 september 2016 17:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Belager is straks admin hier joh.
Belachelijkquote:
SOWWWWWWWWquote:Op donderdag 29 september 2016 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
t kan ook nog discriminatie zijn
Kennelijk is het zo opgezet dat alleen Danny dat kan instellen...quote:Op donderdag 29 september 2016 17:08 schreef deadprez het volgende:
en dan ook nog die shit van ama dr abo waar ze weken op kan wachten tot het fatsoenlijk gefixt is terwijl t gewoon betaald is
handig!!quote:Op donderdag 29 september 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk is het zo opgezet dat alleen Danny dat kan instellen...
heb jij die nou gegeven?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:08 schreef deadprez het volgende:
en dan ook nog die shit van ama dr abo waar ze weken op kan wachten tot het fatsoenlijk gefixt is terwijl t gewoon betaald is
Snap ik wel. Bepaalde FOK!conrectors zouden sommige leden uit wraak hun abonnement onthouden.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk is het zo opgezet dat alleen Danny dat kan instellen...
quote:
ja ben nou toch al bezigquote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, alweer kritiek op FOK!
Hoi hplcquote:
Dan ontneem je toch hun functiequote:Op donderdag 29 september 2016 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Snap ik wel. Bepaalde FOK!conrectors zouden sommige leden uit wraak hun abonnement onthouden.
vind t gwn belachelijkquote:Op donderdag 29 september 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt het er al 30 keer over gehad, dus ja
Zoals bij Pharkus is gebeurd.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ontneem je toch hun functie
Laatst een betaald klusje gehad, maar was buiten FOKquote:
Je moest voor iemand wat painten?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst een betaald klusje gehad, maar was buiten FOK
wnnr weer topic danquote:Op donderdag 29 september 2016 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst een betaald klusje gehad, maar was buiten FOK
kutzooiquote:
vgm maak je typfoutje ;squote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nooit, is niet genoeg interesse meer voor.
Ja. Via mn neefje die bij een vereniging zit.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moest voor iemand wat painten?
Gooi er zo wel effe 1 minuutje een slotje op, gewoon voor de stiltequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gooi er zo wel effe 1 minuutje een slotje op, gewoon voor de stilteblufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Geen ideequote:
Ga je money maken dan !quote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood zooitje hier weer zeg.
wnnr nietquote:Op donderdag 29 september 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dood zooitje hier weer zeg.
Ben ik al mee bezig.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga je money maken dan !
kun je ook wat voor mij maken als je toch bezig bentquote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Ohw nice !quote:Op donderdag 29 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig.
Maak je scriptje zodat je niet meer op FOK! kan komen?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
Nog 1 scriptje maken, maar ik neem even een paar uurtjes pauze.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je ook wat voor mij maken als je toch bezig bent
het is gewoon allemaal de schuld van wch die opeens weggingquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet nog dat jij, Hermann en WCH hier altijd waren, rip
bedankt vriendquote:
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jij er nachts bentquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een par jaar terug
Bijna iedereen heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een par jaar terug
JavaScript folder look up loop.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maak je scriptje zodat je niet meer op FOK! kan komen?
Zelfs wanneer hij er niet is is hij de schuldige, kale klootzak dat ie isquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is gewoon allemaal de schuld van wch die opeens wegging
Cool, al meer verdiend dan Rembrandt in zijn hele carrièrequote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja. Via mn neefje die bij een vereniging zit.
Er werd 80 euro gevraagd voor 4 tekeningen. Maar heb het op 50 gehouden.
Toen wel, nu nog zelden.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij er nachts bent
Beetje raar om naar anderen te wijzen. Begin bij jezelf
Kut Marokkanen altijd.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.
Rtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik mis de nachtbagger van een paar jaar terug
Daarom zeg ik; begin bij jezelf beste Gibson. Als je dingen terug wil halen moet je er zelf mee aan de slagquote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Toen wel, nu nog zelden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gooi er zo wel effe 1 minuutje een slotje op, gewoon voor de stilteVond het wel mooi dat Opa_B vorig jaar LompeHork gewoon voor 1 minuut ofzo had gebandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
grapje tochquote:
Van Goghquote:Op donderdag 29 september 2016 17:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Cool, al meer verdiend dan Rembrandt in zijn hele carrière
werkzequote:
Ik ga eens kijken of het mij in de weekenden lukt. Lekker bierfoto's posten, voor de rokers hun rokertje en een chat openenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik; begin bij jezelf beste Gibson. Als je dingen terug wil halen moet je er zelf mee aan de slag
Sommige users vallen gewoon nooit opquote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
kan me niet herinneren gibson ooit in een nachtbagger gezien te hebben maar oke
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat Opa_B vorig jaar LompeHork gewoon voor 1 minuut ofzo had geband
Geen tieten?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij in de weekenden lukt. Lekker bierfoto's posten, voor de rokers hun rokertje en een chat openenZo rolde dat
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
kan me niet herinneren gibson ooit in een nachtbagger gezien te hebben maar oke
Doe normaal ik ben geen gelukzoeker die vrouwen verkrachtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe normaal. Is gewoon een dame hoor, geen sekspop
Nu val je ook nooit op omdat je er niet bent haha.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.
ja dat zou kunnen, maar jij hebt het sws over de nachtbaggers in onz denk ik ofniequote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En toch heb ik er heeeeeeel wat rond gehangen. Misschien viel ik toen niet op omdat ik zwart was.
Het wordt sws meer waard na de doodquote:
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, maar jij hebt het sws over de nachtbaggers in onz denk ik ofnie
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :squote:Op donderdag 29 september 2016 17:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Crip heeft een ban door haar eigen gedrag. Verder is het gewoon klaar met bans bespreken.
En altijd wel weer andere users die gingen joinen, mooie tydequote:Op donderdag 29 september 2016 17:28 schreef deadprez het volgende:
geforceerde nachtbagger was altijd kut het was veel leuker als haas en smack en ik enzo gwn topic pakten
Waar woon je ook alweer?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het wordt sws meer waard na de dood
iddquote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En altijd wel weer andere users die gingen joinen, mooie tyde
moet jij wetenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg gewoon; vanaf nu gaat het over alpaca's en post ik 10 gifjes van alpaca's
haha vanaf nu gaat het over birdsquote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zeg gewoon; vanaf nu gaat het over alpaca's en post ik 10 gifjes van alpaca's
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :s
quote:Op donderdag 29 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
oh dus dat gaat niet doorquote:Op donderdag 29 september 2016 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.
Is je fetish zeker dat het woord valt en jij post.quote:
Goed zo. Of in drievoud aanvragen als je er over wil praten.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry meneer Pharkus. Zal geen bans meer bespreken wanneer er mods zijn :s
Kunnen mods niet meelezen, alleen fa en a'squote:Op donderdag 29 september 2016 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag in DM wel maar die kunnen ze soms meelezen dus daarom maskeer ik zulke banbesprekingen altijd met het opzetten van terreuracties. Tot nu toe werkt het prima.
Jawel, jij eerst.quote:
je moeder lijkt op een struisvogelquote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind ze hier meer op struisvogels lijken
Vlak naast de shoarmaboerquote:
ok wel echt ook doen hèquote:
Is goedquote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed zo. Of in drievoud aanvragen als je er over wil praten.
Nee, die heeft een ander lichaamsdeel dat veel in het zand zitquote:Op donderdag 29 september 2016 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moeder lijkt op een struisvogel
jeetjequote:
Ja natuurlijk ik heb alleen een hoed voorbeeld nodig.quote:
leg je tanden maar op de stoeprand, dan raap ik je opquote:Op donderdag 29 september 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje
kan iemand mij even oprapen
Ik wist niet dat het zo snel zou gaan.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje
Gelukkig weeg je niet veelquote:Op donderdag 29 september 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje
nee ik ook al keilang niet meer, eerst nog weleens in nws maar daar post hij vgm ook niet meerquote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hen smack ook al jaren niet meer gezien trouwens
Hier is het droog en zonnigquote:Op donderdag 29 september 2016 17:35 schreef Kurovski het volgende:
Moet nog even naar de andere supermarkt ook, maar het is zo'n pokkeweer.
wtfquote:Op donderdag 29 september 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
leg je tanden maar op de stoeprand, dan raap ik je op
Waarom al aan het bier dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
Nog 1 scriptje maken, maar ik neem even een paar uurtjes pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |