Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vas beweerde dat ze ziba wel eens gezien had
Toen in die tijd was ze 16 ofzo zei ze. Kon ook 14 zijn natuurlijk. Zo kwam ze wel over.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mij
voel je ook absoluut niet verplichtquote:
hm aight dat weet ik verder nietquote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Toen in die tijd was ze 16 ofzo zei ze. Kon ook 14 zijn natuurlijk. Zo kwam ze wel over.
hehequote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel je ook absoluut niet verplicht
Is druk van hoge heren, kan daar niets aan doenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
voel je ook absoluut niet verplicht
rtquote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft deze vogel ooit gemaakt?
bestaat de mogelijkheid om hem nog onverdoofd te castreren met 2 bakstenen?
Ene R.V. misschienquote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik stuur hem een bloemetjequote:Op donderdag 29 september 2016 16:25 schreef gianni61 het volgende:
doe er eens wat aanquote:
oh vandaar dat ik je nooit zie modden sinds je blauw bent gewordenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben autist, en kan niet tegen verandering
wooow pewpeewquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar dat ik je nooit zie modden sinds je blauw bent geworden
Dan let je niet goed op DP.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou opeens bijquote:
ja, dat is ook een mogelijkheid iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op DP.
Zat daar in topics te kijken of iemand diequote:Op donderdag 29 september 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kom je hier nou opeens bij
Post wel sporadisch in klb sinds ie mod is, applausquote:Op donderdag 29 september 2016 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja snap wel dat je daar buiten de sc niet voor je lol gaat postenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Post wel sporadisch in klb sinds ie mod is, applaus
Neehoor, ligt aan hem.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is ook een mogelijkheid idd
quote:
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkxquote:Op donderdag 29 september 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dat is ook een mogelijkheid idd
Wrm ga je iets modden wat je niet leuk vind?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nja snap wel dat je daar buiten de sc niet voor je lol gaat posten
Hahahaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkx
goed bezigquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het klopt wel dat ik niet vaak in de SC zit. Ik ben veelal bezig met het opruimen van baggertopic en zulkx
om het leuker te maken mssquote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wrm ga je iets modden wat je niet leuk vind?
Nou, echt leuk geworden sinds Gibson mod is.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed bezig
blijft helaas nog veel bagger staan
[..]
om het leuker te maken mss
Maar je laatste slotje was van gisteren?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
niet zo gemeen tegen die boi :squote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou, echt leuk geworden sinds Gibson mod is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |