Heeft niet geholpen andersquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moest een mooie kreet hebben. wilde niet dat jullie mij gingen missen
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegen
al is dat wellicht wat naïef
of een compleet leven verzinnenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaas
had ik al gezegd dat ik eerst dacht dat dit wch was trouwensquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen anders
Dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, truemaar denk niet dat dat bij foker t geval is
volgens mij welquote:Op donderdag 29 september 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik eerst dacht dat dit wch was trouwens
Genoeg psychisch gestoorden op internet idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een compleet leven verzinnen
Nou ik ben er weer. met dank aan paar fokkers eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen anders
Was je suïcidaal?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou ik ben er weer. met dank aan paar fokkers eigenlijk
ja nou ja voor trolls of zo kan ik het nog wel begrijpen maar als je gwn tijdenlang regelmatig meepost in een sc en dan alsnog een heel leven verzint heb je wel echt issues denk ikquote:
Hondenfokkers? hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel typisch dat jumi toen door ziba ontmaskerd werd, terwijl ziba ook niet helemaal lekker in dr bovenkamer was (maar voor de rest wel)quote:Op donderdag 29 september 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genoeg psychisch gestoorden op internet idd.
geen dankquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
Ik weet alleen niet of ik dat als compliment of belediging moet zien
hahahaha ja die zibaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel typisch dat jumi toen door ziba ontmaskerd werd, terwijl ziba ook niet helemaal lekker in dr bovenkamer was (maar voor de rest wel)
mwa, ziba was wel echt veel lekkerderquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha ja die ziba![]()
compleet van het padje af. Die zit nu ook nog op FOK! volgens mij is dat gewoon opso
shit nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
compleet van het padje af. Die zit nu ook nog op FOK! volgens mij is dat gewoon opso
Qua uiterlijk, ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ziba was wel echt veel lekkerder
quote:
Die Opso vertrouw ik ook nooit. Die had de eerste maanden een gemiddelde van 200 posts per dagquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
karakter is inderdaad wel vergelijkbaarquote:
Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.quote:
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Opso vertrouw ik ook nooit. Die had de eerste maanden een gemiddelde van 200 posts per dag
Vond Ziba leukerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.
nee ze haakt altijd afquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebben
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zekerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat je er weer bent. Rustig aan
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsuquote:
Wowquote:
Geen ideequote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen hequote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsu
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Vind ze beide echt niet meer dan stront.
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen danquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internetquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen dan
Daar heb je wel een punt idd. Dat heeft die opso niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.
was een user.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef HPLC het volgende:
Is ziba een user of een afkorting van user?
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internet
vas beweerde dat ze ziba wel eens gezien hadquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Ziba is van '93.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |