hahahquote:
Echt heel veel fotos op google te vinden van FOK maar helaas niet overal usernames erbijquote:
vast iemand uit uto ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel veel fotos op google te vinden van FOK maar helaas niet overal usernames erbij
moet ik ze nou weer allemaal in gaan loggenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan? Perenbomen?
van L/\monquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan? Perenbomen?
geen zin inquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef HPLC het volgende:
nu komt dp weer met z'n kloontjes hier posten
nou zegquote:
of OUD. Echt zo'n mamma van djelani, shiniqua en Taylorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast iemand uit uto ofzo
[..]
moet ik ze nou weer allemaal in gaan loggen
die mag hier niet meer komen tochquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zal mijn kloon weer tevoorschijn halen
hahah iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
of OUD. Echt zo'n mamma van djelani, shiniqua en Taylor
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zal mijn kloon weer tevoorschijn halen
is dit nou toeval ofquote:
is shiftquote:Op donderdag 29 september 2016 16:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee er zitten mensen naar mij te schreeuwen.
Je caps staat aan.
Nou, die Braddietjes van jou slaan ook nergens opquote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
die liefde je houd gewoon een knop ingedrukt voor mij
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
yequote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
die liefde je houd gewoon een knop ingedrukt voor mij
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooidie heeft geen zwembandje nodig om te blijven drijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
ven is gewoon die fokkingfokker ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me af onder welke naam F1978 is teruggekomen. Ven1972 is ook al ff weg btw, nu we het toch hebben over 'figuren met een vreemde voorkeur die een tijdje geleden zijn weggegaan'
dan steek je er wel erg veel moeite in, zelfs bewust grammaticale fouten maken en zo ;squote:
so de tering iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft geen zwembandje nodig om te blijven drijven
[ afbeelding ]
Wees blij dat het een braddie is.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef hpIc het volgende:
[..]
Nou, die Braddietjes van jou slaan ook nergens op
wat nee manquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ven is gewoon die fokkingfokker ofzo
foker is 18 ofzoquote:
... wil hij je doen gelovenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
foker is 18 ofzo
en gelukszoeker
plus die viersterrenaboquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan steek je er wel erg veel moeite in, zelfs bewust grammaticale fouten maken en zo ;s
Braddie vroeger ookquote:Op donderdag 29 september 2016 16:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wees blij dat het een braddie is.
al kom ik wel terug op zelfde account
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooilucy pinder, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ok dat zou kunnenquote:
oh ja, had ik nog niet eens gezienquote:
je hebt daar bewijs van?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
foker is 18 ofzo
en gelukszoeker
Wil hier nog wel verklaring voorquote:krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
Lucy Pinderquote:
Vond vallendbroodjebanaan anders best leukquote:Op donderdag 29 september 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, was wel fijner voor de mensen met autisme.
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegenquote:
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaasquote:Op donderdag 29 september 2016 16:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegen
al is dat wellicht wat naïef
ja, truequote:Op donderdag 29 september 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |