Oh zo... dacht clit ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tong piercing
SG wil je me pijpen?
Hoe bedoel je? is gewoon vraag over welke piercing je bedoelt...quote:
Wat dan? heb zelf ook gewoon een spongebob dekbed.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
lakens met logo's en figuren. Echt iets voor <10 jarige
Ookquote:Op donderdag 29 september 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... dacht clit ofzo
lol
[..]
Hoe bedoel je? is gewoon vraag over welke piercing je bedoelt...
[..]
Wat dan? heb zelf ook gewoon een spongebob dekbed.
Dat is wel een simpel antwoord op meerdere opmerkingen en vragen zegquote:
quote:Hallo allemaal,
Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.
Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?
Alvast bedankt
tongpiercing chick staat wel op m'n bucketlist maar zijn meestal van die trampsquote:Op donderdag 29 september 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... dacht clit ofzo
lol
[..]
Hoe bedoel je? is gewoon vraag over welke piercing je bedoelt...
[..]
Wat dan? heb zelf ook gewoon een spongebob dekbed.
Ik bezeer me aan dat soort dingen. Ik heb dan wel een gaatje in m'n oor, maar daar heeft al heel lang niks meer ingezeten. Ringen moet ik ook niet. Horloge, bril, that's it.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Niels lijkt mij trouwens best iemand die een tepelpiercing zou kunnen hebben. Als ie aan land is dan, op werk niet handig op zo'n schip of platform.
O sorry ik zag alleen je bovenste quote. Ik zag niet dat die tweede ook naar mij was.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel een simpel antwoord op meerdere opmerkingen en vragen zeg
Dat dacht ik idd al. Samequote:Op donderdag 29 september 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik bezeer me aan dat soort dingen. Ik heb dan wel een gaatje in m'n oor, maar daar heeft al heel lang niks meer ingezeten. Ringen moet ik ook niet. Horloge, bril, that's it.
Simple and functional.
Helaas. Idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tongpiercing chick staat wel op m'n bucketlist maar zijn meestal van die tramps
Ohh okéquote:Op donderdag 29 september 2016 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
O sorry ik zag alleen je bovenste quote. Ik zag niet dat die tweede ook naar mij was.
Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien.
Zoveel voel je er niet van.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tongpiercing chick staat wel op m'n bucketlist maar zijn meestal van die tramps
'Can i haz your cum'quote:Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef wise het volgende:
die blik van haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast is ouder dan je vent die al kaal en lelijk is
je zelf anders voordoenquote:
Tongpiercing is één woord. En die heb ik ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh oké
(Nog geen antwoord tho)
Heb je nog steeds tong piercing?
ik vind haar knapquote:Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef wise het volgende:
die blik van haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast is ouder dan je vent die al kaal en lelijk is
quote:
ja toch heb je dat zelf nooit?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien.
seems legit
1 van de knappere prinsessen jaquote:
Maar daardoor heeft ie nu wel een chick. Nu obstakel 2. Zeggen dat je nooit hebt geneuktquote:
Nee, echt srs overrated.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt aan de chick lijkt me? Hoe ze hem gebruikt
Excuses voor die banale fout. Oké. Geen fan van tongpiercingsquote:Op donderdag 29 september 2016 14:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tongpiercing is één woord. En die heb ik ja.Nog geen reden gehad om eruit te halen.
dat zeggenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daardoor heeft ie nu wel een chick. Nu obstakel 2. Zeggen dat je nooit hebt geneukt
Moet ik dat uitleggen?quote:
Zeg maar tegen dima dat het werkt idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
werkt dit? vraag hrt voor een vriend
Mjaquote:
Dat magquote:Op donderdag 29 september 2016 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Excuses voor die banale fout. Oké. Geen fan van tongpiercings
lig je in bed met z'n tweeen zeg je tegen de vrouw waar je em zo in gaat stoppen:quote:
Wat bedoel je met de andere ook?quote:Op donderdag 29 september 2016 14:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat magIk ben ook geen fan, maar heb er per toeval wel één. (En de andere ook ja, als antwoord op je vraag)
haha ja leuke verrassingquote:Op donderdag 29 september 2016 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
lig je in bed met z'n tweeen zeg je tegen de vrouw waar je em zo in gaat stoppen:
"ik heb nog nooit geneukt".
Moet toch een afknapper zijn
zeg je dat nou als vrouwzijnde en ze is ouder dan 18![]()
Moet ik dat uitleggenquote:Op donderdag 29 september 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de andere ook?
nutz pleasequote:Op donderdag 29 september 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
watquote:
zo moeilijk is het nietquote:
er onder is illegaal tochżquote:Op donderdag 29 september 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja leuke verrassing![]()
Hoezo bij alleen ouder dan 18?
Nee hoor.quote:
Wil gewoon dat SG het even uitlegt.quote:
"Ik ben 14." Roept weleens wat angstgevoel op bij de man.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja leuke verrassing![]()
Hoezo bij alleen ouder dan 18?
Ik kan het wel painten voor je.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Wil gewoon dat SG het even uitlegt.
Simple and functional.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet herkenbaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Ik ben 14." Roept weleens wat angstgevoel op bij de man.
Plaatjes zeggen wel meer dan 1000 woorden idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan het wel painten voor je.
hmm, benieuwd naar jouw paintskillsquote:Op donderdag 29 september 2016 15:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan het wel painten voor je.
Jij hebt dan ook geen remmingenquote:
Maar ben ik nu te lui voor, dus je doet het maar met je fantasie.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Plaatjes zeggen wel meer dan 1000 woorden idd.
Welles!quote:Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen remmingen
Lukt ook welquote:Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar ben ik nu te lui voor, dus je doet het maar met je fantasie.
Niet.quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukt ook welmaar je vind penis piercing dus meh maar door je kut is wel prima?
Okay!quote:
quote:
beetje jammer ditquote:Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar ben ik nu te lui voor, dus je doet het maar met je fantasie.
Ze krabbelt helaas wel vaak terug. De jongens helemaal gek maken en dan terug krabbelen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 14:57 schreef wise het volgende:
[..]
lig je in bed met z'n tweeen zeg je tegen de vrouw waar je em zo in gaat stoppen:
"ik heb nog nooit geneukt".
Moet toch een afknapper zijn
zeg je dat nou als vrouwzijnde en ze is ouder dan 18![]()
Ze heeft zichzelf gepijpt denk ik.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze krabbelt helaas wel vaak terug. De jongens helemaal gek maken en dan terug krabbelen.
Zo is ze denk ik ook in het echte leven.
Succes.quote:
vixen.quote:
Ik heb mezelf gepijpt denk ik.quote:
jij kent Wolvendagen niet?quote:
voor jouw tijd dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee zou ik die moeten kennen dan
wut. Ik dacht altijd dat alle knappe fok dames allemaal samen in 1 huis woonden en savonds altijd kussengevechten deden?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gepijpt denk ik.
Ja, wellicht. Maar daar val ik niet onder.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wut. Ik dacht altijd dat alle knappe fok dames allemaal samen in 1 huis woonden en savonds altijd kussengevechten deden?
[..]![]()
en zoenenżquote:Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit met iemand seks gehad met dat soort piercings btw.
https://www.google.nl/sea(...)fhoKHUDVCBsQ_AUIBygCquote:Op donderdag 29 september 2016 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onder wie val jij wel eens?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Maar daar val ik niet onder.
Nee, ook niet. Hoor dat eigenlijk ook altijd wel. Alleen van die pubers die het helemaal geweldig vinden.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
en zoenenż
Was niet zo heel spannend eig.
nice, er staan gewoon foto's van btb tussenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)fhoKHUDVCBsQ_AUIBygC
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)fhoKHUDVCBsQ_AUIBygC
![]()
Vind je al zijn tattoos cool?quote:
die TC waarin ze een taart ging maken met witte topjequote:Op donderdag 29 september 2016 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet nog dat ze een allergische reactie had op paracetamol ofzo![]()
Heb daar alleen stills van gezienquote:Op donderdag 29 september 2016 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
die TC waarin ze een taart ging maken met witte topje
Welke niet?quote:
ONZ / [Fernandes #24] Hotwings Tuesday!quote:Op donderdag 29 september 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb daar alleen stills van gezienmaar was wel een knappe meid, ja.
als dat nog eens konquote:
omgquote:Op donderdag 29 september 2016 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
ONZ / [Fernandes #24] Hotwings Tuesday!
bij zoeken wolvendagen taart kom ik bij deze uit
Vaseline_![]()
quote:
mwaquote:Op donderdag 29 september 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
omg![]()
Juminelle
Vas was tof wijfje ja
[..]
sala onze condoekoe?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Salah die vas een dickpick stuurt en vervolgens stuurt vas hem door naar iedereen in de sc![]()
dat weet je bestquote:Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje z'n naaktpics als wallpaper op je telefoon/laptop?
Salah edinquote:
32 jarige fok maagdquote:Tongzoenen? Hoe moet dat? Ik weet dat het belachelijk klinkt maar hoe moet ik dat doen?
gebeurde ook wel met tiet en kont foto's in TC hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
Salah die vas een dickpick stuurt en vervolgens stuurt vas hem door naar iedereen in de sc![]()
dagquote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
Maar het was weer erg gezellig allemaal. Ik ga even iets nuttigs doen. Tot straks
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaaktquote:
Tongzoenen? Hoe moet dat?quote:
Ik kwam nooit in die TC.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
gebeurde ook wel met tiet en kont foto's in TC hoor![]()
veel gesnitched altijd haha
Baaj?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaakt
Daag.quote:
Baajguardianżquote:
Hij is getrouwd en heeft bijna 2 kinderen nuquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb dinges hier al een tijdje niet meer gezien, die kerel waar FOK!tv nog een driedelige docu over had gemaakt
Ja, dat zalquote:Op donderdag 29 september 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft bijna 2 kinderen nu
denk dat ie wel veel weet van WoWquote:Op donderdag 29 september 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
Snap dat niet... ook al ben je maagd.. je weet toch wel ietS!?
waddan?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
Hoe oud ben jij nou eigenlijk, Hugo? Hoeft niet precies, je mag ook een range geven
volgens sg zijn huge en ik dezelfde persoon, dus 33quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
Hoe oud ben jij nou eigenlijk, Hugo? Hoeft niet precies, je mag ook een range geven
Hij zit in een range onder de Niels tot Frank range.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
bietje draaien bietje kwijlenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
Tongzoenen? Hoe moet dat?
nou, met je voet
Ahquote:Op donderdag 29 september 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wil gewoon weten of ik u of je moet typen
En of madeliefff op toyboys valt natuurlijk
Dus zo'n oude kale Rotterdammer dusquote:Op donderdag 29 september 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij zit in een range onder de Niels tot Frank range.
ben jij niet het liefje van madeliefff?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah1985 is mijn geboortejaar
Aight, bedankt. Kan ik toch nog wat in Excel invullen vandaagquote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah1985 is mijn geboortejaar
Joh.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mensen denken te veel bij dit soort dingen na.
Wel een toffe gast was dat trouwensquote:Op donderdag 29 september 2016 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Baaj ja, was z'n naam ff kwijt. Moest aan hem denken toen je het over 32-jarige maagd had
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aight, bedankt. Kan ik toch nog wat in Excel invullen vandaag
Yequote:Op donderdag 29 september 2016 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij niet het liefje van madeliefff?
Z'n moeder in d'r blote tettenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Joh.
[..]
Wel een toffe gast was dat trouwenszijn moeder
![]()
foto van zijn moederżquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
wutquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Z'n moeder in d'r blote tetten
Ik ben nooit 1nutz geweest man.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog 1NutZ was
die liet d'r tieten toen zien op foktv ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Heb ik nietquote:
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 15:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Ye
[..]
Z'n moeder in d'r blote tetten
jaquote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die liet d'r tieten toen zien op foktv ofzo?
Ehm?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar Braddies moeder eerlijk gezegd, maar dan niet per s e haar tieten. Hoewel die vast heel goed zullen zijn aangezien Braddie zo kritisch over boezems is.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Halve filmpje liep ze gewoon in de achtertuin in haar bh rond.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij trok ze haar shirt gwn uit om een FOK!-T-shirt aan te trekken
schaamteloos en zo
Waarom zo naar doen?quote:
Vaak herhaald iddquote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was een bijzonder moment
Doe gewoon wat jij me hebt geleerdquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo naar doen?
[..]
Vaak herhaald idd
Nou, mij benieuwdquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-3-3.html
kan je nog downloaden ook
hmm, straks maar eens even kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Raar dat je altijd alleen de slechte dingen overneemt. Rotjong.quote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe gewoon wat jij me hebt geleerd
Oedipuscomplex heeft hijquote:Op donderdag 29 september 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar Braddies moeder eerlijk gezegd, maar dan niet per s e haar tieten. Hoewel die vast heel goed zullen zijn aangezien Braddie zo kritisch over boezems is.
die filmpjes bij baajguardian thuis wittewelquote:
hij is toch nog niet zo gek lang hier weggegaan? dook nog wel een aantal keer op zo'n 2 jaar terug?quote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef deadprez het volgende:
oh god, baajguardian iddwat zou met hem gebeurd zijn
vorig jaar ergens kondigde hij zijn vertrek aanquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij is toch nog niet zo gek lang hier weggegaan? dook nog wel een aantal keer op zo'n 2 jaar terug?
das toch die pedoquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
die filmpjes bij baajguardian thuis wittewel
duikt vast wel weer ergens op, maar 't was wel echt een rare kwibusquote:Op donderdag 29 september 2016 15:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
vorig jaar ergens kondigde hij zijn vertrek aan
jaquote:
huh watquote:Op donderdag 29 september 2016 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
en met zn ma die dr tetten laat zien in een van die filmpjes
quote:
Geen idee precies, kreeg alleen wat steken in mijn piemel hihiquote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, je raakt helemaal in de stemming, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee precies, kreeg alleen wat steken in mijn piemel hihi
hier deze shitquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee die is volgens mij tegelijk met linkse_boomknuffelaar verdwenenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
over pedo's gesproken, die babewatcher zie ik ook nooit meer
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee die is volgens mij tegelijk met linkse_boomknuffelaar verdwenen
toevallig wel
quote:
Zit gewoon op google te zoeken naar baajguardian en vind allemaal fok fotos van fobos van vrouwen op fok.quote:
vgm was dat gewoon dezelfde persoonquote:
copthornequote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef deadprez het volgende:
net als nastico en copthorne bijvoorbeeld
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al langquote:Op donderdag 29 september 2016 15:54 schreef deadprez het volgende:
net als nastico en copthorne bijvoorbeeld
ja en dit hoef je nou weer niet te delenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al lang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn
yehquote:Op donderdag 29 september 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaaaaal kloontjes. Al die nieuwe mensen die hier gekomen zijn na 2014 zaten hier daarvoor ook al lang
wtf wie is datquote:
Aberquote:
hahahquote:
Echt heel veel fotos op google te vinden van FOK maar helaas niet overal usernames erbijquote:
vast iemand uit uto ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt heel veel fotos op google te vinden van FOK maar helaas niet overal usernames erbij
moet ik ze nou weer allemaal in gaan loggenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan? Perenbomen?
van L/\monquote:Op donderdag 29 september 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan? Perenbomen?
geen zin inquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef HPLC het volgende:
nu komt dp weer met z'n kloontjes hier posten
nou zegquote:
of OUD. Echt zo'n mamma van djelani, shiniqua en Taylorquote:Op donderdag 29 september 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast iemand uit uto ofzo
[..]
moet ik ze nou weer allemaal in gaan loggen
die mag hier niet meer komen tochquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zal mijn kloon weer tevoorschijn halen
hahah iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
of OUD. Echt zo'n mamma van djelani, shiniqua en Taylor
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zal mijn kloon weer tevoorschijn halen
is dit nou toeval ofquote:
is shiftquote:Op donderdag 29 september 2016 16:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee er zitten mensen naar mij te schreeuwen.
Je caps staat aan.
Nou, die Braddietjes van jou slaan ook nergens opquote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
die liefde je houd gewoon een knop ingedrukt voor mij
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
yequote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
die liefde je houd gewoon een knop ingedrukt voor mij
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooidie heeft geen zwembandje nodig om te blijven drijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
ven is gewoon die fokkingfokker ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me af onder welke naam F1978 is teruggekomen. Ven1972 is ook al ff weg btw, nu we het toch hebben over 'figuren met een vreemde voorkeur die een tijdje geleden zijn weggegaan'
dan steek je er wel erg veel moeite in, zelfs bewust grammaticale fouten maken en zo ;squote:
so de tering iddquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft geen zwembandje nodig om te blijven drijven
[ afbeelding ]
Wees blij dat het een braddie is.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:03 schreef hpIc het volgende:
[..]
Nou, die Braddietjes van jou slaan ook nergens op
wat nee manquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ven is gewoon die fokkingfokker ofzo
foker is 18 ofzoquote:
... wil hij je doen gelovenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
foker is 18 ofzo
en gelukszoeker
plus die viersterrenaboquote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan steek je er wel erg veel moeite in, zelfs bewust grammaticale fouten maken en zo ;s
Braddie vroeger ookquote:Op donderdag 29 september 2016 16:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wees blij dat het een braddie is.
al kom ik wel terug op zelfde account
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooilucy pinder, goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ok dat zou kunnenquote:
oh ja, had ik nog niet eens gezienquote:
je hebt daar bewijs van?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
foker is 18 ofzo
en gelukszoeker
Wil hier nog wel verklaring voorquote:krijg allemaal de tering en om 20:30 log ik voorgoed uit.
Lucy Pinderquote:
Vond vallendbroodjebanaan anders best leukquote:Op donderdag 29 september 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, was wel fijner voor de mensen met autisme.
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegenquote:
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaasquote:Op donderdag 29 september 2016 16:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegen
al is dat wellicht wat naïef
ja, truequote:Op donderdag 29 september 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaas
Heeft niet geholpen andersquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moest een mooie kreet hebben. wilde niet dat jullie mij gingen missen
quote:Op donderdag 29 september 2016 16:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar kan me nooit zo goed voorstellen dat mensen over dat soort shit gaan zitten liegen
al is dat wellicht wat naïef
of een compleet leven verzinnenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit al lang genoeg op FOK! om te weten dat mensen over gekkere dingen liegen... helaas
had ik al gezegd dat ik eerst dacht dat dit wch was trouwensquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen anders
Dat zou kunnen idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, truemaar denk niet dat dat bij foker t geval is
volgens mij welquote:Op donderdag 29 september 2016 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik eerst dacht dat dit wch was trouwens
Genoeg psychisch gestoorden op internet idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een compleet leven verzinnen
Nou ik ben er weer. met dank aan paar fokkers eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 16:11 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen anders
Was je suïcidaal?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou ik ben er weer. met dank aan paar fokkers eigenlijk
ja nou ja voor trolls of zo kan ik het nog wel begrijpen maar als je gwn tijdenlang regelmatig meepost in een sc en dan alsnog een heel leven verzint heb je wel echt issues denk ikquote:
Hondenfokkers? hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel typisch dat jumi toen door ziba ontmaskerd werd, terwijl ziba ook niet helemaal lekker in dr bovenkamer was (maar voor de rest wel)quote:Op donderdag 29 september 2016 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genoeg psychisch gestoorden op internet idd.
geen dankquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef HPLC het volgende:
Ik weet alleen niet of ik dat als compliment of belediging moet zien
hahahaha ja die zibaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel typisch dat jumi toen door ziba ontmaskerd werd, terwijl ziba ook niet helemaal lekker in dr bovenkamer was (maar voor de rest wel)
mwa, ziba was wel echt veel lekkerderquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha ja die ziba![]()
compleet van het padje af. Die zit nu ook nog op FOK! volgens mij is dat gewoon opso
shit nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
compleet van het padje af. Die zit nu ook nog op FOK! volgens mij is dat gewoon opso
Qua uiterlijk, ja.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ziba was wel echt veel lekkerder
quote:
Die Opso vertrouw ik ook nooit. Die had de eerste maanden een gemiddelde van 200 posts per dagquote:Op donderdag 29 september 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
karakter is inderdaad wel vergelijkbaarquote:
Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.quote:
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Opso vertrouw ik ook nooit. Die had de eerste maanden een gemiddelde van 200 posts per dag
Vond Ziba leukerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben echt heel veel gemeen. Zelfde gedrag, zelfde aandachtgehoer extreme, zelfde taalgebruik, zelfde foktactiekjes.
nee ze haakt altijd afquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn vgm best wat mensen die haar gemeet hebben
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja zekerquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat je er weer bent. Rustig aan
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsuquote:
Wowquote:
Geen ideequote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahquote:Op donderdag 29 september 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar weleens beelden van gezien.
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen hequote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? maar ze kent gibson toch irl en etsu
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
Vind ze beide echt niet meer dan stront.
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen danquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internetquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ok maar dat kan qua leeftijd onmogelijk kloppen dan
Daar heb je wel een punt idd. Dat heeft die opso niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kon nog weleens lekker scherp uit de hoek komen.
was een user.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef HPLC het volgende:
Is ziba een user of een afkorting van user?
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2016 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Wat dan? je wist niets van ziba. Dus ze kon ook gewoon liegen he... mensen doen dat echt wel eens op internet
vas beweerde dat ze ziba wel eens gezien hadquote:Op donderdag 29 september 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt, maar ziba had nooit iemand gemeet toen he
Ziba is van '93.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
opso is 19, dan zat ze al wel sinds heel jonge leeftijd op FOK! terwijl ziba gwn volwassen was iig volgens mij
hmm nja lijkt me niet dezelfde te zijn dan iigquote:
mn geheugen is op wonderbaarlijke wijze gwn nog te goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |